Page 7 of 8
Re: Toyota Corolla E12 2.0 D4D
Posted: 20 Jun 2011, 21:48
by Guntijs
Paint sēdinājums

Re: Toyota Corolla E12 2.0 D4D
Posted: 20 Jun 2011, 21:52
by oxys
Sorry, bet toyota vispār ir tā mašīna, kurai tikai orģinālie diski pēc kaut kā izskatās, es domāju tos kuri tev jau bija

Re: Toyota Corolla E12 2.0 D4D
Posted: 20 Jun 2011, 21:57
by Android
Ir autiņi, kuriem var dajebko salipināt virsū un izskatīsies ciešami/labi (piemēram 90-to gadu hondas), ir auto, kuriem piestāv tikai kāds konkrēts stils (piemēram german-style), un ir auto, kurus labāk likt mierā

Re: Toyota Corolla E12 2.0 D4D
Posted: 20 Jun 2011, 22:01
by Guntijs
Man jau vnk pats auto patīk un galīgi nevēlos standartiņu, jo tad no mācībniekiem atšķirt nevar

Reku, džeks piedūries šī modeļa taisīšanā - nezinu, man jau patīk...
http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... 23054&st=0
Re: Toyota Corolla E12 2.0 D4D
Posted: 20 Jun 2011, 22:07
by Focus
Re: Toyota Corolla E12 2.0 D4D
Posted: 20 Jun 2011, 22:09
by Rihy
Tāds viņš izskatās smuks, tajā projektā, taču Tevis ieliktais variants gan ir galīgi garām

Re: Toyota Corolla E12 2.0 D4D
Posted: 20 Jun 2011, 22:13
by Android
Šitas tāds akurāts.
Nepretendēju uz pasaules taisnību, bet esmu nonācis pie secinājuma, ka daudz vieglāk ir padarīt par interesantiem auto, kuri sākotnēji ir vai nu smuki (piemēram bmw, porsche) , vai arī nesmuki (piemēram vw jetta, honda civic), savukārt daudz grūtāk ir ar mašīnām, kuras sākotnēji ir nekādas - kā ziepjutrauks uz riteņiem, kas neizraisa nekādas emocijas.
Manuprāt, šitās toyotas (tāpat arī bļAuris) pieder šai te pēdējai kategorijai.
Katrā ziņā vēlu veiksmi, galvenais - nenošauj greizi.
Re: Toyota Corolla E12 2.0 D4D
Posted: 20 Jun 2011, 22:13
by Focus
labāk 1reiz uzlikt ko šādu, nekā 100reiz mainiit sudainus vecmodigus diskus ar kuriem pilns ss.lv
nosēdinot auto izskats mainās par 180grādiem.... protams ja jābrauc megadaudz tad par to var diskutēt cik tas ir praktiski, bet reku El_Camino ar golfVI ikdienā gāž ar R19, golfs izskatās Ūber un šis nesūdzas kaut ari brauc ļoti daudz, cik sapratu...
ja gribas skaisti, kautkas ir jāupurē...
domā ka mana ar golfu ahuuni forši pārvietoties pa Rīgu un Latviju? da tas ir murgs, bet toties KĀ IZSKATĀS un KĀ VISI SKATĀS

Re: Toyota Corolla E12 2.0 D4D
Posted: 20 Jun 2011, 22:15
by Android
Focus wrote:... bet toties KĀ IZSKATĀS un KĀ VISI SKATĀS

Līdzīgi kā staigāt ar pliku 32cm garu krānu - neērti, bet toties visi skatās

Īstenībā ikdienai labāk modernu stock autiņu, bet vaļaspriekam - dajebko, kas patīk.... tikai man kaut kā arī nesanāk - bora arī bija domāta ikdienai

Re: Toyota Corolla E12 2.0 D4D
Posted: 20 Jun 2011, 22:18
by Focus
uz tādu krānu drīzāk būtu neizpratnes skatieni
Re: Toyota Corolla E12 2.0 D4D
Posted: 21 Jun 2011, 09:01
by Juzix
Android wrote:Focus wrote:... bet toties KĀ IZSKATĀS un KĀ VISI SKATĀS

