Re: Saskarsme ar CP
Posted: 16 Dec 2008, 15:34
Fotoradars uz krastenes zem salu tilta virzienā uz centru 

domāju ka nē, izskarījās ka vnk ņem pēc kārtas, mani nepaņēma jo visi jau bija aizņemti, tiku sveikā cauriJuzix wrote:Uz ātrumu ņēma?
Archuks wrote:Mļe vakar braucot no/uz Jēkabpili daudz mentu, 2x paveicās, nenoturēja uz kkādiem 130 (man pa priekšu mauca viens, apdzinām vienu kolonnu un pretī pabrauca menti, apmēram šitānoskatoties, bet nemeta riņķī), kā arī 70 vietā uz kkādiem 95 nepaņēma (stāvēja ar radaru un šaudījās)...tiešām Z-svētku gars
![]()
vienkārši es tur esmu reti pēdējā laikā un šamiem nav ko darītramex wrote:Archuks wrote:Mļe vakar braucot no/uz Jēkabpili daudz mentu, 2x paveicās, nenoturēja uz kkādiem 130 (man pa priekšu mauca viens, apdzinām vienu kolonnu un pretī pabrauca menti, apmēram šitānoskatoties, bet nemeta riņķī), kā arī 70 vietā uz kkādiem 95 nepaņēma (stāvēja ar radaru un šaudījās)...tiešām Z-svētku gars
![]()
zato mums gribeeja pieshuut 7dienas agraa riitaa (apmēram 5:10) uz copi braucot, spunjciema 72km/h kur token bija 55km/h un neviena cita no ka paanjemt jo tik agri neviens veel nebrauca vispaar tur, bet saprata ka 5 viiri laivaa (vojazhierii) un tuulinj vinjam apskaidros kur te bija atruma kura patieshaam nebija km/h mazliet paburksheeja un noveeleeeja laiimiig celju
nezin taads apaljiigs un diezgan tuims viirels bija ar Opelj Vectra...Lambertino wrote:vienkārši es tur esmu reti pēdējā laikā un šamiem nav ko darītramex wrote:Archuks wrote:Mļe vakar braucot no/uz Jēkabpili daudz mentu, 2x paveicās, nenoturēja uz kkādiem 130 (man pa priekšu mauca viens, apdzinām vienu kolonnu un pretī pabrauca menti, apmēram šitānoskatoties, bet nemeta riņķī), kā arī 70 vietā uz kkādiem 95 nepaņēma (stāvēja ar radaru un šaudījās)...tiešām Z-svētku gars
![]()
zato mums gribeeja pieshuut 7dienas agraa riitaa (apmēram 5:10) uz copi braucot, spunjciema 72km/h kur token bija 55km/h un neviena cita no ka paanjemt jo tik agri neviens veel nebrauca vispaar tur, bet saprata ka 5 viiri laivaa (vojazhierii) un tuulinj vinjam apskaidros kur te bija atruma kura patieshaam nebija km/h mazliet paburksheeja un noveeleeeja laiimiig celju
protokolu paraxtiit vajag jebkuraa gadiijumaa, arii tad, ja tu nepiekriiti tur ieraxtiitajam. tas teu ljaus izvairiities no dazhaadiem briinumiem, kas meedz "nejaushi" uzrasties protokolaa peectam. protokolaa ir vieta taviem komentaariem, kur tu arii ieraxti, ko tu par to visu domaa, ievelc "Z" briivajaa daljaa, kura paliek paari peec taviem komentaariem un uzliec paraxtu.gacciZm wrote:Mans (ne)gadījums:
Es par šoferi (kā vienmēr), pilns auto, kuru aptur CP. Pirms tam protams visi paspēj piesprādzēties.
