Page 2 of 3

Re: UldisUldis F10 535i

Posted: 09 Jun 2022, 12:45
by K.JAY
Vismaz agrāk ACL ļoti cienīja, ja nemaldos psihais arī savam m3 viņas iemūrēja.
Par apstrādi galvenais noturīgs, vaskains lai ir, kas ir miksts cauru gadu nevis kā baranka, tikai neizmanto kaut kādus bitumus vai šrodekus

Re: UldisUldis F10 535i

Posted: 09 Jun 2022, 18:36
by GG.
Okeeeei, es nezināju, ka šis tofiks būs TIK aizraujošs :D Es ceru, ka viss jau ir pabeigts un neesi pakāries.

Re: UldisUldis F10 535i

Posted: 10 Jun 2022, 01:00
by UldisUldis
Turpinājums:

Papētot galvu tuvāk kļuva skaidrs, ka par plūsmu tur neviens galīgi nav uztraucies, un Jānim roka pati automātiski cēlusies pēc skrubējamā aparāta.
Image

Tikai nedaudz..
Image
Image

Arī interneta plašumos visādi dalbajobi (aka bmw entuziasti) čīkst, ka šim dzinējam ieplūdes pusē plūsma aptuveni M20 līmenī.
Viens kantoris ielicis, kā tas viss izskatās pirms un pēc portēšanas, atšķirība diezgan pamatīga:
Image

Tautā runā, ka maksimāli to N55 galvu izportējot, bez jebkāda cita tūninga esot iespējams iegūt pat tuvu pie 100 zs..
+100 zs te droši vien nebūs, bet kanāli kļuvuši krietni plūstošāki.

Tālāk ultraskaņas vanna:
Image

Kad viss sakopts un satīrīts, vārsti ar jauniem blīvslēgiem atgriezās savās vietās.
Image

Un arī pati galva vietā.
Image

Un tad beidzot noskaidrojās tas, kas manu prātu nodarbināja ilgu laiku - kas notiek ar kloķeni un šālēm. Saskrāpēta kloķene un norautas šāles man vairākas naktis murgos rādījās, bet nu beidzot prāts bija mierīgs vismaz šajā ziņā - kloķene ideāla un šāles principā arī būtu vēl labu laiku braukušas.
Image
Image

Patīkams pārsteigums, ņemot vērā, ka pat pie krietni mazākiem nobraukumiem N55 dzinējiem šāles mēdz būt daudz vairāk sadilušas un bieži vien arī norautas.

Te jau viendabīgākā formā:
Image

Pa metkām:
Image

Tīrs un jauks karteris ar svaigu blīvi:
Image

Tik nu tālu ir:
Image

Odze saka, ka šis nu galīgi nav tas formāts, kurā darboties ar neizceltu dzinēju, tāpēc nākamreiz būšot jāceļ ārā :D Cerams, ka vismaz šim auto tas nebūs jādara.

Turpinājums kaut kad sekos.

Re: UldisUldis F10 535i

Posted: 10 Jun 2022, 09:15
by Juzix
Ok. Labi, labi! Tev ir bijis auto ar kuru brauc un nepisies? :urb:
Tad tagad auto ir ielās vai palikuši kautākdi tehniski un "juridiski"jautājumi?

Re: UldisUldis F10 535i

Posted: 10 Jun 2022, 09:32
by juriz
K.JAY wrote: 08 Jun 2022, 19:54
kars wrote: 08 Jun 2022, 19:09 F10 lopā smags
Benzīns + biznesa kuzavs = rīs lopā.
Ja nebrauc ikdienā, tad var pievērt aci uz to.
Es saprotu, ka dati dirš, bet cik viņš patiesībā ēd?
Screenshot_20220608_195323_com.huawei.browser.jpg
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2

Re: UldisUldis F10 535i

Posted: 10 Jun 2022, 09:35
by *Sicram
Juzix wrote: 10 Jun 2022, 09:15 Ok. Labi, labi! Tev ir bijis auto ar kuru brauc un nepisies? :urb:
Tad tagad auto ir ielās vai palikuši kautākdi tehniski un "juridiski"jautājumi?
es drīzāk domāju, kādu tačku viņam pēc šī būs jāņem? :think:
Tā teikt, baigi labie esot BMW V8 turbomotori! :]

