Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

-AF-
Posts: 4748
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by -AF- »

nē pa ziemu jāpērk ziemas miskaste, tas skaidrs
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
Vents S
Posts: 743
Joined: 27 Mar 2012, 11:56
Location: RipoDL
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Vents S »

jaaniss wrote:Par C) punktu atļaušos nepiekrist-
Metāls nepaliks plānāks, jo ja ir sarūsējis tas jau ir plānāks- pēc strūklas tas kļūst redzams nevis strūkla to padara plānāku.
Lielus paneļus arī var nostrūklot bez pieminētajiem vaļņiem- zinu ko runāju, jo pats ar to nodarbojos. šajā gadījumā gāja runa par grīdu- tur vispār neko nevar sabojāt.
pats neesmu strūklojis lielus paneļus. tā info man ir no auto premium darbnīcas meistara. vb tas ir domāts uz japāņu kapotiem, kuri ir plāni un mēdz mesties krabis iekšā. :hvz:

pa lielam grīdai sanāk tikai griezt rūsu ārā. smilšot mājas apstākļos būtu sarežģīti.
pats mēģināju smilšot garažā. ļoti nepatīkams procress :shura:
User avatar
jaaniss
Audi 80
Posts: 2878
Joined: 11 Feb 2005, 14:22
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by jaaniss »

Taisot remontu, reti kurš kaut ko strūklo. Restaurējot cits stāsts. Kapotam var strūklot tikai kantes, plakano virsmu vieglāk ir noslīpēt.
www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Gsi2
Posts: 837
Joined: 02 Jun 2009, 16:50
Location: kurzeme
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Gsi2 »

varbūt nevietā,bet kā vieglāk šo nodabūt saudzīgi nost (ja iespējams saudzīgi)opis uzklājis 5gadus atpakaļ,pat gumijas lupa to ar šķīdinātājiem,bet arkas,sliekšņus?
Image
Image
Gsi Turbo

Bmw e36 e46 e60
User avatar
Martinss
Posts: 4949
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

Deg sarkanaa lampinja, ka nav uzlaades, kautgan uzlaade ir, robezhās 12,7-13,8v, atkariibaa no sasleegtajiem pateereetaajiem un dzineeja apgriezieniem. Uzgaazeejot lampinja paliek spozhaaka, tukshgaitaa deg ljoti blaavi. 100% gjeneratora vaina? :ziileekafijasbiezumos: :roll:
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

Martinss wrote:Deg sarkanaa lampinja, ka nav uzlaades, kautgan uzlaade ir, robezhās 12,7-13,8v, atkariibaa no sasleegtajiem pateereetaajiem un dzineeja apgriezieniem. Uzgaazeejot lampinja paliek spozhaaka, tukshgaitaa deg ljoti blaavi. 100% gjeneratora vaina? :ziileekafijasbiezumos: :roll:
Nu, mos kontaktus satiri uz generatora? Kada lamata?
User avatar
Martinss
Posts: 4949
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

Jaa, tas gan, kontakti nav satiiriit. :shura: Sierrinieks mans. Pagaajushogad bija taads pats gljuks, tik skjiet, ka laadeeshana nebija. Atrestaureeja un viss stiigaa. Tagad atkal. Mosh muuziku pa skalju klausos un subis beidz nost gjeneratoru? :|
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

Arī tā var būt. Ko ģeneratoram satirija?
User avatar
Martinss
Posts: 4949
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

Neko vēl nesatīrija. 2dien ņems nost un skatīsies. :roll: Bet es tikko pamodos, ka tas ģenerators labu laiku ir eļļā peldējis. :aiwa:
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

Laikam problēma atrasta. :D
Nauris_t16
Posts: 137
Joined: 30 Jul 2012, 20:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Nauris_t16 »

Kur Rīgā vest pārbaudīt sprauslas? Ražību un vispār darbību 8)

Tika paņemtas no ebay atrestaurētas bosch green giants -968 un ir aizdoma, ka kaut kas ne tā ar viņām ir

Image
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Fretka »

Priekš volgo ņēmi ? :shura:
Man ir tādas pašas un tuvākajās dienās būs atklāsmes mirklis, strādā vai nē :aiwa:
User avatar
Kaross
Posts: 1384
Joined: 20 Feb 2008, 17:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Kaross »

ziedoniz wrote:Kur Rīgā vest pārbaudīt sprauslas? Ražību un vispār darbību 8)

