Page 75 of 89
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 08 Feb 2017, 17:47
by rufix
Rii wrote:
Specializējamies tikai uz amerikāņu autoražotājiem - Chrysler, Jeep, Dodge, Chevrolet u.t.t Foruma biedriem, protams, atlaides

Ja ir kādi jautājumi - droši pm, vai uz norādītajiem telefona nr
Iekopēju no Komercsludinājumu sadaļas. Tur minēts arī serviss.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 08 Feb 2017, 18:02
by Vents S
visu var pats. ja auto ļauj vel normāli atvilkt, tad vajag normāli atvilkt, lai izdedzina kvēpinieku. ja neļauj, tad jaņem nost un brutāli jaizdedzina.
nākotnē var degvielai paliet piedevas kas ir paredzētas uz kvēpiniekiem, lai labāk sadektu.
lv ir slikta degvielas kvalitāte un mums nav bāņi kur normāli izkustināt dībeli.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 08 Feb 2017, 23:34
by Kaross
Gsi2 wrote:vai kāds var ieteikt kur aizvest Jeep Grand Ch 3.0crd 2012g
dzeltenā krāsa chekengen kļūda dpf ciet!
ieteikt var te ,vai pm ar kontaktiem!
Es PM jau atbildēju, ka varu. Gan jau skidončiku arī varam sarunāt.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 09 Feb 2017, 20:20
by Rii
Izprogrammēt vai citādi apiet nepiedāvāšu, taču jaunu sazīmēsim un nomainīt gan varēsim

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 10 Feb 2017, 01:09
by Gsi2
subaru karbas jautajums,kur iesakiet aizvest karbu sariktēt?veca impreza gt ej20! ir jau noņemta vajag parlikt galvenos parus!
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 10 Feb 2017, 15:35
by ordii
brauc tik uz tramvaju parku
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 11 Feb 2017, 03:55
by UldisUldis
E90 2.0d nelec, starteris reizēm griež, pārsvarā nē, velkot striķī negrib lekt, bet ja ierūcās, tad tikai esot robā, neitrālajā uzreiz noslāpst. Pirms tam nekas aizdomīgs nebija, leca kā vajag. Sākt ar degvielas sūkņa releju?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 11 Feb 2017, 11:42
by UldisUldis
Auksts šorīt pieleca.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 11 Feb 2017, 13:12
by Kaross
nomaini zilo releju pie vadības bloka.
Varbūt palīdz.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 11 Feb 2017, 22:46
by rrrainis
Gsi2 wrote:subaru karbas jautajums,kur iesakiet aizvest karbu sariktēt?veca impreza gt ej20! ir jau noņemta vajag parlikt galvenos parus!
Pats vedu taisīt uz Jasu - Ganibu dambis 22d
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 11 Feb 2017, 22:48
by Gsi2
ordii wrote:brauc tik uz tramvaju parku
tur jau pirms tam tika Taisīta! šoreiz pameklēs citā vietā!

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 23 Feb 2017, 18:46
by #MR
Kāds var ieteikt kantori ,kas man varētu šādu līkumu uztaisīt no plānsienu tērauda caurules?
Itkā viens kantoris man sola, bet gaidu jau vairāk kā nedēļu atbildi no viņiem.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 12 Mar 2017, 13:13
by Foxijs
Kur šodien dabūt m7 skrūves vai špiļkas
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 17 Mar 2017, 12:30
by Bandito
Vai ir vērts likt uz mazjaudīgu auto keramisko sajūgu? Auto tiek izmantots tikai trasē. Kāds ir reāls ieguvums un, piemēram, cik lāpstiņu disku izvēlēties, kāda atšķirība utt?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 18 Mar 2017, 14:03
by smith
Ja e46/39 touringa bagāžnieka loga poga ir nobeigusies un vajag dabūt logu vaļā, vai noņemot pogu un saliekot kopā vadus tas logs atleks vaļā vai nē?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 18 Mar 2017, 14:08
by ordii
haha man tiko sedanam tada problema bija, meginaju taa, bet neatleca, visticamak locijuma vieta vadi parluzushi un saliekot kopa nekas nenotiks, btw meginaju ari no cita akjisha pielikt 12v, bet ari tas nelidzeja

izurbu beigas caurumu baguuzii un attaisiju manuali sledzeni un sataisiju vadus, kaa touringam hvz
bet gan jau arii taapat - pa vidu aiz numura apmeram izrauj 6mm caurumu, 2 blekji tur ir kam jaizrauj cauri un ar skruvgriezi pabiidi sleedzeni uz sievas pusi
attaisisi visu vaaku un tad kjidaa vadus.
bet ja tu visu vaaku vari atveert un neiet tikai stikls tad jau meeri vai pienaak straava vados, ja jaa tad sleedzis ja nee tad kjidaa vadus
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 18 Mar 2017, 14:15
by smith
ordii wrote:haha man tiko sedanam tada problema bija, meginaju taa, bet neatleca, visticamak locijuma vieta vadi parluzushi un saliekot kopa nekas nenotiks, btw meginaju ari no cita akjisha pielikt 12v, bet ari tas nelidzeja

izurbu beigas caurumu baguuzii un attaisiju manuali sledzeni un sataisiju vadus, kaa touringam hvz
bet gan jau arii taapat - pa vidu aiz numura apmeram izrauj 6mm caurumu, 2 blekji tur ir kam jaizrauj cauri un ar skruvgriezi pabiidi sleedzeni uz sievas pusi
attaisisi visu vaaku un tad kjidaa vadus.
bet ja tu visu vaaku vari atveert un neiet tikai stikls tad jau meeri vai pienaak straava vados, ja jaa tad sleedzis ja nee tad kjidaa vadus
Es vāku nevaru dabūt vaļā tapēc logu vajag atvērt bet tam jau kādu laiku tā poga nosprāgusi. Vismaz man tā liekas. Vākam laikam amortizators izlecis no vietas hvz kā un kkur kkas tur nosprūdis, negribas salauzt.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 29 Mar 2017, 18:52
by nakurilijs
Jautājums par e39 stūres reiku. Reika ar solenoīdvārstu. Bija minimāla lufte. Nekas nesuloja, tika uzlikta cita, laba. Ilgi negāja, sāka grabēt vienā pusē. Saprotu, ka jauna kosmoss. Ir kaut kādi remkomplekti vai citi triki kā to reiku ar minimālo lufti sačinīt vēl kādiem 50..100k km?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 30 Mar 2017, 19:03
by nakurilijs
Nav te neviena bembista?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 30 Mar 2017, 20:11
by Rii
Apmēram 160eur un restaurācija, garantija laikam parasti ir 6 vai 12mēn