Es ieslēdzu salona apgaismojumu (ārā tumšs) un atveru logu. CP nedaudz pieliec galvu. CP pārbauda dokumentus, uzbrauc par to, ka nav OCTA kopijas. Iet pārbaudīt, pirms tam noburkšķot, ka kāds nav piesprādzējies. Īsti to tekstu nesapratu, tāpēc nepārprasīju. Pēc 7 min atnāk atpakaļ cits CP ar protokolu, kuru liek parakstīt. Prasu, par ko protokols, uz ko atbild: "Aizmugurē viens no pasažieriem neesot bijis piesprādzējies". Pirmās 4as min paiet bezmērķīgā diskusijā. Prasu, lai pieaicina to CP, kurš bija pirmais. Atnāk tas pirmais un vēl viens. Tālākās 8 min paiet jau samērā asā diskusijā starp 3 CP un 5iem čaļiem.
Finālā neparakstīts protokols, kuru pārsūdzēšu par to, ka CP "esot" redzējis vienu nepiesprādzētu pasažieri.
Mans ieteikums:
ja gadās līdzīga situācija, pārjautājiet CP, lai viņš paskatās vēlreiz, lai redz, ka visi ir piesprādzējušies.
Uz rokas jau man paliek mana kopija. Ja kkas nesakrīt, tad tas jau uz viņiem.ParaTr00per wrote:protokolu paraxtiit vajag jebkuraa gadiijumaa, arii tad, ja tu nepiekriiti tur ieraxtiitajam. tas teu ljaus izvairiities no dazhaadiem briinumiem, kas meedz "nejaushi" uzrasties protokolaa peectam. protokolaa ir vieta taviem komentaariem, kur tu arii ieraxti, ko tu par to visu domaa, ievelc "Z" briivajaa daljaa, kura paliek paari peec taviem komentaariem un uzliec paraxtu.gacciZm wrote:Mans (ne)gadījums:
Es par šoferi (kā vienmēr), pilns auto, kuru aptur CP. Pirms tam protams visi paspēj piesprādzēties.
Es ieslēdzu salona apgaismojumu (ārā tumšs) un atveru logu. CP nedaudz pieliec galvu. CP pārbauda dokumentus, uzbrauc par to, ka nav OCTA kopijas. Iet pārbaudīt, pirms tam noburkšķot, ka kāds nav piesprādzējies. Īsti to tekstu nesapratu, tāpēc nepārprasīju. Pēc 7 min atnāk atpakaļ cits CP ar protokolu, kuru liek parakstīt. Prasu, par ko protokols, uz ko atbild: "Aizmugurē viens no pasažieriem neesot bijis piesprādzējies". Pirmās 4as min paiet bezmērķīgā diskusijā. Prasu, lai pieaicina to CP, kurš bija pirmais. Atnāk tas pirmais un vēl viens. Tālākās 8 min paiet jau samērā asā diskusijā starp 3 CP un 5iem čaļiem.
Finālā neparakstīts protokols, kuru pārsūdzēšu par to, ka CP "esot" redzējis vienu nepiesprādzētu pasažieri.
Mans ieteikums:
ja gadās līdzīga situācija, pārjautājiet CP, lai viņš paskatās vēlreiz, lai redz, ka visi ir piesprādzējušies.
ja uz abiem papiiriishiem nau paraxta, tad jebkura nesakritiiba ir uz tevigacciZm wrote:Uz rokas jau man paliek mana kopija. Ja kkas nesakrīt, tad tas jau uz viņiem.
Nu iespējams, ka tā. Ira jau zināma pieredze uzkrāta, ar viņiem strīdoties. Viņiem ļoti nepatīk, ja sāk pieminēt viņu FAIL gadījumus.ParaTr00per wrote:ja uz abiem papiiriishiem nau paraxta, tad jebkura nesakritiiba ir uz tevigacciZm wrote:Uz rokas jau man paliek mana kopija. Ja kkas nesakrīt, tad tas jau uz viņiem.jo policisti nemelo (tm)
tagad mees zinaam vienu, kas daudz nerunaa un kam var uzticeeties...fleix wrote:Shoriit maksaajot nodokli par toneetiem logiem,
sanaaca parunaaties ar CP par radariem.
Izraadas, ka atnjemti tie esot tikai pilseetaa.
Beigaas no vinja bija zhests![]()
Ps. Teica, lai shodien daudz nebraukaa