Page 2 of 6
Re: nakurilija LuPo.TDR.xx
Posted: 08 Sep 2020, 23:18
by howitzer
kars wrote: ↑08 Sep 2020, 22:42
ray112 wrote: ↑08 Sep 2020, 22:31
Cik viņam ir pašmasa?
1090kg
38e nodoklis - jo pilnā masa zem 1500kg
Ble, smagāks par Askonu. :/
Re: nakurilija LuPo.TDR.xx
Posted: 08 Sep 2020, 23:29
by ray112
kars wrote: ↑08 Sep 2020, 22:42
ray112 wrote: ↑08 Sep 2020, 22:31
Cik viņam ir pašmasa?
1090kg
38e nodoklis - jo pilnā masa zem 1500kg
Tad jau smags, mk2 Scirocco bija 890kg/1290kg, bet nu pilnīgi dažādu periodu auto. Airbagi un citas drošības lietas jau arī sver.
Re: nakurilija LuPo.TDR.xx
Posted: 09 Sep 2020, 12:15
by J.K.jr.bad.
Taburetes vien tur kādus 20kg sver katra.
Re: nakurilija LuPo.TDR.xx
Posted: 09 Sep 2020, 14:37
by krabiz
Vasaras sākumā bija baigi čotkijs Lupo 3L tirgošanā, arī bija fiksās domas mainīt BMW unīti pret auto, kurš ir smieklīgi jautrs braukšanā un super lēts uzturēšanā
Bet par daudz filozofēju...
Re: nakurilija LuPo.TDR.xx
Posted: 09 Sep 2020, 21:03
by J.K.jr.bad.
3L versijai iestājoties vecumam ir tāds mīnuss, kā detaļu dārdzība. Piekare priekšā pilnīgi cita, no alumīnija un aftermārketā nenopērkama. Katrs plaukts šķiet, ka kaut kādi divi simti maksā. Ir arī problēmas ar to mehanizēto ātrumkārbu. Bet savādāk ļoti viegls auto. Šķiet, ka bija vieglāks par parastu Lupo par 150kg.
Re: nakurilija LuPo.TDR.xx
Posted: 09 Sep 2020, 21:29
by kars
Točna 803kg - neko sev
Šodien tieši nospotoju leģendāro 3l superleggera versiju
Zaļa 3l zīmīte blakus Lupo uzrakstam.
Kurš tad ir īstais eko rallija rekordists? Lupo 3l vai Audi A2?
Re: nakurilija LuPo.TDR.xx
Posted: 10 Sep 2020, 01:52
by TomSkarsts
J.K.jr.bad. wrote: ↑08 Sep 2020, 21:41
Varbūt pamēģini no angļa atrast kreisās puses beņķi. Varbūt, tā nebūs nojāta. Regulēšanas iespējas, šķiet, ka abām bija vienādas.
ex-kolēģa 3L bija regulējams sēdekļa augstums un varēja sēdpozīciju normāli pieregulēt. Citam kolēģim 1.0 ar vizuāli tādiem pašiem krēsliem regulēt augstumu nebija iespējams un sēdpozīcija kā kablukā.
J.K.jr.bad. wrote: ↑09 Sep 2020, 21:03
3L versijai iestājoties vecumam ir tāds mīnuss, kā detaļu dārdzība. Piekare priekšā pilnīgi cita, no alumīnija un aftermārketā nenopērkama. Katrs plaukts šķiet, ka kaut kādi divi simti maksā. Ir arī problēmas ar to mehanizēto ātrumkārbu. Bet savādāk ļoti viegls auto. Šķiet, ka bija vieglāks par parastu Lupo par 150kg.
Tam pašam kolēģim 3L bija aizvākts robots un pārtaisīts uz manuāli. Kompī laikam kārbas daļā visa info no 1.4 TDI un motoram 1.2 TDI (citi mēdz visu no 1.4 salikt un protams kapi).
Lieki piebilst, ka ar nezināmas izcelsmes nelielu (it kā safe) čipu izbeidzās kārba eventually.
Citam bija uzlicis niknāku čipu un kārba izbeidzās nedēļas laikā.

Re: nakurilija LuPo.TDR.xx
Posted: 10 Sep 2020, 08:42
by nakurilijs
TomSkarsts wrote: ↑10 Sep 2020, 01:52Tam pašam kolēģim 3L bija aizvākts robots un pārtaisīts uz manuāli. Kompī laikam kārbas daļā visa info no 1.4 TDI un motoram 1.2 TDI (citi mēdz visu no 1.4 salikt un protams kapi).
Lieki piebilst, ka ar nezināmas izcelsmes nelielu (it kā safe) čipu izbeidzās kārba eventually.
Citam bija uzlicis niknāku čipu un kārba izbeidzās nedēļas laikā.
[censored], man [censored] kas tavam čomam no līkiem pirkstiem nobira, ejiet weipot kolektorā un nepiedirs topiku ar nenoderīgu huiņu!
Re: nakurilija LuPo.TDR.xx
Posted: 14 Sep 2020, 21:44
by nakurilijs
Ieķerti ziemas rrrrrrrrr14 diskacīši. 50€, vienubrīd nodomāju, ka gabalā, bet nē, par komplektu! Love Poundshop cars.
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Re: nakurilija LuPo.TDR.xx
Posted: 16 Sep 2020, 21:09
by nakurilijs
Aiz neko darīt samainīti waiperīši.
Vēl aiz neko darīt secināts, ka nepatīk ātrumpārslēga apdare.
Tad atcerējos, ka tepat forumā visi bija sajūsmā par e36 džinsa custom "ādiņu".

Tā nu sazvanīju šuvēju, izvēlējos Newyorkerā vēlamo toni un 10€ velāk wola:
Jā un patēriņš 4,5 uz 100, ja nebrauc kā lunatiks.

