Page 2 of 6
Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 10 Sep 2013, 00:21
by Laapsta
mainu 2l kolu pret tavu Opeli
Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 10 Sep 2013, 22:38
by toms
Nu ko.
Šodien dabūju uzlīmi uz gadu
Pirms skates izlēmu sapulēt lukturus. Pēc ne tik veiksmīgas meklēšanas, man useris psyhotype uzzvanīt uz vienu kantori, kur čalīši dara šādas lietas. Ātri vien sapulēja un pēc tam devos pēc uzlīmes.
Pēc normālas pulēšanas:
Pēc ākstīšanās ar zobu pastu:
Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 11 Sep 2013, 22:57
by toms
Ironiski, bet pēc TA Opeli ir piemeklējusi pirmā nopietnā problēma - viņš nelec
Situācija tāda: pagriežot atslēgu noskan kaut kāds klikšķis un ar to viss izbeidzas. Grozi kā gribi, taču nekas nemainās. Sākumā tika notīrīti kontakti akumulātoram (a ja nu + pieredze), taču nekas nemainījās. Tad tika tika akumulātors iebūstots, taču arī nekas nemainījās. Pēc nelielas koncultācijas, iespējams vaina varētu būt starterī un/vai ģenerātorā. Taču ārā jau bija tumšs un vairs nekāda vēlme kaut ko domāt tālāk.
Jautājums sekojošs: vai domas man ir pareizajā virzienā, vai vaina kaut kur citur? Šāds gadījums man ir pirmo reizi.

Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 11 Sep 2013, 23:05
by laikamilo
Bendiks.

Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 11 Sep 2013, 23:07
by Fretka
Pašam E30 izbeidzās oglītes starterim, tagad čoma hrenaultam tā pati vaina un jau otro reizi uzminēju, ka pie vainas oglītes

Negribu nošaut greizi, bet es ar to arī sāktu.
Kad man uz otru galu gāja oglītes, tad bija tā - aiz vien biežāk sāka nelekt. Nebija tā, ka viss - vienā dienā klusums, griez cik gribi, tāpat neleks. Ar laiku sāka lekt aiz vien sūdīgāk, beigās pat ar kaut ko nedaudz padauzot pa starteri pieleca (radās kontakts ar oglītēm).
Ģenģeris otrs variants, bet nu tad bija vismaz jāgriež (vai arī kaut kur jāpaliek uz ceļa) un klusumam nevajadzēja būt

Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 11 Sep 2013, 23:28
by ttd
toms wrote:Ironiski, bet pēc TA Opeli ir piemeklējusi pirmā nopietnā problēma - viņš nelec
Situācija tāda: pagriežot atslēgu noskan kaut kāds klikšķis un ar to viss izbeidzas. Grozi kā gribi, taču nekas nemainās. Sākumā tika notīrīti kontakti akumulātoram (a ja nu + pieredze), taču nekas nemainījās. Tad tika tika akumulātors iebūstots, taču arī nekas nemainījās. Pēc nelielas koncultācijas, iespējams vaina varētu būt starterī un/vai ģenerātorā. Taču ārā jau bija tumšs un vairs nekāda vēlme kaut ko domāt tālāk.
Jautājums sekojošs: vai domas man ir pareizajā virzienā, vai vaina kaut kur citur? Šāds gadījums man ir pirmo reizi.

Visi vadi pie startera jāsatīra.
Reāli, ja uz sitiena izbeidzās, tad gan jau satīri vadus pie startera un motoram masu un brauc. Jo bendikts laicīgi liek manīt par sevi, tas pats ar oglēm. Un nesaki, ka viss okej tur. Noskrūvē, kārtīgi satīri vadiem galus un pie startera. Saliec, ja tad nelec, tad domā tālāk.
Šitāda problēma man kvatrai bieži uzrodas.

:nedaudz_sniegaa_tiek_braukts:
Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 11 Sep 2013, 23:33
by toms
Ok, tnx par hintiem.
Rīt pa gaismu jācenšas pačekot kas un kā. Tumsā ar telefonu rokās, tav tas prātīgākais pasākums

Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 11 Sep 2013, 23:40
by gruzs
ass āmura sitiens pa starteri

Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 12 Sep 2013, 08:23
by OneLitreBeer
Ar ģeneratoru tur tak nav nekāda sakara, ka nelec, man pa ceļam nodega ģenerators un startēt varēja bez problēmām kamēr akumulators kautcik spējīgs, bet žigulima atkal nodega starteris, tad gan bija klikšķis kad pagrieza atslēgu.
Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 12 Sep 2013, 10:22
by semigallss
ttd wrote:toms wrote:Ironiski, bet pēc TA Opeli ir piemeklējusi pirmā nopietnā problēma - viņš nelec
Situācija tāda: pagriežot atslēgu noskan kaut kāds klikšķis un ar to viss izbeidzas. Grozi kā gribi, taču nekas nemainās. Sākumā tika notīrīti kontakti akumulātoram (a ja nu + pieredze), taču nekas nemainījās. Tad tika tika akumulātors iebūstots, taču arī nekas nemainījās. Pēc nelielas koncultācijas, iespējams vaina varētu būt starterī un/vai ģenerātorā. Taču ārā jau bija tumšs un vairs nekāda vēlme kaut ko domāt tālāk.
Jautājums sekojošs: vai domas man ir pareizajā virzienā, vai vaina kaut kur citur? Šāds gadījums man ir pirmo reizi.

