Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

User avatar
Kāsīts
Posts: 1024
Joined: 18 Apr 2014, 16:27
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Kāsīts »

Tātad, situācija tāda - šodien mainot bukses, notrūka viena no šīm skrūvēm.
Image
Attiecīgi skrūve palika savā vietā. Pievilkt cik vien varējām, pievilkām, bet tagad nemiera sajūta sirdī. Gribēju uzjautā par pasākumiem, ko varētu šajā situācijā darīt. Un cik droša ir pašreizējā braukšana ? 8)
User avatar
Martinss
Posts: 4937
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

Ja norausies, tad būs ļumīgs tas auto. :hvz: Un pievilkt var tikai ar fleksi vaļā zāģējot lanžeronu no salona vai apakšas. :urb:
User avatar
Kāsīts
Posts: 1024
Joined: 18 Apr 2014, 16:27
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Kāsīts »

Visas skrūves smuki nāca vaļā, bet šī izdomāja notrūkt. :naac: Par to fleksēšanu ir kā ir. Baigi, baigi negribas līst tur iekšā ar fleksi :D
ReddBull
Posts: 21
Joined: 10 Nov 2009, 11:46
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ReddBull »

Kāsīts wrote:Visas skrūves smuki nāca vaļā, bet šī izdomāja notrūkt. :naac: Par to fleksēšanu ir kā ir. Baigi, baigi negribas līst tur iekšā ar fleksi :D
Labāk ņem nost tepiķi un zāģē vaļā, tur no salona virs tām skrūvēm pat ir tādas redeles nevis parasts bleķis. Šī laikam ir sierru un skorpju slimība, novērpjas skrūve vai arī uzgrieznis no metinājumiem atnāk vaļā.
User avatar
Kāsīts
Posts: 1024
Joined: 18 Apr 2014, 16:27
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Kāsīts »

ReddBull wrote:
Kāsīts wrote:Visas skrūves smuki nāca vaļā, bet šī izdomāja notrūkt. :naac: Par to fleksēšanu ir kā ir. Baigi, baigi negribas līst tur iekšā ar fleksi :D
Labāk ņem nost tepiķi un zāģē vaļā, tur no salona virs tām skrūvēm pat ir tādas redeles nevis parasts bleķis. Šī laikam ir sierru un skorpju slimība, novērpjas skrūve vai arī uzgrieznis no metinājumiem atnāk vaļā.
Visu laiku štukoju, cik daudz un cik tālu tā zāģēšana notiek. Es pat īsti nevaru iedomāties tās galvenās sijas profilu - u veida profils tas būtu ? Jo, cik ar savu prātu aizdomājos, tad faktiski sanāk griezt no tās sijas visu to posmu, kurā atrodas šī skrūve... Kas ir milzīgi bleķa kumoss.
Nikijs
Posts: 265
Joined: 09 Nov 2009, 15:13
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Nikijs »

Kādas firmas svečvadus iesakiet ņemt?
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Fretka »

Nikijs wrote:Kādas firmas svečvadus iesakiet ņemt?
Tos, kuri veikalā ir uz vietas
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29292
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by howitzer »

Nikijs wrote:Kādas firmas svečvadus iesakiet ņemt?
Tesla. :]
Kapara ir way to go. :]
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
sizdid
Posts: 70
Joined: 19 May 2014, 15:50
Location: Džurmala
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by sizdid »

Kāsīts wrote:
ReddBull wrote:
Kāsīts wrote:Visas skrūves smuki nāca vaļā, bet šī izdomāja notrūkt. :naac: Par to fleksēšanu ir kā ir. Baigi, baigi negribas līst tur iekšā ar fleksi :D
Labāk ņem nost tepiķi un zāģē vaļā, tur no salona virs tām skrūvēm pat ir tādas redeles nevis parasts bleķis. Šī laikam ir sierru un skorpju slimība, novērpjas skrūve vai arī uzgrieznis no metinājumiem atnāk vaļā.
Visu laiku štukoju, cik daudz un cik tālu tā zāģēšana notiek. Es pat īsti nevaru iedomāties tās galvenās sijas profilu - u veida profils tas būtu ? Jo, cik ar savu prātu aizdomājos, tad faktiski sanāk griezt no tās sijas visu to posmu, kurā atrodas šī skrūve... Kas ir milzīgi bleķa kumoss.
Ko var teikt..
Labāk būtu raut vaļā un metināt jaunu. Ja to dara, tad abas skrūves labāk ar pārmetināt. Man bija tāpat, tikai aizmugurē, kur ir tās divas tilta atbalsta bukses pret kuzavu. Viena skrūve nolūza. Atrāvām abas tās figņas vaļā, divas skrūves piemetināja jaunas, vienai pa virsu uzlaida ar metināmo, var neminēt ne reizi, kas notika, kad aizmetinājām ciet. Viena nolūza. Dirsā to Sierru, pievilka cik varēja un būs labi. Tā tak ir Sierra...

