Page 58 of 89
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 12 Jun 2015, 10:11
by Jūda
Paldies, par info, virtuālie draugi

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 12 Jun 2015, 11:27
by Edmunds
Martinss wrote:Hvz, gadus 4 atpakaļ, kad man taisīja glāžu atsaiti, tas prieks maksāja 45ls. (40ls bija, ja nevajadzēja locīt)

Vienīgi rēķinies, ka atrodas Murjāņos.
Tā izskatījās priekš 2.0i, vēlāk pielāgoja jaunajam motoram.
Tik jātaisa ir viengabalaina, nevis ar skrūvēm.
Sev laikam ar pie kalniņa taisīšu, jo tā 933 atsaite kas ir e46 nepasargā no galvenās e46 problēmas - plaisājošām glāzēm(nav riņķa ap glāzi, tur tikai uz 2 skrūvēm).
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 12 Jun 2015, 12:08
by Jūda
Par e46 un glāzēm zinu. Kā ar e36 glāzēm? Nav ar ieteicama glāze ap riņķi, vai e36 ir pofig un der tā ar divām skrūvēm?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 12 Jun 2015, 13:23
by Edmunds
E36 nav tāda problēma.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 12 Jun 2015, 15:36
by Jaunciems
E36 arī glāzes deformējas un plaisā. Ir pat pieejamas oem pastiprinošās plates.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 12 Jun 2015, 15:41
by Edmunds
Zbal, tik smagi strādāt, gribās ātrāk iesēsties mašīnā un gāzt prom no rīgas.
19min vēl.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 12 Jun 2015, 15:47
by Martinss
14 minūtes vēl.

Nevaru vien sagaidīt, kad tikšu līdz mājām un varēšu ielīst šortos un čībās.
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 12 Jun 2015, 15:48
by *Sicram
Man gan pēc stundas jāsāk strādāt

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 12 Jun 2015, 20:24
by Kāsīts
Adapteri no 4x108 uz 5x120? Kādas ir iespējas, pie kā vai kur ?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 15 Jun 2015, 19:31
by UldisUldis
Volvo V50 2.0d 2007. gada
Tukšgaitā grab, izspiežot sajūgu negrab. Tukšgaitā arī ātrumkloķis dažreiz uzkrītošāk vibrē, bet braucot nekādu problēmu, ja nu vienīgi starp pirmajiem 2 robiem vairs tik līgani nevar pārslēgties. Nedaudz pieskaroties sajūga pedālim, arī jūtama vibrācija - divmasu sparats, izspiedējgultnis? It kā dzīvot netraucē, bet kaitina tās papildu skaņas. Un kas var pirmais izbeigties, cik ilgi var braukt ar tādu grabošu?
Ja tas viss pasākums jāmaina, ko labāk izvēlēties - LUK, Sachs? Skatos, ka cenas grozās ap 600eur..
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 15 Jun 2015, 19:47
by VuskansDavis
Pats uz savu jautājumu arī atbildēji - divmasnieks
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 15 Jun 2015, 20:40
by Juzix
Jā, viss tas Tev ir jāmaina. Uzliec jaunu komplektu un brauc! LUK vai Sach nav starpības, abi labi.
Ar grabošu vari nobraukt ilgi un arī ne tik ilgi, var izbeigties un nekas nenotikt, var izbeigties un kārbā robu izsist.
Ir varoņi kas liek valeo vienmasas spararatus un tiem paredzētus sajūgus - bet dažiem grab kārbas, dažiem tas viss pasākums pēc tam vibrē.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 15 Jun 2015, 22:39
by AtmoBenzin
Nevis dažiem tas vibrē un grab kārbas, bet dīzeļiem 100% ka vibrēs viss kā puņķis uz drāts, ja ne vislaik, tad kaut kādos apgriezienos noteikti(visdrīzāk ka visos, tik dīzeļcilvēki pieraduši vislaik kratīties un jūt tikai izteiktākos). Benzīnmotoram var kaut kas grabēt var negrabēt atkarībā no dažādiem citiem apsvērumiem, bet vibrēt pie normālas darbības nekam nevajadzētu. Cita lieta, ka var, piemēram, atskrūvēties eļļas sūknis, jo, piemēram, rūpnīcā uzliktais demferis kloķenes galā ir jau knapi pietiekoš divmasniekam(skatīt Ens topiku tuvākā pusgada laikā).
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 15 Jun 2015, 23:11
by UldisUldis
Vienmasnieka variants vispār netiek izskatīts, tā kā to var tālāk neapspriest.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 18 Jun 2015, 16:21
by ilgis
Var paskrvēt!
http://www.pacelauto.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 19 Jun 2015, 10:27
by Jūda
Vai kāds ir saskāries ar m50b25 zobenes maiņu? Mašīna pēkšņi noslāpa, atjaukta tika un tika konstatēts, ka pārtrūkusi zobene. Varētu būt, ka līdzi kaut kas paķerts? Cik aptuveni nostātos remonts un pie kā labāk aizdzīt saremontēt?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 19 Jun 2015, 21:17
by laurisko
Tur tiešām ir zobsiksna?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 20 Jun 2015, 00:23
by AtmoBenzin
Vai tas tiešām ir m50? Vai tas tiešām tika atjaukts?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 20 Jun 2015, 00:25
by Fretka
Vai tas tiešām ir BMW?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 20 Jun 2015, 01:31
by AtmoBenzin
A viņš neteica ka tas ir bmw. M50 jau var iesvapot visur kur sirds kāro.