Re: UldisUldis F10 535i

Posted: 10 Jun 2022, 11:13
by UldisUldis
GG. wrote: 09 Jun 2022, 18:36 Okeeeei, es nezināju, ka šis tofiks būs TIK aizraujošs :D Es ceru, ka viss jau ir pabeigts un neesi pakāries.
Nav pabeigts, bet nav laika arī pakārties :D
Juzix wrote: 10 Jun 2022, 09:15 Ok. Labi, labi! Tev ir bijis auto ar kuru brauc un nepisies? :urb:
Tad tagad auto ir ielās vai palikuši kautākdi tehniski un "juridiski"jautājumi?
Senču Audi 80 1.9tdi un Volvo V50, ar tiem nebija jāpisās :shura: Ar šo gan vispirms ir pisiens, pēc tam cerams būs arī braukšana.
*Sicram wrote: 10 Jun 2022, 09:35 es drīzāk domāju, kādu tačku viņam pēc šī būs jāņem? :think:
Tā teikt, baigi labie esot BMW V8 turbomotori! :]
Nu, nu. Vēl nav pabraukts ar šo, jau kaut kādas fantāzijas par nākamo auto. Varbūt Tev pašam gulbītis jāiemaina pret kādu patīkamu E60 ar N62 dzinēju?

Re: UldisUldis F10 535i

Posted: 11 Jun 2022, 12:02
by howitzer
Oftopikā, bet auto apakšas bildes un video ļoti priecē - es laikam labāk pafistos ar motoru, nekā švirkstinātu svarku. Nekas nevar būt pretīgāks un depresīvāks par "cīņu ar ruslanu" (c) Rrrrrainis

Re: UldisUldis F10 535i

Posted: 11 Jun 2022, 18:19
by AtmoBenzin
Topiks interesants, autors entuziasts. Visu cieņu un vēlu veiksmi!

Re: UldisUldis F10 535i

Posted: 11 Jun 2022, 20:38
by howitzer
Blyeee, bet es tomēr ceru, ka šitajā motorā tiks bišķi iepūsts tūnings. :shura:

Re: UldisUldis F10 535i

Posted: 17 Jun 2022, 00:18
by UldisUldis
Īss update.

Visu laiku domāju, ka vajag divas mašīnas. Kamēr viena servisā, vismaz ar otru var braukt. Realitāte šāda :shura:
Image

Bet patiesībā nav tik traki. Jānis ķieģelim saved kārtībā pāris divniekus, lai var doties uz atkārtoto TO + atrada arī laiku Amerikas vācietim.

Te uzstellēts aizsargs kloķenes blīvslēgam:
Image
Lai nesanāk šādi:
Spoiler
Show
Image
Spoiler
Show
Image
Spoiler
Show
Image
Un šo ziņu vispār šodien saņēmu pirmo. Pavisam negaidīju, pilnīgi bija jāaiziet uz veikalu pēc aliņa. Efininieks RŪC! :aleluja:

https://www.youtube.com/shorts/pFUMURCGMu4

Arī Odzem pelnīts aliņš no IC, laikam čaļiem palika žēl skatīties, kā jāpisās ar maniem lūžņiem visu laiku :D
Image

Un te jau konstruktors saliktā formātā.
Image

Rūcot smuki, eļļas spiediens arī esot labs. Cerams, ka tas tā arī paliks :naac:

Tuvākie plāni - numuru salīdzināšana, tranzīta numurzīmju izņemšana. Jāpabrauc, jāsaprot, vai viss ok.

Pēc tam mazs atvaļinājums pa Jāņiem, un tad jau jāsāk domāt par sakodēšanu uz mūsu mērvienībām un platuma grādiem, 2. atslēgas uztaisīšanu, serficēšanu, reģistrāciju, kārbas eļļas maiņu utt. Darāmā netrūkst, jāražo tikai $$$ :D

Re: UldisUldis F10 535i

Posted: 17 Jun 2022, 09:11
by AtmoBenzin
Spoiler
Show
Vroooooooommmmm
dink
ding
DING
aaaah bmw mmmmm
nu super, gaidām riepu veidotu izdedzi :]

Re: UldisUldis F10 535i

Posted: 17 Jun 2022, 09:43
by *Sicram
DING DONG ļoti labs.
KAD LIELO INTERKULERI LIKSI? Mēs gaidām būstu!!!!!!!!!!