Tur noteikti, kā jau pats iedomājies, U veida profils. Tik šitais varētu būt labi biezs. Nedomāju, ka pareizi būtu izgriezt kvadrātu ar to skrūvi ārā. Kad iemetinās vietā, turēs triecienus? Jātaisa no sāna vaļā, vienīgi ar pistoli tik labi netiks klāt vai arī netiks klāt. Varbūt pat varētu griezt tāpat U veida profilu ārā un vietā jaunu likt?
Ērtāk būtu raut no apakšas vaļā. Bet jāatzīst, ka visērtāk būtu pievilkt cik var un aizmirst pa viņu. Atkārtošos, tā tak ir Sierra. :drive:
Ford Sierra, Zilais Anatols Anatolijs!
User avatar
Kāsīts
Posts: 1024
Joined: 18 Apr 2014, 16:27
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Kāsīts »

Šinī situācijā ir tā, ka gribētos saglabāt viņu tik cik sterila viņa ir. Daudz plānu ir šim auto.
Par to kumosa zāģēšanu jau sāka šķebināt par cik samazinās sijas stiprība. Patika tā doma, ka var tikt no salona klāt. Cik gara ir tā vītne tajā sijā? Profila biezumā ?

EDITS: Uzgāju GG. postu no 2013. gada. "Norauta līdz ar diska piespiešanās plakni? Ja vēl kāds gabals torčī ārā, tad vieglāk dabūt ārā, ja nē, tad urb vidū caurumu un ar kreiso vītni skrūvē ārā. Izej cauri vītnei ar tīrītāju un būs bumbās."

Šis tiek attiecināts uz diska skrūvi, bet par cik buksei šī skrūve ir salīdzinoši liela, varbūt var tikt cauri ar šādu risinājumu ?
User avatar
rufix
Posts: 551
Joined: 15 Mar 2011, 00:38
Location: Ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by rufix »

https://youtu.be/SMrDYJvY0Ts
Pamēģini šādu variantu. Atsevišķi vai kompkektu var nopirkt jebkurā nopietnākā instrumentu vai būvmateriālu veikalā.
User avatar
urmass
Posts: 154
Joined: 03 Mar 2007, 17:04
Location: Valmiera
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by urmass »

rufix wrote:https://youtu.be/SMrDYJvY0Ts
Pamēģini šādu variantu. Atsevišķi vai kompkektu var nopirkt jebkurā nopietnākā instrumentu vai būvmateriālu veikalā.
no pieredzes - šitie ir labi, līdz brīdim kad viņi nolūzt, nolauzt viegli, bet ārā praktiski vairs nav iespējams dabūt :emo:
https://www.instagram.com/mgts_w/" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
U_V6er
Posts: 420
Joined: 03 Feb 2005, 17:21
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by U_V6er »

karstumizturīgs keramikas pārklājums - Latvijā kāds ar tādiem nodarbojās? izmaksas?
User avatar
Vents S
Posts: 743
Joined: 27 Mar 2012, 11:56
Location: RipoDL
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Vents S »

Kāsīts wrote:Šinī situācijā ir tā, ka gribētos saglabāt viņu tik cik sterila viņa ir. Daudz plānu ir šim auto.
Par to kumosa zāģēšanu jau sāka šķebināt par cik samazinās sijas stiprība. Patika tā doma, ka var tikt no salona klāt. Cik gara ir tā vītne tajā sijā? Profila biezumā ?

