Page 66 of 95
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 29 Mar 2010, 15:16
by Sonjuks
Pārbaudīt vai tiek padots impulss , bet saprotu , ka lapmpiņai pārāk liela inerce , lai paspētu tik ātri iedegties vai ne ?
Pieslēdzu lampiņu klāt.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 29 Mar 2010, 15:28
by Melnais
Sonjuks wrote:Pārbaudīt vai tiek padots impulss , bet saprotu , ka lapmpiņai pārāk liela inerce , lai paspētu tik ātri iedegties vai ne ?
Pieslēdzu lampiņu klāt.
tos 65V var redzēt tikai uz oscilogrāfa.
tu gribi zināt vai impulss līdz indžektoram nonāk? vienkāršākais, pieliec klāt tur indžektoru un var dzirdēt, kā tas darbojās. lampiņu likt klāt nav forša doma, interesanti, ko kompis teiks, jo parasti indžektoriem ir 4 omu pretestība, bet lampiņai krietni vairāk, kiloomos iebrauc. un parastā spuldzīte vai tad spēj ieslēgties un izslēgties, piemēram 8x sekundē?

vēl jau vari baudīt, pie indžektora nepārtraukti ir + pievadīts, kad aizdedze ir ieslēgta. ar lampiņu vari pārbaudīt + esamību.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 29 Mar 2010, 15:37
by Lambertino
Vai mums kāds nodarbojas ar pūlverkāsošanu?

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 29 Mar 2010, 17:48
by Sonjuks
Melnais wrote:Sonjuks wrote:Pārbaudīt vai tiek padots impulss , bet saprotu , ka lapmpiņai pārāk liela inerce , lai paspētu tik ātri iedegties vai ne ?
Pieslēdzu lampiņu klāt.
tos 65V var redzēt tikai uz oscilogrāfa.
tu gribi zināt vai impulss līdz indžektoram nonāk? vienkāršākais, pieliec klāt tur indžektoru un var dzirdēt, kā tas darbojās. lampiņu likt klāt nav forša doma, interesanti, ko kompis teiks, jo parasti indžektoriem ir 4 omu pretestība, bet lampiņai krietni vairāk, kiloomos iebrauc. un parastā spuldzīte vai tad spēj ieslēgties un izslēgties, piemēram 8x sekundē?

vēl jau vari baudīt, pie indžektora nepārtraukti ir + pievadīts, kad aizdedze ir ieslēgta. ar lampiņu vari pārbaudīt + esamību.
Vienkārši nelec viens šrots un meklēju vainu. Nu vismaz skaidrs , ka degvielu padod un sprauslas arī laikam strādā(periodiski). Kautkur vienkārši ir nekontakts - visticamāk , ka pie sprauslām kautkur.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 29 Mar 2010, 17:52
by flyers
Sveiki, neparasta problēma, varbūt kādam ir bījusi darīšana ar ko tādu. Tātad, auto Dodge Durango problēma, ka stūres pastiprinātāja sūknim skrimeli nevar dabūt nost, noņēmu sūkni ar visu kronšteinu, un to skriemeli, skriemelim pa vidu skrūve ar 3/8 colīgo seškanti, nofiksēju to skriemeli, un ar gaisa pistoli gribēju dabūt to skrūvi vaļā, pistole uz 4 var dauzīt cik grib, nekas nekust, izkarsēju ar autogēnu to skriemeli tajā skrūves vietā, bet tāpat nekas nekustas! Ko darīt, kā lai to hlamu izjauc??? Jeb kāds varbūt var atrast shēmu kā tas sūknis jaucas ārā!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 29 Mar 2010, 19:05
by Briedis
Lambertino wrote:Vai mums kāds nodarbojas ar pūlverkāsošanu?
[img]bilde.jpg[/img]
es varu iešņaukt un nokrāsot.
Uzjautā Androidam, man liekas viņš savējam daudz ko ar pulverkrāsu taisīja.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 29 Mar 2010, 19:18
by Juzix
flyers wrote:Sveiki, neparasta problēma, varbūt kādam ir bījusi darīšana ar ko tādu. Tātad, auto Dodge Durango problēma, ka stūres pastiprinātāja sūknim skrimeli nevar dabūt nost, noņēmu sūkni ar visu kronšteinu, un to skriemeli, skriemelim pa vidu skrūve ar 3/8 colīgo seškanti, nofiksēju to skriemeli, un ar gaisa pistoli gribēju dabūt to skrūvi vaļā, pistole uz 4 var dauzīt cik grib, nekas nekust, izkarsēju ar autogēnu to skriemeli tajā skrūves vietā, bet tāpat nekas nekustas! Ko darīt, kā lai to hlamu izjauc??? Jeb kāds varbūt var atrast shēmu kā tas sūknis jaucas ārā!
Pēc visa augstāk minētā, nāk prātā tikai viens - kreisā vītne

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 29 Mar 2010, 21:14
by flyers
Juzix wrote:flyers wrote:Sveiki, neparasta problēma, varbūt kādam ir bījusi darīšana ar ko tādu. Tātad, auto Dodge Durango problēma, ka stūres pastiprinātāja sūknim skrimeli nevar dabūt nost, noņēmu sūkni ar visu kronšteinu, un to skriemeli, skriemelim pa vidu skrūve ar 3/8 colīgo seškanti, nofiksēju to skriemeli, un ar gaisa pistoli gribēju dabūt to skrūvi vaļā, pistole uz 4 var dauzīt cik grib, nekas nekust, izkarsēju ar autogēnu to skriemeli tajā skrūves vietā, bet tāpat nekas nekustas! Ko darīt, kā lai to hlamu izjauc??? Jeb kāds varbūt var atrast shēmu kā tas sūknis jaucas ārā!
Pēc visa augstāk minētā, nāk prātā tikai viens - kreisā vītne

