

amortizatori šitam ir stock? kas notiek ar gajienu?
Bulšits.SmallDeree wrote:Hm, ja pareizi nozāģē! Tad brauc laimīgs ilgi!
Coiloverus lietotus var par sakarīgu ciparu atrast- un ir tā vērtsfeelfree wrote:nu to arī biju domajis - jo reku tas dizeļgolfs ir nosedinats riktigi bet kas tur ir darīts ? tikai nogriests? negribas sadirst to piekari... vai tiesham bus coili jamekle
+1Android wrote:Bulšits.SmallDeree wrote:Hm, ja pareizi nozāģē! Tad brauc laimīgs ilgi!
Principā katrai automobīļa atsperei ir sava energoietilpība - tb cik daudz enerģijas jāpieliek, lai to saspiestu līdz galam. Ja ir lielāks gājiens, tad atspere ir mīkstāka, īsāka atspere - cietāka.
Ja garai atsperei nozāģē galu, tad samazinās energoietilpība, palielinās risks sabeigt ami - izsist līdz galam (saliekt štoku, iekšās sabeigt), pie lielāka palēciena palielinās risks aizķert zemi ar karteri un tā.
Tad vēl jāņem vērā, ka vairumam atsperu abi gali praktiski plakani - tb atspere balstās uz visa vijuma. Ja nozāģē gabalu, tad atspere balstās vairāk uz viena punkta - līdz ar to tiek čakarēts atsperes atbalsts, atspere pati arī stādā nepareizi - rodas neparedzēti spriegumi, ir risks, ka atspere salūzīs.
Par amjiem - nav pareizi uzlikt tikai sēdināto atsperi ar stock ami - līdz ar to, ka atspere ir cietāka, cietākam jābūt arī amim - stock amis bieži vien nevar saturēt cietākās atsperes enerģiju, līdz ar to nepildot savu funkciju.
Vēl arī tas, ka amja gājienam jābūt saskaņotam ar atsperes gājienu - zemāka atspere - īsāks štoks. Nu tā.
Šorīt redzēju, kā viens bomārs izvilka no miskastes pusapēstu picas gabalu, nopurināja no tās citus mēslus un apēda. Arī nesūdzējās. Ja jau tikai paēšanai vajag, tad arī tāds variants der. Ja gribās prestižam, tad gan jāiet būs uz LuLu pēc picaswaldmenz wrote:Nogriezu pabraukājos, nogriezu vēl braucu, neko nezinu viss ir kedā, ciets un mazliet lecīgs jo amis nespēj turēt to ka atspere mazliet par cietu!
Vienam paziņam ir nogriezts tik tālu ka stāv amis uz "atboiņika" un tad atspere principā pat nestrādā, arī nesūdzās!
Coili 80ls, divas flekša ripas 1,98ls
Ja vajag tikai vizuālo panākt tad nav slikta iespēja, bet ja gribās "vadāmību" tad coili!
Android wrote:Šorīt redzēju, kā viens bomārs izvilka no miskastes pusapēstu picas gabalu, nopurināja no tās citus mēslus un apēda. Arī nesūdzējās. Ja jau tikai paēšanai vajag, tad arī tāds variants der. Ja gribās prestižam, tad gan jāiet būs uz LuLu pēc picaswaldmenz wrote:Nogriezu pabraukājos, nogriezu vēl braucu, neko nezinu viss ir kedā, ciets un mazliet lecīgs jo amis nespēj turēt to ka atspere mazliet par cietu!
Vienam paziņam ir nogriezts tik tālu ka stāv amis uz "atboiņika" un tad atspere principā pat nestrādā, arī nesūdzās!
Coili 80ls, divas flekša ripas 1,98ls
Ja vajag tikai vizuālo panākt tad nav slikta iespēja, bet ja gribās "vadāmību" tad coili!
ja vajag tikai vizuaalajam - taa buus mashiina autoexotikai, ko uz apskates vietu aizved ar treili. nau taada "vienkaarshi ripinaaties pa ielaam", ir "objekts, kas apdraud citus".DimanC wrote:Android, nepārspīlē. Waldmenz uzrakstīja - "ja vajag tikai vizuālajam, tad der arī fleksis". un tas nav nekas nepatiess.
cik tad procentuāli Latvijā ir tā tjūna, kas tiek būvētas kaut kam krietni vairāk nekā vizuālajam? tāpat lielāka daļa šito šķūneru to savu grabažu izmanto tikai "māja-skola-darbs (ja ir) - esītis (ja mamma palaiž) - BBP (ja čomaki samet bendžam)". Jēga te gudri spriest par atsperu spriegumiem un energoietilpībām prodžektos, kas tiek vienkārši ripināti pa ielām vai varbūt uzspolē stāvvietā? ņefig šaut ar lielgabalu pa zvirbuļiem?
tie, kam no auto vajag tiešām performance, paši būs praksē visu izstudējuši un neuzdos jautājumus par to, cik maksā flekša ripa un cik vijumus zāģēt nost.
sorry parkuu_haa wrote:Ievilksi bedrē, salieksies štoks, naglu kasti "pačotam" sametīs, ierausi pretējā joslā-tālāk vel stāstīt? Ainiņa uzburta?
āmen. c ķengurs.
feelfree wrote:lab lab beidz cepties un tā miskaste iet ari 140, atsperu zāģēsana tiek atlikta - papētiju koilus neta un izradas ka var atrast jaunus jau pa kadiem 130ls