Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Posted: 30 Jul 2021, 14:13
Zitroen c5 ir ar pneimu. Ir pabraukts,diezgan ērts
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 52841.htmlttd wrote: ↑30 Jul 2021, 14:01Kāds ir braucis ar Citreon C5 vai Peugeot 508? Vai zin stāstīt par tiem. Reliability kopumā nesatrauc(pats izskeošu līdzi, apkopšu utml), vairāk tieši comforts un patīkama braukšana.ttd wrote: ↑29 Jul 2021, 23:15 Pats sāku domāt par kaut ko ērtāku par e91. Kādi ir varianti, ja galvenie kritēriji būtu 1) komforts 2) vēlams benzīns (ar normālu dzinēju 3) RWD/AWD/4WD, bet var piedāvāt FWD, ja ir normāls cipars
Budžets? Apsveru visu - esmu apskatijies sākot ar 1500 EUR vāgenus(S80, XC70 utml), bet līdz ap 7k EUR. Svarīgi būtu jā - komforts, RWD/AWD un tad vēlams benzīns, bet dīzeli ar it kā galējos gadījumos apsvērtu.
Kas pašlaik ir skatīts - no lētajiem - S80 vai XC70, no vidēji dārgajiem - W211/S211 vai varbūt W220, no dārgāka gala - VW Passat(bet nezinu kāds komforts tur). Apdomāju E65, bet neeeeeeez.
w211 šķiet vispiemērotākais variants, be tjautājums tieši par komfortu uz nelīdzeniem ceļiem(nelīdzeniem, jnevis bedrainiem), jo tā ir pašlaik problēma ar E91 - stingrs, nākas kratīties pa ceļiem, kuriem jābrauc ļoti daudz.![]()
Ja tev bmw neapmierina komforts, tad Citroen vai Peugeot diez vai būs labāks. Lēts plastmass visur salonā, un diezgan ciets tas auto liekas.ttd wrote: ↑30 Jul 2021, 14:01Kāds ir braucis ar Citreon C5 vai Peugeot 508? Vai zin stāstīt par tiem. Reliability kopumā nesatrauc(pats izskeošu līdzi, apkopšu utml), vairāk tieši comforts un patīkama braukšana.ttd wrote: ↑29 Jul 2021, 23:15 Pats sāku domāt par kaut ko ērtāku par e91. Kādi ir varianti, ja galvenie kritēriji būtu 1) komforts 2) vēlams benzīns (ar normālu dzinēju 3) RWD/AWD/4WD, bet var piedāvāt FWD, ja ir normāls cipars
Budžets? Apsveru visu - esmu apskatijies sākot ar 1500 EUR vāgenus(S80, XC70 utml), bet līdz ap 7k EUR. Svarīgi būtu jā - komforts, RWD/AWD un tad vēlams benzīns, bet dīzeli ar it kā galējos gadījumos apsvērtu.
Kas pašlaik ir skatīts - no lētajiem - S80 vai XC70, no vidēji dārgajiem - W211/S211 vai varbūt W220, no dārgāka gala - VW Passat(bet nezinu kāds komforts tur). Apdomāju E65, bet neeeeeeez.
w211 šķiet vispiemērotākais variants, be tjautājums tieši par komfortu uz nelīdzeniem ceļiem(nelīdzeniem, jnevis bedrainiem), jo tā ir pašlaik problēma ar E91 - stingrs, nākas kratīties pa ceļiem, kuriem jābrauc ļoti daudz.![]()
Kāpēc? Es prasu diezgan vienkārši - tādā price range 1500-7000, kas ir komfortablākais auto(ja ir vairāki, vēlams RWD/AWD), ar kādu ir ibjusi pieredze.
