Page 2 of 31

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 13 Mar 2011, 22:56
by Aigo
Nopietni apsver ideju likt turbu?
Un diski ziskatās pareizie. Gan krāsa, gan izmērs. Gaidu bildes ar tiem un sēdinājumu.

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 13 Mar 2011, 23:08
by Micuks
Jā par turbo pilnīgi nopietni, liela daļa detaļu jau ir :-D

Auto gan būs sarkans tad arī diski nepaliks balti, bet ar melnu plauktu un sarkanu centru vai otrādi, tas vēl jāizdomā, pirms tam fotošopā jāuztaisa.

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 13 Mar 2011, 23:18
by Focus
riepas ir?
:)

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 13 Mar 2011, 23:30
by Micuks
Nav, ir piedāvājumi?

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 14 Mar 2011, 01:20
by Focus
nee nav, tur jau taa lielaakaa probleema :emo:

ja ari ir, tad maksaa kocccmocu

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 14 Mar 2011, 01:29
by Micuks
Gan piemeklēšu un ja nu galīgi nebūs tad ar to pašu disku pārdevēju varēs ko sarunāt!

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 14 Mar 2011, 02:51
by RL.
priekš kam karburatoram megasquirt II lai darbinātu turbo???

zinu divus žikus ar turbo, nevienam nav megasquirt, bet gan modificēts karburātors vai divi karburatori!

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 14 Mar 2011, 03:00
by Micuks
:D
Būs šprice 8)

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 14 Mar 2011, 03:33
by RL.
nu šprice, jptv cita štelle :cool: ,tad jau gan vajg Megaspļaudekli 2!

ŅIVAS 1.7i krāmēsi iekšā! ??

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 14 Mar 2011, 14:20
by Micuks
Ņivas pagaidām nebūs, būvēšu to visu ar 1.5L dzinēju un ja viss būs zbis tad jau ņivinieks tiks nopietni sagatavots, pamatā kapitālais ar jaunām iekšām, frēzēti iepl./izpl. kanāli utt...

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 28 Mar 2011, 20:47
by Micuks
Ripas ir iegādātas 8-)
Image
Image

Vēl tik jāsagādā priekšai diski ar riepām, biki šaurāki 8-)
Montēšana tik ātri nesanāks jo diski vēl jāstrūklo un jākrāso, bet takā esmu nolēmis instrumentus sagādāt savus tad tas tik ātri nebūs......

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 28 Mar 2011, 20:50
by howitzer
Kad aptuveni var gaidīt turbas instalāciju? ;)

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 28 Mar 2011, 21:23
by Micuks
Grūti prognozēt konkrētus datumus, prioritāte ir tieši motoram un turbinēsanai, bet negribās motoru likt paplukušā virsbūvē un vēlāk celt atkal ārā lai sakoptu virsbūvi, bet virsbūves sakopšana prasa gan laiku gan līdzekļus jo vienkārši pārkrāsot ticība neļauj tad ir arī apakša jānotīra, jāizpiķē un piekare jāsaliek jauna.

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 29 Mar 2011, 11:25
by emsinjsh
Micuks wrote:Ripas ir iegādātas 8-)
Image
Image

Vēl tik jāsagādā priekšai diski ar riepām, biki šaurāki 8-)
Montēšana tik ātri nesanāks jo diski vēl jāstrūklo un jākrāso, bet takā esmu nolēmis instrumentus sagādāt savus tad tas tik ātri nebūs......
vienīgi kas ražo šādā izmērā riepas ir Ķīnieši :emo:
kur ņemi riepas ??

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 29 Mar 2011, 12:38
by RL.
Micuks wrote:Grūti prognozēt konkrētus datumus, prioritāte ir tieši motoram un turbinēsanai, bet negribās motoru likt paplukušā virsbūvē un vēlāk celt atkal ārā lai sakoptu virsbūvi, bet virsbūves sakopšana prasa gan laiku gan līdzekļus jo vienkārši pārkrāsot ticība neļauj tad ir arī apakša jānotīra, jāizpiķē un piekare jāsaliek jauna.
Nu kas tā par atrunu...žikam nav nekāda ķīnas abece lai izceltu motoru, un ieceltu motoru!

