Biš piemirsts topics.
Maija sākumā tika apmeklēts YanaK Dpils izbrauciens, diezgan veiksmīgi, paldies Organizatoram par interesantu fotokonkursu un trases dienu.

Ar ģimeniskāko auto pat sanāca iebraukt normālā rezultātā, paradoksāli, bet ar pilnu salonu laiks bija labāks, iespējams tapēc, ka neatslēdzamā stabilitātes kontrole vnk nespēja normāli pildīt savu funkciju

Paldies balasta kungiem.

Riepām kartadroms gan nepatika

Tiku pie mierinājuma diploma arī.

Franču trulumu dažreiz var tikai apbrīnot - vizuāli kad palikuši bija vismaz 20% kluču, bremzejot parādījās grauzoša skaņa - kā izrādās nodiluma sensoru tai varžu kājai nav - nah vajag ne? °hashtag -AUTOVAZ. Panikā sazīmēti ATE kluči un diski, mainot atklājās, ka OEM kluču sastāvā pie tiem 20% iestrādāts abrazīvs, kurš bremzejot rada grauzošu sajūtu - ģeneāli - vienīgi disku arī grauž
ATE diski un kluči izrādījās galvas tiesu labāki par OEM, bremzē labāk - putekļu mazāk.
Bet par laimi epopeja ar 1.5hdi sprāgoni ir beigusies, tiku pie cita darba vāģa, ar teju 200k nobraukumu, bet ķēru nedomādams, tā kā Citrona patēriņš un dinamika bija konkrēts pretstats manai gaumei.

2018.gada Superbs, 2.0tdi 140kw DSG un Haldex.

Amji bija jau beigti, pie reizes uzmetu Eibach pro kit 30/35

Cita diršana
Auto pirms tam bija konkrēti ekspluatēts kā darba vāģis - 0 tolerances pret tīrību

Ar bituma daudzumu uz virsbūves vien pietiktu aizlāpīt kādu bedri

čipax ielidoja kā smērēts
Pagaidām DPF un ADblue paliks, gaidu kad atbrīvosies metinātājs un varēs filigrāni amputēt DPF, lai varētu paspiest visu suliņu no tās sulas pakas.

RigaCustoms veica shadowline aplīmēšanu + ķīmisko + virsbūves pulēšanu un logu tonēšanu.
Ak jā, ieķerti 885 R19 pēc attiečīgā parametra, bet finālā tāpat bija jāpiemet vēl 13mm flanči, lai Fituha būtu pareiza.

Salonu tīrija pirms tam - nekad.

te vēl pirms virsbūves darbiem

Anti-mentu paka on

Emblēmas vēl pārkrāsojas

Pārreģistrēts un skate done.