Page 70 of 95

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 May 2010, 16:13
by rrrainis
Normāla darba temperatūra ir virs 80 grādiem.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 May 2010, 19:41
by Melnais
rrrainis wrote:Normāla darba temperatūra ir virs 80 grādiem.
85 grādi, ja tā precīzi. ventilatoriem jāieslēdzās pie 95 - 100 grādi.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 May 2010, 20:01
by spainis666
darba temperatūra ir tad, kad atveras termostats :P

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 May 2010, 20:44
by Melnais
spainis666 wrote:darba temperatūra ir tad, kad atveras termostats :P
hā, tad gribi teikt, ka ziemā, -25 grādos, kad termostats ir gandrīz ciet, tad darba temperatūras nav? :reeka:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 May 2010, 20:48
by dzejnieks
Melnais wrote:
spainis666 wrote:darba temperatūra ir tad, kad atveras termostats :P
hā, tad gribi teikt, ka ziemā, -25 grādos, kad termostats ir gandrīz ciet, tad darba temperatūras nav? :reeka:
Tieši tā, darba temperatūra ir tā, pie cik grādiem veras vaļā termostats.. Man 87, citam 92 un vēl citam uz 82... Ziemā darba temperatūras terminoloģija nemainās, -25 vienkārši nesasniedz attiecīgo temperatūru...

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 May 2010, 20:49
by dzejnieks
Melnais wrote:
rrrainis wrote:Normāla darba temperatūra ir virs 80 grādiem.
85 grādi, ja tā precīzi. ventilatoriem jāieslēdzās pie 95 - 100 grādi.
Pamato lūdzu savu atbildi...
Piemēram manam šrotam, ventilatora pirmais ātrums ieslēdzas pie 89-92, otrais 99-102..
Katram auto tas taču ir individuāli :offtopic:
Jo vienam ir divi ātrumi un citam tikai viens :twisted:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 May 2010, 21:09
by Melnais
dzejnieks wrote:
Melnais wrote:
rrrainis wrote:Normāla darba temperatūra ir virs 80 grādiem.
85 grādi, ja tā precīzi. ventilatoriem jāieslēdzās pie 95 - 100 grādi.
Pamato lūdzu savu atbildi...
Piemēram manam šrotam, ventilatora pirmais ātrums ieslēdzas pie 89-92, otrais 99-102..
Katram auto tas taču ir individuāli :offtopic:
Jo vienam ir divi ātrumi un citam tikai viens :twisted:
nu bet tieši tā! kā kuram auto.
dzejnieks wrote:
Melnais wrote:
spainis666 wrote:darba temperatūra ir tad, kad atveras termostats :P
hā, tad gribi teikt, ka ziemā, -25 grādos, kad termostats ir gandrīz ciet, tad darba temperatūras nav? :reeka:
Tieši tā, darba temperatūra ir tā, pie cik grādiem veras vaļā termostats.. Man 87, citam 92 un vēl citam uz 82... Ziemā darba temperatūras terminoloģija nemainās, -25 vienkārši nesasniedz attiecīgo temperatūru...
nu paga, darba temperatūra ir tad, kad termostats ir vaļā? nu ne tak, galvenais, kas ir motora blokā un ja tā temperatūra sasniedz noteiktu līmeni, tad pakāpeniski atverās termostats un tad tiek dzesēts, vai tad ne tā? no spainis666 sapratu, ka termostatam obligāti jābūt līdz galam vaļā! tā nav! termostats vispār pamatojoties uz temperatūras izmaiņām atverās vai aizverās, kāds tam sakars ar darba temperatūru? ieliec termostatu, kas verās agrāk vaļā un tev nekad nebūs "darba temperatūra"..
nav jēgas te diskutēt, visi zinam kas ir kas un cauri.
:offtopic:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 May 2010, 23:16
by Juzix
Melnais, varbūt tieši tālab katram ražotājam, katram motorami ir savs termostats, neviss visiem viens, unersāls. :naac:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 08 May 2010, 19:25
by Melnais
Juzix, lai cik dīvaini nebūtu, visi dīzeļmotori pamatā ir vienādi! un vari man nestāstīt par 70 grādiem! :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 May 2010, 08:06
by _Eddy_
Melnais wrote:
spainis666 wrote:darba temperatūra ir tad, kad atveras termostats :P
hā, tad gribi teikt, ka ziemā, -25 grādos, kad termostats ir gandrīz ciet, tad darba temperatūras nav? :reeka:
Kaads veel "gandriiz ciet" :shock: :lol:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 May 2010, 08:51
by screwy
Reinis_m wrote:Un termostati ir dažādi arī vienam motoram, tos var pielasīt ar dažādu atvēršanās temperatūru, pēc gaumes vai vajadzības.
Vo vo, ieliec termostatu uz 75° vai ieliec uz 85°, starpība ir :wink:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 May 2010, 15:20
by Janx
Lieta tāda, ka drauga BMW pēc ziemas stāvēšanas garāžā vairs nestrādā elektriskie logi, lūka un centrālā atslēga. Autiņš e36 kupeja. It kā kad aiztaisa un attaisa durvis, tad logs paiet gan uz augšu, gan uz leju, bet uz pogām nekas nestrādā. Ir bijuši brīži, kad viss aiziet, strādā, gan logi, gan lūka uz īsu brīdi, bet pēc tam atkal nekas nestrādā.
It kā ir izskatīti releji, kontakti logu tuvumā, bet nu rezultāti nekādi.
Kas tur varētu būt par problēmu?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 May 2010, 15:50
by screwy
Janx wrote:Lieta tāda, ka drauga BMW pēc ziemas stāvēšanas garāžā vairs nestrādā elektriskie logi, lūka un centrālā atslēga. Autiņš e36 kupeja. It kā kad aiztaisa un attaisa durvis, tad logs paiet gan uz augšu, gan uz leju, bet uz pogām nekas nestrādā. Ir bijuši brīži, kad viss aiziet, strādā, gan logi, gan lūka uz īsu brīdi, bet pēc tam atkal nekas nestrādā.
It kā ir izskatīti releji, kontakti logu tuvumā, bet nu rezultāti nekādi.
Kas tur varētu būt par problēmu?
Vadiem varētu būt pidec, sakorodējuši un apsūbējuši, nu tas ir ja vaina nav relejos vai kontaktos