Dzirdēju, ka cilvēki saka, ka esot ērti tie 508, piemēram. Bet man arī skepse, jo biju ar Boltu braucis Kauņā ar tādu un pa tiem ceļiem tas auto galīgi nelikās braucams, pat tad nedomājot par komfortu.ray112 wrote: ↑30 Jul 2021, 21:33Ja tev bmw neapmierina komforts, tad Citroen vai Peugeot diez vai būs labāks. Lēts plastmass visur salonā, un diezgan ciets tas auto liekas.ttd wrote: ↑30 Jul 2021, 14:01Kāds ir braucis ar Citreon C5 vai Peugeot 508? Vai zin stāstīt par tiem. Reliability kopumā nesatrauc(pats izskeošu līdzi, apkopšu utml), vairāk tieši comforts un patīkama braukšana.ttd wrote: ↑29 Jul 2021, 23:15 Pats sāku domāt par kaut ko ērtāku par e91. Kādi ir varianti, ja galvenie kritēriji būtu 1) komforts 2) vēlams benzīns (ar normālu dzinēju 3) RWD/AWD/4WD, bet var piedāvāt FWD, ja ir normāls cipars
Budžets? Apsveru visu - esmu apskatijies sākot ar 1500 EUR vāgenus(S80, XC70 utml), bet līdz ap 7k EUR. Svarīgi būtu jā - komforts, RWD/AWD un tad vēlams benzīns, bet dīzeli ar it kā galējos gadījumos apsvērtu.
Kas pašlaik ir skatīts - no lētajiem - S80 vai XC70, no vidēji dārgajiem - W211/S211 vai varbūt W220, no dārgāka gala - VW Passat(bet nezinu kāds komforts tur). Apdomāju E65, bet neeeeeeez.
w211 šķiet vispiemērotākais variants, be tjautājums tieši par komfortu uz nelīdzeniem ceļiem(nelīdzeniem, jnevis bedrainiem), jo tā ir pašlaik problēma ar E91 - stingrs, nākas kratīties pa ceļiem, kuriem jābrauc ļoti daudz.![]()
Sievas māsai ir 5008, nu nekas komfortabls tur nav salīdzot ar vecu E39, tehniski arī ir bijušas gana problēmas, pat motora maiņa, dēļ degvielas eļļā.
Nu 5008 manā skatījumā galīgi nav mīksta, komfotabla piekare. Benki ir parastas tupas taburetes, sajūtas apmēram kā Zafira. Respektīvi budžeta 7 vietu auto, kas der lai pārvietotos, bet ne lai gūtu baudu no brauciena. Protams tas ir mans viedoklis, kas principā radies salīdzot 2010 gada Peugeot 5008 un 2002 gada E39. Atzinums - ja man jāizvēlas, tad tas nav 5008 ar ko es brauktu.ttd wrote: ↑31 Jul 2021, 07:35Dzirdēju, ka cilvēki saka, ka esot ērti tie 508, piemēram. Bet man arī skepse, jo biju ar Boltu braucis Kauņā ar tādu un pa tiem ceļiem tas auto galīgi nelikās braucams, pat tad nedomājot par komfortu.ray112 wrote: ↑30 Jul 2021, 21:33Ja tev bmw neapmierina komforts, tad Citroen vai Peugeot diez vai būs labāks. Lēts plastmass visur salonā, un diezgan ciets tas auto liekas.ttd wrote: ↑30 Jul 2021, 14:01Kāds ir braucis ar Citreon C5 vai Peugeot 508? Vai zin stāstīt par tiem. Reliability kopumā nesatrauc(pats izskeošu līdzi, apkopšu utml), vairāk tieši comforts un patīkama braukšana.ttd wrote: ↑29 Jul 2021, 23:15 Pats sāku domāt par kaut ko ērtāku par e91. Kādi ir varianti, ja galvenie kritēriji būtu 1) komforts 2) vēlams benzīns (ar normālu dzinēju 3) RWD/AWD/4WD, bet var piedāvāt FWD, ja ir normāls cipars
Budžets? Apsveru visu - esmu apskatijies sākot ar 1500 EUR vāgenus(S80, XC70 utml), bet līdz ap 7k EUR. Svarīgi būtu jā - komforts, RWD/AWD un tad vēlams benzīns, bet dīzeli ar it kā galējos gadījumos apsvērtu.
