Page 10 of 13
Re: Dzejnieka B4 TDI
Posted: 09 Aug 2011, 21:14
by Focus
nu ta jau vērsies lupatās
Re: Dzejnieka B4 TDI
Posted: 09 Aug 2011, 22:08
by dzejnieks
Focus wrote:nu ta jau vērsies lupatās
Cerams tuvākajā laikā sazīmēšu lielos smidzinātājus/sprauslas un tad var sākt domāt par čipu.. Vai arī nafig pārdot un skatīties uz A6 līdz 97 gadam 2.5TDI.. Domāju...
Re: Dzejnieka B4 TDI
Posted: 09 Aug 2011, 22:38
by Andis
To 5w40 pa visām pusēm neizspiedīs ārā? Turbīna nesulo?
Re: Dzejnieka B4 TDI
Posted: 09 Aug 2011, 22:48
by jonixins
Ja normāls motors, šiem sulošana ir reti sastopama, ja nu vienīgi no vārstu vāka, kur konstrukcija tāda - nekāda.
Re: Dzejnieka B4 TDI
Posted: 09 Aug 2011, 23:00
by dzejnieks
Andis wrote:To 5w40 pa visām pusēm neizspiedīs ārā? Turbīna nesulo?
Nē nesulo, visu laiku ar sintētiku braucu.. Ko tu man iesaki 15W40???
jonixins wrote:Ja normāls motors, šiem sulošana ir reti sastopama, ja nu vienīgi no vārstu vāka, kur konstrukcija tāda - nekāda.
Sulošana tiešām bija sastopama no vāka blīves, divas reizes jau emu mainījis, bet nu konstrukcija ir āmen.. Vāks uz trijām skrūvēm

Pats korķis drusku sulo, kur lai ieķer blīvi viņam?? Viens variants ir pašam uzmeistarot, bet varbūt kaut kur tirgo??
Re: Dzejnieka B4 TDI
Posted: 10 Aug 2011, 12:55
by Melnais
Davaj, liec smidzinātājus, čipu un turbīnu, gribēšu redzēt procesa bildes, kā Alien remontgrāmatā.

Un jā, kāda ir līkne pēc šādām modifikācijām? Stock ir vnk dirsā.
Re: Dzejnieka B4 TDI
Posted: 10 Aug 2011, 22:18
by dzejnieks
Melnais wrote:
Ja ar šo sprauslu maiņu un čipa maiņu var normāli panākt to, ka izmainās līknes un tas auto sāk iet arī mazliet pēc 120km/h, tad tas ir must have ieguldijums. Bēt, turbīnu tak arī būtu jāuzliek lielāku, vai arī bez tā var iztikt? (Audi dīzeļos īpaši neorentējos, nezinu, vai standartta turbūna būs gana ražīga.)

Ar sprauslām un čipa maiņu var dabūt drusku niknāku nekā AFN dzinējs, turbīnu arī var mainīt piem. VNT17, bet tad ar to auto ir jābrauc līdz pensijai + jāmaina kompis.. .. darīt var daudz ko , bet vai tas ir vajadzīgs, lielas finanses ieguldīt vecā traktorā...
Re: Dzejnieka B4 TDI
Posted: 10 Aug 2011, 22:22
by dzejnieks
Āāā, šodien biju aizbraucis notestēt auto pie kompja, viss bija lieliski izņemot dažus sīkumus, padeve bija sagriezta uz max, līdz ar to auto dabūja vairāk degvielas, nekā vajag, nesadedzināja visu un parādījās melnais dūms bieži, saregulēts
Solīja arī mazāku patēriņu

