Page 2 of 3

Re: Feelfree Jetta

Posted: 14 Jun 2010, 19:40
by feelfree
Tauta kāds var man apskaidrot kas notiek ja sēdinu ar fleksi? :D zinu ka stulbi...

Image

amortizatori šitam ir stock? kas notiek ar gajienu?

Re: Feelfree Jetta

Posted: 14 Jun 2010, 19:55
by SmallDeree
Hm, ja pareizi nozāģē! Tad brauc laimīgs ilgi! :D

Re: Feelfree Jetta

Posted: 14 Jun 2010, 20:27
by Android
SmallDeree wrote:Hm, ja pareizi nozāģē! Tad brauc laimīgs ilgi! :D
Bulšits.
Principā katrai automobīļa atsperei ir sava energoietilpība - tb cik daudz enerģijas jāpieliek, lai to saspiestu līdz galam. Ja ir lielāks gājiens, tad atspere ir mīkstāka, īsāka atspere - cietāka.
Ja garai atsperei nozāģē galu, tad samazinās energoietilpība, palielinās risks sabeigt ami - izsist līdz galam (saliekt štoku, iekšās sabeigt), pie lielāka palēciena palielinās risks aizķert zemi ar karteri un tā.
Tad vēl jāņem vērā, ka vairumam atsperu abi gali praktiski plakani - tb atspere balstās uz visa vijuma. Ja nozāģē gabalu, tad atspere balstās vairāk uz viena punkta - līdz ar to tiek čakarēts atsperes atbalsts, atspere pati arī stādā nepareizi - rodas neparedzēti spriegumi, ir risks, ka atspere salūzīs.
Par amjiem - nav pareizi uzlikt tikai sēdināto atsperi ar stock ami - līdz ar to, ka atspere ir cietāka, cietākam jābūt arī amim - stock amis bieži vien nevar saturēt cietākās atsperes enerģiju, līdz ar to nepildot savu funkciju.
Vēl arī tas, ka amja gājienam jābūt saskaņotam ar atsperes gājienu - zemāka atspere - īsāks štoks. Nu tā.

Re: Feelfree Jetta

Posted: 14 Jun 2010, 20:32
by feelfree
nu to arī biju domajis - jo reku tas dizeļgolfs ir nosedinats riktigi bet kas tur ir darīts ? tikai nogriests? negribas sadirst to piekari... vai tiesham bus coili jamekle :-|

Re: Feelfree Jetta

Posted: 14 Jun 2010, 21:11
by Android
feelfree wrote:nu to arī biju domajis - jo reku tas dizeļgolfs ir nosedinats riktigi bet kas tur ir darīts ? tikai nogriests? negribas sadirst to piekari... vai tiesham bus coili jamekle :-|
Coiloverus lietotus var par sakarīgu ciparu atrast- un ir tā vērts ;)
Savējot pirku savā laikā par 130Ls, bet var atrast arī vēl lētāk.
Vienīgais, manējiem bija alumīnija atbalsta gredzeni - skrūvējot vaļā pa aprūsējušo stoiku viens pārlūza - nācās pie virpotāja pasūtīt jaunu - šoreiz no tērauda.

Re: Feelfree Jetta

Posted: 14 Jun 2010, 21:17
by hkhehe
Sveicu ar auto iegadi :) skatos tomer panema kads so exemplaru..pats ari lukoju vinu tiri labs ir :) bet vienigi kad automats un 1,6.. bet nu lai labi kalpo ;)

p.s pasam bija pagaisgad rudeni Jetta ar 2x durvim.. tagad nozeloju ka pardevu :(

par sedinasanu.. var atrast 60/60 lietotus amisus un atsperes par 30-40ls labus vel.. a coilus jau nu pa latiem 80 var dabut..protams ja mekle,es pagaisgad mekleju bet sanaca vesalu un jaunu GT cupline komplektu iepirkt par 120ls.

par riepam un arkam man bija risinajums,no iepriekseja saimnieka naca vel flanci kas riepu izvirzija lidz arkai vajadzeja vel nosedinat un bbs rm un butu bijis ideali bet ta ari nepaspeju un bbs diski vienigi kas palika pari.

bilde izskatijas sadi:

Image

aizmugre flancis ja nemaldos 2cm bija.

