Page 2 of 3
Re: Frukta divi ar pus UAZ
Posted: 18 Feb 2014, 17:54
by 520i
man bija šis aparāts. Tiesa bildē ar "SUPER TRIPPER" riepām

Re: Frukta divi ar pus UAZ
Posted: 18 Feb 2014, 23:13
by mk2_frukts
nepatīk man cietais jumts un durvju aukšmalas.

vajag nahrenizēt.

kas tie pa diskiem? kāds izmērs? der 1:1?
Re: Frukta divi ar pus UAZ
Posted: 18 Feb 2014, 23:26
by TAX
no kaut kādas Vitaras der laikam 1:1. izmērs droš ka 15 un plats

Re: Frukta divi ar pus UAZ
Posted: 19 Feb 2014, 00:45
by 520i
tie arī ir vitaras diski.
šis 469 bija 1972. gada
Re: Frukta divi ar pus UAZ
Posted: 02 Mar 2014, 23:25
by kristaps.sh
no manis arī kāda bilde par piemiņu
Re: Frukta divi ar pus UAZ
Posted: 27 Mar 2014, 21:44
by mk2_frukts
Iepirktas piecas jaunas riepiņas 40 km/h max.

Viena uzmontēta.

Pārējās montēšu kad būs diski noberzti un nokrāsoti.

Re: Frukta divi ar pus UAZ
Posted: 28 Mar 2014, 09:09
by bucis
Labs ! Laukus arsi supsīdijas jau iedalītas šim gadam?

Re: Frukta divi ar pus UAZ
Posted: 30 Mar 2014, 21:15
by Artis12
Kura gada uaz's tas ir? Es ieteiktu sarkanos svečvadus ņemt nost un uzlikt normālus silikona. Man volgai ( uaz un 24. volga - dzinēji praktiski vienādi ) tie svečvadi plīsa un nekam nederēja. Kā arī derētu izmērīt cik augsta ir galva. 97.5mm ir 76 benzīnam un 94,5 ir 92 benzīnam. Vajag slīpēt uz 95.2mm, ja zemāk tad būs jau jādomā par 98to benzīnu. Šis motors normāli patērē ~ 14-15 litri pilsētā, man gan ir sanācis dabūt pat 12 litrus. Šoseja 10 litri. Aizdedzi ieteiktu nomainīt uz jaunu. Šobrīd izskatās ka Tev ir kontaktaizdedze, kas jau saknē ir nē, jo paredzēta 76tajam benzīnam. Kontaktaizdedzes galvenā "īpatnība" ir tāda ka padod "spēcīgāku" dzirksteli pie maziem apgriezieniem, pretēji bezkontakta aizdedzei. Var taisīt konstruktoru no 8. žiguļa un 24-10 volgas aizdedzes ar hola devējiem. Top variants ir ar diviem hola devējiem, bet nu tur tad jārasē pašam, lai uz cnc varētu nest.
Šo visu sakopjot un pie reizes karburatoru uz profilaksi aiznest, lai pārlasa un beigās to visu ar stroboskopu saregulē precīzi, tad jau sanāk kaut cik pienācīgs rezultāts, un tad arī needīs tik daudz benzīna. Mans optimistiskais mērķis, bez dzinēja vēršanas vaļā un oriģinālajām GAZ daļām, ir palīst zem 10 litriem pa pilsētu.

Re: Frukta divi ar pus UAZ
Posted: 31 Mar 2014, 22:22
by binladens
Ja īpašniekam interesē, varu padalīties informācijā par aizdedzēm leņķiem un sadalītājiem, un nu protams ar informāciju starpību stap detaļām, un ja galīgi gribās trako rijēju, varu piedāvāt ieplūdes kolektoru (vai bez bet tad tavam špiļkas jaunas jāiegriež) un Ford granada V6 Pieburg solex karburatoru SOLEX 35EEIT, stāvēja kak raz uz armijas uazika, motoru vajadzēja karbiķi nē.
Tas tieši domāts ja paredzēts gāzt, jo uazikiem 2 droseles, ar 1 rīkli nav efektīvi, a šim abas veras mehāniski paralēli vaļā, līdzarto tev vienādojas maisījums cilindros(nedaudz).
Ja interesē vairāk- PM, karburators izskatās šāds more or less
http://www.youtube.com/watch?v=woTFzySMSz4
Par tām čiksām uazikā +1, labāk kā bmw, pats notestēju kad uz nedēļu dabūju vaz 2104 universālu

pašam gribās, bet sākumā vajg no sūdiem izlīst.
Re: Frukta divi ar pus UAZ
Posted: 01 Apr 2014, 20:29
by mk2_frukts
Nē paldies neinteresē.
motors būs pilnīgs standarts.

