Page 57 of 89

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 06 Jun 2015, 18:13
by Kāsīts
Tātad, situācija tāda - šodien mainot bukses, notrūka viena no šīm skrūvēm.
Image
Attiecīgi skrūve palika savā vietā. Pievilkt cik vien varējām, pievilkām, bet tagad nemiera sajūta sirdī. Gribēju uzjautā par pasākumiem, ko varētu šajā situācijā darīt. Un cik droša ir pašreizējā braukšana ? 8)

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 07 Jun 2015, 12:23
by Martinss
Ja norausies, tad būs ļumīgs tas auto. :hvz: Un pievilkt var tikai ar fleksi vaļā zāģējot lanžeronu no salona vai apakšas. :urb:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 07 Jun 2015, 12:58
by Kāsīts
Visas skrūves smuki nāca vaļā, bet šī izdomāja notrūkt. :naac: Par to fleksēšanu ir kā ir. Baigi, baigi negribas līst tur iekšā ar fleksi :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 07 Jun 2015, 22:11
by ReddBull
Kāsīts wrote:Visas skrūves smuki nāca vaļā, bet šī izdomāja notrūkt. :naac: Par to fleksēšanu ir kā ir. Baigi, baigi negribas līst tur iekšā ar fleksi :D
Labāk ņem nost tepiķi un zāģē vaļā, tur no salona virs tām skrūvēm pat ir tādas redeles nevis parasts bleķis. Šī laikam ir sierru un skorpju slimība, novērpjas skrūve vai arī uzgrieznis no metinājumiem atnāk vaļā.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Jun 2015, 00:59
by Kāsīts
ReddBull wrote:
Kāsīts wrote:Visas skrūves smuki nāca vaļā, bet šī izdomāja notrūkt. :naac: Par to fleksēšanu ir kā ir. Baigi, baigi negribas līst tur iekšā ar fleksi :D
Labāk ņem nost tepiķi un zāģē vaļā, tur no salona virs tām skrūvēm pat ir tādas redeles nevis parasts bleķis. Šī laikam ir sierru un skorpju slimība, novērpjas skrūve vai arī uzgrieznis no metinājumiem atnāk vaļā.
Visu laiku štukoju, cik daudz un cik tālu tā zāģēšana notiek. Es pat īsti nevaru iedomāties tās galvenās sijas profilu - u veida profils tas būtu ? Jo, cik ar savu prātu aizdomājos, tad faktiski sanāk griezt no tās sijas visu to posmu, kurā atrodas šī skrūve... Kas ir milzīgi bleķa kumoss.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Jun 2015, 14:47
by Nikijs
Kādas firmas svečvadus iesakiet ņemt?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Jun 2015, 15:43
by Fretka
Nikijs wrote:Kādas firmas svečvadus iesakiet ņemt?
Tos, kuri veikalā ir uz vietas

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Jun 2015, 23:12
by howitzer
Nikijs wrote:Kādas firmas svečvadus iesakiet ņemt?
Tesla. :]
Kapara ir way to go. :]

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Jun 2015, 23:50
by sizdid
Kāsīts wrote:
ReddBull wrote:
Kāsīts wrote:Visas skrūves smuki nāca vaļā, bet šī izdomāja notrūkt. :naac: Par to fleksēšanu ir kā ir. Baigi, baigi negribas līst tur iekšā ar fleksi :D
Labāk ņem nost tepiķi un zāģē vaļā, tur no salona virs tām skrūvēm pat ir tādas redeles nevis parasts bleķis. Šī laikam ir sierru un skorpju slimība, novērpjas skrūve vai arī uzgrieznis no metinājumiem atnāk vaļā.
Visu laiku štukoju, cik daudz un cik tālu tā zāģēšana notiek. Es pat īsti nevaru iedomāties tās galvenās sijas profilu - u veida profils tas būtu ? Jo, cik ar savu prātu aizdomājos, tad faktiski sanāk griezt no tās sijas visu to posmu, kurā atrodas šī skrūve... Kas ir milzīgi bleķa kumoss.
Ko var teikt..
Labāk būtu raut vaļā un metināt jaunu. Ja to dara, tad abas skrūves labāk ar pārmetināt. Man bija tāpat, tikai aizmugurē, kur ir tās divas tilta atbalsta bukses pret kuzavu. Viena skrūve nolūza. Atrāvām abas tās figņas vaļā, divas skrūves piemetināja jaunas, vienai pa virsu uzlaida ar metināmo, var neminēt ne reizi, kas notika, kad aizmetinājām ciet. Viena nolūza. Dirsā to Sierru, pievilka cik varēja un būs labi. Tā tak ir Sierra...

