Danekāda jēga no tā nebūtu, ka kko aizliegtu līdz kkādam vecumam.. Cilvēki, kam smadzenes ir vietā un līdzekļi atļauj varētu škrobīties, jo tie ir spiesti braukāt ar mazlitrāžas miskastēm, kamēr jebanāāti ar tiem pašiem 1.2 polo sistos nost.. Nu nezinu es nevienu tādu gadījumu, kur varētu teikt, ka šoferis
parasti bijis prātīgs un braucis iekļaujoties saprāta normās, bet redz negantais un pārmērīgi jaudīgais sporta auto viņu izprovocējis braukt ātrāk kā viņš spēj to darīt, un dēļ tā ir noticis CSNg.
Kas brauc kā lohs, tas tā brauks arī ar mazjaudīgu auto. Un kas ir pietiekami saprātīgs, tam arī liela jauda nebūs nebūs drauds vai traucēklis.

Zinu vairākus čalīšus, kas no 18 gadu vecuma vālē ar evolūcijām, audi S, sti utt un nav nekādu problēmu.

Tieši tāpat kā zinu vairākus subjektus, kas ar mazlitrāžas golfiem vislaik mauc pedal to the metal, vienalga pilsēta vai šoseja.
Pats galvenais, kam es tiešām piekrītu, ir rūpīgāka kontrole kārtojot eksāmenu. Tak nav normāli, ka cilvēks samācās visu pēc pareizajām bildītēm no galvas, neko nerubī, braukšanu nobrauc ar kkādu otro - trešo piegājienu un tad pēctam brauc kā anafukss un strīdīgās situācijās cenšās savu taisnību iegalvot citiem. Un nav normāli, ka satiksmē piedalās tādi, kam reāli par visu ir [censored]. 150++ apdzīvotā vietā?-poh, 0,5 vēderā?-poh, apdzīt līkumā?-poh. Tie ir galvenais drauds.
Neredzu iemeslu, lai normāls cilvēks, kas domā ar galvu un saprot kur var pārkāpt noteikumus un kur nē, nevarētu jau no 18 gadiem braukt ar to pašu evolūciju vai gt99 pieminētajiem nenormāli megajaudīgajiem BMW un ik pa laikam šur tur uzstiept/iekrāmēt. Vienkārši vajag domāt ar galvu, tur arī visa problēma.