EDITS: Uzgāju GG. postu no 2013. gada. "Norauta līdz ar diska piespiešanās plakni? Ja vēl kāds gabals torčī ārā, tad vieglāk dabūt ārā, ja nē, tad urb vidū caurumu un ar kreiso vītni skrūvē ārā. Izej cauri vītnei ar tīrītāju un būs bumbās."

Šis tiek attiecināts uz diska skrūvi, bet par cik buksei šī skrūve ir salīdzinoši liela, varbūt var tikt cauri ar šādu risinājumu ?
Es sākumā mēģinātu izurbt. Un ja urbjot sačakarētu vītni, tad iegrieztu citu. Ja tādā veidā nesanāk, tad no salona puses atgrieztu vaļā. rāmis ir U veida (kurš ir pabiezs) un pāri iet ~0.8mm bleķis. Tā vismaz ir citiem fordiem. Stiprību tas nevar būtiski ietekmēt. Griežot rāmi gan.
Vel fakts, ja noņemsi tepiķi nost, būs iespējams nepatīkams pārteigums. 99% ruslans tur gaida :D
User avatar
Kāsīts
Posts: 1024
Joined: 18 Apr 2014, 16:27
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Kāsīts »

Vents S wrote:
Kāsīts wrote:Šinī situācijā ir tā, ka gribētos saglabāt viņu tik cik sterila viņa ir. Daudz plānu ir šim auto.
Par to kumosa zāģēšanu jau sāka šķebināt par cik samazinās sijas stiprība. Patika tā doma, ka var tikt no salona klāt. Cik gara ir tā vītne tajā sijā? Profila biezumā ?

EDITS: Uzgāju GG. postu no 2013. gada. "Norauta līdz ar diska piespiešanās plakni? Ja vēl kāds gabals torčī ārā, tad vieglāk dabūt ārā, ja nē, tad urb vidū caurumu un ar kreiso vītni skrūvē ārā. Izej cauri vītnei ar tīrītāju un būs bumbās."

Šis tiek attiecināts uz diska skrūvi, bet par cik buksei šī skrūve ir salīdzinoši liela, varbūt var tikt cauri ar šādu risinājumu ?
Es sākumā mēģinātu izurbt. Un ja urbjot sačakarētu vītni, tad iegrieztu citu. Ja tādā veidā nesanāk, tad no salona puses atgrieztu vaļā. rāmis ir U veida (kurš ir pabiezs) un pāri iet ~0.8mm bleķis. Tā vismaz ir citiem fordiem. Stiprību tas nevar būtiski ietekmēt. Griežot rāmi gan.
Vel fakts, ja noņemsi tepiķi nost, būs iespējams nepatīkams pārteigums. 99% ruslans tur gaida :D
O, super. Vertīgs info :cool:
Da nē, vienkārši jaudīgāku vāģi vajadzēs 8) 8) 8) 8)
Jūda
Spam addicted
Posts: 2539
Joined: 27 May 2009, 12:51
Has thanked: 6 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Jūda »

e36 īpašnieki, ko sakat par šādu komplektu? http://www.933motorsport.lv/race/sets/8" onclick="window.open(this.href);return false;

Ir jēga, nav kā lētās bezjēdzīgās ķīnas atsaites?

Varbūt ir ieteikumi kur labāk to visu nopirkt, uztaisīt?
User avatar
Martinss
Posts: 4937
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

Kalniņš visu var uztaisīt. 8)
Jūda
Spam addicted
Posts: 2539
Joined: 27 May 2009, 12:51
Has thanked: 6 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Jūda »

Martinss wrote:Kalniņš visu var uztaisīt. 8)
Cenas ziņā būtu līdzīgs šim komplektam, vai tur jau krietni dārgāk?
User avatar
Rii
Posts: 7701
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Rii »

Neviens neko sliktu nav teicis :hvz:
NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
Martinss
Posts: 4937
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

Hvz, gadus 4 atpakaļ, kad man taisīja glāžu atsaiti, tas prieks maksāja 45ls. (40ls bija, ja nevajadzēja locīt) :roll: Vienīgi rēķinies, ka atrodas Murjāņos.

Image

Tā izskatījās priekš 2.0i, vēlāk pielāgoja jaunajam motoram.
Post Reply