Tur noteikti, kā jau pats iedomājies, U veida profils. Tik šitais varētu būt labi biezs. Nedomāju, ka pareizi būtu izgriezt kvadrātu ar to skrūvi ārā. Kad iemetinās vietā, turēs triecienus? Jātaisa no sāna vaļā, vienīgi ar pistoli tik labi netiks klāt vai arī netiks klāt. Varbūt pat varētu griezt tāpat U veida profilu ārā un vietā jaunu likt?
Ērtāk būtu raut no apakšas vaļā. Bet jāatzīst, ka visērtāk būtu pievilkt cik var un aizmirst pa viņu. Atkārtošos, tā tak ir Sierra. :drive:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 09 Jun 2015, 00:03
by Kāsīts
Šinī situācijā ir tā, ka gribētos saglabāt viņu tik cik sterila viņa ir. Daudz plānu ir šim auto.
Par to kumosa zāģēšanu jau sāka šķebināt par cik samazinās sijas stiprība. Patika tā doma, ka var tikt no salona klāt. Cik gara ir tā vītne tajā sijā? Profila biezumā ?

EDITS: Uzgāju GG. postu no 2013. gada. "Norauta līdz ar diska piespiešanās plakni? Ja vēl kāds gabals torčī ārā, tad vieglāk dabūt ārā, ja nē, tad urb vidū caurumu un ar kreiso vītni skrūvē ārā. Izej cauri vītnei ar tīrītāju un būs bumbās."

Šis tiek attiecināts uz diska skrūvi, bet par cik buksei šī skrūve ir salīdzinoši liela, varbūt var tikt cauri ar šādu risinājumu ?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 09 Jun 2015, 09:55
by rufix
https://youtu.be/SMrDYJvY0Ts
Pamēģini šādu variantu. Atsevišķi vai kompkektu var nopirkt jebkurā nopietnākā instrumentu vai būvmateriālu veikalā.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 09 Jun 2015, 11:35
by urmass
rufix wrote:https://youtu.be/SMrDYJvY0Ts
Pamēģini šādu variantu. Atsevišķi vai kompkektu var nopirkt jebkurā nopietnākā instrumentu vai būvmateriālu veikalā.
no pieredzes - šitie ir labi, līdz brīdim kad viņi nolūzt, nolauzt viegli, bet ārā praktiski vairs nav iespējams dabūt :emo:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 09 Jun 2015, 11:49
by U_V6er
karstumizturīgs keramikas pārklājums - Latvijā kāds ar tādiem nodarbojās? izmaksas?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 09 Jun 2015, 14:54
by Vents S
Kāsīts wrote:Šinī situācijā ir tā, ka gribētos saglabāt viņu tik cik sterila viņa ir. Daudz plānu ir šim auto.
Par to kumosa zāģēšanu jau sāka šķebināt par cik samazinās sijas stiprība. Patika tā doma, ka var tikt no salona klāt. Cik gara ir tā vītne tajā sijā? Profila biezumā ?