Re: UldisUldis F10 535i

Posted: 17 Jun 2022, 10:52
by UldisUldis
Stipri šaubos, vai kaut kas tāds tiks darīts.

Re: UldisUldis F10 535i

Posted: 23 Nov 2023, 01:14
by UldisUldis
Nu ko, ja jau visi šeit aktīvi atjauno savus topikus, tad nekas cits neatliek arī man.

Pie kā mēs palikām? Ir 2022. gads, pavasaris. Neticami, bet auto beidzot rūc! Tas nozīmē, ka vajadzētu viņu legāli dabūt uz ielas.

Ar visiem USA un LT papīriem dodos uz CSDD, lai dabūtu pagaidu numurus, ar kuriem pa LV var pārvietoties 30 dienas un nepieciešamības gadījumā termiņu vēlreiz pagarināt par 30 dienām. Pilnīgi pietiekams laiks, lai visu savestu kārtībā, sertificētu un piereģistrētu.. vai ne? Nevajadzētu rasties absolūti nekādām problēmām.

Numuri rokā, var doties pirmo reizi ar jauno auto izbraukt pa Valmieras ielām.
Image

Bet vispirms jāatbrīvojas no tonējuma. Jāsaka, ka plēve nāca nost ļoti grūti, un biju tik slinks, ka līmes pleķi uz stikla atrodami joprojām.
Image

Pielēju pilnu bāku par vēsturiski augstāko benzīna cenu LV: 2+eur/l :D
Image

Nu tad beidzot auto ir savā pagalmā. Citādi jau manējie sāka teikt, ka es to auto esmu izdomājis.
Image

Dienas gāja uz priekšu, bija jāsāk risināt sertificēšanas jautājums. Nopriecājos par to, ka LV der arī priekšējie US spec lukturi ar taisno staru. Forši – nebūs priekšā jāpērk dārgi lukturi (kā tad). Bet kaut kā biju piemirsis, ka aizmugurējiem lukturiem pagriezieni ir sarkani.. Cik sapratu, tur neko īsti pārlodēt nevar un nevajag, ja grib lai arī kādu brīdi strādā, tāpēc devos meklēt pareizos lukturus.

Tā nu par nieka 240 eur tiku pie īstajām lampām.
Image

Lai izietu sertifikāciju, nepieciešams arī aizmugurējais miglas lukturis, bet US spec auto nez kāpēc tāda opcija nav pieejama. Par laimi F sērijai nepieciešams tikai gaismu slēdzis ar aizm. miglas lukturu pogu, nekādi vadi nav jāvelk, nekas nav jākodē. Samaini slēdzi un viss. Turpat netālu Mārupē dabūju arī vajadzīgo slēdzi par nieka 80 eur.

Lukturi ielikti, slēdzis samainīts, viss norit gludi un bez aizķeršanās.
Image

Tad vēl no aliexpress pasūtīju jaunu bagāžnieka atvēršanas podziņu un roktura plastmasu, lai samainītu to šausmīgo plastalīna izstrādājumu. Pasažiera pusē rokturim arī jau parādījušās pussabrukšanas pazīmes, bet nav vēl tik traki + man slinkums ņemt nost apšuvumu un mainīt. Bet tas arī pasūtīts un gaida labākus laikus.
Spoiler
Show
Image
Spoiler
Show
Image
Spoiler
Show
Image
Vasaras gaitā pirmo reizi pēc pārdošanas dzīvē sastapu savu ex. Sirsniņa jau notrīcēja, bet esmu ticis tam pāri :D
Image

Sapratu, ka negribu skatīties uz jūdzēm spidometrā, tāpēc iemetu aci rrr.lt. Un tur man par prieku bija benzīnnieka spido ar pareizām mērvienībām par nieka 50 eur. Tas ir pats vienkāršākais no pieejamajiem spidometriem (kāds ir arī manam auto). Es būtu gribējis nākamo variantu pirms pilnībā digitālās versijas, bet tādu piedāvājumā nebija daudz + cenas uzreiz ir ne visai patīkamas.