Nu es jau no sākuma domāju ka tur vajadzētu būt kreisajai, bet nenāk vaļā ne vienā ne otrā virzienā, un salaust ar kautkā negribas, jo to sūkni pectam dabūt būs pagrūti!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 30 Mar 2010, 00:21
by Melnais
Sonjuks wrote:Melnais wrote:Sonjuks wrote:Pārbaudīt vai tiek padots impulss , bet saprotu , ka lapmpiņai pārāk liela inerce , lai paspētu tik ātri iedegties vai ne ?
Pieslēdzu lampiņu klāt.
tos 65V var redzēt tikai uz oscilogrāfa.
tu gribi zināt vai impulss līdz indžektoram nonāk? vienkāršākais, pieliec klāt tur indžektoru un var dzirdēt, kā tas darbojās. lampiņu likt klāt nav forša doma, interesanti, ko kompis teiks, jo parasti indžektoriem ir 4 omu pretestība, bet lampiņai krietni vairāk, kiloomos iebrauc. un parastā spuldzīte vai tad spēj ieslēgties un izslēgties, piemēram 8x sekundē?

vēl jau vari baudīt, pie indžektora nepārtraukti ir + pievadīts, kad aizdedze ir ieslēgta. ar lampiņu vari pārbaudīt + esamību.
Vienkārši nelec viens šrots un meklēju vainu. Nu vismaz skaidrs , ka degvielu padod un sprauslas arī laikam strādā(periodiski). Kautkur vienkārši ir nekontakts - visticamāk , ka pie sprauslām kautkur.
kas par šrotu?
pirmajām špricēm bija tā, ka visas vienā laikā strādāja, pēc tam, nākamajās paaudzēs jau katra atsevišķi. tavā gadijumā katra atsevišķi strādā pareizajā laikā, kad vārsts atverās. dēļ vienas nestrādājošas sprauslas nevajadzētu nelekt.

citur lien pēc problēmas. moš apgriezienu devējs? kas par mašīnu?
hmm, kāpēc ķēries pie sprauslām? dzirkstele ir vispār?
svečvadi pareizi salikti?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 30 Mar 2010, 15:06
by jaaniss
Interesē vai kāds zin kur var profesionāli nopulēt alumīnija ieplūdes kolektoru līdz spoguļspīdumam???
Steidzami!!
Ja kāds ko zin

PM
Paldies
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 02 Apr 2010, 11:41
by rrrainis
Problēma sekojoša - Audi A2, ar elektroniku ja iepriekš bija gļuki bet tgd vairs nevar atslēgt vaļā nekādā veidā, ne ar pulti ne ar atslēgu, ko lai dara?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 02 Apr 2010, 12:01
by ParaTr00per
rrrainis wrote:Problēma sekojoša - Audi A2, ar elektroniku ja iepriekš bija gļuki bet tgd vairs nevar atslēgt vaļā nekādā veidā, ne ar pulti ne ar atslēgu, ko lai dara?
ar treileri uz auto riiga...
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 02 Apr 2010, 12:17
by Aleks
sveiki man tads jautajums... es sev uz e36 nopirku xenona blokus liekot virsu vini saka chirkstet, tada savada skana viniem ir. bet lampas strada perfekti. man viens meistars saka ka ta jabut cits saka ka ne! varbut kads ir sastapies ar kautko lidzigu?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 02 Apr 2010, 12:21
by archinss
Aleks wrote:sveiki man tads jautajums... es sev uz e36 nopirku xenona blokus liekot virsu vini saka chirkstet, tada savada skana viniem ir. bet lampas strada perfekti. man viens meistars saka ka ta jabut cits saka ka ne! varbut kads ir sastapies ar kautko lidzigu?
parasti pēc ~1min viņi pārstāj trokšņot, man tāpat ir jau kādus 3 gadus

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 Apr 2010, 16:28
by flyers
Jautājums par stūres reiku, priekš e36 328 šitai lēnām tūvojas gals, būtu jāliek cita, jautājums ir no kāda bmw lai liek, kuram modelim isāks gājiens stūres reikai?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 Apr 2010, 16:35
by *Sicram
Nēesmu drošs, bet varbūt jāpaskatās no Z3 ?!

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 Apr 2010, 18:09
by Alien
flyers wrote:Jautājums par stūres reiku, priekš e36 328 šitai lēnām tūvojas gals, būtu jāliek cita, jautājums ir no kāda bmw lai liek, kuram modelim isāks gājiens stūres reikai?
liksi īsāku reiku neaizmirsti par ražīgāku sūkni ar

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 06 Apr 2010, 21:35
by Foxijs
ir te kāds kas ir ņēmis nost karteri MB w124 kupejai 3.0 ?

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 06 Apr 2010, 21:50
by Elviss
Kāds var ieteikt kadu labu ritosas diagnostikas centru, jo zb braukt tados kur visu izloznna un pasaka ka vis kartiba, tikka braucot pa bruģi/bedrem, kkas grab un diezgan stipri.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 06 Apr 2010, 22:11
by Alien
Elviss wrote:Kāds var ieteikt kadu labu ritosas diagnostikas centru, jo zb braukt tados kur visu izloznna un pasaka ka vis kartiba, tikka braucot pa bruģi/bedrem, kkas grab un diezgan stipri.

brauc ciemos ceturtdien
pameklēsim kas grab
blakus arī bruģis ir ja nu kas
telponc paraxtā
kā atrast spied uz banera