Page 74 of 100

Re: Kādu auto izvēlēties!?

Posted: 22 Aug 2012, 15:25
by duude
Avensis gan uz papīra, gan dzīvē ir nedaudz lielāks, tāds "flagmanīgāks" (varbūt kļūdos). Masa arī lielāka. Cik labi slikti ir tas, ka viņam aizmugurē ir barabāni?
Tādā ziņā Astra vai Focus būtu pilsētai ērtāki.

Re: Kādu auto izvēlēties!?

Posted: 22 Aug 2012, 15:49
by Juzix
Nu par Astru/Focusu viņš ir pilnīgi noteikti lielāks.
Tak trasē labākos apļa laikus nemēģināsi uzstādīt, tā, kā vienalga vai tur disku vai trumuļu bremzes. :hvz:

Re: Kādu auto izvēlēties!?

Posted: 22 Aug 2012, 16:12
by duude
Juzix wrote:Nu par Astru/Focusu viņš ir pilnīgi noteikti lielāks.
Tak trasē labākos apļa laikus nemēģināsi uzstādīt, tā, kā vienalga vai tur disku vai trumuļu bremzes. :hvz:
Bet pačots lielāks tač, ja aizmugurē ir disku bremzes :D Un ļitakiem cauri skatoties barabāni [suck] :-D
Bet ja nopietni, tad dilšana un bremzēšana kaut nedaudz taču atšķiras?

Re: Kādu auto izvēlēties!?

Posted: 22 Aug 2012, 16:34
by Vents S
duude wrote:
Juzix wrote:Nu par Astru/Focusu viņš ir pilnīgi noteikti lielāks.
Tak trasē labākos apļa laikus nemēģināsi uzstādīt, tā, kā vienalga vai tur disku vai trumuļu bremzes. :hvz:
Bet pačots lielāks tač, ja aizmugurē ir disku bremzes :D Un ļitakiem cauri skatoties barabāni [suck] :-D
Bet ja nopietni, tad dilšana un bremzēšana kaut nedaudz taču atšķiras?
Tās atšķirības ir relatīvs jēdziens.. Aizmugures bremzes mašīnu, ielas braukšanā, tik pietur. reāli bremzē priekša. Vairāk jaskatās bremžu spēks bremzēm ne to izpildijums, ja kkas tāds interesē. Bet diski protams ir acīm patīkamāki :naac:

Re: Kādu auto izvēlēties!?

Posted: 22 Aug 2012, 16:45
by Rii
Trumuļi būs lētāki remontos :) Bet nu arī baigā diskusija, tipa baigi svarīgi izvēloties auto vai tam ir trumuļi vai disku bremži :emo: :D
Padalīties ar iespaidiem varu tikai par focus, sencim tāds bija dienesta auto, 1.6 sedans, saņēma nullīti. Tehniski nekādu problēmu nebija, tikai aizmugurē gultņus mainīja divas reizes, ja nemaldos. Ā un vēl bija kaut kādas problēmas ar elektroniku, centrālā atslēga pisās, oem maģis noplīsa un vēl kaut kādi sīkumi. Braukšanā arī man tīri labi patika priekš tāda lēta un maza auto :)

Re: Kādu auto izvēlēties!?

Posted: 22 Aug 2012, 16:51
by duude
Rii wrote:Trumuļi būs lētāki remontos :) Bet nu arī baigā diskusija, tipa baigi svarīgi izvēloties auto vai tam ir trumuļi vai disku bremži :emo: :D
Padalīties ar iespaidiem varu tikai par focus, sencim tāds bija dienesta auto, 1.6 sedans, saņēma nullīti. Tehniski nekādu problēmu nebija, tikai aizmugurē gultņus mainīja divas reizes, ja nemaldos. Ā un vēl bija kaut kādas problēmas ar elektroniku, centrālā atslēga pisās, oem maģis noplīsa un vēl kaut kādi sīkumi. Braukšanā arī man tīri labi patika priekš tāda lēta un maza auto :)
Tā arī bija galvenā atziņa, kuru gribēju dzirdēt.. visādi citādi aizgāja :offtopic:

Kā ar ekstru atšķirībām/labumiem (Astrai, Avensisam, Focusam)? Kādam eksemplāram redzēju, ka ir kruīzs. Tāda gada mašīnām tas strādā labi?

