Page 79 of 95

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 15 Oct 2010, 13:14
by Zalic
xedos 6 ar 2.0 v6
vai ir iespējams ka zobene pārlekusi vienai galvai tikai un tapēc nestrādā kā vajag tie trīs cilindri? jo benzīns pienāk un dzirkstele arī ir, bet cilindri lāgā neiet :(

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 15 Oct 2010, 13:31
by Melnais
Dr. Kanepe wrote:xedos 6 ar 2.0 v6
vai ir iespējams ka zobene pārlekusi vienai galvai tikai un tapēc nestrādā kā vajag tie trīs cilindri? jo benzīns pienāk un dzirkstele arī ir, bet cilindri lāgā neiet :(
Varētu būt, tur jāskatās.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 15 Oct 2010, 17:43
by Zalic
vēl ir tāda lieta, ka pagāzējot kvēpi nāk ārā

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 15 Oct 2010, 19:27
by Jackass
Melnais wrote:
Jackass wrote:Tātad subjekts Audi A6 2002.g, ik pa laikam parādās tāda lieta, ka visu laiku deg bremžu lukturi , un nospiežot bremzi ar izslēgtiem gabarītiem, iedegas arī priekšējais labais gabarīts, un pluss pēc kāda laika sāk mirgot arī kvēlsveču kontrollampiņa :roll: Parasti tas viss negaidot parādās un negaidot pazūd :hvz: Kur varētu būt vaina? Kautkur iet pa īso vai kompis izklaidējas? :hvz:
Nezinu, kas konkrētajam audi tur ir, bet man domāt, ka kompis izklaidējās. :)
Vainīgas bij bremžu gaismas spuldzes :)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 15 Oct 2010, 19:34
by Janx
Dr. Kanepe wrote:vēl ir tāda lieta, ka pagāzējot kvēpi nāk ārā
Manam autiņam vismaz kvēpi nāca, kad bija gaisa mērītājs sabojājies. :hvz:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 16 Oct 2010, 20:07
by Melnais
Jackass wrote:
Melnais wrote:
Jackass wrote:Tātad subjekts Audi A6 2002.g, ik pa laikam parādās tāda lieta, ka visu laiku deg bremžu lukturi , un nospiežot bremzi ar izslēgtiem gabarītiem, iedegas arī priekšējais labais gabarīts, un pluss pēc kāda laika sāk mirgot arī kvēlsveču kontrollampiņa :roll: Parasti tas viss negaidot parādās un negaidot pazūd :hvz: Kur varētu būt vaina? Kautkur iet pa īso vai kompis izklaidējas? :hvz:
Nezinu, kas konkrētajam audi tur ir, bet man domāt, ka kompis izklaidējās. :)
Vainīgas bij bremžu gaismas spuldzes :)
hmm, kāds sakars bvremžu spuldzēm ar priekšējo gabrītu? :D ok, ja viens relejs to kontrolē, bet nu.. :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Oct 2010, 21:12
by howitzer
Tad nu tā - atkal es ar savu šrotu! :reeka:
Kas jauns šoreiz?
Atņirdzās blokejamas reduktoras! :dusma:
Biju tikko aizripinājies līdz Elkor Plaza lielajai autostāvvietai un izdomāju, ka vajag nedaudz šļifovatj! :naac:
Sāku braukt, ieliku iekš to otro ātrum, sagriezu baranku un bēru tik virsū.
Un kāds rezultāts?
Bļ*ģ, gandrīz laternas stabā iepisu, jo nesabloķējās, pakaļa neizslīdēja, jo vienritenis spolēja uz urrā un aizgāja taisni! :reeka:
Mēģināju fokusu atkārtot un rezultāts tas paC!
Pat saulīti nevarēja lāgam uztīt, jo ne vella nebloķējās, cyka!

Kāds būtu konstruktīvs risinājums, izņemot svarku? :D
Šitie daikti vispār remontējas, kur un kā, un kakije ceni?
Vai arī meklēt uzreiz citu?
p.s. - kad tā straujāk brauc līkumā (taisni, ne slīpi), mēdz krakšķēt un rūkt, kā arī liekas, ka nu jau nedaudz, nedaudz gaudo vienkārši rullējot.
p.p.s. - eļļa mainīta hz, kad. :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Oct 2010, 23:33
by Foxijs
pamēģini atrast citu lietotu, e34 viņi maksāja kaut cik pieņemami, vēl varot to bloķējamo elementu mainīt, varbūt ir vērts powerā pajautāt..

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 20 Oct 2010, 00:42
by Juzix
Reduktora ražotājs? Ja ZF, tad dod ziņu, mošs, ko varu sagādāt no jaunām daļām

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 20 Oct 2010, 01:02
by freimo
imo, sāc ar eļļu!

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 20 Oct 2010, 20:32
by psih-arno
Eļļu jau par vēlu mainīt. Beigtam bloķim no tā jēga maza.