Re: Feelfree Jetta

Posted: 21 Jun 2010, 23:41
by Melnais
Android wrote:
SmallDeree wrote:Hm, ja pareizi nozāģē! Tad brauc laimīgs ilgi! :D
Bulšits.
Principā katrai automobīļa atsperei ir sava energoietilpība - tb cik daudz enerģijas jāpieliek, lai to saspiestu līdz galam. Ja ir lielāks gājiens, tad atspere ir mīkstāka, īsāka atspere - cietāka.
Ja garai atsperei nozāģē galu, tad samazinās energoietilpība, palielinās risks sabeigt ami - izsist līdz galam (saliekt štoku, iekšās sabeigt), pie lielāka palēciena palielinās risks aizķert zemi ar karteri un tā.
Tad vēl jāņem vērā, ka vairumam atsperu abi gali praktiski plakani - tb atspere balstās uz visa vijuma. Ja nozāģē gabalu, tad atspere balstās vairāk uz viena punkta - līdz ar to tiek čakarēts atsperes atbalsts, atspere pati arī stādā nepareizi - rodas neparedzēti spriegumi, ir risks, ka atspere salūzīs.
Par amjiem - nav pareizi uzlikt tikai sēdināto atsperi ar stock ami - līdz ar to, ka atspere ir cietāka, cietākam jābūt arī amim - stock amis bieži vien nevar saturēt cietākās atsperes enerģiju, līdz ar to nepildot savu funkciju.
Vēl arī tas, ka amja gājienam jābūt saskaņotam ar atsperes gājienu - zemāka atspere - īsāks štoks. Nu tā.
+1
un arī tas, ka atsperei dažādās vietās ir dažāda cietība. tas vairāk attiecās uz tām, kurām ir sašaurināti gali, atšķirīgs vijumu attālums vienam no otra.

Re: Feelfree Jetta

Posted: 21 Jun 2010, 23:47
by waldmenz
Nogriezu pabraukājos, nogriezu vēl braucu, neko nezinu viss ir kedā, ciets un mazliet lecīgs jo amis nespēj turēt to ka atspere mazliet par cietu!
Vienam paziņam ir nogriezts tik tālu ka stāv amis uz "atboiņika" un tad atspere principā pat nestrādā, arī nesūdzās!

Coili 80ls, divas flekša ripas 1,98ls

Ja vajag tikai vizuālo panākt tad nav slikta iespēja, bet ja gribās "vadāmību" tad coili!

Re: Feelfree Jetta

Posted: 22 Jun 2010, 12:06
by Android
waldmenz wrote:Nogriezu pabraukājos, nogriezu vēl braucu, neko nezinu viss ir kedā, ciets un mazliet lecīgs jo amis nespēj turēt to ka atspere mazliet par cietu!
Vienam paziņam ir nogriezts tik tālu ka stāv amis uz "atboiņika" un tad atspere principā pat nestrādā, arī nesūdzās!

Coili 80ls, divas flekša ripas 1,98ls

Ja vajag tikai vizuālo panākt tad nav slikta iespēja, bet ja gribās "vadāmību" tad coili!
Šorīt redzēju, kā viens bomārs izvilka no miskastes pusapēstu picas gabalu, nopurināja no tās citus mēslus un apēda. Arī nesūdzējās. Ja jau tikai paēšanai vajag, tad arī tāds variants der. Ja gribās prestižam, tad gan jāiet būs uz LuLu pēc picas :doh:

Re: Feelfree Jetta

Posted: 22 Jun 2010, 12:57
by DimanC
Android wrote:
waldmenz wrote:Nogriezu pabraukājos, nogriezu vēl braucu, neko nezinu viss ir kedā, ciets un mazliet lecīgs jo amis nespēj turēt to ka atspere mazliet par cietu!
Vienam paziņam ir nogriezts tik tālu ka stāv amis uz "atboiņika" un tad atspere principā pat nestrādā, arī nesūdzās!

Coili 80ls, divas flekša ripas 1,98ls

Ja vajag tikai vizuālo panākt tad nav slikta iespēja, bet ja gribās "vadāmību" tad coili!
Šorīt redzēju, kā viens bomārs izvilka no miskastes pusapēstu picas gabalu, nopurināja no tās citus mēslus un apēda. Arī nesūdzējās. Ja jau tikai paēšanai vajag, tad arī tāds variants der. Ja gribās prestižam, tad gan jāiet būs uz LuLu pēc picas :doh:
:offtopic: Android, nepārspīlē. Waldmenz uzrakstīja - "ja vajag tikai vizuālajam, tad der arī fleksis". un tas nav nekas nepatiess.

cik tad procentuāli Latvijā ir tā tjūna, kas tiek būvētas kaut kam krietni vairāk nekā vizuālajam? tāpat lielāka daļa šito šķūneru to savu grabažu izmanto tikai "māja-skola-darbs (ja ir) - esītis (ja mamma palaiž) - BBP (ja čomaki samet bendžam)". Jēga te gudri spriest par atsperu spriegumiem un energoietilpībām prodžektos, kas tiek vienkārši ripināti pa ielām vai varbūt uzspolē stāvvietā? ņefig šaut ar lielgabalu pa zvirbuļiem?

tie, kam no auto vajag tiešām performance, paši būs praksē visu izstudējuši un neuzdos jautājumus par to, cik maksā flekša ripa un cik vijumus zāģēt nost.