Kas pašlaik ir skatīts - no lētajiem - S80 vai XC70, no vidēji dārgajiem - W211/S211 vai varbūt W220, no dārgāka gala - VW Passat(bet nezinu kāds komforts tur). Apdomāju E65, bet neeeeeeez.
w211 šķiet vispiemērotākais variants, be tjautājums tieši par komfortu uz nelīdzeniem ceļiem(nelīdzeniem, jnevis bedrainiem), jo tā ir pašlaik problēma ar E91 - stingrs, nākas kratīties pa ceļiem, kuriem jābrauc ļoti daudz.![]()
Sievas māsai ir 5008, nu nekas komfortabls tur nav salīdzot ar vecu E39, tehniski arī ir bijušas gana problēmas, pat motora maiņa, dēļ degvielas eļļā.![]()
Jass, acajnajs ir bijis radarā, bet tiešām bieži grūti atrast sedanu un nenofistu līdz beigām vai nesarūsējušu. Par nobraukumu man vienlga, galvenais, lai norm uzturēts un norm stāvoklī.AtmoBenzin wrote: ↑31 Jul 2021, 08:13 https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/m ... gdiof.html
Nu labi šitas ir disels, bet nu idejiski tur viss bus pa kaif
btw, par šo varu iekomentēt, ka tam Sorento tas 2.5 crd ir ar kkādām smagām problēmām.
Ar krievu valodu nav nekādu problēmu я из Даугавпилсttd wrote: ↑31 Jul 2021, 09:42btw, par šo varu iekomentēt, ka tam Sorento tas 2.5 crd ir ar kkādām smagām problēmām.
https://www.youtube.com/watch?v=Jh1K2BIJcZU
Ir subtitri
W220 man ļoti patika, tiešām ērts. Man gan bija 400 ar bedīgo 4.0cdi v8. Pa pusotru gadu nekas nesalūza(motoram) bet bija kasjaki ar aķa izlādēšanos vairākkārt. Un motora vadības bloks 2x nosvila jo viņam izbeidzās ventilātors. Viss parējais bija dilstošās/termiņa detaļas, bremzes, eļļas, filtri utt
Atvelc pats no vacijas, bus leti un labi tmttd wrote: ↑31 Jul 2021, 09:26Jass, acajnajs ir bijis radarā, bet tiešām bieži grūti atrast sedanu un nenofistu līdz beigām vai nesarūsējušu. Par nobraukumu man vienlga, galvenais, lai norm uzturēts un norm stāvoklī.AtmoBenzin wrote: ↑31 Jul 2021, 08:13 https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/m ... gdiof.html
Nu labi šitas ir disels, bet nu idejiski tur viss bus pa kaif
W211 is SBC bloks ir restaurējams un nav tā, ka galīgi bez bremzēm atstāj, bet tikai, cik atceros, priekšējām. Bet arī tikai tad, ja esi jau resetojis countu neskaitāmas reizes. Reāli, man netraucē iebudžetot tos ap 500 eur restaurēt SBC.howitzer wrote: ↑31 Jul 2021, 19:31 Mhm, it sevišķi pa kaif būs metināt Acajno.
Būsim reāli, tie auto nesapuvuši līdz dirsai vairs neeksistē.
W211 bija kaut kāds joks ar ABS bloku, kurš var Tevi pavisam reālistiski atstāt bez bremzēm.Aftermarkets nav pieejams, jauns maksā laikam ap 1k eur, vai kaut kur remontē/restaurē? Hvz.
W220 ir tikai un vienīgi pneima uz visām 4 statnēm, tie auto nenāca ar amja/pederes kombināciju. Gan jau, ka pneimu mūsdienās sataisīt vairs nav dārgi un var braukt pa kaif, bet vienkārši lieta, kas jāņem vērā. Motori un kārbas jau Meršiem parasti izturīgi/bezproblemi. V6 dīzelis mīlot mīzt eļļu no visām malām, maini blīves/blīvslēgus, vai nemaini...