
Ir taču daudz citu labu mašīnu

Moderator: Bastard
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Tur drīzāk bija domāts 600 ml uz 10 000 km. uz štuku būtu tā kā par daudz, dažam tad jau nedēļā vairākas reizies jauzlejRii wrote:600ml uz 1000kmSanāk, ka man katru otro nedēļu jāpielej vismaz puslitrs eļļas, bitch please
Tie valdības volvo iet par kosmosu. Čoms strādāja Mollerā un tad viņam viņus piedāvāja no ~700ls uz augšu, turpretim tagad, ja pareizi atceros, bija no ~1,7eur?? uz augšu. Un tas bija pats lētākais, tā līdz 2,3k or smthRii wrote:Nav jau daudz variantu. E46 es pavilkt nevaru, MB nepatīk, un citu jaunāku par e36 rwd auto vairs nav
Nu tajā segmentā nemaz tik daudz labu mašīnu nav... E34 nav sliekšņu, ir līdz kliņķim nobraukti, e39 ir celtniekiem, audi ar quattro kosmoss... Volvo? 940ais ir ļooti old-fashioned, 850ais atkal gejpiedziņa.Kaspars wrote:Kam tev opeli?
Ir taču daudz citu labu mašīnu
Nav jau vairs tik liels kosmoss. Sākas ar 1200 EUR! Kaut kur biju internetā atradis dokumentus, par cik lielu naudu tas Moller viņus nopirka. Latos man liekas, ka lētākais bija 1200 vai kaut kā tā. Vēlāk pameklēšu. Un vispār izrādās, ka viņi visi nav TUUUURBO!Fretka wrote:Tie valdības volvo iet par kosmosu. Čoms strādāja Mollerā un tad viņam viņus piedāvāja no ~700ls uz augšu, turpretim tagad, ja pareizi atceros, bija no ~1,7eur?? uz augšu. Un tas bija pats lētākais, tā līdz 2,3k or smthRii wrote:Nav jau daudz variantu. E46 es pavilkt nevaru, MB nepatīk, un citu jaunāku par e36 rwd auto vairs nav
Es saprotu, ka veiktas apkopes un mega izturīgs ķieģelis, bet bitch please.
Kā var iet runa par "old fashion", ja tu priekšgalā nostādi Opel Omega ?ttd wrote:Nu tajā segmentā nemaz tik daudz labu mašīnu nav... E34 nav sliekšņu, ir līdz kliņķim nobraukti, e39 ir celtniekiem, audi ar quattro kosmoss... Volvo? 940ais ir ļooti old-fashioned, 850ais atkal gejpiedziņa.Kaspars wrote:Kam tev opeli?
Ir taču daudz citu labu mašīnu
Pats braukājis esmu un atm arī braukāju ar Omegu(tagad ar citu) un jāatzīst, ka tas ir best bang for your buck.Ja ar gāzīti, protams. Jo tie ekotek mēsli ēd daudz. Katrā ziņā, pārsēžoties pēc darba no C4 A6 Tdiškas Omegā, sajūtas ir labākas.
![]()
Darbā bija tāda Omega(un vēl ir) jau 10 gadus, so i know some shit. Par ritošo jāsaka, ka gana izturīga un lēta. Nekad īpaši nejuta tā auto izturēšanas izmaksas. Rūsa galvenokārt neskar nesošās konstrukcijas un grīdu, bet gan durvju apakšas, arkas utml vietas.
Facelifts visumā ir vēl labāks, jo izskatās normālāk + salons jau ir krietni estētiskāks.
Es domāju salonu. Tas, būsim godīgi, nav tas labākais...Fretka wrote:Kā var iet runa par "old fashion", ja tu priekšgalā nostādi Opel Omega ?ttd wrote:Nu tajā segmentā nemaz tik daudz labu mašīnu nav... E34 nav sliekšņu, ir līdz kliņķim nobraukti, e39 ir celtniekiem, audi ar quattro kosmoss... Volvo? 940ais ir ļooti old-fashioned, 850ais atkal gejpiedziņa.Kaspars wrote:Kam tev opeli?
Ir taču daudz citu labu mašīnu
Pats braukājis esmu un atm arī braukāju ar Omegu(tagad ar citu) un jāatzīst, ka tas ir best bang for your buck.Ja ar gāzīti, protams. Jo tie ekotek mēsli ēd daudz. Katrā ziņā, pārsēžoties pēc darba no C4 A6 Tdiškas Omegā, sajūtas ir labākas.
![]()
Darbā bija tāda Omega(un vēl ir) jau 10 gadus, so i know some shit. Par ritošo jāsaka, ka gana izturīga un lēta. Nekad īpaši nejuta tā auto izturēšanas izmaksas. Rūsa galvenokārt neskar nesošās konstrukcijas un grīdu, bet gan durvju apakšas, arkas utml vietas.
Facelifts visumā ir vēl labāks, jo izskatās normālāk + salons jau ir krietni estētiskāks.
Omega arī ir parasts pāķu lohovozs. Tas tā vienmēr ir biji un paliks. Tas, ka viņš maksā daudz lētāk kā citi tās klases un gada auto, jā, tā ir taisnība. Beigu beigās tas tāpat ir un paliks Opelis
Skaidrs, paldies noderēs!rrrainis wrote:Cik ir bijusi saskare ar benzīna dzinējiem, tad ja ir automāts, tad tas plīst.
Ja runa ir par dīzeļiem, tad skaties 1.9 un ar 150zs !MMMax wrote:Sveiki,
Jautājums ir par 9-3 vai 9-5 SAABIEM, tieši par dīzeļiem kādu labāk izvēlēties 1.9 TiD vai 2.2TiD, kādi ir +/-, kas visbiežāk lūzt, ko skatīties pirms iegādes.
Vai labāk izvēlēties benzīn dzinējus..
Paldies jau iepriekš,
Ceru uz atsaucību.
Skaidrs,*Sicram wrote:Ja runa ir par dīzeļiem, tad skaties 1.9 un ar 150zs !MMMax wrote:Sveiki,
Jautājums ir par 9-3 vai 9-5 SAABIEM, tieši par dīzeļiem kādu labāk izvēlēties 1.9 TiD vai 2.2TiD, kādi ir +/-, kas visbiežāk lūzt, ko skatīties pirms iegādes.
Vai labāk izvēlēties benzīn dzinējus..
Paldies jau iepriekš,
Ceru uz atsaucību.
Tas ir diezgan priecīgs motors un ar patīkamu patēriņu.
Motors oficiāli skaitās no Fiat, bet viņš mājo, alfās, opeļos, saabos un vēl kādā markā iespējams. Tad nu lūk, detaļas ar tam ir pieejamas utt.