Re: Feelfree Jetta

Posted: 22 Jun 2010, 13:05
by ParaTr00per
DimanC wrote::offtopic: Android, nepārspīlē. Waldmenz uzrakstīja - "ja vajag tikai vizuālajam, tad der arī fleksis". un tas nav nekas nepatiess.

cik tad procentuāli Latvijā ir tā tjūna, kas tiek būvētas kaut kam krietni vairāk nekā vizuālajam? tāpat lielāka daļa šito šķūneru to savu grabažu izmanto tikai "māja-skola-darbs (ja ir) - esītis (ja mamma palaiž) - BBP (ja čomaki samet bendžam)". Jēga te gudri spriest par atsperu spriegumiem un energoietilpībām prodžektos, kas tiek vienkārši ripināti pa ielām vai varbūt uzspolē stāvvietā? ņefig šaut ar lielgabalu pa zvirbuļiem?

tie, kam no auto vajag tiešām performance, paši būs praksē visu izstudējuši un neuzdos jautājumus par to, cik maksā flekša ripa un cik vijumus zāģēt nost.
ja vajag tikai vizuaalajam - taa buus mashiina autoexotikai, ko uz apskates vietu aizved ar treili. nau taada "vienkaarshi ripinaaties pa ielaam", ir "objekts, kas apdraud citus".

ko esu palaidis garaam - kuraa briidii ar flexi apzaagjeetas atsperes kljuva par "normaali"? :hvz:

Re: Feelfree Jetta

Posted: 22 Jun 2010, 13:08
by DeeCee
peec tam kad 50% fordistu apgrieza :shura:

Re: Feelfree Jetta

Posted: 22 Jun 2010, 13:17
by Android
Uzskatu, ka, ja ar auto ir plānots piedalīties satiksmē, tad ir nozīme. Ja taisa tikai "vizuālajam", tad auto var tikt izmantots kā skaists nekustamais īpašums.
Un atsperu zāģēšana ir tīrākais šķūnings.

Re: Feelfree Jetta

Posted: 22 Jun 2010, 15:19
by Ch.
hvz kāda jēga pirkt coiloverus vecai nemotora naglu kastei, kura tiek izmantota tīri pačotam un ātrāk kā 65km/h brauc retāk kā reizi mēnesī. :hvz:
Spečuki izstāstiet man kas pie ātruma 60km/h savai un apkārtējo veselībai un dzīvībai bīstams var notikt dēļ zāģētām atsperēm. :roll:

un vispār :offtopic:

Re: Feelfree Jetta

Posted: 22 Jun 2010, 17:22
by kuu_haa
Ievilksi bedrē, salieksies štoks, naglu kasti "pačotam" sametīs, ierausi pretējā joslā-tālāk vel stāstīt? Ainiņa uzburta?

Nevajag sludināt, ka tā ir mūsdienu vispārpieņemta norma, ar fleksi "tjūnēt" piekari. Tā ir kapeiku pisšana.

p.s. nevajag jau uzreiz coilus! īsos amjus un atsperes 60/60 Varēsi atrast dažādos VW entuziastu saitos.
āmen. c ķengurs.

Re: Feelfree Jetta

Posted: 22 Jun 2010, 17:31
by al13n
ja kkur pamani -35mm VW Passat 1.9tdi fwd atsperes - padod ziņu :offtopic: :D

Re: Feelfree Jetta

Posted: 22 Jun 2010, 17:37
by baller_
kuu_haa wrote:Ievilksi bedrē, salieksies štoks, naglu kasti "pačotam" sametīs, ierausi pretējā joslā-tālāk vel stāstīt? Ainiņa uzburta?

āmen. c ķengurs.
sorry par :offtopic: bet cik bieži tas notiek reālajā dzīvē ? :hvz:

Re: Feelfree Jetta

Posted: 22 Jun 2010, 17:39
by nafnafs
Valdis brauc ar felkša tūningu un viņam ir galīgi PO uz visām izrietošajām sekām :D
Golfs arī vēl dzīvs :naac:

Re: Feelfree Jetta

Posted: 22 Jun 2010, 17:40
by feelfree
lab lab beidz cepties un tā miskaste iet ari 140 :reeka: , atsperu zāģēsana tiek atlikta - papētiju koilus neta un izradas ka var atrast jaunus jau pa kadiem 130ls :D

Re: Feelfree Jetta

Posted: 22 Jun 2010, 17:44
by Martinss
feelfree wrote:lab lab beidz cepties un tā miskaste iet ari 140 :reeka: , atsperu zāģēsana tiek atlikta - papētiju koilus neta un izradas ka var atrast jaunus jau pa kadiem 130ls :D

Diezgaaaan laba cena, manuprāt. Es arī kaut kādus tamlīdzīgus risinājumus skatījos, pirms sēdināt fordu, bēet par cik lētākais koilu komplekts aaap 500-600ls, kā arī amīši ar īso štoku iekš ebay nebija atrodami, tad paliku pie pārbaudītas metodes. :naac: :druzhba: Beztam no sēdinātām atsperēm bez īsajiem amjiem, manuprāt, nav diži lielas jēgas, tad jau labāk kurbulēt fleksi. :roll:



kuu_haa - uz ceļiem bedrēm nav jābūt, tāpēc te varētu strīdēties, kurš būs vainīgs. :mhm: