Page 85 of 123
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 04 Mar 2010, 17:28
by Android
baggy wrote:vis ok. neesmu domājis nekad par tevi savādāk.
Es saku ka bedres ir. Remonts un jaunu ceļu būve švaka. Kur vaidi?
Ne jau man tavā priekšā jātaisnojas, kāpēc ceļi slikti, un tev nav manā priekšā jātaisnojās ka vaidi tu vai nevaidi
Vienk izskaidroju kas un kā, un man principā po, kādi kuram ir uzskati

Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 04 Mar 2010, 17:37
by Smirnoff
Klau, Android, a kapēc kanalizācijas vaki visi kā viens ir "iesēdušies" ceļa segumā, un jabrauc kā pa kartupeļu lauku?

Ir kāda nojausma?
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 04 Mar 2010, 18:13
by baggy
ieteiktu izskaidrot ne tikai kāpēc tas tā bet ko darīt lai novērstu šīs problēmas. Un vis labāk kas jāizdara lai tādas nerastos.
bet vienalga neizprotu nafig tādā pašā vācijā ceļi labāki kā pie mums. Par grunti nu kaut vai ar tā būtu bet nu ja reiz taisam ceļu tad taisam tādu kas kautkādu laikua arī kalpos? Jā un dažviet ir novērots ka padomju laikos būvētie ceļi ir pat ilgāk spējuši kalpot nekā šodienas.
Android tik nesāc uz mani bļaut, bet izskaidro kas notiek ar asfaltbetona sastāvu? Es vienkārši neesmu naivs un saprotu ka arī tur ir daudz iespēju kā to padarīt lētāku utt. Kā jau zinam šodien ir gan pārtikas gan portland cements.
Tas pats ceļa pamats. Pieļauju ka problēma jau ir pašā pamatā. ? Vienkārš jautājums kā būvēt lai šīs problēmas nebūtu?

Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 04 Mar 2010, 18:41
by DeeCee
cik daudz, in cik lielas mashiinas brauca pa riigu kad taas ielas tika buuveetas ?
taas slodzes ir daudz lielaakas nekaa plaanotaas, bagijus taisi saproti kas notiktu ja parastaa motora vietaa jet engine iestaadiitu

Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 04 Mar 2010, 19:33
by baggy
DeeCee wrote:cik daudz, in cik lielas mashiinas brauca pa riigu kad taas ielas tika buuveetas ?
taas slodzes ir daudz lielaakas nekaa plaanotaas, bagijus taisi saproti kas notiktu ja parastaa motora vietaa jet engine iestaadiitu

Nu runā te visi visādos gudros salīdzinājumos bet konkrēti kapēc tā ir un kā rīkoties lai tā nebūtu neviens tā arī nepasaka.
Ja jau tu par bagijiem tad ja jūk kautkas ārā tad nepietiek tik ar to ka izskaidrošu kapēc tā. Domāšu un darīšu lai kļūmi novērstu un otreiz centīšos nepielaist. nav gudri teikt ka tas tāpēc ka nu tā sanāk, tehnoloģijas mums tādas un es jau visu daru pareizi.

Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 04 Mar 2010, 19:42
by DeeCee
nu tur ir kombinaacija, slodze, nav naudas, riigaa arii maz vietas, visur komunikaacijas, protams veel cilveeciskais faktors, varbuut ne visi noteikumi ir atbilstoshi un pareizi sakaartoti
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 04 Mar 2010, 19:53
by Andis
DeeCee wrote:nu tur ir kombinaacija, slodze, nav naudas, riigaa arii maz vietas, visur komunikaacijas, protams veel cilveeciskais faktors, varbuut ne visi noteikumi ir atbilstoshi un pareizi sakaartoti
Uzsvaru jāliek uz
NAV NAUDAS, NAV NEKĀ!
Kamēr nesapartīsiet to, tikmēr varēs diskutēt līdz riebumam par šo tēmu.
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 04 Mar 2010, 20:09
by baggy
Andis wrote:DeeCee wrote:nu tur ir kombinaacija, slodze, nav naudas, riigaa arii maz vietas, visur komunikaacijas, protams veel cilveeciskais faktors, varbuut ne visi noteikumi ir atbilstoshi un pareizi sakaartoti
Uzsvaru jāliek uz
NAV NAUDAS, NAV NEKĀ!
Kamēr nesapartīsiet to, tikmēr varēs diskutēt līdz riebumam par šo tēmu.
es gan domāju ka tas vel strīdīgs jautājums. ja reiz taisa tad būtu uztaisijuši tādu kas turās. Nevajag taisīt tādu kas neturās. tad noņem akcīzi un brausim kā mācēsim.
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 04 Mar 2010, 21:08
by wildwing
kadam ir bildes no sastregumiem?
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 05 Mar 2010, 01:44
by vēja suns
Andis wrote:
Uzsvaru jāliek uz NAV NAUDAS, NAV NEKĀ!
Kamēr nesapartīsiet to, tikmēr varēs diskutēt līdz riebumam par šo tēmu.
Nevis nav naudas, bet ceļiem paredzētā nauda aizripo citur

Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 05 Mar 2010, 01:52
by ImI
vēja suns wrote:Andis wrote:
Uzsvaru jāliek uz NAV NAUDAS, NAV NEKĀ!
Kamēr nesapartīsiet to, tikmēr varēs diskutēt līdz riebumam par šo tēmu.
Nevis nav naudas, bet ceļiem paredzētā nauda aizripo citur

kas rezultaataa noziimee to, ka naudas nav .. !!
btw uz terinju ielas MASSIVE bedre pirms tas vietas, kur pabrauc zem tilta ..
jurmalas shoserai ir viena josla ..

Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 05 Mar 2010, 12:02
by D'Karlo

Plānojat savu braucienu laicīgi, ja dodaties pa brīvībeni
Pirms stundas sastrēgums no subaru centra teikā, līdz gaisa tilta otrai pusei!

Jāstāv vairāk kā stunda!
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 05 Mar 2010, 12:51
by karlisbe
D'Karlo wrote:
Plānojat savu braucienu laicīgi, ja dodaties pa brīvībeni
Pirms stundas sastrēgums no subaru centra teikā, līdz gaisa tilta otrai pusei!

Jāstāv vairāk kā stunda!
pilnīgi normāli, jo brasas tilts ir ciet! arī sarkandaugavā esot pesec
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 05 Mar 2010, 12:52
by Rihy
Tieši šodien vajag uz Čiekurkalna 1. līniju tikt... bet nu laikam atliksim uz rītdienu, negribās stundām ilgi korķos tupēt

Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 05 Mar 2010, 14:50
by Briedis
Rihy wrote:Tieši šodien vajag uz Čiekurkalna 1. līniju tikt... bet nu laikam atliksim uz rītdienu, negribās stundām ilgi korķos tupēt

Pat nemēģinu uz šejieni tikt, suņi pat ar kājām nelaiž pāri brasas tiltam, nācās pa apakšu līst.
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 05 Mar 2010, 14:51
by Android
232 wrote:Klau, Android, a kapēc kanalizācijas vaki visi kā viens ir "iesēdušies" ceļa segumā, un jabrauc kā pa kartupeļu lauku?

Ir kāda nojausma?
Pašam ar šādām problēmām saskarsme nav bijusi, jo uz valsts ceļiem tādi praktiski nav.
Tīri teorētiski paanalizējot situāciju, varam secināt sekojošo par tiem vākiem:
1. liela daļa vāku ir t/s peldošie vāki tb pēc pašas akas izbūves pirms ielas seguma izbūves akas vākus uzstāda vajadzīgajā augstumā. Problēmas varētu būt sekojošas:
a) vecās akas daudzviet ir nevis no betona, bet no ķieģeļiem, kas laika gaitā sāk sabrukt, līdz ar to vāki iesēžas iekšā.
b) daudzviet, būvējot arī jaunas akas, tieši tās starplikas akas vāka augstuma regulēšanai ir vai nu nepareizās, vai arī nav kvalitatīvi iestrādātas, un laika gaitā vai nu salūzt, vai arī deformējas.
c) principā tie peldošie aku vāki ir regulējami, taču tā regulēšana reāli izpaužas kā esošo vāku demontāžu (demontējot arī seguma "gredzenu" ap vāku), jaunu starpliku ielikšanu un vāka novietošanu uz jaunām starplikām, pēc tam atjaunojot asfalta segumu ap vāku.
2. Daudzviet, it īpaši vietās, kur ir lielāki kanalizācijas kolektori, akas tika veidotas kā monolītas betona kastes ar 4 un vairāk vākiem. Monolītās kastes zem slodzes strādā daudz savādāk nekā ielas segas konstrukcija, kas pati par sevi ir elastīga, un arī sēšanās procesi notiek atšķirīgi, tādēļ bieži vien tā visa kaste ir vai nu izspiedusies uz āru, vai arī iesēdusies, veidojot ieplaku.
Viena lieta, ko es tā arī neesmu izpratis, kāpēc uz ielām, kur ir zaļā zona, tās kanalizācijas visas tāpat ir laistas zem ceļa, nevis zem zaļās zonas... bet nu tas laikam ir jautājums pilsētplānotājiem.
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 05 Mar 2010, 19:58
by Juzix
Android wrote:
Viena lieta, ko es tā arī neesmu izpratis, kāpēc uz ielām, kur ir zaļā zona, tās kanalizācijas visas tāpat ir laistas zem ceļa, nevis zem zaļās zonas... bet nu tas laikam ir jautājums pilsētplānotājiem.
Ir k-kādi normatīvie akti/MK noteikumi, kuros ir noteikts, ka caurules (ūdens/kanalizācija) ir jānovieto zem braucamās daļas, bet kabeļi (elektro/sakaru) zem ietvēm.
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 05 Mar 2010, 20:14
by Android
Juzix wrote:Android wrote:
Viena lieta, ko es tā arī neesmu izpratis, kāpēc uz ielām, kur ir zaļā zona, tās kanalizācijas visas tāpat ir laistas zem ceļa, nevis zem zaļās zonas... bet nu tas laikam ir jautājums pilsētplānotājiem.
Ir k-kādi normatīvie akti/MK noteikumi, kuros ir noteikts, ka caurules (ūdens/kanalizācija) ir jānovieto zem braucamās daļas, bet kabeļi (elektro/sakaru) zem ietvēm.
Nu moš arī, neesmu iedziļinājies.
Pēdējā laikā bieži saskaros ar to, ka MK noteikumi ir vietām visnotaļ

Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 06 Mar 2010, 18:11
by psyhotype
Mārupe -> Jūrmala -> Brocēni -> Jūrmala -> Mārupe - biju patīkami pārsteigts par Liepājas šoseju...milzu bedres nekur nebija, vienīgi uz tilta pār lielupi, virzienā uz rīgu ir viena jau kādu laiku. Atpakaļceļā izbraucu pa P101 uz Ventspils šoseju un sapratu, ka nevajadzēja tā darīt

P101 vel tā, baigās bedres nebija vienīgi šausmīgi nelīdzens vietām, bet Ventspils šoseja ir

Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 06 Mar 2010, 22:27
by Android
psyhotype wrote:Mārupe -> Jūrmala -> Brocēni -> Jūrmala -> Mārupe - biju patīkami pārsteigts par Liepājas šoseju...milzu bedres nekur nebija, vienīgi uz tilta pār lielupi, virzienā uz rīgu ir viena jau kādu laiku. Atpakaļceļā izbraucu pa P101 uz Ventspils šoseju un sapratu, ka nevajadzēja tā darīt

P101 vel tā, baigās bedres nebija vienīgi šausmīgi nelīdzens vietām, bet Ventspils šoseja ir

Ventspils šosejā visas bedres ir koncentrējušās posmā no Lielupes tilta līdz Kalnciema pagriezienam?