Tehniska rakstura diskusijas II
Moderator: gacciZm
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
pats neesmu strūklojis lielus paneļus. tā info man ir no auto premium darbnīcas meistara. vb tas ir domāts uz japāņu kapotiem, kuri ir plāni un mēdz mesties krabis iekšā.jaaniss wrote:Par C) punktu atļaušos nepiekrist-
Metāls nepaliks plānāks, jo ja ir sarūsējis tas jau ir plānāks- pēc strūklas tas kļūst redzams nevis strūkla to padara plānāku.
Lielus paneļus arī var nostrūklot bez pieminētajiem vaļņiem- zinu ko runāju, jo pats ar to nodarbojos. šajā gadījumā gāja runa par grīdu- tur vispār neko nevar sabojāt.
pa lielam grīdai sanāk tikai griezt rūsu ārā. smilšot mājas apstākļos būtu sarežģīti.
pats mēģināju smilšot garažā. ļoti nepatīkams procress
- jaaniss
- Audi 80
- Posts: 2878
- Joined: 11 Feb 2005, 14:22
- Location: Jelgava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Taisot remontu, reti kurš kaut ko strūklo. Restaurējot cits stāsts. Kapotam var strūklot tikai kantes, plakano virsmu vieglāk ir noslīpēt.
www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
varbūt nevietā,bet kā vieglāk šo nodabūt saudzīgi nost (ja iespējams saudzīgi)opis uzklājis 5gadus atpakaļ,pat gumijas lupa to ar šķīdinātājiem,bet arkas,sliekšņus?




Gsi Turbo
Bmw e36 e46 e60
Bmw e36 e46 e60
- Martinss
- Posts: 4949
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Deg sarkanaa lampinja, ka nav uzlaades, kautgan uzlaade ir, robezhās 12,7-13,8v, atkariibaa no sasleegtajiem pateereetaajiem un dzineeja apgriezieniem. Uzgaazeejot lampinja paliek spozhaaka, tukshgaitaa deg ljoti blaavi. 100% gjeneratora vaina? :ziileekafijasbiezumos: 
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Nu, mos kontaktus satiri uz generatora? Kada lamata?Martinss wrote:Deg sarkanaa lampinja, ka nav uzlaades, kautgan uzlaade ir, robezhās 12,7-13,8v, atkariibaa no sasleegtajiem pateereetaajiem un dzineeja apgriezieniem. Uzgaazeejot lampinja paliek spozhaaka, tukshgaitaa deg ljoti blaavi. 100% gjeneratora vaina? :ziileekafijasbiezumos:
- Martinss
- Posts: 4949
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Jaa, tas gan, kontakti nav satiiriit.
Sierrinieks mans. Pagaajushogad bija taads pats gljuks, tik skjiet, ka laadeeshana nebija. Atrestaureeja un viss stiigaa. Tagad atkal. Mosh muuziku pa skalju klausos un subis beidz nost gjeneratoru? 
- Martinss
- Posts: 4949
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Neko vēl nesatīrija. 2dien ņems nost un skatīsies.
Bet es tikko pamodos, ka tas ģenerators labu laiku ir eļļā peldējis. 
-
Nauris_t16
- Posts: 137
- Joined: 30 Jul 2012, 20:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Kur Rīgā vest pārbaudīt sprauslas? Ražību un vispār darbību
Tika paņemtas no ebay atrestaurētas bosch green giants -968 un ir aizdoma, ka kaut kas ne tā ar viņām ir

Tika paņemtas no ebay atrestaurētas bosch green giants -968 un ir aizdoma, ka kaut kas ne tā ar viņām ir

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Priekš volgo ņēmi ? 
Man ir tādas pašas un tuvākajās dienās būs atklāsmes mirklis, strādā vai nē
Man ir tādas pašas un tuvākajās dienās būs atklāsmes mirklis, strādā vai nē
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
ziedoniz wrote:Kur Rīgā vest pārbaudīt sprauslas? Ražību un vispār darbību![]()
Tika paņemtas no ebay atrestaurētas bosch green giants -968 un ir aizdoma, ka kaut kas ne tā ar viņām ir
http://www.gabtmotors.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Es pēc skata saku, ka pilnīgi mēsli.
Ražību pats vari elementāri pārbaudīt. Piemet pie 12V un skaties cik minūtē pielīst traukā.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465

Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
-
Nauris_t16
- Posts: 137
- Joined: 30 Jul 2012, 20:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Ņēmu saabam, pārliku citu vadību un tai paredzētās sprauslas visi ir izpirkuši ar domu, ka "sarkanās saab sprauslas ir baigi niknās, bang for a buck yooo"
Ja arī ir padjobkas, tad ļoti tuvas, cik nu var internetam ticēt. Vienīgi nav mazais bosch simboliņš uz sprauslas, tur ir iefrēzēts mazs aplītis, it kā bosch simbols būtu nofrēzēts nost.
Hz, aizvedīs uz gabtmotors un tad jau redzēs.
Tagad stāv 340cc, vajag 350cc pēc rižinal, lai arī softā tas ir piekoriģēts, gribējās ielikt normālas un uz kādu laiku aizmirst.
Iepriekšējā bilde zagta no neta, bet pēc idejas manas izskatās tāpat
Ja arī ir padjobkas, tad ļoti tuvas, cik nu var internetam ticēt. Vienīgi nav mazais bosch simboliņš uz sprauslas, tur ir iefrēzēts mazs aplītis, it kā bosch simbols būtu nofrēzēts nost.
Hz, aizvedīs uz gabtmotors un tad jau redzēs.
Tagad stāv 340cc, vajag 350cc pēc rižinal, lai arī softā tas ir piekoriģēts, gribējās ielikt normālas un uz kādu laiku aizmirst.
Iepriekšējā bilde zagta no neta, bet pēc idejas manas izskatās tāpat
- Martinss
- Posts: 4949
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Samainīja regulatoru, tagad dod ārā 14v, bet lampiņa joprojām deg.Martinss wrote:Neko vēl nesatīrija. 2dien ņems nost un skatīsies.Bet es tikko pamodos, ka tas ģenerators labu laiku ir eļļā peldējis.
Klemmes aķim bija zaļas, satīriju, joprojām tas pats.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Nu, es paskatisos uz to generatoru, nez kur aiziet tas vads, kas dod panelim zinat, ka nelade. Fordu elektribu vel neesmu petijis, bet izskatas, ka vajadzes.Martinss wrote:Samainīja regulatoru, tagad dod ārā 14v, bet lampiņa joprojām deg.Martinss wrote:Neko vēl nesatīrija. 2dien ņems nost un skatīsies.Bet es tikko pamodos, ka tas ģenerators labu laiku ir eļļā peldējis.
Klemmes aķim bija zaļas, satīriju, joprojām tas pats.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Kadi risinajumi liekot elektrisko ventiku muftes vietaa? Interesee konkreti termosledzis, ar pec iespejas mazaku vitni, piemeram m8 un ar 2 sledziem, tb, 2atrumiem. Var ari but 1 atrums, tb 2 pin. Mos var kads kko ieteikt?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Netieku galà ar bmw e46 2.0d 2002.g ar elektriskajàm sprauslàm.tipa comonrails.
Izñèmu sprauslas,aizvest parbaudīt,jo bija pastiperinàti melni dūmi pie slodzes.sprauslas izràdàs labas,tàtad sprauslas nebija pie vainas.
Saliku visu atpakaļ un sàkàs...
Startèjot nebija dzìvìbas pazìmju sàkumā.pèc tam sàka uzsist un pèc kàdas pus stundas pieleca,bet pèc daźàm sekundèm noslàpst.un jo projàm,ieslèdzot aizdedzi un pagaidot lai sùknis sadzen spiedienu,piešķiļās un pèc 2 lìdz 3 sekundèm noslàpst.noslàps tà,itkà beigtos degviela.kad piešķiļas,no izpūtēja griežas melni,vairàk pelēki dùmi.
Diagnostika neko neuzràda.vienìgi,kad noslàpst,strauji zùd spiediens railà.
Sùknis bàkà labs,eźektorsùknis drošìbas pèc izpùsts,degvielas filtrs nomainìts.atbratkas vietà ieliku caurspìdìgu cauruli,gaisa nav.
Kàdam nav bijusi lìdzìga bèda?
Izñèmu sprauslas,aizvest parbaudīt,jo bija pastiperinàti melni dūmi pie slodzes.sprauslas izràdàs labas,tàtad sprauslas nebija pie vainas.
Saliku visu atpakaļ un sàkàs...
Startèjot nebija dzìvìbas pazìmju sàkumā.pèc tam sàka uzsist un pèc kàdas pus stundas pieleca,bet pèc daźàm sekundèm noslàpst.un jo projàm,ieslèdzot aizdedzi un pagaidot lai sùknis sadzen spiedienu,piešķiļās un pèc 2 lìdz 3 sekundèm noslàpst.noslàps tà,itkà beigtos degviela.kad piešķiļas,no izpūtēja griežas melni,vairàk pelēki dùmi.
Diagnostika neko neuzràda.vienìgi,kad noslàpst,strauji zùd spiediens railà.
Sùknis bàkà labs,eźektorsùknis drošìbas pèc izpùsts,degvielas filtrs nomainìts.atbratkas vietà ieliku caurspìdìgu cauruli,gaisa nav.
Kàdam nav bijusi lìdzìga bèda?