Stikls bija pamatīgi saskrāpēts, bet par to neuztraucos, jo pašreizējam spido stikls bija labs un to vienkārši samainīju. Beigās gan varēju to nedarīt, jo Angelz tāpat dabūja visu jaukt ārā un čakarēties, lai jaunais spidometrs darbotos tā, kā jādarbojas (man viņā rādījās sudraba F11, kļūdas par vilkšanas āķi, nerādīja ātrumu + tas viss bija holandiešu valodā). Bet nu gribējās pašam padarboties :D
Image

Kaut kādā brīdī Angelz sakārtoja spidometra un kodēšanas jautājumu, bet palikām pie tā, ka atgriezīšos, jo bija problēma ar priekšējo lukturi. Tas lukturis īsti nebija vietā (nedaudz dziļāk par otru lukturi) + reizēm negribēja darboties virzienrādītājs, kā arī tam pašam lukturim stars gāja debesīs un nestrādāja līkumu funkcija (par ko meta kļūdu panelī). Es kā optimists domāju, ka varbūt saies tikai ar kodēšanu, jo mazums – kaut kas izregulējies softiski (kā tad).
Augusta sākumā atkal aizvedu auto un pats aizbraucu divu nedēļu atvaļinājumā uz Francijas Alpiem, lai ar Hazaa & co panēsātos ar ričukiem lejā pa kalniem. Plāns jauks – šajā laikā viss tiks savests kārtībā un varēšu mierīgi laist uz sertifikāciju.

Beeeeeeeeeeeeeeet…
Image

… izrādījās, ka tas iespiestais lukturis ir pizdohen. Ir beigts gan virzienrādītāja bloks, gan paša luktura vadības bloks, gan arī motoriņi adaptīvajai regulācijai. Un iespiests uz iekšu viņš bija, jo kāds vienkārši nebija ielicis pareizi vietā un ieskrūvējis visas skrūves. Kā to izdarīt – hvz. Mans minējums ir tāds, ka US galā kāds mēģinājis iestumt to lampu, pilnībā neņemot nost bamperi. Bet kāpēc? Jo šķīliena pazīmju purnam nav. Varbūt kāds gribējis tur dabūt veselu lukturi un vietā ātri iestūmis savu neejošo? Kas to lai zina. Jebkurā gadījumā skaistais plāns par atgriešanos no atvaļinājuma un braukšanu uz sertifikāciju ir vējā.

Skaidrs ir viens – kaut kur jādabū cits lukturis. Var jau it kā remontēt, bet beigās tikpat dārgi kā cits. Seko rrr.lt portāla apmeklējums, nieka 600 eur un lukturis ir klāt.

Beeeeeeeeeeeeeeet…

… klāt ir arī otrās pagaidu atļaujas termiņš, kas nozīmē, ka savā gaitā uz sertifikāciju aizbraukt es nedrīkstu. Sakarā ar zaparu, Alenam nesanāca sadarīt visu tik ātri, cik būtu vajadzējis. Ļaunu prātu neturu, bet bija bišku zaibal tas viss.

Rezultātā uz CSDD nācās braukt ar ejakulatoru.
Image

Pāris dienas efs nomētājās Motormuzeja stāvvietā, līdz pienāca noliktais sertifikācijas datums. Aizminu ar riteni līdz CSDD, nopriecājos, ka auto nav nopizģīts, un pārdzinu pie pārējiem auto, kas gaida rindā uz testiem.
Image

Biju pamatīgā stresā, jo izbesījos jau ar visu steigu un evakuatora čakaru + auto nebija līdz galam formā. Brīžiem negāja A/C + nobraucot kādus 30km iemetās check engine lampiņa (par bākas ventilāciju) + slodzē tas auto pamatīgi raustījās. Bet, lai izietu sertifikāciju, visam ir jādarbojas un nekādi check engine nedrīkst būt.

