Page 2 of 2
Re: raimis mx5
Posted: 09 Jun 2009, 11:21
by mbertulis
Kaut kad baigi sen patika šie auto (t.i. MX-5), bet tagad riebjas, nezinu kapēc. :neka:
Bet, lai labi ripo!

Re: raimis mx5
Posted: 09 Jun 2009, 11:46
by timush
sveikts

Re: raimis mx5
Posted: 09 Jun 2009, 12:17
by soulfreak
apsveikumi

Esi iestūrējis manā pulciņā, mazs roadsters ar pareizo piedziņu, tik manējā gadījumā vajag lielāku braukšanas prasmi

lai veicas skrūvējot!
P.S. Gribētu kādu dienu ar Tevi apmainīties un pavizināties kādas ir sajūtas pēc MR2 ar šitādu braucot

Re: raimis mx5
Posted: 09 Jun 2009, 12:51
by Raimis
soulfreak wrote:apsveikumi

Esi iestūrējis manā pulciņā, mazs roadsters ar pareizo piedziņu, tik manējā gadījumā vajag lielāku braukšanas prasmi

lai veicas skrūvējot!
P.S. Gribētu kādu dienu ar Tevi apmainīties un pavizināties kādas ir sajūtas pēc MR2 ar šitādu braucot

Periodā, kad nevarēju tikt vaļā no iepriekšējā auto, apsvēru visādas maiņas, tai skaitā pret vecāku mr2.
Bet bailes no līkrocības&dzīvotprieks ņēma virsroku

nav problēmu, arī man interesē cik daudz esmu zaudējis izdarot šo izvēli.

Re: raimis mx5
Posted: 09 Jun 2009, 13:10
by Janx
sveicu ar auto!!
tiešām smuks..

Re: raimis mx5
Posted: 09 Jun 2009, 14:42
by oķis
Skatos Smiltenē pie kartindzenes arī pabijis esi
Lai labi ripo

Re: raimis mx5
Posted: 09 Jun 2009, 16:16
by MartinsG
Lai labi ripo!!!
Auto izskatās mega interisants! Ja jau tev 1.90+, ar galvu nesanāk bakstīt brezentu?

Re: raimis mx5
Posted: 09 Jun 2009, 16:54
by Raimis
oķis wrote:
Skatos Smiltenē pie kartindzenes arī pabijis esi
Lai labi ripo

Biju gan +/- garāmbraucot.
bijām arī te:
MartinsG wrote:Lai labi ripo!!!
Auto izskatās mega interisants! Ja jau tev 1.90+, ar galvu nesanāk bakstīt brezentu?

Atsities tik divreiz - pirmoreiz caur kkādu
vannu braucot palecos krēslā, un
2. reiz priecājoties par slapju segumu beidza griezties abi ripuļi -> ieslēdzās vienritenis -> auto sāka braukt taisni, bet es vēl darbojos kopā ar inerci.

Re: raimis mx5
Posted: 09 Jun 2009, 19:29
by dzosua_koks
Tas zaļais manīts pa Cēsīm vizinoties.
Re: raimis mx5
Posted: 09 Jun 2009, 20:07
by Rolis
dzosua_koks wrote:Tas zaļais manīts pa Cēsīm vizinoties.
abi divi pa ceesiim vizinaas
lai ilgi labi ripo

Re: raimis mx5
Posted: 24 Mar 2010, 21:11
by Raimis
Ļoti sen nekas nav rakstīts, jo nav bilžu nekam.
Stabilizatora stieņa bukses jau gandrīz gadu vairs nestāv plauktā...atšķirību nejūtu!

Ideja izbraukāt ziemu ar šo auto & riepām ar bija diezgan garām, jo kā gadījies, kā ne ziema nebija no mazajām...kā rezultātā pirmdien metināsies jauni sliekšņu gabaliņi.
Parādījušies arī dīvaini trokšņi no transmisijas, bet tos pagaidām mēģinu nedzirdēt!
Sakarā ar sezonas strauju tuvošanos savairojušās vajadzības, varbūt kāds var kko ieteikt/piedāvāt:
viss vajadzīgs mazda mx5 1.8 1994
--4l motoreļļas (10W40)
--2l kārbas eļļas (ir aizdomas par 80W-90 (katalogi zinās labāk))
--1l diffa eļļas (ir aizdomas par 80W-90 (katalogi zinās labāk))
--5l tosols/antifrīzs
--eļļas filtrs
--2gb pakaļējie amortiņi
--2gb riepas 195/45 195/50 205/40 205/45 R16 labāku piedāvājumu par reifendirekt
Savukārt sakarā ar negaidītu viesu atrašanos auto salonā nepieciešams jumta šuvējs. Ieteikumi?
Mēģināšu sazināties ar power'a šuvēju, bet varbūt citi ieteikumi?
Pēc visa sakopšanas&jaunas skates iegūšanas apsolos atrādīt arī plauktā esošos jaunumus!
Re: raimis mx5
Posted: 24 Mar 2010, 22:13
by SmallDeree
Smuks aparāts izskatās.
Lai labi kalpo!
P.S.
http://www.mazdaklubs.lv" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: raimis mx5
Posted: 17 Apr 2014, 14:43
by baltais13
Ja Raimis neizteiks iebildumus, tad paturpināšu par šo auto šeit.

Auto nav dabināts kopš oktobra, bet jau tad noskaidroju, ka konkrētais eksemplārs ir

galvenokārt virsbūves labā stāvokļa dēļ.
Šeit bilde uzņemta 2013.g. novembrī:
Arī motoram tika izmērīta kompresija un bija ap 165-175psi (11.4-12.1 atmosfēras) visos četros cilindros. Skatoties angļu "Rod's" manuālī, jaunam no rūpnīcas jābūt 182psi, minimāli pieļaujamais būtu 128psi vai max 28psi spiediena starpība starp jebkuriem diviem cilindirem. Tātad kompresija priekš 277 tūkst. km nobraukta motora mani patīkami pārsteidz.
Kā jau visiem, kas saskārušies ar šo modeli, ir zināms, ka rūsai tas garšo. Tāpēc vakar nolēmu paskatīties, kas notiek zem paklāja, vai gadījumā nebūs jāiejaucas ar pusautomātu, bet arī grīda vismaz no augšpuses mani patīkami pārsteidza.
Šofera puse:

Labā puse:
Tas melnais piķis tiks nopulēts nost un liktas atpakaļ oriģinālās plastmasas sliekšņu uzlikas, kuras dabūju iemainot pret vecajām aftermarket hromētajām.