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 29 Mar 2011, 13:59
by Melnais
RL. wrote:
Micuks wrote:Grūti prognozēt konkrētus datumus, prioritāte ir tieši motoram un turbinēsanai, bet negribās motoru likt paplukušā virsbūvē un vēlāk celt atkal ārā lai sakoptu virsbūvi, bet virsbūves sakopšana prasa gan laiku gan līdzekļus jo vienkārši pārkrāsot ticība neļauj tad ir arī apakša jānotīra, jāizpiķē un piekare jāsaliek jauna.
Nu kas tā par atrunu...žikam nav nekāda ķīnas abece lai izceltu motoru, un ieceltu motoru!
Atkārtošos arī šeit - izlasi, kas iepriekš ir rakstīts. Būs MS un tad būs mazliet sarežģītāk cilāt to motoru iekšā ārā. Tas tev nav aķis, kur ir + un -.. Un to pašu ne visi māk izcelt un iecelt. :mhm:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 29 Mar 2011, 17:28
by Micuks
Melnais ir sapratis, pēc tam tiešām tas viss vairs nebūs tik vienkārši, piemēram lai noņemtu starteri jau vajadzēs ņemt nost turbīnu :emo: tāpēc gan uzreiz likšu jaunu, bet tā tas būs ja kas nākotnē notiks.

Šis riepas un diski nebūs spolēšanai, bet gan skatam, bet priekš plēšanas būs citi šaurāki diski par šiem, bet platāki par standartu!

Nagi niez darīt ko vairāk, bet patreiz trūkst biki laika, meklēju materiālus un daļas. It kā ir krāsaino metālu veikals kur TC-Dominas rajonā vai kāds nezin konkrētu adresi vai nosaukumu?

Pagaidām gatavoju MegaSquirt, com kabelis jau salodēts, vēl ir jāizdomā un jāpiemeklē materiāli no kā korpusu taisīt un jāsalodē stimulators, lai varētu paspēlēties :-D

Image
Image
Image

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 29 Mar 2011, 17:33
by howitzer
Īstenībā, ar to Ladas niecīgo svaru, turbomotors varētu katapultēt to naglu kasti ļoti pieklājīgā ātrumā. :cool:
Zinu, kad visiem besī šis jautājums, bet kāds ir plāns jaudas ziņā?

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 29 Mar 2011, 18:29
by Micuks
Aizmugure ir pat pārāk viegla, gandrīz visu ziemu esmu novizinājis līdz 40kg cementa maisu iekš bagāžnieka :emo: tas gan tiks risināts citādi.
Tikai nezinu ko lai dara jo standarta tilta aprīkošana ar gliemežnieku bloķi, disku bremzēm un stabilizatoru izmaksā ap 300Ls un ir stipri jāpadomā vai es gribu šādu summu investēt žigulī, vismaz ne pagaidām kamēr nebūs skaidrības ar dzinēju!
Viena alternatīva ir pielāgot e30 aizmugurējo piekari, bet tad TA neredzēt un uztaisīt tā, lai katru gadu uz TA varētu swapot ir sarežģīti.

Par jaudu, ceru vismaz uz 150zs un priekš tādas jaudas tiek pielasītas detaļas :D čalis no Krievījas jau no stock 1.5L dzinēja ir izcēlis virs 200Zs un arī čalis no driftworks.com no 1.2L izcēlis 200Zs nu es gan būšu pieticīgāks :D

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 29 Mar 2011, 18:42
by howitzer
Salons? Ieteiktu normālus ķebļus iestutēt, savādāk no tiem stock beņķiem līkumos atradīsies vai nu durvīs, vai blakussēdētājam klēpī. :D
Šovasar, kad izbraucu ar čoma stock Žiguli, likās briesmīgi neērta sēdpozīcija pie stūres - ātrumkloķis kaut kur lejā, stūre nekāda, utt. Prasījās normāls športa ķeblis un stūrīte ar iznesumu. Vēl šausmīgi ņirgu parāva ātrumkloķa gājieni - lai pārslēgtos, tāda sajūta, kad tas kloķis ir kādu metru jāaizbīda uz priekšu, vai atpakaļ. :D Es noteikti štukotu par shortshifteru.
Jā, jā, 150zs - kad būsi ticis līdz tam, tad jau atkal būs par īsu un vīlēsi tik tālāk! :naac:
Vispār, ja Žiks būs ar tādu jaudu, kāds e30 vai žurka riskē palikt krustojumā ar garu degunu. :D