Visi vadi pie startera jāsatīra.
Reāli, ja uz sitiena izbeidzās, tad gan jau satīri vadus pie startera un motoram masu un brauc. Jo bendikts laicīgi liek manīt par sevi, tas pats ar oglēm. Un nesaki, ka viss okej tur. Noskrūvē, kārtīgi satīri vadiem galus un pie startera. Saliec, ja tad nelec, tad domā tālāk.
Šitāda problēma man kvatrai bieži uzrodas.

:nedaudz_sniegaa_tiek_braukts:
wrong! nedēļas nogalē ar golfu gandrīz palku dobelē dēļ startera oglītēm, kuras pēkšņi izbeidzās.
Tom - rauj nost starteri, plēs vaļā un lodē jaunas oglītes klāt. vienīgi cik atceros, tad opeļam starteris tādā vietā ka no apakshas var tikt klāt...
Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 12 Sep 2013, 11:54
by Volfsburgs
Klakšķis nozīmē to, ka startera relejs ir ok. Vaina ir startera motora. Lētakaja gadijuma oglītes iesprudušas. Ja sadilušas samaini oglītes, satiri gredzenu, samaini buksītes un skruve atpakaļ. Vel pastav iespeja, ka masas vads jāsatira. Tad ar var tik klakšķēt, bet elektro motors negriež.
Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 12 Sep 2013, 12:45
by Vents S
Mans ieteikums: pameģini no aķa vadu pa taisno pie startera pielikt, ja nekas nenoteik, tad vaina starterī. Ja noteik, tad iespējams kontaktgrupa pie vainas. Mēdz arī nobeigties starterim ievilcējs..
Taisi eksperimentus. Vb kāds var aizdot ejošu kontaktgrupu un tad pārbaudi to.
Ja oglītes beigtas, tad āmura sitienam teorētiski vajadzetu īslaicīgi līdzēt.
edit: rūpnieciski restaurets starteris ar 2 gadu garantiju ~30ls

sanak letak nekā pašam visu pārvakt.

Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 12 Sep 2013, 12:59
by nuugjis
var jau ari ar skruvgriezni salikt pa taisno .. respektivi mazajam vadinam vajag iedot plusu, tad ari redzes kas ar to starteri isti ir
Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 12 Sep 2013, 13:37
by toms
Hmm... ja nu man nekas nesanāk
Ieteikumi, kur Imantas rajonā aizvest, lai sataisa..?
Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 12 Sep 2013, 13:38
by *Sicram
toms wrote:Hmm... ja nu man nekas nesanāk
Ieteikumi, kur Imantas rajonā aizvest, lai sataisa..?
http://www.autosun.lv/
Atbalstām savējos !
Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 12 Sep 2013, 14:06
by toms
A kā tur ir? Neesmu tur nekad bijis.

Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 12 Sep 2013, 14:07
by smash
toms wrote:A kā tur ir? Neesmu tur nekad bijis.

Vārnukrogs uzmeta?
Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 12 Sep 2013, 14:11
by Martinss
toms wrote:A kā tur ir? Neesmu tur nekad bijis.

Nu kā, kvalitatīvs cenu līderis!

Waldmenz tur strādā.

Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 12 Sep 2013, 14:14
by toms
Martinss wrote:toms wrote:A kā tur ir? Neesmu tur nekad bijis.

Nu kā,
kvalitatīvs cenu līderis!

Waldmenz tur strādā.

Uz augšu vai leju?

Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 08 Nov 2013, 14:15
by toms
Nu tā. Mēģināšu "īsigari" izklāstīt kas un kā.
Tad nu tā. Opelis uz servisu tika aidzīts ar kaiti "nelec". Sākumā vaina tika norakstīta uz starteri, aizdedzi vai kaut ko tamlīdzīgu. Rezultātā neviena no šīm lietām neapstiprinājās.
Opelis vienu nedēļu nostāv servisā. Zvanu un jautāju, kāda situācija. Čaļi saka, ka ir pārbaudīta aizdedze, starteris and shit, taču nekas nav konstatēts.
Nu ok. Paiet vēl nedēļa. Atkal zvanu - kaut kas ir pakustējies: noņemta kārba un pusizcelts motors

Man wtf? Esmu jau gatavs ņemt mašīnu prom un vest citur remontēt. Taču drusku apdomājot, aizbraucām ciemā pie čaļiem, lai dzīvē apstāsta kas un kā. Apstāstīja. Kaut kas ir motorā ir noķīlējies. Nu ir skaidrs, ka sākotnējā budžetā (~50 ls) vairs neikļaušos. Ar čaļiem vienojamies, ka viņi turpinās meklēt vainu, jo nav nekāda jēga tagad krāmēt visu atpakaļ.
Atkal paiet kāds laiks. No servisa nav nekāda ziņa. Zvanu. Jā, izskatās, ka vaina ir atrasta - jāved slīpēt galva, vārsti utt. Sola pēc dažām dienām vest slīpēt utt.
Kopsummā ir sanācis teju kapitālais remonts motoram - visa motora galva pārlasīta, jauans blīves, skrūves. Tad pie reizes eļļas maiņa, ūdens sūkņa maiņa, rullīši un visas izrietošās sekas.
Secinājums: ir tomēr jāizvēlas daudz maz zināms servisa kantoris, par kuru esi pārliecināts un kurā meistars daudz maz komunicē ar klientu par darba procesu un/vai laicīgi pastāsta par remonta izmaksām un piedāvātu labāko/izdevīgāko remonta iespēju, nevis brutāli beigās nosauc ciparu zelta vērtē.
Tas aiztaupītu nervus, neizpratni par ciparu un lieku skaidrošanos. Mana vaina, ka izvēlējos attiecīgo kantori.
Tagad man ir Aopel Astra Golden edition.
