Page 67 of 95

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 08 Apr 2010, 16:48
by Janx
Kāds varbūt zin kādā secībā jāliek svečvadi pie sadalītāja? Auto - Opel Ascona C 1.8 šprice.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 11 Apr 2010, 23:44
by ingars
Janx wrote:Kāds varbūt zin kādā secībā jāliek svečvadi pie sadalītāja? Auto - Opel Ascona C 1.8 šprice.

1-3-4-2

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 12 Apr 2010, 13:05
by vēja suns
Kur man tie visi sūdi paliks šādā gadījumā? :roll:
http://www.youtube.com/watch?v=i82s4ZfR2js" onclick="window.open(this.href);return false;
p.s. lai skaidrāk- runa ir par tukšgaitas vārsta tīrīšanu.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 13 Apr 2010, 17:52
by Pauliic
kas būtu jāzin par flančiem?

ar ko atšķiras no rokas taisīti flanči no piemēram, MOMO flančiem?

Vai vēl ir kādas īpatnības?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 13 Apr 2010, 21:58
by LadyLover
Nū, paštaisītiem flančiem kas var būt par ķibeli? Tavu roku līkums, kad ne tā saurb caurumus, nenovirpo kārtīgi, sabalansējums.. tas viss arī atšķirās.
MOMO būs rūpnieciski ražoti un tur visam jābūt pa pirmo. :)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 16 Apr 2010, 12:30
by karlis
Kur var uzzināt 'service limit' bremžu trumuļiem (barabaniem). zinu, ka pakaļā autiņam jāmaina kluči ar visiem loriņiem, bet gribu uzzināt, kāds ir maksimālais pieļaujamais nodilums pašiem barabaniem?!
2003. ford focus 1.6 benzins universalis
googlē meklēju, neko neatradu :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2010, 14:49
by baggy
Toļi lupo toļi Cady esot pečkai aksiālais vai kā viņu tur zinātniski sauc pečkas ventilators. nevis vāveres ritenis bet ar spārniņiem :-D varbūt kāds zin in māk mani apgaismot. un varbūt kādam kas tāds ir. Man vajag tādu ventilatoru ar spārniņiem apmēram 200mm diametrā sopārni un 12v barošana

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2010, 18:20
by Wu-Ryder
Pauliic wrote:kas būtu jāzin par flančiem?

ar ko atšķiras no rokas taisīti flanči no piemēram, MOMO flančiem?

Vai vēl ir kādas īpatnības?
Daudzi rupnieciskie flanci, piem tie pasi MOMO ir tikkai kā starplikas - bez centriem. Līdz ar to, ja flancis ir jau pāri 5-7mm tad rats stāv tikkai uz skrūvēm vai špilkām, + vel lietajam diskam centrā ir paliela fāzīte līdz pat 3-4mm, kur beigas sanāk ka nekas neturas virsū, ja pēc starplikas uzikšanas centra daļa paliek piem 4mm - 5mm un disks tad tur turas principā ne uz ko.

Kapēc tā ir - tapēc, ka tie ir unversiālie, der čupai autiņu, kuriem rumbas centra diametrs var būt dažāds utt.

Mans viedoklis, ja ņem flančus tad tik tādus kuriem centri normāli sēž virsu, lai nav tā ka rats uz skrūvēm turas.

Par tiem no rokas taisītajiem: Atkarīgs ko, kā taisa un ka cilvēks var kļūdīties, bet vis jau ir labojams.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2010, 19:31
by GirtzB
starplikas dalās plakanājās Image, nekam neder(tm)

un ar centru
Image

un tad ir flanči
Image

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2010, 22:50
by Nixon
Kāds nezin kas par vainu, ka hidroliskais sajūgs negrib spiesties līdz galam? Pedālis grīdā, bet slēdzot robā jūt, ka sajūgs nav izspiedies. :hvz:
Varbūt kautkur kautkas regulējams?
Passat '95