pagajušo gadu sanāca nobraukāt ļoti daudz nebija nemazākā vaina manām vajadzībām jauda netrūka kalnos rāpās, dziļos dubļos kārpijās vis bija labi, vēl tik jāiepēr kārtīga vinča

Un šim aparātam par degvielas patēriņa samazināšanu netiek domāts.

Nau laika un gribēšanas iedzilināties sīkumos ir vel parītis mašīnas kas jābūvē un jāskrūvē ar lielāu interesi.
Bet paldies par ieteikumiem.

kad svečvadi salūzis iegādāšu tevis ieteiktos.

Re: Frukta divi ar pus UAZ
Posted: 04 Feb 2015, 21:34
by mk2_frukts
Re: Frukta divi ar pus UAZ
Posted: 04 Feb 2015, 23:04
by Puperdupers
Rāmi nevajadzētu labāk nostrūklot?

Nav tas pakalpojums vairs tik dārgs kā arī pats sev čakarēšanos aiztaupīsi.
Re: Frukta divi ar pus UAZ
Posted: 04 Feb 2015, 23:22
by mk2_frukts
Puperdupers wrote:Rāmi nevajadzētu labāk nostrūklot?

Nav tas pakalpojums vairs tik dārgs kā arī pats sev čakarēšanos aiztaupīsi.
rāmis ir no vismaz 4mm bieza matreāla un neizrūsēs arī tad ja sāks rūsēt un nebūs mierīgai braukšanai tāpat cītīgi tiks atsists un noberzts pret zariem un saknēm.

divas dienas būs ko pačakarētieas ar ripām.
Šī ir tā mašīna kurai neder smilšu strūkla, pūlverkrāsa, jo cītīgi vis tiek kkur uzsists salauzts saliekts un nomainīts uz citu detaļu ko pectam noberž un nomālē ar gruntīm un krāsu.

Brutal engineering

Re: Frukta divi ar pus UAZ
Posted: 05 Feb 2015, 09:24
by kristaps.sh
Kamēr darbojies ar rāmi, neaizmirsti atsperlāgu vietas pārmetināt augstāk

Re: Frukta divi ar pus UAZ
Posted: 05 Feb 2015, 12:09
by mk2_frukts
mk2_dīzelis wrote:Kamēr darbojies ar rāmi, neaizmirsti atsperlāgu vietas pārmetināt augstāk

jau izdariju.

Re: Frukta divi ar pus UAZ
Posted: 05 Feb 2015, 16:24
by Matiiss_T
Šitas būtu tīīk ahujenna
Sent from my D6503
Re: Frukta divi ar pus UAZ
Posted: 05 Feb 2015, 17:41
by DeeCee
vajadzēja veco šitā pārtaisīt nevis metāllūžņos
» Skatīties Youtube
Re: Frukta divi ar pus UAZ
Posted: 05 Feb 2015, 17:47
by Fretka
jā, jā, DeeCee
Re: Frukta divi ar pus UAZ
Posted: 05 Feb 2015, 22:58
by dzhonsons
mk2_frukts wrote:mk2_dīzelis wrote:Kamēr darbojies ar rāmi, neaizmirsti atsperlāgu vietas pārmetināt augstāk

jau izdariju.

Izskatās mega piedūrīgi

Re: Frukta divi ar pus UAZ
Posted: 06 Feb 2015, 18:21
by Artis12
bet ja nav jega tiirit ar smiltiim un kraasot ar pulveri, tad ir jeega cakareties divas dienas melnu muti + teereet lidzeklus gruntim un krasam, kad tapat tas viss tiks nodraazts? es pareizi sapratu?
