Re: Kādu auto izvēlēties!?
Posted: 13 Dec 2011, 09:41
Jā! Lēti nebūs.MartinsG wrote:Varbuut kaadam ir kas zinaams par sho konkreeto Nissanu?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hifmb.html
Jā! Lēti nebūs.MartinsG wrote:Varbuut kaadam ir kas zinaams par sho konkreeto Nissanu?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hifmb.html
Par ekspluataacijas izmaksaam/detalju cenaam ir skaidrs, esmu izpeetiijis.Juzix wrote:Par šo konkrēto nezinu neko, bet cik lasīts un cik Grins izteicies - dārgas, sarežģīts auto
Cik atceros, tad stāv tajā placī vismaz 2/3 gadus, bet negarantēju.MartinsG wrote:Par ekspluataacijas izmaksaam/detalju cenaam ir skaidrs, esmu izpeetiijis.Juzix wrote:Par šo konkrēto nezinu neko, bet cik lasīts un cik Grins izteicies - dārgas, sarežģīts auto
Domaaju, varbuut kaads zin saimnieku, redzeejis auto dziivee vai kaa taa. Buus vien jaabrauc apskatiit.
Zheel, ka shis ar iiso baazi, bet cena ir dikti pievilciiga, ja vien tur visam nav galiigi kapi.
čomam Volvo 850 2.5 TDI universāls, manuāls. Jau kādus gadus 4us, laikam.DeeCee wrote:a cik tie diizelji labi (nezinu kuri audi diizelji bija labie un kuri huinjas) cik liela iespeeja iegraabties un kaa panes muusu celjus un piekabes 750kg+ paaris balkji veshanuAlien wrote:audi motors un vienkārša piekareDeeCee wrote:ko cilveeki saka par kveepu power 850 un pirmo gadu v70 volvikjiem ?
850 gan vēl izskatās kā no ķieģeļu laikmeta un ir biški skaļāks salonā
iekš V70 jau jūties kā cilvēks
kaa ar tomaatiem, jo hvz cik ilgi sencis veel varees pabraukt ar manuaaljiem
pasham ar sitiem volvikjiem saistiba tikai tik cik choms ar 850 t5 izvizinaaja
Omegas. Čoma tēvam tāda ir, atdeva strādniekiem kā darba mašīnu. Rūsē viņas pamatīgi, 2.0 16v motors(vismaz konkrētais - mironis)*Sicram wrote:nuu.. 400 - 600 lvl ..
par 600 lvl kāds 190tais varētu sanākt vēl tīri ok.. bet w124 gan nē..
vsp par tādu summu varbūt labāk skatīties uz kkādām omegām ?
padomā par sierām arī !ttd wrote:Omegas. Čoma tēvam tāda ir, atdeva strādniekiem kā darba mašīnu. Rūsē viņas pamatīgi, 2.0 16v motors(vismaz konkrētais - mironis)*Sicram wrote:nuu.. 400 - 600 lvl ..
par 600 lvl kāds 190tais varētu sanākt vēl tīri ok.. bet w124 gan nē..
vsp par tādu summu varbūt labāk skatīties uz kkādām omegām ?2.5TD = BMW 2.5TDS motoru, tik nez kāpēc, neesmu par viņiem neko sliktu dzirdējis no Omegu īpašniekiem..
Varbūt tik braukšanas vaina. Un Omegas būs vēl grūtāk dabūt skarīgas, nesapuvušas. Vienīgais, kas omegai ir, tas ir komforts.
Bet 190ais tāds mazs... ne pārāk izskatīgs panelis arī. W124, cik pēdējos mēnešus esmu nopētijis, tad sanāktu gan. Ne pirmā svaiguma un ideālā kārtībā(kādā nemaz neceru dabūt, apzinos, ka tāds budžets ir smieklīgs, bet ko tu skolniekam padarīsi).
