Re: Raķete kas nelido!
Posted: 24 Aug 2009, 20:09
tik labs apraksts..
un autiņs ar protams izskatas labi..

un autiņs ar protams izskatas labi..

nevajag jauno numurzīmi. vecā tieši irRollin wrote:glīts paskats !
p.s. jaunā stila nr. zīmi neplāno likt (ar zilo maliņu) ?
Rollin wrote:glīts paskats !
p.s. jaunā stila nr. zīmi neplāno likt (ar zilo maliņu) ?
riddler wrote:Rollin wrote:glīts paskats !
p.s. jaunā stila nr. zīmi neplāno likt (ar zilo maliņu) ?
nee, jo man patiik ka tur ir Latvijas karogs, pi$u es to savieniibu!
jo?Melnais wrote:smuki, forši, ka tā savedi kārtībā!tik tas motors.. manuprāt pats sūdīgākais bmw motors ever..
Emm .. pēc zirgiem švakākais jā. Bet cik dzirdēts šis motors ir visai izturīgs ..Melnais wrote:smuki, forši, ka tā savedi kārtībā!tik tas motors.. manuprāt pats sūdīgākais bmw motors ever..
Drīzāk tu domā 2.5TD/TDS, par tiem arī daudzkas slikts ir lasīts.Melnais wrote:nu, ja ir 2,4TD un 2,4TDS, tad nepateikšu kuram tieši, bet vienam no šiem bija ui ui kādas problēmas...nafnafs wrote:Daudz biežāk tiešām cilvēki sūkstās par TDS, par 2,4TD esmu dzirdējis tikai to, ka neiet ne sūda, bet arī ēd maz (vismaz ar manuaali) :neka:
Kā deforsētā versija? Nejaucat divus dažādus dzinējus. 2.4Td ir viens un 2.5TD(s) ir pavisam cits, kur atšķirība starp Td un Tds ir kūlerī, vadībā. 2.4Td tika ražots līdz 95. gadam.nafnafs wrote:2,4TD ir jau kaut kāds hujzin, vecās paaudzes diizels.
pēc tam nāca TDS, laikam, no 91. gada un TD ir kaut kāda deforsētā versija ar 30zs mazaak (jauda taada pati kaa 2,4, bet grieze laikam lielaaka)
Nerunā muļķībasMelnais wrote: nu, cik es zinu, visi 2,5TD(s) bembjiem ir pēc tilpuma 2,4..šaubos, vai ir vēl kāds mistisks dīzels ar 100ml lielāku tilpumu..
tie ir ieni un tie paši dzinēji!
bet ok,
Melnais wrote:jo?m bmw 2.4 TD ir ļoti jūtīgs pret pārkaršanām, un tā ir lielākā problēma pa pilsētu dzīvojoties.. kad pārkarst, tad vērpjās galva, izpūšās blīve.. kāpēc jau izpūtās blīve?ūdens, diezin vai.
EraSeR wrote:Kā deforsētā versija? Nejaucat divus dažādus dzinējus. 2.4Td ir viens un 2.5TD(s) ir pavisam cits, kur atšķirība starp Td un Tds ir kūlerī, vadībā. 2.4Td tika ražots līdz 95. gadam.nafnafs wrote:2,4TD ir jau kaut kāds hujzin, vecās paaudzes diizels.
pēc tam nāca TDS, laikam, no 91. gada un TD ir kaut kāda deforsētā versija ar 30zs mazaak (jauda taada pati kaa 2,4, bet grieze laikam lielaaka)
Un m51 dizelim nekads vanoss navMartinsG wrote:Nerunā muļķībasMelnais wrote: nu, cik es zinu, visi 2,5TD(s) bembjiem ir pēc tilpuma 2,4..šaubos, vai ir vēl kāds mistisks dīzels ar 100ml lielāku tilpumu..
tie ir ieni un tie paši dzinēji!
bet ok,![]()
524td ir vecās paaudzes (M21) dīzelis ar motora kodu M21D24 un motora tilpumu 2443 cc.
525td/tds ir jaunākas paaudzes (M51) motori ar motora kodiem M51D25 UL (bez vanos) un M51D25TU UL (vanos) iekš 525td modeļa, un M51D25 OL (bez vanos) un M51D25TU OL (vanos) iekš 525tds.
M51 motoru tilpums ir 2498 cc.
Atšķirībā no benzīnmotoriem, vanos un ne-vanos motoriem jaudas neatšķiras, atšķiras tikai griezes moments
Sorry par offtopic.