Tehniska rakstura diskusijas

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

Locked
User avatar
dzejnieks
Posts: 2267
Joined: 04 Sep 2008, 18:56
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by dzejnieks »

Martinss wrote:Plazas arī skaties grosā? :roll: Paskaties iekš plazabaltic.lv tur varbūt arī kaut kas cits būs pieejams.
Plazas Grosā nepiedāvā...
skatījos iekš plazabaltic.lv :wink:
B4 TDi
User avatar
Jazzer
Posts: 183
Joined: 27 Sep 2006, 11:04
Location: Riga Pur4iks
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Jazzer »

Grosa tie skaitās Bilstein B4, un ar resno štoku un cietības regulēšanu būs B6 kuri tiešam nemaksā 38Ls :P
Principā lielas starpības nebūs ja liksi Sach,Bilstein,Kyb, vai Boge (tie nāk oriģināli no rūpnīcas lielai daļai VAG),visu izšķir cena pa kādu tos var dabūt.

Plazas standarta gan nezinu kādi ir.
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ParaTr00per »

bilstein, taapat kaa jogurti, ir dazhaadi ;) b2/b4 es neliktu, pa to naudu var dabuut ko labaaku - taas pashas plazas. ja bilstein ir bilstein b6, tad 100% par bilstein.
martinss, tas ko tu redzi plazai nav shtoks ;) tas ir "apgriestais amis", tur kustaas visa patrona. shtoks ar darba virsmu ir apaskhgalaa, taas caurules iekshpusee, un tur tas shtoks ir tikpat resns kaa motorkraftam :) aizbrauc uz plazabalticu un paluudz lai paraada, tur vinjiem viens amis bij sagraiziits kaa uzskates liidzeklis. taads "apgrieztais amortizators" ir arii bilstein b6. protams, shaadaa veidaa amis var nest lielaakas saanu slodzes, kas ir svariigi mcpherson piekareem.
plaza standart/extra/sport atshkjiraas pamataa ar cietiibu. ja vajag izkratiit plombes vai taisies leekaat - njem sport. a taa neko skarbaaku par extra imho nevajag.
User avatar
dzejnieks
Posts: 2267
Joined: 04 Sep 2008, 18:56
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by dzejnieks »

Manā auto vajag lai būtu max komforts, bet lai uz ceļa neļurkājas, kā volga... Nevajag arī pajūga ratus.. Plaza standart nebūs pa cietu???
B4 TDi
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ParaTr00per »

dzejnieks wrote:Manā auto vajag lai būtu max komforts, bet lai uz ceļa neļurkājas, kā volga... Nevajag arī pajūga ratus.. Plaza standart nebūs pa cietu???
domaaju, ka nebuus par cietu, bet man gruuti apsoliit, ka tieshi tev buus labi :)
User avatar
DimanC
Posts: 1140
Joined: 06 Jan 2006, 13:09
Location: 59N 56'; 10E 58'
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by DimanC »

Jazzer wrote:Grosa tie skaitās Bilstein B4, un ar resno štoku un cietības regulēšanu būs B6 kuri tiešam nemaksā 38Ls :P
B6 tiešām maksā vairāk, bet es neesmu tik pārliecināts, ka tiem ir regulējama cietība :roll: ļoooti šaubos. ja pareizi saprotu, B16 ir pirmie no Bilstein, kam ir cietības regulēšana:
http://www.bilstein.de/de/produkte/spor ... n-b16.html
Individuelle Einstellung von höchstem Fahrkomfort bis zu extremer Sportlichkeit

p.s. un par "resno štoku" jau Trūpa kungs teica - tas nav nekāds resnais štoks, bet gan "BILSTEIN-Einrohr-/-Upside-Down-Technik"
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
User avatar
GirtzB
Posts: 2335
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by GirtzB »

ja amotrizatoram skaitās regulējama cietība un tas maksā zem 250ls/gab, tad nekas nopietns tur nav...

p.s. ielai/ikdienai Sachs/Boge/KYB
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
User avatar
Jazzer
Posts: 183
Joined: 27 Sep 2006, 11:04
Location: Riga Pur4iks
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Jazzer »

DimanC wrote:
Jazzer wrote:Grosa tie skaitās Bilstein B4, un ar resno štoku un cietības regulēšanu būs B6 kuri tiešam nemaksā 38Ls :P
B6 tiešām maksā vairāk, bet es neesmu tik pārliecināts, ka tiem ir regulējama cietība :roll: ļoooti šaubos. ja pareizi saprotu, B16 ir pirmie no Bilstein, kam ir cietības regulēšana:
http://www.bilstein.de/de/produkte/spor ... n-b16.html
Individuelle Einstellung von höchstem Fahrkomfort bis zu extremer Sportlichkeit
Jā,sorry saputrojos,šitā fiča bija iekš Koni.
Lauriss
Posts: 37
Joined: 02 Aug 2008, 13:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lauriss »

yoo, ir maza problēma, gar kuru pašam nav sajēgas :hvz:
Gaitā raujot roķeni, aizmugurējā tiltā, tieši pirms sabloķēšanas ir sitiens pa tiltu ar no tā izrietošo troksni. Tehnisko pirms neilga laika izgāja un nekur nepiesējās, tāpēc, nav ne jausmas, kas tas var būt :roll: Kas varētu būt pie vainas/cik nopietni tas ir?
Lauriss
Posts: 37
Joined: 02 Aug 2008, 13:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lauriss »

bija tāda aizdoma, ka pie vainas varētu būt tilta bukses, bet tādā gadījumā opelis neiezietu tehnisko skati,
čaļi no cita foruma(o-b), domā ka pie vainas varētu būt loku atsperes.
Lauriss
Posts: 37
Joined: 02 Aug 2008, 13:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lauriss »

man ir 2001. gada vektra.
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Melnais »