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 May 2010, 16:04
by Janx
uz diagnostiku butu verts dzit, tur varetu noteikt kur ir problema?
a kura vieta isti atrodas tiesi logu releji?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 May 2010, 17:45
by emsinjsh
Janx wrote:uz diagnostiku butu verts dzit, tur varetu noteikt kur ir problema?
a kura vieta isti atrodas tiesi logu releji?
drošinātāji visi veseli???
man vismaz miglām pēc ziemas bija beigušies drošinātāji........
diagnostikā pie kompja pieslēdzot neko neredzēs, elektriķis pats skatīsies drošinātājus, un vai pieiet pie pogām strāva.......

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 May 2010, 20:25
by Janx
emsinjsh wrote:
Janx wrote:uz diagnostiku butu verts dzit, tur varetu noteikt kur ir problema?
a kura vieta isti atrodas tiesi logu releji?
drošinātāji visi veseli???
man vismaz miglām pēc ziemas bija beigušies drošinātāji........
diagnostikā pie kompja pieslēdzot neko neredzēs, elektriķis pats skatīsies drošinātājus, un vai pieiet pie pogām strāva.......
Vismaz tie, kas atrodas kastē ir veseli, varbūt vēl kaut kur ir kāds?
Aa, nu skaidrs, tad uz diagnostiku nav vērts dzīt.
Interesantākais jau tas, ka pāris reizes ir aizgājis viss, izņemot centrālo atslēgu. :lol:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 May 2010, 20:36
by Melnais
_Eddy_ wrote:
Melnais wrote:
spainis666 wrote:darba temperatūra ir tad, kad atveras termostats :P
hā, tad gribi teikt, ka ziemā, -25 grādos, kad termostats ir gandrīz ciet, tad darba temperatūras nav? :reeka:
Kaads veel "gandriiz ciet" :shock: :lol:
tu man gribi teikt, ka termostatam ir 2 funkcijas, tip vaļā un ciet? :reeka:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 May 2010, 23:18
by _Eddy_
Melnais wrote:
_Eddy_ wrote: Kaads veel "gandriiz ciet" :shock: :lol:
tu man gribi teikt, ka termostatam ir 2 funkcijas, tip vaļā un ciet? :reeka:
Tieshaam cirvis.
Pastaasti, cik termostatus tu esi uzvaariijiis, paarbaudot to darbiibu?
Kaada pakaapeniska atveershanaas? :reeka: :reeka: :reeka:
Protams, es nesaku, ka tas ir relejs, kas atveras sekundes daljaas :wink:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 10 May 2010, 19:12
by Melnais
_Eddy_ wrote:
Melnais wrote:
_Eddy_ wrote: Kaads veel "gandriiz ciet" :shock: :lol:
tu man gribi teikt, ka termostatam ir 2 funkcijas, tip vaļā un ciet? :reeka:
Tieshaam cirvis.
Pastaasti, cik termostatus tu esi uzvaariijiis, paarbaudot to darbiibu?
Kaada pakaapeniska atveershanaas? :reeka: :reeka: :reeka:
Protams, es nesaku, ka tas ir relejs, kas atveras sekundes daljaas :wink:
boldēto tu vari attiecināt uz sevi. un pārlasi, ko pats rakstīji.
par pakāpenisko atvēršanos - piemēram, pie 80 grādiem ir ciet, pie 90 grādiem ir puse atvērta un pie 100 viss atvērts, kas tur neskaidrs?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 10 May 2010, 19:45
by spainis666
tam vaskam, kas ir termostatos, 'kušana' notiek max kādos 8-10*