Zelta vārdi !Rii wrote:Man bija apmēram tāds pats budžets, kad pirku pirmo (tagadējo) auto, tā ka varu pastāstīt savu pieredzi, jo man prasības bija apmēram kā tev
Reāli, ja gribi nopirkt braucamu auto, ko varēs uzturēt pa kapeikām, tad tikai kādu 2. golfu, audi 80 (ja paveicas tad arī tevis minēto 100c3), ford sierra/scorpio, vecie volvo 740. Iz pieredzesPa lielam visi BMW ko skatījos pa to budžetu, bija nopisteņi, kur vismaz bez kādu 200ls tūlītējas ieguldīšanas normāli(lasīt -droši) pārvietoties nevarētu, bet man bija svarīgi lai varu dienā norullēt vismaz 250km
Audi, ko skatījos, gan bija sakarīgi, nu un tur tāpat viss ir pa lēto, ja nebūtu tā pasities uz rwd, noteikti būtu paņēmis kādu audi 100 ar gāzi
MB bija puvekļi, opeļus un fordus nemaz neskatījos
Gribēju volvo, bet nebija piedāvājuma
Negribēju nekādus fwd šrotus un arī fordu negribēju, tāpēc beigās paņēmu vienīgo sakarīgo ss.lv piedāvājumu, pa 650ls e36 compactu ar 1.6 m43, vizuāli briesmīgs, salons briesmīgs, ekstras nekādas, bet vismaz motors ļoti labsun rwd
hadenē uzreiz vajadzēja ieguldīt, mainīju gultņus, aizmugurē kaut kādas bukses.. Tagad esmu nobraucis jau kaut kur 18 tūkstošus kilometru kopš augusta beigām, esmu pārlasījis visu hadeni aizmugurē (labi, ka tilts ir no e30, sanāk lētāk kā parastam e36
), jūtu, ka drīz, uz TA laiku, sāks brukt priekšā..
Un man vēl ir paveicies, parunājot ar paziņām, kā tiem sokas ar pirmo auto, vispār ir pilnīgs
Pērkot pa tādām kapeikām auto, rēķinies, ka viņš nebūs ne tuvu ideāls, uzreiz vari atlikt pusdienu naudu remontiem, jo saplīst varēs jebkas, jebkurā laikā un vietā. Piemēram man 2x pa ceļam no Rīgas uz mājām noķīlēja bremžu supporti, metu malā un hujārīju ar atslēguUn vēl visādi interesanti gadījumi, kad Rīgā, stāvot sastrēgumā noslāpst un nevaru iedarbināt, vienvārdsakot, interesanti
![]()
Karoči, apdomā labi, vai tas tev tagad ir vitāli vajadzīgs, auto uzturēšana ilgtermiņā tomēr ir diezgan nopietna atbildība un prasa salīdzinoši lielus ieguldījumus, lai vai kāds viņš būtu. Nebūs tā, ka tu nopirksi un vienkārši brauksiNezinu vai manis rakstītais noderēs, bet man gribējās pastāstīt kā man veicas ar pirmo kapeikpišanas auto
Pavisam cita runa, ja tu gribi nopirkt, nopist un atdot tolmetā
Sieras sākumā skatījos, bet tad izdomāju, ka pietiek man jau, ka tagad bija tāds neērts kaujamais lops.*Sicram wrote:padomā par sierām arī !ttd wrote:Omegas. Čoma tēvam tāda ir, atdeva strādniekiem kā darba mašīnu. Rūsē viņas pamatīgi, 2.0 16v motors(vismaz konkrētais - mironis)*Sicram wrote:nuu.. 400 - 600 lvl ..
par 600 lvl kāds 190tais varētu sanākt vēl tīri ok.. bet w124 gan nē..
vsp par tādu summu varbūt labāk skatīties uz kkādām omegām ?2.5TD = BMW 2.5TDS motoru, tik nez kāpēc, neesmu par viņiem neko sliktu dzirdējis no Omegu īpašniekiem..
Varbūt tik braukšanas vaina. Un Omegas būs vēl grūtāk dabūt skarīgas, nesapuvušas. Vienīgais, kas omegai ir, tas ir komforts.