Tika paņemtas no ebay atrestaurētas bosch green giants -968 un ir aizdoma, ka kaut kas ne tā ar viņām ir

Image

http://www.gabtmotors.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Es pēc skata saku, ka pilnīgi mēsli. :emo: :D

Ražību pats vari elementāri pārbaudīt. Piemet pie 12V un skaties cik minūtē pielīst traukā.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image
Nauris_t16
Posts: 137
Joined: 30 Jul 2012, 20:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Nauris_t16 »

Ņēmu saabam, pārliku citu vadību un tai paredzētās sprauslas visi ir izpirkuši ar domu, ka "sarkanās saab sprauslas ir baigi niknās, bang for a buck yooo"

Ja arī ir padjobkas, tad ļoti tuvas, cik nu var internetam ticēt. Vienīgi nav mazais bosch simboliņš uz sprauslas, tur ir iefrēzēts mazs aplītis, it kā bosch simbols būtu nofrēzēts nost.

Hz, aizvedīs uz gabtmotors un tad jau redzēs.

Tagad stāv 340cc, vajag 350cc pēc rižinal, lai arī softā tas ir piekoriģēts, gribējās ielikt normālas un uz kādu laiku aizmirst.

Iepriekšējā bilde zagta no neta, bet pēc idejas manas izskatās tāpat
User avatar
Martinss
Posts: 4949
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

Martinss wrote:Neko vēl nesatīrija. 2dien ņems nost un skatīsies. :roll: Bet es tikko pamodos, ka tas ģenerators labu laiku ir eļļā peldējis. :aiwa:
Samainīja regulatoru, tagad dod ārā 14v, bet lampiņa joprojām deg. :|
Klemmes aķim bija zaļas, satīriju, joprojām tas pats.
User avatar
Vents S
Posts: 743
Joined: 27 Mar 2012, 11:56
Location: RipoDL
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Vents S »

izņem lampiņu un ieliec votmetru :naac:
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

Martinss wrote:
Martinss wrote:Neko vēl nesatīrija. 2dien ņems nost un skatīsies. :roll: Bet es tikko pamodos, ka tas ģenerators labu laiku ir eļļā peldējis. :aiwa:
Samainīja regulatoru, tagad dod ārā 14v, bet lampiņa joprojām deg. :|
Klemmes aķim bija zaļas, satīriju, joprojām tas pats.
Nu, es paskatisos uz to generatoru, nez kur aiziet tas vads, kas dod panelim zinat, ka nelade. Fordu elektribu vel neesmu petijis, bet izskatas, ka vajadzes. :D
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

Kadi risinajumi liekot elektrisko ventiku muftes vietaa? Interesee konkreti termosledzis, ar pec iespejas mazaku vitni, piemeram m8 un ar 2 sledziem, tb, 2atrumiem. Var ari but 1 atrums, tb 2 pin. Mos var kads kko ieteikt?
enimaals
Posts: 89
Joined: 15 Sep 2015, 19:28
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by enimaals »

Netieku galà ar bmw e46 2.0d 2002.g ar elektriskajàm sprauslàm.tipa comonrails. 
Izñèmu sprauslas,aizvest parbaudīt,jo bija pastiperinàti melni dūmi pie slodzes.sprauslas izràdàs labas,tàtad sprauslas nebija pie vainas. 
Saliku visu atpakaļ un sàkàs...  
Startèjot nebija dzìvìbas pazìmju sàkumā.pèc tam sàka uzsist un pèc kàdas pus stundas pieleca,bet pèc daźàm sekundèm noslàpst.un jo projàm,ieslèdzot aizdedzi un pagaidot lai sùknis sadzen spiedienu,piešķiļās un pèc 2 lìdz 3 sekundèm noslàpst.noslàps tà,itkà beigtos degviela.kad piešķiļas,no izpūtēja griežas melni,vairàk pelēki dùmi. 
Diagnostika neko neuzràda.vienìgi,kad noslàpst,strauji zùd spiediens railà. 
Sùknis bàkà labs,eźektorsùknis drošìbas pèc izpùsts,degvielas filtrs nomainìts.atbratkas vietà ieliku caurspìdìgu cauruli,gaisa nav. 
Kàdam nav bijusi lìdzìga bèda?
User avatar
U_V6er
Posts: 420
Joined: 03 Feb 2005, 17:21
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by U_V6er »

gaiss sisteemaa?
Post Reply