Page 90 of 95

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Jan 2011, 00:09
by Briedis
Argusā varētu arī nebūt, Tev vajag vadu, kuram izlācija nebaidās no lielām temperatūram. Varbūt šrotā pameklē? Galvenais lai vads normālā stāvoklī un garums der.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Jan 2011, 00:11
by binladens
Šrotā no kā, no gruzavika štoļi?, tas orģinālais kur pēc senča vārdiem pirms pāris gadiem zuda spriegums(strāva) vēl pievienots un tors gals gaisā ar izoleni, ir nožēlojams.... cik tas šķērsgriezums nezinu, bet šaubos, ka 90 gados bija pastūži tumbām un maģi ar kosmiskām jaudām xenoni un vēl nezin kas rijīgs..., temperatūras itkā pat nebūitu noteicošais, izkust nav turkur izskust, jo tas kas tur tagad stāv ir latgalītē pirkts, šaubos ka tur kautkas super termo :D...

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Jan 2011, 00:17
by Briedis
Ja dzinēja komponešu izkārtojums ir tāds, ka vads neiet nekur gar izpūtēju vai kādu citu karstu priekšmetu, tad ARgus būs īstais variants, jebkādus resnumus var dabūt.

Vēl var InCar meklēt, tur būs speciālie Auto akustikas instalācijas vadi, bet tur cena būs dārgāka.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Jan 2011, 00:19
by Briedis
Un kas tad tev tur par ģenerātoru stāv, ka vajag vadu no smagā? Pat ja tev 10kW bagažniekā, kāds tam sakars ar vadu starp akumulatoru un ģeneratoru?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Jan 2011, 00:25
by binladens
Neiet gar izpūtēju ne caur kurieni, viss motoram pa augšu pašu priekšu. Tīri nejauši uzgāju šitādu pasākumu... http://www.jukka.lv/index.php?categoryID=3328
TĀ NAV reklāma, apčekoju tie AKB vadi un arī tas pa 3ls izskatās dovolna cmuks. es tik nesaprotu tas pa 6ls kam domāts ar 2 klemmām, piepīpējamais? Kāpēc- jāmaina ir poļubomu, jo tas viss kas tur vilkts ir čerez žo... . vadu galos visas kurpes aplūzušas viss jāmaina, un ja mainīt kāpēc ne gan pa smuko :)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Jan 2011, 00:33
by Melnais
Briedis wrote:Ja dzinēja komponešu izkārtojums ir tāds, ka vads neiet nekur gar izpūtēju vai kādu citu karstu priekšmetu, tad ARgus būs īstais variants, jebkādus resnumus var dabūt.

Vēl var InCar meklēt, tur būs speciālie Auto akustikas instalācijas vadi, bet tur cena būs dārgāka.
Nebūs viņiem tik resna vada, ir meklēts.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 20 Jan 2011, 22:04
by laurisko
Kas jūs vispār! :cc:
Kur problēma atrast + vadu ko uzlikt no aķa uz ģeni, JEBKURĀ ŠROTĀ PA 0.50Ls iedods vienalga no kāda auto! Galus uzlodē un mierā!
Tak nevajag tur nekādu mostrīgo vadu!

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 21 Jan 2011, 22:54
by dzejnieks
Varbūt kāds riepu eksperts mācēs atbildēt..

Ar ko atšķiras Goodyear Ultra Grip 500 no Dunlop Ice Response???

Dunlopam cits sastāvs, citas tehnoloģijas, vai tās ir identiskas??? :?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 21 Jan 2011, 23:09
by every_day
binladens wrote:Interesē kur nopirkt labu strāvas vadu no ģeneratora uz akumulatoru, orģinālo sencis čakarējis, kautko taisījis tā arī saprast nevar..., būšu uz bedres atradīšu kur tā truba kur vads iet un izvilkšu, pagaidām stāv vads ar plānu izlojāciju un 4x1.5mm2 vadi, kopā kautkādi 4>6mm sanāk..., ar to ka šodien ieliku gan tumbas gan visu, gribas savilkt lai ir pa smuko !. , pagaidām mētājas 1m 3x6mm (vekalā tā bij rakstīts), reāli kādi 3x3(3.5)MM ar resno melno izolāciju, un 3 vara dzīslām..., moš kāds var pateikt kur pa normālu naudu var nopirkt NORMĀLU VADU AR LABU ŠĶĒRSGRIEZUMU :?
Vel tev iesaku uzlikt masas slēdzi... ja būs nenoderēs, ja nebūs... būtu noderējis... no kļūdām mācos... un iesaku visiem tā darīt... līdz kādu laiku gandrīz atvadījos no savas MAZDAS...

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 22 Jan 2011, 01:06
by ParaTr00per
dzejnieks wrote:Varbūt kāds riepu eksperts mācēs atbildēt..

Ar ko atšķiras Goodyear Ultra Grip 500 no Dunlop Ice Response???

Dunlopam cits sastāvs, citas tehnoloģijas, vai tās ir identiskas??? :?
garshojis neesu, bet njemot veeraa, ka gudjeers apvienojaas ar duunjlopu, tad iespeejams riepas ir pilniigi identiskas, arii peec sastaava.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 22 Jan 2011, 01:08
by dzejnieks
ParaTr00per wrote:
dzejnieks wrote:Varbūt kāds riepu eksperts mācēs atbildēt..

