Re: Kādu auto izvēlēties!?
Posted: 29 Jul 2013, 19:09
B5 pastēte tajā cenu kategorijā būs laikam saprātīgākais variants, lēta, ekonomiska, ietilpīga mašīna,
vienīg jāmeklē normāls, nenojāts eksemplārs.

Bet izturīgs tas auto gan ir!ER. wrote:Viens no neglītākajiem auto tirgu..Vents S wrote:ok, pats ar nepirktu v40Jaunciems wrote:v40 vietā labāk braukt ar passat b3.Archuks wrote:Nav tas labākais variantsVents S wrote:V40![]()
Bet šo gan http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... dpbje.html avensis d4d
Maskavas ielas DinazVents S wrote:ok, pats ar nepirktu v40Jaunciems wrote:v40 vietā labāk braukt ar passat b3.Archuks wrote:Nav tas labākais variantsVents S wrote:V40![]()
Bet šo gan http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... dpbje.html avensis d4d
Juzix wrote: Bet izturīgs tas auto gan ir!
Jūda wrote:Frančus ņem profesionāli onanētāji, vai zemgaldniekittd wrote:Kadam ir varbut kas slikts sakaams par shaadu auto?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... oloxb.html
Izskatas labi diegan, jauns, cipars normaals... Kaa ar reaalo ekspluataaciju?
Tas pats jautajums par 307ajaam pezhaam un Renault Lagunaam.izbraucu ar šādu... W201 pat ir limuzīns uz šī auto fona + franču auto slavē tikai ens
mēslsULDMAN wrote:Jūda wrote:Frančus ņem profesionāli onanētāji, vai zemgaldniekittd wrote:Kadam ir varbut kas slikts sakaams par shaadu auto?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... oloxb.html
Izskatas labi diegan, jauns, cipars normaals... Kaa ar reaalo ekspluataaciju?
Tas pats jautajums par 307ajaam pezhaam un Renault Lagunaam.izbraucu ar šādu... W201 pat ir limuzīns uz šī auto fona + franču auto slavē tikai ens
ar lagunu bija problēmas, par šo megani neko sliktu neesmu dzirdējis (bez lampiņu nomaiņas). Tiesa tie mazie dīzeļi pie šāda nobraukuma esot tikšķošas laika bumbas, kā paveicās.
Rūse gan, tas tik tāda diršana pats savu 2000 gada omegu metinājuArchuks wrote:Nesaprotu, kādēļ vēl nav minēta Opel Astra/VectraNav tik pārcenots kā VAG grupa, bet tikpat labi pilda visas funkcijas + no 90to beigām jau vairs nerūsē.
bet nu nevar arī teikt, ka tie paši vw nerūsē, proti visur, kur iespējams nodauzīt krāsu tur ar rūsē. Man opelim rūsas ir/bija tikai tur kur var nosist krāsu, ja auto gājis pa lv, tad rūsa tur būs, nemaz tik reti skati nav arī tie paši e46 norūsējuši pa stūriemJaunciems wrote:Rūse gan, tas tik tāda diršana pats savu 2000 gada omegu metinājuArchuks wrote:Nesaprotu, kādēļ vēl nav minēta Opel Astra/VectraNav tik pārcenots kā VAG grupa, bet tikpat labi pilda visas funkcijas + no 90to beigām jau vairs nerūsē.
un 2003 gada zafirai noņēmu bagažnieka vāka apšivku un jau pie metinājuma bija nedaudz rūsa, pati mašīna tikko no vācijas, iespējams ilgāk pa vecajiem opeļiem ies, bet nu ar audi virsbūvi var nesalīdzināt
Neesmu opel fans, vienkārši lietotājs, bet nu neteiktu, ka opel ir kas daudz lētāks, tagad man ir astra g pirms tam bija bora (tas pats golf4), kas principā ir vienas klases konkurenti. Es neteiku, ka opel ir kaut kur dikti lētāks. Amji ~ tika pat maksā. Siksnas un ruļļi ~ tik pat u.t.t. Opelim parasti ir viens +, kas ir arī lielākais -, proti zemā iegādes cena. Nopērc lēti, bet arī cena strauji krīt, tā teikt ja grib auto tikai gadu pavizināties, tad labāk opel/ford u.t.t. nepirkt, tomēr vw/audi/bmw arī pēc gada var pārdot par tik pat cik nopirkts.Jaunciems wrote:Sistas vietas vai atsista krāsa neskaitās, tas gadās ar jebkuru auto. Saprotu opel fans esi un savu marku jāaizstāv, bet nu objektīvi vajag vērtēt. Galu galā neesi opmtimists labas lētas lietas nepastāv
2.0 lpg
*Sicram wrote:![]()
es tādu nepirktu viena iemesla dēļ, ieraugot evo9 es šī lancera stūres nomirtu.