Sveiki vīri.
Sen nekas nav rādīts, bet nekas arī īsti nav bijis darīts. Šajā sezonā sadomāju pārlasīt aizmugurējo tiltu. Kā jau 520i, šiem modeļiem no rūpnīcas nāk "mazais" tilts, ar mazo 188 reduktoru un mazo kardānu. No donora norāvu 525i tiltu ar visu apkari un vedu uz strūklošanu un pulverkrāsošanu. Tilts apstrādāts Blastā.
Sākam ar mazā tilta noņemšanu:
Normāla šmuce zem aizmugurējo drošības jostu kronšteiniem:
Otrā pusē protams tas pats:
Te protams visi stiprinājumi sen izrūsējuši un nāk nost tikai ar flekša palīdzību:
Stiprinājumi trubiņām paredzēti izskatīties šādi, bet protams katra otrā vītne ir sapuvusi lupatās, tā kā sapratu ka izglābt nevarēs:
Mēģināju izštukot kaut kādu labu risinājumu tiem degvielas un bremžu trubiņu stiprinājumiem. Ir pieejams 3d printeris, tad vajag beidzot likt lietā. Ideja tāda ka pie būra varu piemetināt vītni un šitos plastmasas kronšteinus vienkārši uzskrūvēt virsū:
Izskatās pēc baigajiem laukiem a tiem spicajiem galiem, bet nofleksēju īsākus, lai izskatās +- kā OEM.
Šur tur pa kādam caurumam protams, viss aizlāpīts:
Tie jostu kronšteini arī salāpīti un piepunktoti atpakaļ vietā:
Un te jau saldais ēdiens. Lēnām lieku atpakaļ kopā jauno tiltu, un montēju iekšā polly bukses:
Man tā smuki nav nobildēts, bet ir arī jauni bākas stiprinājumi, kā arī atrestaurētas pusasis. Lai viss pa smuko. Tikai bez komentāriem par no dirsas izvilktajām koilām.
Pa lielam tā. Nākamais solis būs tas pats process tikai priekšējam tiltam. Tas jau ir gatavs un sakrāsots tur pat Blastā, atlicis tikai uzkrāmēr virsū. Mēģināšu vairāk bildes uztaisīt, lair interesantāk palasīt un paskatīties.