Re: Kādu auto izvēlēties!?

Posted: 22 Aug 2012, 17:04
by Vents S
kruīzs zem 2.5l benz. vai zem 150hp ir neekonomisks...
p.s. subjektīvs viedoklis...

Re: Kādu auto izvēlēties!?

Posted: 22 Aug 2012, 17:50
by rixis
avensis ir lielāka klase
astru un focusu var ar corollu salīdzināt ;)

Re: Kādu auto izvēlēties!?

Posted: 22 Aug 2012, 21:03
by Juzix
Vents S wrote:kruīzs zem 2.5l benz. vai zem 150hp ir neekonomisks...
p.s. subjektīvs viedoklis...
:shock:
Sitam gan es gribu dzirdēt pamatojumu!
Ja kruīzu ieslēdz tad, kad ātrums/motora apgriezieni atbilst pārnesumam - KĀ?

Re: Kādu auto izvēlēties!?

Posted: 22 Aug 2012, 21:19
by Alien
nu šodien pērles birst no visiem stūriem
trumuļu remonts esot lētāks nekā disku bremzes :emo:
parādi man kaut vienu servisu kur ar prieku remontē trumuļbremzes :naac:
kaimiņVova neskaitās :rofl:
1.suportu restaurēt ir tas pats kas nopirkt jaunu cilindru trumulim (nu varbūt daži lati vairāk)
2. kluču maiņa ir daudz lētāka nekā loku maiņa
3. kluči parasti ar ir lētāki par lokiem
4. diski ar ir lētāki par trumuļiem
5. pats labums ir VAZ trumuļi no alumīnija pa 25 Ls/gab :emo:
un tas viss ir lēti???
Focus ar trumuļiem aizmugurē noteikti ir katra servisa sapnis
pārvākt visu pakaļhadeni un bremzes vien maksās ap 400Ls :reeka: :reeka: :reeka:

Re: Kādu auto izvēlēties!?

Posted: 22 Aug 2012, 21:25
by duude
rixis wrote:avensis ir lielāka klase
astru un focusu var ar corollu salīdzināt ;)
Nop, Avensis arī ir vidējā klase.

Re: Kādu auto izvēlēties!?

Posted: 22 Aug 2012, 21:29
by Archuks
duude wrote:
rixis wrote:avensis ir lielāka klase
astru un focusu var ar corollu salīdzināt ;)
Nop, Avensis arī ir vidējā klase.
Astra un Focus ir kompaktā klase, Avensis ir vidējā klase, viņam konkurenti ir Mondeo un Vectra ;)

Re: Kādu auto izvēlēties!?

Posted: 22 Aug 2012, 21:32
by Alien
Archuks wrote:
duude wrote:
rixis wrote:avensis ir lielāka klase
astru un focusu var ar corollu salīdzināt ;)
Nop, Avensis arī ir vidējā klase.
Astra un Focus ir kompaktā klase, Avensis ir vidējā klase, viņam konkurenti ir Mondeo un Vectra ;)
gribējās tev kauko uzprasīt par iepriekšējo žurnālu :emo:
bet tad jāiet meklēt un pārlasīt :naac:
es kā neeksperts zinu vairāk par dzelžiem :rofl: :rofl: :rofl:

Re: Kādu auto izvēlēties!?

Posted: 22 Aug 2012, 22:22
by duude
Alien wrote:
Archuks wrote:
duude wrote:
rixis wrote:avensis ir lielāka klase
astru un focusu var ar corollu salīdzināt ;)
Nop, Avensis arī ir vidējā klase.
Astra un Focus ir kompaktā klase, Avensis ir vidējā klase, viņam konkurenti ir Mondeo un Vectra ;)
gribējās tev kauko uzprasīt par iepriekšējo žurnālu :emo:
bet tad jāiet meklēt un pārlasīt :naac:
es kā neeksperts zinu vairāk par dzelžiem :rofl: :rofl: :rofl:
Ok, pēc tāda iedalījuma jā. Es biju domājis ceļa nodokļa klases.