Līdzīgi kā staigāt ar pliku 32cm garu krānu - neērti, bet toties visi skatās

Īstenībā ikdienai labāk modernu stock autiņu, bet vaļaspriekam - dajebko, kas patīk.... tikai man kaut kā arī nesanāk - bora arī bija domāta ikdienai


Re: Toyota Corolla E12 2.0 D4D
Posted: 21 Jun 2011, 12:04
by Melnais
Imho tai Toyotais piestāvētu kādi no šīs kompānijas diskiem.

Re: Toyota Corolla E12 2.0 D4D
Posted: 21 Jun 2011, 12:23
by DimanC
man, aiz nav ko darīt, divi jautājumi:
1) kas Tev tur patīk tajā rollā? Gadījumā nav tāpat kā ar pirmo veceni - pofig kāda, ka tik dod?
2) pārmaiņas pēc varu piekrist Android'a filozofikācijai. Plus, gribu piebilst, ka automāšīna spaiņa krāsā nekādīgi nevar izskatīties LABI. Respektīvi, tā automātiski ierindojas Androida kategorijā "ziepjutrauks uz riteņiem". Pats jau laikam to esi sapratis un tāpēc haube nodarvota.
Re: Toyota Corolla E12 2.0 D4D
Posted: 21 Jun 2011, 15:15
by Guntijs
man, aiz nav ko darīt, divi jautājumi:
1) kas Tev tur patīk tajā rollā? Gadījumā nav tāpat kā ar pirmo veceni - pofig kāda, ka tik dod?
2) pārmaiņas pēc varu piekrist Android'a filozofikācijai. Plus, gribu piebilst, ka automāšīna spaiņa krāsā nekādīgi nevar izskatīties LABI. Respektīvi, tā automātiski ierindojas Androida kategorijā "ziepjutrauks uz riteņiem". Pats jau laikam to esi sapratis un tāpēc haube nodarvota.[/quote]
Kas man patīk?
Man patīk, ka:
1) Auto ir superizturīgs - braucu jau 3 gadus un nav tā, ka baigi taupu - braucu dinamiski - esmu nomainījis 1 gultni un viss.
2) Auto ir mazs, ņiprs un daudz maz ok iet - ar 110zs un 250Nm griezi pa Rīgu baigi ok ir + Ar vienu čipiņu, ko uzlikšu drīz būs ~140Zs, kas noteikti jau ir ok.
3) Dinamisks, bet tomēr ekonomisks - Vidējais patēriņš ar manu braukšanu, ko nevarētu saukt par mierīgu, pa Rīgu ir 5.2l/100km
4) Lētas detaļas - gan labas, gan ne tik labas - tik un tā lētas.
5) Ir -20kg, lai būtu lielais ceļa nodoklis

6) Nu laikam jau arī darbojas 3. sievietes spēks

Re: Toyota Corolla E12 2.0 D4D
Posted: 21 Jun 2011, 15:31
by feelfree
Guntijs wrote:
1) Auto ir superizturīgs - braucu jau 3 gadus un nav tā, ka baigi taupu - braucu dinamiski - esmu nomainījis 1 gultni un viss.
bla un noperk kāds pēc 2 gadi šito nopisteni kur Guntijs neko nav labojis 3 gadus

tā jau rodas sliktā slava ka viens duraks brauc 3 gadus un neko nedara un nakošais ipašnieks maina visu pēc kārtas...