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 25 Apr 2010, 00:06
by Jackass_cky
need help.
Nesen iegādāts e36 pa lētām naudām (prece atbilst cenai :cry: ) . Problēma tāda,ka mototram nedaudz uzsilstot zūd jauda. pedālis grīdā,bet jauda nav. Ja tiek līdz 2.5 k apgriezieniem tad aiziet. patēriņš un atgāzes arī par daudz,tur varētu būt zondes vaina,bet kas varētu būt ar tiem apgriezieniem un jaudas zudumu? ar ko sākt?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 25 Apr 2010, 00:20
by janni
sāc ar pieslēgšanu pie kompja.. pēc tam meklē tālāk.. ;)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 25 Apr 2010, 00:46
by Jackass_cky
Vēl doma par gaisa masas mērītāju (tā laikam to sauc) :hvz: brīžiem tā ,ka vispar jauda pazūd un noslapst.bet tad pielaiž un iet viss kā vajag :?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 25 Apr 2010, 21:50
by rrrainis
Kāds motors?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 25 Apr 2010, 22:19
by Jackass_cky
m50b28 - 1 Litrs :D (1.8 :rulez: ) šodien tas pats, kamēr temp. dačiks rāda, ka motors auksts,iet ok, Kā bultiņa iziet no zilās iedaļas ta sāk burboļot, pēc degvielas sāk smirdēt/smaržot :D ,tāpēc jau apskatē ari bija atgāzes par daudz.. un jaudas trūkums ( jāā arī 1.8 var just jaudas trūkumu :reeka: )

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 26 Apr 2010, 05:26
by Melnais
Jackass_cky wrote:m50b28 - 1 Litrs :D (1.8 :rulez: ) šodien tas pats, kamēr temp. dačiks rāda, ka motors auksts,iet ok, Kā bultiņa iziet no zilās iedaļas ta sāk burboļot, pēc degvielas sāk smirdēt/smaržot :D ,tāpēc jau apskatē ari bija atgāzes par daudz.. un jaudas trūkums ( jāā arī 1.8 var just jaudas trūkumu :reeka: )
āā, nočeko temperatūras devēju, tur ir tā, ka aukstam motoram esot, tiek padots vairāk degvielas, bet siltam mazāk (brīvgaitā). un droši vien kkas ar to devēju, vai arī vadiņš plīsis un kompis nesaprot, ka motors ir silts..

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 26 Apr 2010, 08:38
by GirtzB
nus sākumā tieciet skaidrībā ar motoru M52B28(stock motors) vai ja tu raksti M50B28 tad kāds ir kaut ko būvējis...
attiecīgi ja stock tad uz diagnostiku, ja būvēts tad pie būvētāja...

+ ietekumam par āra temperatūras devēju, pārbaudi lambdu un sadales vārpstas stāvokļa devēju...
bet vispār šitā var bezgalīgu rindu sarakstīt - marš uz servisu...

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 26 Apr 2010, 13:00
by Melnais
GirtzB wrote:nus sākumā tieciet skaidrībā ar motoru M52B28(stock motors) vai ja tu raksti M50B28 tad kāds ir kaut ko būvējis...
attiecīgi ja stock tad uz diagnostiku, ja būvēts tad pie būvētāja...


+ ietekumam par āra temperatūras devēju, pārbaudi lambdu un sadales vārpstas stāvokļa devēju...
bet vispār šitā var bezgalīgu rindu sarakstīt - marš uz servisu...
par boldēto, es tak ākstijos, nezinu, kas tas par motoru. :) ja standarts, tad kas tur var atšķirties parastam bmw motronic dzinējam? :hvz: visi jau +/- vienādi.

par servisu liels +

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 26 Apr 2010, 18:30
by flyers
Sveiki, paklau, ka tur ir, vai lielais reduktors no 90.g 750 bumera der 95.g 328?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 26 Apr 2010, 19:32
by Digital
flyers wrote:Sveiki, paklau, ka tur ir, vai lielais reduktors no 90.g 750 bumera der 95.g 328?
neder