Re: nakurilija LuPo.TDR.xx
Posted: 17 Sep 2020, 07:16
by -AF-
Patēriņš gan nav nekāds uber mazs priekš mikroba, man darbā bija pežots tepee 1.6hdi , ar salonu auto pašmasa ap 1700kg, tas knislis ir diezgan ietilpīgs arī, protams dinamika nekāda, bet vasaras siltajos laikos pilsētā arī 4.5-5.5, ārpuspilsētas ja brauc līdz 100 vai pat ja līdz 90

tad 4L
Re: nakurilija LuPo.TDR.xx
Posted: 17 Sep 2020, 07:47
by nakurilijs
Nav nav mazs patēriņš, bet pox, pēc bmw 10,5 tas ir MAZAIS patērinš.

Eko braukšana nav mēģināta un diez vai tiks...

Re: nakurilija LuPo.TDR.xx
Posted: 17 Sep 2020, 08:19
by O.z
Šis topiks ir salauzis burnoutu
Re: nakurilija LuPo.TDR.xx
Posted: 17 Sep 2020, 10:47
by -AF-
nakurilijs wrote: ↑17 Sep 2020, 07:47
Nav nav mazs patēriņš, bet pox, pēc bmw 10,5 tas ir MAZAIS patērinš.

Eko braukšana nav mēģināta un diez vai tiks...
davai nočipo
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Re: nakurilija LuPo.TDR.xx
Posted: 17 Sep 2020, 11:05
by nakurilijs
-AF- wrote: ↑17 Sep 2020, 10:47
nakurilijs wrote: ↑17 Sep 2020, 07:47
Nav nav mazs patēriņš, bet pox, pēc bmw 10,5 tas ir MAZAIS patērinš.

Eko braukšana nav mēģināta un diez vai tiks...
davai nočipo
Pavasarī, offic.

Re: nakurilija LuPo.TDR.xx
Posted: 17 Sep 2020, 11:20
by -AF-
nakurilijs wrote: ↑17 Sep 2020, 11:05
-AF- wrote: ↑17 Sep 2020, 10:47
nakurilijs wrote: ↑17 Sep 2020, 07:47
Nav nav mazs patēriņš, bet pox, pēc bmw 10,5 tas ir MAZAIS patērinš.

Eko braukšana nav mēģināta un diez vai tiks...
davai nočipo
Pavasarī, offic.
nomaini sprauslām gredzenus un gumijas lai neizpiš galvu, un brauc šurpu, stage KATASTROFA - 100eināri un vakarā uz kūdru.
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Re: nakurilija LuPo.TDR.xx
Posted: 17 Sep 2020, 12:45
by nakurilijs
-AF- wrote: ↑17 Sep 2020, 11:20
nakurilijs wrote: ↑17 Sep 2020, 11:05
-AF- wrote: ↑17 Sep 2020, 10:47
nakurilijs wrote: ↑17 Sep 2020, 07:47
Nav nav mazs patēriņš, bet pox, pēc bmw 10,5 tas ir MAZAIS patērinš.

Eko braukšana nav mēģināta un diez vai tiks...
davai nočipo
Pavasarī, offic.
nomaini sprauslām gredzenus un gumijas lai neizpiš galvu, un brauc šurpu, stage KATASTROFA - 100eināri un vakarā uz kūdru.
Vispirms daudz Maintenance tad Mods.

Re: nakurilija LuPo.TDR.xx
Posted: 17 Sep 2020, 13:07
by Foxijs
Kopš draudzenes mammai iepirkām Lupo, reāli iepatikās tie mazie auto

jauti ar viņu braukt, mums ir 3L versija, un ir ok uzrāviens, tomēr turbo dīzelis

1.4 noteikti vispār lido

Jea un 3L jauktā režīmā rāda 3.9l patēriņu. Ja censtos un lietotu ECO režīmu gan jau varētu dabūt tuvāk 3, bet imho bezjēdzīgi jo jau tie 4 litri liekas psc maz + ECO režīmā pastiprināti nolietojas robots jo apstājoties noslāpst un iemet neitrālā...
Gaidam tuningu, uz šī labi izskatītos sēdinājums un R14 watanabes

Re: nakurilija LuPo.TDR.xx
Posted: 17 Sep 2020, 13:28
by DODmanSOJU
Foxijs wrote: ↑17 Sep 2020, 13:07
Kopš draudzenes mammai iepirkām Lupo, reāli iepatikās tie mazie auto

jauti ar viņu braukt, mums ir 3L versija, un ir ok uzrāviens, tomēr turbo dīzelis

1.4 noteikti vispār lido

Jea un 3L jauktā režīmā rāda 3.9l patēriņu. Ja censtos un lietotu ECO režīmu gan jau varētu dabūt tuvāk 3, bet imho bezjēdzīgi jo jau tie 4 litri liekas psc maz + ECO režīmā pastiprināti nolietojas robots jo apstājoties noslāpst un iemet neitrālā...
Gaidam tuningu, uz šī labi izskatītos sēdinājums un R14 watanabes
Kad man bija 3L, tad netiku zemaak par ~4.0l uz simtu. Paarsvaraa gan paarvietojos pa pilseetu.
Zinu, ka ir slimie, kas ar vinjiem palien zem 3.0l uz simtu, bet man nervi par iisu lai taa paarvietotos. Protams ir arii tie kam Hypermiling ir sirds lieta un tiem pateerinjsh ir tuvaak 2.0l uz simtu kaa 3.0l

Re: nakurilija LuPo.TDR.xx
Posted: 17 Sep 2020, 17:07
by Black President
Un ja uzlej Neste MY pat nesmird