Bet 190ais tāds mazs... ne pārāk izskatīgs panelis arī. W124, cik pēdējos mēnešus esmu nopētijis, tad sanāktu gan. Ne pirmā svaiguma un ideālā kārtībā(kādā nemaz neceru dabūt, apzinos, ka tāds budžets ir smieklīgs, bet ko tu skolniekam padarīsi).
Būtu tizli iegrāpties uz puvekli
Ja nemaldos, tad Omegās nāk tas 2,5 dīzelis, kurš sastopams arī pirmajos e39 - karoč jaunās paaudzes, ar kuru viss ir okttd wrote:Omegas. Čoma tēvam tāda ir, atdeva strādniekiem kā darba mašīnu. Rūsē viņas pamatīgi, 2.0 16v motors(vismaz konkrētais - mironis)2.5TD = BMW 2.5TDS motoru, tik nez kāpēc, neesmu par viņiem neko sliktu dzirdējis no Omegu īpašniekiem..
Varbūt tik braukšanas vaina. Un Omegas būs vēl grūtāk dabūt skarīgas, nesapuvušas. Vienīgais, kas omegai ir, tas ir komforts.
arī E39 nelec un omegas arī tur patJuzix wrote:Ja nemaldos, tad Omegās nāk tas 2,5 dīzelis, kurš sastopams arī pirmajos e39 - karoč jaunās paaudzes, ar kuru viss ir okttd wrote:Omegas. Čoma tēvam tāda ir, atdeva strādniekiem kā darba mašīnu. Rūsē viņas pamatīgi, 2.0 16v motors(vismaz konkrētais - mironis)2.5TD = BMW 2.5TDS motoru, tik nez kāpēc, neesmu par viņiem neko sliktu dzirdējis no Omegu īpašniekiem..
Varbūt tik braukšanas vaina. Un Omegas būs vēl grūtāk dabūt skarīgas, nesapuvušas. Vienīgais, kas omegai ir, tas ir komforts.
3 gadus plaukti? Man čomam iznāca uz katru skati mainīt abus plauktus. Tu pārlieku augsti vērtē Volvo 850. Ritošā ātri vien izgrab, ja brauc. Ja viņš tur stāv un tu tik uz viņu paskaties, tad jau protams, ka 3 gadus vilks. Precīzas cenas visam neatceros, bet, katrā ziņā, skaidri zinu, ka čoms ar teica, ka iznāk krietni dārgāk, kā, piemēram, Audi 100 C4. Tam Volvo bez 200ls vispār neko gandrīz saremontēt nevar.Alien wrote:arī E39 nelec un omegas arī tur patJuzix wrote:Ja nemaldos, tad Omegās nāk tas 2,5 dīzelis, kurš sastopams arī pirmajos e39 - karoč jaunās paaudzes, ar kuru viss ir okttd wrote:Omegas. Čoma tēvam tāda ir, atdeva strādniekiem kā darba mašīnu. Rūsē viņas pamatīgi, 2.0 16v motors(vismaz konkrētais - mironis)2.5TD = BMW 2.5TDS motoru, tik nez kāpēc, neesmu par viņiem neko sliktu dzirdējis no Omegu īpašniekiem..
Varbūt tik braukšanas vaina. Un Omegas būs vēl grūtāk dabūt skarīgas, nesapuvušas. Vienīgais, kas omegai ir, tas ir komforts.
tas ka tam motoram ir savādāks sūknis un cita vadība nenozīmē ka plunžeris nav no zeķubiksēm presēts
e39-tie nav tik daudz redzēti ka slikti lec, bet nu omegas kas ir nodrāztas līdz kliņķim un tad vēl celtnieki nez ko bākās salējuši toč griež starteri pusminūti
ttd
kas ta tam Volvo ir tik dārgs???