Re: Toyota Corolla E12 2.0 D4D
Posted: 21 Jun 2011, 15:32
by DimanC
Guntijs wrote:Kas man patīk?
Man patīk, ka:
1) Auto ir superizturīgs - braucu jau 3 gadus un nav tā, ka baigi taupu - braucu dinamiski - esmu nomainījis 1 gultni un viss.
2) Auto ir mazs, ņiprs un daudz maz ok iet - ar 110zs un 250Nm griezi pa Rīgu baigi ok ir + Ar vienu čipiņu, ko uzlikšu drīz būs ~140Zs, kas noteikti jau ir ok.
3) Dinamisks, bet tomēr ekonomisks - Vidējais patēriņš ar manu braukšanu, ko nevarētu saukt par mierīgu, pa Rīgu ir 5.2l/100km
4) Lētas detaļas - gan labas, gan ne tik labas - tik un tā lētas.
5) Ir -20kg, lai būtu lielais ceļa nodoklis

6) Nu laikam jau arī darbojas 3. sievietes spēks

Nu re. Tagad saprotu, ka Tu esi visnotaļ praktiskas dabas cilvēks, un pilnībā Tev varu piekrist šāda auto raksturojumam (cik nu gadījies pašam saskarties ar Toyotām). Tad kāpēc praktiskam cilvēkam jāfišās ar kaut kādiem tur diskiem, sēdinājumiem un tamlīdzīgām h...ņām?

Kaut kāda nekonsekvence. Ja Tu būtu estēts pēc būtības, tad uzreiz būtu nopircis mašīnu, kas pēc k-kā izskatās.
btw, mans sencīts arī brauc ar toyotu līdzīgu iemeslu dēļ, un viņam auto ir lai tiktu no punkta A uz B. tiešām kvalitatīvs, uzticams, ekonomisks izstrādājums, kas neprasa investīcijas. Tas, ka izskatās pēc krupja ar izvalbītām acīm, tas jau pofig.
p.s. feelfree, ne visas mašīnas ir vācijā taisītas, kurām reizi sezonā puse detaļu jānomaina.

Re: Toyota Corolla E12 2.0 D4D
Posted: 21 Jun 2011, 15:35
by feelfree
DimanC wrote:
p.s. feelfree, ne visas mašīnas ir vācijā taisītas, kurām reizi sezonā puse detaļu jānomaina.

Vismaz es varu parādit veselu chupu ar vācu auto ražotu 80 gados kas vēl ripo

:tolmets: :sroteksi:
Re: Toyota Corolla E12 2.0 D4D
Posted: 21 Jun 2011, 15:40
by Melnais
feelfree wrote:DimanC wrote:
p.s. feelfree, ne visas mašīnas ir vācijā taisītas, kurām reizi sezonā puse detaļu jānomaina.

Vismaz es varu parādit veselu chupu ar vācu auto ražotu 80 gados kas vēl ripo

:tolmets: :sroteksi:
Ko tas dod? Auto ir kā apavi - nolieto, met ārā, nevis kā ōpis vienus nopērc un visu mūžu smērē, lai uz baznīcu aizietu.

Re: Toyota Corolla E12 2.0 D4D
Posted: 21 Jun 2011, 15:41
by feelfree
Mellais ja tev nebutu pubertāte un butu draudzene - viņa par tevi domātu to pašu
Un baigi jau nu tā autobuve paliek "laba" un interesanta...
Re: Toyota Corolla E12 2.0 D4D
Posted: 21 Jun 2011, 15:59
by Guntijs
Nejauc 2 dažādas lietas - nelabot auto un uzturēt auto labā kārtībā.
ļoti regulāri veicu visas nepieciešamās un varbūt ne tik nepieciešamās apkopes utml.
Daļa no iemesliem ir praktiski, bet pieminēju arī dinamiskumu - tā kā viss, izņemot jaudu un skatu ir labs, tad jāsakārto tas, kas neliekas labs, lai būtu optimāls variants.
Ja būtu pietiekami daudz līdzekļu, tad ilgi nedomājot iegādātos vēl vienu auto, kurš būtu pēc daža teiktā "vērts taisīšanai".
Tā kā nebraucu sacensībās un nevedu auto uz izstādēm, tad neredzu iemeslu neuzfrišināt tehnsiki ļoti labu auto, tā lai pašam būtu prieks.