Lauriss wrote: čaļi no cita foruma(o-b), domā ka pie vainas varētu būt loku atsperes.
Lauriss wrote:man ir 2001. gada vektra.
Ko tu domāji ar loku atsperēm? Nejau lāgas...? :D
Kaut kur, kaut kas sitās aizmugurējā piekarē, jāceļ tas auto augšā un jāskatās, jālien cauri visām buksēm un tad viss pārējais jāskatās. Čaļi caur internetu nesataisīs tev autiņu. :)
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ParaTr00per »

Melnais wrote:
Lauriss wrote: čaļi no cita foruma(o-b), domā ka pie vainas varētu būt loku atsperes.
Lauriss wrote:man ir 2001. gada vektra.
Ko tu domāji ar loku atsperēm? Nejau lāgas...? :D
Kaut kur, kaut kas sitās aizmugurējā piekarē, jāceļ tas auto augšā un jāskatās, jālien cauri visām buksēm un tad viss pārējais jāskatās. Čaļi caur internetu nesataisīs tev autiņu. :)
bremzhu loku... :doh:

nez, man forim arii ir klakshkjis, ja kustiibaa roceni norauj. neviens nav sasprindzis par to TA :hvz:
User avatar
laurisko
Posts: 1087
Joined: 01 Oct 2007, 13:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by laurisko »

Lauriss wrote:yoo, ir maza problēma, gar kuru pašam nav sajēgas :hvz:
Gaitā raujot roķeni, aizmugurējā tiltā, tieši pirms sabloķēšanas ir sitiens pa tiltu ar no tā izrietošo troksni. Tehnisko pirms neilga laika izgāja un nekur nepiesējās, tāpēc, nav ne jausmas, kas tas var būt :roll: Kas varētu būt pie vainas/cik nopietni tas ir?
Daudziem auto tā ir, izteiktāk japāņiem, TĀ JĀBŪT! :wink:
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ParaTr00per »

laurisko wrote:
Lauriss wrote:yoo, ir maza problēma, gar kuru pašam nav sajēgas :hvz:
Gaitā raujot roķeni, aizmugurējā tiltā, tieši pirms sabloķēšanas ir sitiens pa tiltu ar no tā izrietošo troksni. Tehnisko pirms neilga laika izgāja un nekur nepiesējās, tāpēc, nav ne jausmas, kas tas var būt :roll: Kas varētu būt pie vainas/cik nopietni tas ir?
Daudziem auto tā ir, izteiktāk japāņiem, TĀ JĀBŪT! :wink:
tu nestraadaa servisaa gadiijumaa? :shura:
User avatar
Guntijs
Posts: 479
Joined: 13 Jun 2009, 11:53
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Guntijs »

ParaTr00per wrote:
laurisko wrote:
Lauriss wrote:yoo, ir maza problēma, gar kuru pašam nav sajēgas :hvz:
Gaitā raujot roķeni, aizmugurējā tiltā, tieši pirms sabloķēšanas ir sitiens pa tiltu ar no tā izrietošo troksni. Tehnisko pirms neilga laika izgāja un nekur nepiesējās, tāpēc, nav ne jausmas, kas tas var būt :roll: Kas varētu būt pie vainas/cik nopietni tas ir?
Daudziem auto tā ir, izteiktāk japāņiem, TĀ JĀBŪT! :wink:
tu nestraadaa servisaa gadiijumaa? :shura:
Aha, piekrītu - man arī dažu reizi ir tāda skaņa, it kā sitiens būtu.
Nav ko uztraukties! ;)
Chrysler 300C, 3.5 V6, 4x4, Touring
User avatar
laurisko
Posts: 1087
Joined: 01 Oct 2007, 13:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by laurisko »

ParaTr00per wrote:
laurisko wrote:
Lauriss wrote:yoo, ir maza problēma, gar kuru pašam nav sajēgas :hvz:
Gaitā raujot roķeni, aizmugurējā tiltā, tieši pirms sabloķēšanas ir sitiens pa tiltu ar no tā izrietošo troksni. Tehnisko pirms neilga laika izgāja un nekur nepiesējās, tāpēc, nav ne jausmas, kas tas var būt :roll: Kas varētu būt pie vainas/cik nopietni tas ir?
Daudziem auto tā ir, izteiktāk japāņiem, TĀ JĀBŪT! :wink:
tu nestraadaa servisaa gadiijumaa? :shura:
Nē, man pašam pieder serviss! :wink: :naac:
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ParaTr00per »

laurisko wrote:Nē, man pašam pieder serviss! :wink: :naac:
no offence, bet to var redzeet :shura:

man jau patiik shitie servisa apgalvojumi tjipa "taa tam jaabuut" (tm). :) rij eljlju? kaads teu auto? fords? taa tam jaabuut, jo sevishkji fordiem! kautkas grab? kaads teu auto? opelis? ko ta tu gribi - tas tak opelis! taa tam jaabuut! :D
User avatar
Focus
bez Jumta
Posts: 4256
Joined: 10 Jun 2004, 23:55
Location: Darbnīca
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Focus »

esi reaals, ParaTrooper!!! ;)
nevar veca mashina buut jauna :D
Fleksētai atsperei vijumus neskaita...
oxys
Posts: 748
Joined: 17 Aug 2004, 17:22
Location: Riiga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by oxys »

manam japānim ir tieši tas pats :)

apskatē viss ok. ja krakšķi negrib tik uzkrītošu, tad var vienkārši stāvot uz vietas dažas reizes noraut/atlaist roceni un tad būs mierīgāk

p.s. tas ir dēļ loku bremzēm
`85 mk2
Locked