Var mēģināt restaurēt šo pašu. Ja nebloķē, tad visticamāk bloķa šaibas izdilušas. Ja gaudo/dūc, tad gan jau kādam gultnim psc. Ir cilvēki, kas nodarbojas ar šīm reduktoru lietām. Ja neizdodas pašam atrast, varu kādu ieteikt :)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 20 Oct 2010, 23:22
by howitzer
Arno, tu domā useri "6500" no powera?
Ar viņu jau runājos.
Ja tev ir kāds cits pazīstams, padod ziņu. ;)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 21 Oct 2010, 01:19
by psih-arno
howitzer wrote:Arno, tu domā useri "6500" no powera?
Ar viņu jau runājos.
Ja tev ir kāds cits pazīstams, padod ziņu. ;)
PM

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 21 Oct 2010, 11:24
by essential
Ir nepieciešams noregulēt auto lukturus, kur iesakiet to darīt un kādās cenās tas viss grozās?
Rīgā/Jelgavā? :hvz:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 21 Oct 2010, 13:05
by howitzer
essential wrote:Ir nepieciešams noregulēt auto lukturus, kur iesakiet to darīt un kādās cenās tas viss grozās?
Rīgā/Jelgavā? :hvz:
Nesen pie T/C "Mols" bija CSDD akcija "Autogaismas kārtībā!" - tur džeki par velti regulēja lukturus.
Pameklē netā, moš vēl darbojas. :hvz:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 21 Oct 2010, 13:12
by Juzix
howitzer wrote:
essential wrote:Ir nepieciešams noregulēt auto lukturus, kur iesakiet to darīt un kādās cenās tas viss grozās?
Rīgā/Jelgavā? :hvz:
Nesen pie T/C "Mols" bija CSDD akcija "Autogaismas kārtībā!" - tur džeki par velti regulēja lukturus.
Pameklē netā, moš vēl darbojas. :hvz:
Akcija līdz 31. oktobrim.

Eku, kalendārs:
1. T/P ALFA Rīgā Brīvības ielā 372 17; 18 un 19.septembrī
11:00-18:00
2. Viada DUS Rīgā Šampētera 180 20.septembrī 11:00-18:00
3. Viada DUS Rīgā Mīlgrāvja 10
(virz. uz Vecāķiem, T/C “Mīlgrāvis”) 21. un 22.septembrī 11:00-18:00
4. Viada DUS Ādažos Rīgas gatvē 65 23.septembrī 11:00-18:00
5. T/C MOLS Rīgā Krasta 46 24; 25 un 26.septembrī 11:00-18:00
6. DUS Rīgā Krasta 93 27.septembrī 11:00-18:00
7. Viada DUS Rīgā Kurzemes prosp.15a (Imantā pretī “Maxima”) 28.septembrī 11:00-18:00
8. Viada DUS Rīgā M.Keldiša 17 (Pļavnieki)
29.septembrī 11:00-18:00
9. Viada DUS Rīgā Maskavas 440
(virzienā uz Rumbulu) 30.septembrī 11:00-18:00
10. T/C SPICE Rīgā Lielirbes ielā 29 1; 2 un 3.oktobrī 11:00-18:00
11. Viada DUS Daugavpilī Nometņu 99d 4.oktobrī 11:00-18:00
12. Viada DUS Jēkabpilī Vienības 3 5.oktobrī 11:00-18:00
13. Viada DUS Liepājā Ziemeļu 8 6.oktobrī 11:00-18:00
14. T/C Tobago Ventspilī Lielais prospekts 3/5 7.oktobrī
11:00-18:00

15. T/C Rīga Plaza Rīgā Mūkusalas ielā 71 8; 9 un 10.oktobrī
11:00-18:00

16. T/C ZOOM Rīgā Maskavas ielā 400 15; 16 un 17.oktobrī
11:00-18:00

17. T/C K-RAUTA Rīgā Maskavas 418a 22; 23 un 24.oktobrī
11:00-18:00

18. T/C K-RAUTA Rīgā Priedaines 37
(Ulmaņa gatvē) 29; 30 un 31.oktobrī 11:00-18:00



http://www.iauto.lv/art/17169/0/?Notiks ... artiba!%22

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 01 Nov 2010, 18:13
by karlis
kas tas par brīnumu akumulatoram?
nav bijusi baigi lielā darīšana ar aķīšiem, bet nu man vienalga nav doma, kas tas tāds par vadu savilkumu tur ir.. :? Ieraudzīju darba renītim un nesapratu, kā lai tagad jūtos :hvz: :)
Image
Image

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 01 Nov 2010, 19:19
by Foxijs
tur šķiet ir galvenais drošinātājs, ja viņš izdeg nekas nestrādā :shura:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Nov 2010, 15:30
by Android
Ir jautaajums par turbiinaam - interesee kas vareetu buut liidziigs peec izmeeriem GT30, bet leetaaks variants - ne uz gultnjiem, bet kaut kas tipa "leeti un nikni" ?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Nov 2010, 15:55
by gintsk
Noteikti izskati Holsetu variantus.
Borg un warner jaunie turbo esot izturīgāki un pat ar plašāku diapazonu kā GT sērija.