Android wrote:A bāze sedanam un kompotam ir vienāda, vai arī sedans garāks?
P.S. Interesanti izskatītos touring-compacts
baaze vienaada, kompotam saiisinaats grabazhnieks un hechbeka durvis aizmuguree.
jaa, masas atshkjiriibas ir nelielas, bet kompaktaakaa masas izvietojuma deelj kompots ir atsauciigaaks un veiklaaks. nelielu asumu piedod arii shauraaka nekaa sedanam aizmugureejo ratu shkjeerbaaze.
Arc wrote:Es arī ik pa brīdim skatos uz ko šādu http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... alccn.html , bet tad, brīdi padomājot, saprotu, ka sievietes viņā kāps tikai lielā dzēruma pakāpē. Un pašam arī brīžiem būs kauns.
P.s Spoguli, Tu jau arī neesi nekāds mazais augumā, nav dīvaini ar viņu braukt?
Artis
cik teu un tavai sievietei ir gadi?
Android wrote:Kāmēr viņiem ir stock ne-M3 motors, visi pa lielam iet like kaka
Arc wrote:Es arī ik pa brīdim skatos uz ko šādu http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... alccn.html , bet tad, brīdi padomājot, saprotu, ka sievietes viņā kāps tikai lielā dzēruma pakāpē. Un pašam arī brīžiem būs kauns.
P.s Spoguli, Tu jau arī neesi nekāds mazais augumā, nav dīvaini ar viņu braukt?
Artis
vietas pie stūres netrūkst
bet to mazo nevar tā brīvi garās sānslīdēs brīvi palaist
ir tendence mesties ripā
Arc wrote:Es arī ik pa brīdim skatos uz ko šādu http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... alccn.html , bet tad, brīdi padomājot, saprotu, ka sievietes viņā kāps tikai lielā dzēruma pakāpē. Un pašam arī brīžiem būs kauns.
P.s Spoguli, Tu jau arī neesi nekāds mazais augumā, nav dīvaini ar viņu braukt?
Artis
cik teu un tavai sievietei ir gadi?
Android wrote:Kāmēr viņiem ir stock ne-M3 motors, visi pa lielam iet like kaka
Arc wrote:Es arī ik pa brīdim skatos uz ko šādu http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... alccn.html , bet tad, brīdi padomājot, saprotu, ka sievietes viņā kāps tikai lielā dzēruma pakāpē. Un pašam arī brīžiem būs kauns.
P.s Spoguli, Tu jau arī neesi nekāds mazais augumā, nav dīvaini ar viņu braukt?
Artis
cik teu un tavai sievietei ir gadi?
Android wrote:Kāmēr viņiem ir stock ne-M3 motors, visi pa lielam iet like kaka
tur vajag s14
Drīzāk 5,0 V8... vai V10
pareizi
ar japāņu tehniku eiropas aparātos nevajag aizrauties
šujmašīnas ir domātas tiem kas liek lielus bunduļus un veļasdēļus
Alien wrote:vietas pie stūres netrūkst
bet to mazo nevar tā brīvi garās sānslīdēs brīvi palaist
ir tendence mesties ripā
mhm. it iipashi, ja pilotam roqas slikti pie pakaljas pieliimeetas... tam auto ir tieksme nepieljaut kljuudas, toties pareizaas kjetnaas ar to auto var ljoti preciizi un aatri braukt.
Android wrote:Drīzāk 5,0 V8... vai V10
kaapeec? tad pazudiis visas taa kompota priekshrociibas. buus smags, neveikls auto...
Arc wrote:Es arī ik pa brīdim skatos uz ko šādu http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... alccn.html , bet tad, brīdi padomājot, saprotu, ka sievietes viņā kāps tikai lielā dzēruma pakāpē. Un pašam arī brīžiem būs kauns.
P.s Spoguli, Tu jau arī neesi nekāds mazais augumā, nav dīvaini ar viņu braukt?
Artis
Man tieši mazi auto kaut kā pievelk, pozīcija pie stūres ir nedaudz dīvaina,
bet to kaut kad ar cita beņķa un stūres palīdzību atrisināšu
Apkārtējo reakcija varētu būt visai interesanta kad no
šitāda grābekļa izkāpj čalis 188 un 95+kg
Par laimi modē ir nācis drifts, tapēc nav nevienam vairs jāskaidro, kapēc priekšpiedziņa ir tizla / P.Timrots /
Compact's ir štelle. Pirms nopirku MB vizinājos ar kaudzi E36 un sanāca arī ar Compact'iem pavizināties. Tieši ziema bija un ar to īso aizmuguri taisni braucot varēja tā, ne no kā apmesties. Viegls, ņiprs, savā ziņā ekonomisks un, kas man patika, ka ar saviem ~2 metriem, ~100 kg mierīgi varēju pie stūres iekārtoties. E36 sedanā tomēr vietas nav tik daudz pie stūres, kā Compact'ā un kupejā.