Re: Dzejnieka B4 TDI
Posted: 11 Aug 2011, 22:30
by Rihy
Biš patīrīju, ejiet uz spamu diskutēt par savām apdzīšanām.
Re: Dzejnieka B4 TDI
Posted: 11 Aug 2011, 22:49
by dzejnieks
Šodien, aiz gara laika izdomāju apskatīties, kapēc man mazliet iečīkstas uzsākot lustību, pēc bremzēšanas.. Tad nu ķēros klāt.. PIrmais,kas ieleca acīs bija abi iekšējie kluči ieķērušies pakavā.. Viss tika kārtīgi ar fleksi nopucēts un ar grunteni nokrāsots... Izdomāju, ka pie viena acis ir jāuzmet suporta cilindrīšiem, aina pavērās --->>> (zemāk bilde).. Nācās iepirkt remkomplektus un ķēros pie reanimēšanas, iztīrot katru kaktu, saliekot jaunas manžetes at putekļugumijām.. Pēc apkopes, bremšu pedālis ir daudz atsaucīgāks un mīkstāks, nekā bija..
Salona apgaismojums tika nomainīts no piečurāts uz baltu...
Un pa nakti esmu apzagts, šoreiz nozaga ventīļu spīdīgos galus..

Re: Dzejnieka B4 TDI
Posted: 11 Aug 2011, 22:56
by Andis
Ko tu tur tiem suportu viruzļiem tīriji? Rūsu? Bezjēdzīgi! Nopērc jaunus virzuļus.
Re: Dzejnieka B4 TDI
Posted: 11 Aug 2011, 23:03
by dzejnieks
Andis wrote:Ko tu tur tiem suportu viruzļiem tīriji? Rūsu? Bezjēdzīgi! Nopērc jaunus virzuļus.
Bezjēdzīgi ir tad, ja rūsa ir izveidojusi poras, bet ja tā rūsa ir sākumstadijā, tad gadus 3 vēl ies..
Grossā bija 15 Ls gab, pagaidām roka necēlās nopirkt..

Re: Dzejnieka B4 TDI
Posted: 16 Aug 2011, 11:56
by jaaniss
savam aizmugurējo cilindrīti bija jāmaina- maksāja ap 6 ls

Re: Dzejnieka B4 TDI
Posted: 16 Aug 2011, 21:13
by dzejnieks
jaaniss wrote:savam aizmugurējo cilindrīti bija jāmaina- maksāja ap 6 ls

Kitajoza??
Re: Dzejnieka B4 TDI
Posted: 16 Aug 2011, 22:00
by Focus
15Ls dārgi, 6ls sūds...
kur tad ir tas vidusceļš?

Re: Dzejnieka B4 TDI
Posted: 16 Aug 2011, 22:09
by dzejnieks
Focus wrote:15Ls dārgi, 6ls sūds...
kur tad ir tas vidusceļš?

Atsaldenis esi,
kur es rakstīju, ka
sūds?????
Es cilvēkam jautāju vai tas bija Kitajozu ražojums... Informatīvs jautājums bija, ja jūsu smadzenei tas bija nesaprotams..
Re: Dzejnieka B4 TDI
Posted: 16 Aug 2011, 23:14
by elksnis
Poļu vai kitajozu - kāda starpība?

Re: Dzejnieka B4 TDI
Posted: 16 Aug 2011, 23:17
by omulis
dzejnieks wrote:Andis wrote:Ko tu tur tiem suportu viruzļiem tīriji? Rūsu? Bezjēdzīgi! Nopērc jaunus virzuļus.
Bezjēdzīgi ir tad, ja rūsa ir izveidojusi poras, bet ja tā rūsa ir sākumstadijā, tad gadus 3 vēl ies..
Grossā bija 15 Ls gab, pagaidām roka necēlās nopirkt..

Paprovē Tanagra auto. Viniem bija, blad neatceros ražojumu, bet labākie ko Lv var dabūt mirstīgo veikalos. un lētāk kā apē.
Re: Dzejnieka B4 TDI
Posted: 16 Aug 2011, 23:25
by dzejnieks
elksnis wrote:Poļu vai kitajozu - kāda starpība?

Starpība tāda, ka cinks ir tikai nosaukums...
omulis wrote:]Paprovē Tanagra auto. Viniem bija, blad neatceros ražojumu, bet labākie ko Lv var dabūt mirstīgo veikalos. un lētāk kā apē.
Paldies Tev

Braslas ielā???
Re: Dzejnieka B4 TDI
Posted: 18 Aug 2011, 19:27
by omulis
Zinu ka viena filiāle ir kkur pārdaugavā un otra netalu no doles ne bet... karoc aizbraukt maku, adresi nezinu. paskaties netā