plaukti? 40Ls/gab un 3 gadus toč iet
priekšējās atsaites un stūres pirksti maksā tik pat cik golfam
pakaļtilta bukses labas varbūt ir pa 2 lati dārgākas kā golfam labās, bet jāmaina reizi 20 gados
ar šitādu bazaru tev pat 2-riteni uzturēt būs dārgi![]()
Tak ko ņemies, pasaki tam čomama, lai brauc pie Aliena remontēt, moš būs pa lēto un turēsies 3 gadus.ttd wrote: 3 gadus plaukti? Man čomam iznāca uz katru skati mainīt abus plauktus. Tu pārlieku augsti vērtē Volvo 850. Ritošā ātri vien izgrab, ja brauc. Ja viņš tur stāv un tu tik uz viņu paskaties, tad jau protams, ka 3 gadus vilks. Precīzas cenas visam neatceros, bet, katrā ziņā, skaidri zinu, ka čoms ar teica, ka iznāk krietni dārgāk, kā, piemēram, Audi 100 C4. Tam Volvo bez 200ls vispār neko gandrīz saremontēt nevar.
Par cenām zinu tik to, ka nesen viņš laboja roķeni. Troses mainīja un lokus. Izmaksāja tuvu ap 70-80ls bez darba.
Tad jājautā kādus ķīniešus viņš tur krāmē virsū!ttd wrote:3 gadus plaukti? Man čomam iznāca uz katru skati mainīt abus plauktus. Tu pārlieku augsti vērtē Volvo 850. Ritošā ātri vien izgrab, ja brauc. Ja viņš tur stāv un tu tik uz viņu paskaties, tad jau protams, ka 3 gadus vilks. Precīzas cenas visam neatceros, bet, katrā ziņā, skaidri zinu, ka čoms ar teica, ka iznāk krietni dārgāk, kā, piemēram, Audi 100 C4. Tam Volvo bez 200ls vispār neko gandrīz saremontēt nevar.
Par cenām zinu tik to, ka nesen viņš laboja roķeni. Troses mainīja un lokus. Izmaksāja tuvu ap 70-80ls bez darba.
Un otrais golfs arī nav nekāda pasaka, ja kas. Man te kaimiņš tāds noskumis, jo daļas nekur nevar dabūt. Vismaz tās, kuras vajag, nevar.
Bet lēti uzturēt ir zini, ko? Passat B3. Pašlaik iznāk tādu uzturēt. Viss reāli pa lēto. Amīšiem var nopirkt pat kārtridžus pa ~10ls un nomainīt un būs amītis kā jauns atkal.Un neplīst viņš arī nemaz tik bieži. Gadu var nobraukt.
Kad viņš uzlika ķīniešus, tad tie pēc pus gada jau izbeidzāsJuzix wrote:Tad jājautā kādus ķīniešus viņš tur krāmē virsū!ttd wrote:3 gadus plaukti? Man čomam iznāca uz katru skati mainīt abus plauktus. Tu pārlieku augsti vērtē Volvo 850. Ritošā ātri vien izgrab, ja brauc. Ja viņš tur stāv un tu tik uz viņu paskaties, tad jau protams, ka 3 gadus vilks. Precīzas cenas visam neatceros, bet, katrā ziņā, skaidri zinu, ka čoms ar teica, ka iznāk krietni dārgāk, kā, piemēram, Audi 100 C4. Tam Volvo bez 200ls vispār neko gandrīz saremontēt nevar.
Par cenām zinu tik to, ka nesen viņš laboja roķeni. Troses mainīja un lokus. Izmaksāja tuvu ap 70-80ls bez darba.
Un otrais golfs arī nav nekāda pasaka, ja kas. Man te kaimiņš tāds noskumis, jo daļas nekur nevar dabūt. Vismaz tās, kuras vajag, nevar.
Bet lēti uzturēt ir zini, ko? Passat B3. Pašlaik iznāk tādu uzturēt. Viss reāli pa lēto. Amīšiem var nopirkt pat kārtridžus pa ~10ls un nomainīt un būs amītis kā jauns atkal.Un neplīst viņš arī nemaz tik bieži. Gadu var nobraukt.
Māsas vīram ir pirmās paaudzes v70. Ar dabūja mainīt abus priekšējos plauktus. Viens izbedzās pēc pāris mēnešiem - rūpnīcas brāķis. Samainīja un jau otro gadu brauc bēdu nezinotUn tas, ka hadenē nekas nenotiek bez 200Ls ir plika iršana!