Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

User avatar
ordii
Posts: 586
Joined: 09 Mar 2015, 21:27
Location: Norway
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ordii »

suuknis suuknee, noraavu trubu nost un tur ir suuciens normaals
nakurilijs
Spam addicted
Posts: 5322
Joined: 03 Apr 2015, 13:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nakurilijs »

Tākāvasarā reti bembim t dabūnu virs 80, nolemts mainīt termostatus... M57d30 der tik bmw original likt vai der arī Behr ražobums? Cenu starpība x4 :D Esmu gatavs pirkt oe, bet nu ja Behr priekšbmw ir kā Wahler vagam... Tas pats ar kvēlsvecēm Beru vai Bosch? Jautāju tāpēc, ka negribu 2x mainīt... Dzeses sūkni pie 280k ar neprasās pamainīt?
:dj:
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

ordii wrote:suuknis suuknee, noraavu trubu nost un tur ir suuciens normaals
Skaties vai vakuma trubinas nav cauras/saplīsušas/saplaisajusas. Ja cietā, jāmaina!
User avatar
nitrous_oxide
Posts: 265
Joined: 14 May 2016, 23:18
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nitrous_oxide »

nakurilijs wrote:Tākāvasarā reti bembim t dabūnu virs 80, nolemts mainīt termostatus... M57d30 der tik bmw original likt vai der arī Behr ražobums? Cenu starpība x4 :D Esmu gatavs pirkt oe, bet nu ja Behr priekšbmw ir kā Wahler vagam... Tas pats ar kvēlsvecēm Beru vai Bosch? Jautāju tāpēc, ka negribu 2x mainīt... Dzeses sūkni pie 280k ar neprasās pamainīt?
Behr ir normāls ražotājs, vari likt.
Par kvēlsvecēm gan nezinu, bet es izvēlētos beru, ja cena stipri atšķirtos liktu arī bosch.. abi nav slikti ražotāji..
Vienīgā vieta kur bosch nevajag ņemt ir bremžu sistēmas detaļas. :wink:
1970 Dodge Charger R/T
nakurilijs
Spam addicted
Posts: 5322
Joined: 03 Apr 2015, 13:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nakurilijs »

Danke!
:dj:
User avatar
spiegs
Posts: 1477
Joined: 03 Feb 2008, 17:00
Location: Ādaži
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by spiegs »

Pasats b6 Ieslēdzu lai uz logiem pūš gaisu un uz sanējiem logiem pūšas a uz lielo priekšējo logu nepūšas kas varētu būt pa problēmu? Kāds motorīts vai kādas klapes iesprūdušas?
User avatar
MissL
Posts: 20586
Joined: 26 Sep 2010, 22:23
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by MissL »

spiegs wrote:Pasats b6 Ieslēdzu lai uz logiem pūš gaisu un uz sanējiem logiem pūšas a uz lielo priekšējo logu nepūšas kas varētu būt pa problēmu? Kāds motorīts vai kādas klapes iesprūdušas?
VAGisti parasti pirmo vaino kkaadu porolonu, kas tur kkur aizkriitot priekshaa. :hvz:
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli :]
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
Image
///M57 uz programmas nenormāli :]
Image
TDR. LV
User avatar
rufix
Posts: 551
Joined: 15 Mar 2011, 00:38
Location: Ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by rufix »

Yo! Vai ir vērts likt K&N filtra elementu? Visu laiku pērku MANN un Knecht/Mahle filtrus un iedomājos vai nevar ielikt K&N. Cik ilgam laikam/cik reizēm pietiek filtra kopšanas līdzeklis?
User avatar
MissL
Posts: 20586
Joined: 26 Sep 2010, 22:23
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by MissL »

rufix wrote:Yo! Vai ir vērts likt K&N filtra elementu? Visu laiku pērku MANN un Knecht/Mahle filtrus un iedomājos vai nevar ielikt K&N. Cik ilgam laikam/cik reizēm pietiek filtra kopšanas līdzeklis?
Man ir Pipercross elements... kopshanas komplekts, shkjiet, pietiks ilgam laikam. :hvz:
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli :]
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
Image
///M57 uz programmas nenormāli :]
Image
TDR. LV
User avatar
dzejnieks
Posts: 2267
Joined: 04 Sep 2008, 18:56
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by dzejnieks »