Re: Kādu auto izvēlēties!?

Posted: 23 Aug 2012, 09:59
by Archuks
Alien wrote:
Archuks wrote:
duude wrote:
rixis wrote:avensis ir lielāka klase
astru un focusu var ar corollu salīdzināt ;)
Nop, Avensis arī ir vidējā klase.
Astra un Focus ir kompaktā klase, Avensis ir vidējā klase, viņam konkurenti ir Mondeo un Vectra ;)
gribējās tev kauko uzprasīt par iepriekšējo žurnālu :emo:
bet tad jāiet meklēt un pārlasīt :naac:
es kā neeksperts zinu vairāk par dzelžiem :rofl: :rofl: :rofl:
Varētu būt, ka tu zini vairāk par dzelžiem, jo ikdienā tos skrūvē :emo:

Re: Kādu auto izvēlēties!?

Posted: 23 Aug 2012, 13:37
by Vents S
Juzix wrote:
Vents S wrote:kruīzs zem 2.5l benz. vai zem 150hp ir neekonomisks...
p.s. subjektīvs viedoklis...
:shock:
Sitam gan es gribu dzirdēt pamatojumu!
Ja kruīzu ieslēdz tad, kad ātrums/motora apgriezieni atbilst pārnesumam - KĀ?
Braucot pa LT pauguraino apvidu ar kruizu (motors 2.0l benz. meh.karba, ar 100km/h 2.5k rpm) patēriņš bija lielāks nekā parasti braucot . Pa līdzenu ceļu atšķirība minimāla.

Re: Kādu auto izvēlēties!?

Posted: 23 Aug 2012, 13:47
by Juzix
Vents S wrote:
Juzix wrote:
Vents S wrote:kruīzs zem 2.5l benz. vai zem 150hp ir neekonomisks...
p.s. subjektīvs viedoklis...
:shock:
Sitam gan es gribu dzirdēt pamatojumu!
Ja kruīzu ieslēdz tad, kad ātrums/motora apgriezieni atbilst pārnesumam - KĀ?
Braucot pa LT pauguraino apvidu ar kruizu (motors 2.0l benz. meh.karba, ar 100km/h 2.5k rpm) patēriņš bija lielāks nekā parasti braucot . Pa līdzenu ceļu atšķirība minimāla.
Lielāks par cik? 100g uz 100km?
Abās reizēs auto svars bija vienāds, maršruti identiski? Logi abās reizēs tika vienādi virināti? Apdzīšanas manevri tāda paša skaita? Riepās spiedienu salīdzināji, pirms abiem braucieniem? Cik reizes taisīji čurpauzes? utt.
Šitāds, vienreizējs novērojums neiztur pilnīgi nekādu kritiku :lol:

Re: Kādu auto izvēlēties!?

Posted: 23 Aug 2012, 14:53
by Vents S
Man vairs nav ko teikt :D Tik smalki nesalīdzināju. Vienīgi mans kopējais novērojums ir tāds, ka mazs motors ar kruīzu ir neekonomisks. vb tas ir arī atkarīgs no auto masas.. :roll:

Re: Kādu auto izvēlēties!?

Posted: 26 Aug 2012, 19:58
by Edmunds
Ko sakat par šādu 2008 gada avensisu?
Un 2,0 D4D dīzelis ir OK?
Image

Re: Kādu auto izvēlēties!?

Posted: 27 Aug 2012, 12:48
by karlis
kolēģim ir pliks, zils šitāds 2.0 d4d sedans 2006.g.. pirms tam bijis firmas auto 120 000 km pa Latviju. Jāts tas auto pamatīgi bija, pusi no piekares esot mainījis uzreiz pēc pirkšanas. Tagad gada laikā esot norullējis 50 000 km un nekas bez dilstošajām detaļām nav vēl saplīsis, arī servisa grāmatā neesot ieraksti par lielām kaitēm.