Ar ko atšķiras Goodyear Ultra Grip 500 no Dunlop Ice Response???

Dunlopam cits sastāvs, citas tehnoloģijas, vai tās ir identiskas??? :?
garshojis neesu, bet njemot veeraa, ka gudjeers apvienojaas ar duunjlopu, tad iespeejams riepas ir pilniigi identiskas, arii peec sastaava.
Skaidrs, vienīgi Dunlopam būs svaigāka gumija, jo ražo vēl tagad.. :yo:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 22 Jan 2011, 19:56
by emsinjsh
dzejnieks wrote:Varbūt kāds riepu eksperts mācēs atbildēt..

Ar ko atšķiras Goodyear Ultra Grip 500 no Dunlop Ice Response???

Dunlopam cits sastāvs, citas tehnoloģijas, vai tās ir identiskas??? :?
dzīvē nēsmu redzējis un čamdījis, bet visticamākais ka ir mainīts tikai gumijas sastāvs....

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 22 Jan 2011, 19:59
by emsinjsh
ParaTr00per wrote:
dzejnieks wrote:Varbūt kāds riepu eksperts mācēs atbildēt..

Ar ko atšķiras Goodyear Ultra Grip 500 no Dunlop Ice Response???

Dunlopam cits sastāvs, citas tehnoloģijas, vai tās ir identiskas??? :?
garshojis neesu, bet njemot veeraa, ka gudjeers apvienojaas ar duunjlopu, tad iespeejams riepas ir pilniigi identiskas, arii peec sastaava.
goodyear un dunlop vienmēr ir bijuši kopā ;)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 22 Jan 2011, 22:31
by ParaTr00per
emsinjsh wrote:
ParaTr00per wrote:
dzejnieks wrote:Varbūt kāds riepu eksperts mācēs atbildēt..

Ar ko atšķiras Goodyear Ultra Grip 500 no Dunlop Ice Response???

Dunlopam cits sastāvs, citas tehnoloģijas, vai tās ir identiskas??? :?
garshojis neesu, bet njemot veeraa, ka gudjeers apvienojaas ar duunjlopu, tad iespeejams riepas ir pilniigi identiskas, arii peec sastaava.
goodyear un dunlop vienmēr ir bijuši kopā ;)
vienmeer kopsh 1999. gada :P

:shura_lasa_wikipeediju:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 22 Jan 2011, 22:37
by kuu_haa
Viena tante teica, ka Dunlops nopirka(Jā,arī viena koncerna ietvaros uzņēmumi pērk viens no otra) rakstu no GY, bet gumijas sastāvs esot mīkstāks/savādāks. :nez:

Man tgd uz A200 q ir jaunas Dunlop Ice responce. Pazuda viss slidināšanās kaifs :shura: , jo tās maitas turās pie seguma ar katru mazāko lameli :cool:
Varu tikai ieteikt :)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 22 Jan 2011, 22:43
by Alien
kuu_haa wrote:Viena tante teica, ka Dunlops nopirka(Jā,arī viena koncerna ietvaros uzņēmumi pērk viens no otra) rakstu no GY, bet gumijas sastāvs esot mīkstāks/savādāks. :nez:

Man tgd uz A200 q ir jaunas Dunlop Ice responce. Pazuda viss slidināšanās kaifs :shura: , jo tās maitas turās pie seguma ar katru mazāko lameli :cool:
Varu tikai ieteikt :)
ir šitas proķis ievērtēc dzīvajā
ir mazi uzlabojumi un izskatās ka ar šito pa ledu var izkapāt Nišpu

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 24 Jan 2011, 14:38
by howitzer
Tēkš, gribēju pakonsultēties par vienu problēmiņu savam auto.
Lieta tāda, ka, ja auto ir auksts, tas piešķiļas ļoti normāli, bet, ja ir silts, pabraukts, tad ir ilgāk jāzāģē (kādas 3 sek.), līdz aiziet.
Kompresija ir, eļļu neēd, nedūmo, tosola līmenis arī gerai, dzeses sistēmā spiediens normāls, kā arī ir jaunas sveces, svečvadi un gaisa masas mērītājs - kur meklēt vainu?
Auto E34 535i benzīns/gāze (vienmēr tiek piestartēts, uzsildīts un noslāpēts tikai ar benzīnu).

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 24 Jan 2011, 21:08
by rrrainis
Degvielas filtrs kad pēdējo reizi mainīts?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 24 Jan 2011, 21:20
by howitzer
Heh, labs jautājums, vajadzēs gan nomainīt.
Bet kādā veidā tas varētu ietekmēt auksta/silta motora lekšanu/sūdīgāku lekšanu?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 24 Jan 2011, 21:22
by rrrainis
Kad auksts, tad visi netīrumi nosēdušies un tapēc lec, braucot tie tiek protams uzsisti uz augšu no cirkulācijas un tad kad laid pabrauktu klāt tad tie aizkavē degvielas pievadīšanu. Minējums.