Sprintfilter vajag tikai kompresoru :D
B4 TDi
User avatar
smith
Posts: 1902
Joined: 29 Oct 2015, 22:41
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by smith »

kāda eļļa jālej E39 530d? M57D30

specifikācija kāda?
User avatar
ordii
Posts: 586
Joined: 09 Mar 2015, 21:27
Location: Norway
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ordii »

5w40 6,5l
User avatar
smith
Posts: 1902
Joined: 29 Oct 2015, 22:41
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by smith »

ordii wrote:5w40 6,5l
Ir kāda noteikta specifikācija arī?
User avatar
ordii
Posts: 586
Joined: 09 Mar 2015, 21:27
Location: Norway
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ordii »

vari piemest aci lai ir BMW LL-04
User avatar
smith
Posts: 1902
Joined: 29 Oct 2015, 22:41
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by smith »

Ok, paldies
nakurilijs
Spam addicted
Posts: 5322
Joined: 03 Apr 2015, 13:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nakurilijs »

LL-01, 7,5l easy- vismaz man. Leju ik 10k Liqui Molly Leichtlauf Hightech 5w40. Iekš LTautomotive ir baigi salds cīpars. ;) 3kannas 2reizes... Recomend!
:dj:
User avatar
Andreass
Posts: 91
Joined: 29 Jan 2006, 22:00
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Andreass »

Kolēģa Lexus is 200 sācis pārkarst un zaudēt dzesēšanas šķidrumu. Pārkaršana iespējams ir termostats, jo truba ir mēreni silta pēc ilgākas braukšanas. Termostatu šodien nomainīsim, bet kur var pazust šķidrums? Eļļa neizskatās sajaukta ar ūdeni.
Dienā nobrauc ap 30km un jāpielej ap 1.5 litri. Vai tik daudz var iztvaikot? Viņš pirms tam vienkārši brauca, bet t pāris dienas atpakaļ es viņam ieteicu braukt ar ac uz maksimālo temperatūru. Motors nepārkarst, bet šķidrums zūd.
Būtībā stāsts ir garš kā viņš līdz tam tika. Bija bojāts radiators un viss šķidrums iztecēja, viņš uzkarsa ļoti kamēr aizbrauca uz servisu , tur atrada vainu ka radiators sasists no apakšas un jāmaina. Nomainīja. Viņš gan esot pamanījies kādas 15min braukt bez ūdens sistēmā līdz servisam. Viņi saka ka iespējams nobeigts motors. Nevar atrast kāpēc zūd šķidrums. Vai iespējams kāda blīve beigta un šķidrums tiek dzinējā?
Kā jau teicu eļļa smaržo labi un izskatās kā vajag. Mainīta kādus 3 tk km atpakaļ.
Naudas pārbaudes, skaitīšanas, uzglabāšanas, iznīcināšanas iekārtas.
Arhīvu plaukti, seifi, dokumentu smalcinātāji(šrēderi), rindu sistēmas.
Un citas ar ofisiem un bankām saistītas iekārtas
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29278
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by howitzer »

Blokā/galvā plaisa? Balts dūms nav? Pečka pūš siltu?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
*Sicram
Posts: 28465
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by *Sicram »

Laikā, kad man bija MB, tad man arī dzesēšanas šķidrums zuda, no sākuma spieda ārā kaut kur gar radiatoru, kad nomainiju to, tad viņu sāka spiest iekšā motorā. Kā to uzzināja, noņēma galvu un tur smuki varēja redzēt, ka pa tādu mazu šķirbiņu dzesēšanas šķidrums tecējis iekšā..
Arī eļļa normāla, nekas tur nedūmoja utt.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
Andreass
Posts: 91
Joined: 29 Jan 2006, 22:00
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Andreass »

howitzer wrote:Blokā/galvā plaisa? Balts dūms nav? Pečka pūš siltu?
Pūš karstu. Par plaisu nezinu, vai viņu var redzēt no ārpuses?

Dūmus paskatīšos šodien. Briesmīgu dūmu, nav. Divas dienas redzēju kad pie darbina, nekas ļoti nedūmo. Paskatīšos cītīgāk.
Naudas pārbaudes, skaitīšanas, uzglabāšanas, iznīcināšanas iekārtas.
Arhīvu plaukti, seifi, dokumentu smalcinātāji(šrēderi), rindu sistēmas.
Un citas ar ofisiem un bankām saistītas iekārtas
Post Reply