DeeCee pilnīgi visos track testos STi zaudē Evo(tie kas cenās līdz 25 eur)
un nejauc iekšā SUVus kā foresteru šajā strīdā.
Pie tam noliec blakus e46 m3 STi impro un Evo un pamēri klīrensu un pārkares, būsti pārsteigts par rezultātu
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Archuks wrote:Cenu kategorijā līdz 25-30k eiro neviens
Es atkārtošu jautājumu uz kuru neatbildēji
Ir kāda nekosmiska (piemēram, līdz 30K eiro) cenu kategorija, kad BMW Tev nav labākais sportiskais auto
Jeb ir kāda summa līdz 30k Eiro (piemēram, 5k Eiro vai 12k Eiro vai 500 Eiro), kad, piemēram, kāds Fiat ir labāks sportisks auto par tikpat maksājošu BMW.
līdz 6.0k eiro nav BMW bet Nissan
līdz 12.0k eiro imho jau ir BMW
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
GirtzB wrote:DeeCee pilnīgi visos track testos STi zaudē Evo(tie kas cenās līdz 25 eur)
un nejauc iekšā SUVus kā foresteru šajā strīdā.
Pie tam noliec blakus e46 m3 STi impro un Evo un pamēri klīrensu un pārkares, būsti pārsteigts par rezultātu
GirtzB wrote:vari jau teikt, ka umka ir nekam nederīga šāda rakstura sacensībās.
nu... *manupraat* e46 emkaa jau ir paaraak daudz elektronikas ikdienaa tas ir aarkaartiigi patiikams auto, betnu sacensiibaam shis auto prieksh manis ir paaraak uz komfortu orienteets.
un man veeljoprojaam mati uz muguras celjaas gaisaa aceroties, kaa tu pa slapju asflatu brauci... nu nespeeju es uzticeeties, ka elektronika viemeer paliidzees.
njem RS imprezu bus tev kupeja 2.5.. ar paterinu hvz, awd ..
.
gt99 wrote:
GirtzB wrote:DeeCee pilnīgi visos track testos STi zaudē Evo(tie kas cenās līdz 25 eur)
...........
Lai vēl kāds pasaka, ka šie auto neder asfaltam.
Otru atziņu es neteikšu, gan jau labākā sportiskā auto līdz 25k Eiro īpašnieki paši aizdomāsies
kas no taa? paradi man kaut vienu evo lidz 7000euro ?:)
un normalam cenam uz detaljam
Steidzami nepieciešama infa par Toyota MR2 (W2), prcizak 1992. gads un tas turbo variants, kas šamiem nāk.
Viens paziņa sadomājis ņemt un aktīvi vāc info. Īpaši lūdzu viedokli no mūsējiem MR2/MR-S īpašniekiem.
cibinsh wrote:Steidzami nepieciešama infa par Toyota MR2 (W2), prcizak 1992. gads un tas turbo variants, kas šamiem nāk.
Viens paziņa sadomājis ņemt un aktīvi vāc info. Īpaši lūdzu viedokli no mūsējiem MR2/MR-S īpašniekiem.
cibinsh wrote:Steidzami nepieciešama infa par Toyota MR2 (W2), prcizak 1992. gads un tas turbo variants, kas šamiem nāk.
Viens paziņa sadomājis ņemt un aktīvi vāc info. Īpaši lūdzu viedokli no mūsējiem MR2/MR-S īpašniekiem.
lai njem shokolaadi & apelsiinus un brauc ciemos
ja ir interese, tad mans radinieks šķiet, ka vēl nav notirgojis SW20 Turbo no UK ar izdgušu salonu ja baigi vajag Turbo donoru - PM
un ko Tu vēlies zināt no MR-S īpašniekiem? SW20 stipri atšķiras no ZZW30
cibinsh wrote:Steidzami nepieciešama infa par Toyota MR2 (W2), prcizak 1992. gads un tas turbo variants, kas šamiem nāk.
Viens paziņa sadomājis ņemt un aktīvi vāc info. Īpaši lūdzu viedokli no mūsējiem MR2/MR-S īpašniekiem.
lai njem shokolaadi & apelsiinus un brauc ciemos
ja ir interese, tad mans radinieks šķiet, ka vēl nav notirgojis SW20 Turbo no UK ar izdgušu salonu ja baigi vajag Turbo donoru - PM
un ko Tu vēlies zināt no MR-S īpašniekiem? SW20 stipri atšķiras no ZZW30
Sorry, tik sīku nepārzinu cik stipri atšķiras. Šķiet, ka PT izstāstīs cilvēkam visu kas un kā.
Tiks ņemts vērā par to izdegušo.