Beeeeeeeeeeeeeeeeeet…

… tomēr arī manā dārziņā kādreiz iespīd saule – saņēmu ziņu, ka auto ir izgājis sertifikāciju! :) Vienīgais komentārs, ka trūkst viena riteņa skrūve :D

Papīri kabatā, priecīgs devos uz CSDD, lai beidzot piereģistrētu un uzliktu LV numurus. Prieks gan nedaudz beidzās, kad par visu bija jāsamaksā + man vēl uzdeva dažādus jautājumus par auto iegādes procesu, iegādes valsti, cenu.. īsti nebija skaidrs, kāpēc jau šajā fāzē vēl tas ir jāprasa. Bet nu beigu beigās numuri virsū.
Image

Tā nu es ar tādu pašu raustīgu nobraukāju kādus 3k km. Check engine par bākas ventilāciju izrādījās vietām sajaukti identiski štekeri. Parasti jau BMW tā nedara, vismaz vadu kūlis tiek sagarināts tā, lai nepareizi nevarētu iespraust, bet nu jā, bākas korķi un kaut kādas ventilācijas trubiņas varēja mierīgi nemainīt. Piedevām vienu trubiņu vēl prāta aptumsumā pasūtīju tādu, kas vispār nav domāta manam auto. Nieka 60 eur.

Bet nu ar visu raustīšanos sanāca to auto arī nedaudz pabaudīt. Patēriņš stabili zem 10 litriem, gaita forša, dāmām patīk, čaļiem arī. Pukans ventilējas un masējas. Kā pie cilvēkiem.

Ambient apgaismojums gaišajā salonā arī ir tīri forša lieta.
Image

Random snaps. Uzminiet vietu.
Image

Tad vēl pie DevilAngelo uztaisīta otra atslēga un AutoNamā uzstādīts imobilaizers, lai varētu noformēt KASKO (kuram cena ir :emo: ).

Iziets arī tehačs, kurā gan pamanījās iestumt vieninieku par eļļas noplūdi (lai gan apakšā viss ir absolūti sauss), kā arī par plaisu kardāna muftā un reduktora buksē (tur gan viņiem taisnība).

Pagaidām tas arī viss, turpinājums kaut kad sekos.. :shura:

Re: UldisUldis F10 535i

Posted: 23 Nov 2023, 02:17
by Juzix
Viss labi, bet KUR IR IZDEDZE????

Re: UldisUldis F10 535i

Posted: 23 Nov 2023, 09:15
by AtmoBenzin
Apdeits labs, bet izdedzi vajag. Bilde Lēdmanē.
Spoiler
Show
Parasti jau BMW tā nedara, vismaz vadu kūlis tiek sagarināts tā, lai nepareizi nevarētu iespraust,
Jau e30 bija tā ka nav iespējams nekur nevienu vadu saspraust nepareizi, izņemot, protams, pašu svarīgāko: kloķenes devēja štekeris identisks ar blakus esošu sestā svečvada devēja štekeri, kurš varētu teikt, ka ne tikai neko nedara, bez viņa vispār var iztikt un nekas dzivē nemainās. Bet ja saspraud otrādi tad auto nelec.

Re: UldisUldis F10 535i

Posted: 23 Nov 2023, 11:50
by petka17
Cmuks auto, labs apdeits

Pēc pēdējo dienu aprakstiem - klasiskas BMW problēmas

Re: UldisUldis F10 535i

Posted: 24 Nov 2023, 11:47
by J.K.jr.bad.
Ar gribēju rakstīt, ka vēl kā dara. :D Tieši tā, tas laikam attiecās uz visiem m20 motoriem ar elektrisko šprici. Turklāt tie štekeri atradās kaut kur zem kolektora. :emo:
Been there, Done that! :]
AtmoBenzin wrote: 23 Nov 2023, 09:15 Apdeits labs, bet izdedzi vajag. Bilde Lēdmanē.
Spoiler
Show
Parasti jau BMW tā nedara, vismaz vadu kūlis tiek sagarināts tā, lai nepareizi nevarētu iespraust,
Jau e30 bija tā ka nav iespējams nekur nevienu vadu saspraust nepareizi, izņemot, protams, pašu svarīgāko: kloķenes devēja štekeris identisks ar blakus esošu sestā svečvada devēja štekeri, kurš varētu teikt, ka ne tikai neko nedara, bez viņa vispār var iztikt un nekas dzivē nemainās. Bet ja saspraud otrādi tad auto nelec.

Re: UldisUldis F10 535i

Posted: 29 Nov 2023, 05:09
by GG.
Apsveicu, cepuri nost par pacietību.