EDITS: Uzgāju GG. postu no 2013. gada. "Norauta līdz ar diska piespiešanās plakni? Ja vēl kāds gabals torčī ārā, tad vieglāk dabūt ārā, ja nē, tad urb vidū caurumu un ar kreiso vītni skrūvē ārā. Izej cauri vītnei ar tīrītāju un būs bumbās."

Šis tiek attiecināts uz diska skrūvi, bet par cik buksei šī skrūve ir salīdzinoši liela, varbūt var tikt cauri ar šādu risinājumu ?
Es sākumā mēģinātu izurbt. Un ja urbjot sačakarētu vītni, tad iegrieztu citu. Ja tādā veidā nesanāk, tad no salona puses atgrieztu vaļā. rāmis ir U veida (kurš ir pabiezs) un pāri iet ~0.8mm bleķis. Tā vismaz ir citiem fordiem. Stiprību tas nevar būtiski ietekmēt. Griežot rāmi gan.
Vel fakts, ja noņemsi tepiķi nost, būs iespējams nepatīkams pārteigums. 99% ruslans tur gaida :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 09 Jun 2015, 18:29
by Kāsīts
Vents S wrote:
Kāsīts wrote:Šinī situācijā ir tā, ka gribētos saglabāt viņu tik cik sterila viņa ir. Daudz plānu ir šim auto.
Par to kumosa zāģēšanu jau sāka šķebināt par cik samazinās sijas stiprība. Patika tā doma, ka var tikt no salona klāt. Cik gara ir tā vītne tajā sijā? Profila biezumā ?

EDITS: Uzgāju GG. postu no 2013. gada. "Norauta līdz ar diska piespiešanās plakni? Ja vēl kāds gabals torčī ārā, tad vieglāk dabūt ārā, ja nē, tad urb vidū caurumu un ar kreiso vītni skrūvē ārā. Izej cauri vītnei ar tīrītāju un būs bumbās."

Šis tiek attiecināts uz diska skrūvi, bet par cik buksei šī skrūve ir salīdzinoši liela, varbūt var tikt cauri ar šādu risinājumu ?
Es sākumā mēģinātu izurbt. Un ja urbjot sačakarētu vītni, tad iegrieztu citu. Ja tādā veidā nesanāk, tad no salona puses atgrieztu vaļā. rāmis ir U veida (kurš ir pabiezs) un pāri iet ~0.8mm bleķis. Tā vismaz ir citiem fordiem. Stiprību tas nevar būtiski ietekmēt. Griežot rāmi gan.
Vel fakts, ja noņemsi tepiķi nost, būs iespējams nepatīkams pārteigums. 99% ruslans tur gaida :D
O, super. Vertīgs info :cool:
Da nē, vienkārši jaudīgāku vāģi vajadzēs 8) 8) 8) 8)

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 12 Jun 2015, 09:26
by Jūda
e36 īpašnieki, ko sakat par šādu komplektu? http://www.933motorsport.lv/race/sets/8" onclick="window.open(this.href);return false;

Ir jēga, nav kā lētās bezjēdzīgās ķīnas atsaites?

Varbūt ir ieteikumi kur labāk to visu nopirkt, uztaisīt?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 12 Jun 2015, 09:59
by Martinss
Kalniņš visu var uztaisīt. 8)

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 12 Jun 2015, 10:04
by Jūda
Martinss wrote:Kalniņš visu var uztaisīt. 8)
Cenas ziņā būtu līdzīgs šim komplektam, vai tur jau krietni dārgāk?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 12 Jun 2015, 10:06
by Rii
Neviens neko sliktu nav teicis :hvz:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 12 Jun 2015, 10:10
by Martinss
Hvz, gadus 4 atpakaļ, kad man taisīja glāžu atsaiti, tas prieks maksāja 45ls. (40ls bija, ja nevajadzēja locīt) :roll: Vienīgi rēķinies, ka atrodas Murjāņos.

Image

Tā izskatījās priekš 2.0i, vēlāk pielāgoja jaunajam motoram.