Nu lēnu garu turpinām stage-ošanu, lai pret pavasari tiktu līdz pilnam stage2. Ziemā īsti nav vērts, bet nu laiks rādīs
Auto tika pie taisnās izplūdes, kura ir pārsteidzoši klusa. Bet nu palika viens kārtīgs restriktors, bez kura upgrade nekā nevar turpināt turbo projektu. Proti - downpipe.
De-cat downpipe ir overkill un nav LV arī legāli. Arī to jeblīti ar katjika likšanu uz TA es negribu, esmu tam par vecu

tātad variants ir downpipe ar race-cat.
Kā jau zināt, katalizatori kategorizējas pēc caurplūdes, mērvienība ir CPSI (cell per square inch). OEM ir 500-600cell (kaut precīzu ciparu tā arī es neatradu), Supersprint (kas man ir pārējā izplūdes sistēma) piedāvā 100cell, kas bez remap izmet kļūdu par katalizatoru. Un arī var LV būt problēmas ar atgāzēm pēc tam. Un papildus visam arī maksā mazu kosmosu 2.5k EUR vērtībā

Tāpēc sapratu, ka ir jāiet uz zelta vidusceļu, proti, 200cell.
Tirgū variantu ir ĻOTI daudz. Sākot no dažādiem poļu ražojumiem par ~350 EUR, beidzot ar zināmākiem brendiem (kā Cobra, piemēram) par ~900 EUR. Pamatā ap 700-1200 EUR visur tirgus rādīja dažādu ražotāju produktus.
Līdz man lieliskā Instagram platforma atgādināja, ka tepat mums ir lielisks kantoris, kas var uzbūvēt man vēlamo downpipe nedaudz izdevīgākā ciparā. Mexipoku. Turklāt, to fīrē foruma biedrs @kerlis.
Novienojāmies par detaļām, laikiem, summām un ķērāmies pie darba

Kopā ar darbu, manuprāt, tika paprasīti adekvāti 750 EUR. Ir ok, ņemot vērā nedēļas jeblīti.
Metināšana
Piemērīšana
Un atkal metināšana
Un atkal mērīšana
Līdz ir gatavs rezultāts
Kā paši meistari teica - caurplūdes atšķirība salīdzinoši ar OEM ir vērā ņemama.
Auto izteikti skaļāks nepalika. Aukst-starts ir skaļāks, tukšgaitā minimāli, bet gaitā tonis ir ļoti dobjāks, skaļāks un "jaudīgāks"

Gaitas atšķirība ir vienkārši

Tagad 3.ugunsrobam nepatīk vairs priekšpiedziņa

Skaidrs, ka bez remap downpipe šāda rezultāta nebūtu, kaross labu darbiņu padarījis
Ir jāizlabo vēl viens rūpnīcas "kasjaks"- truba no filtra kastes līdz turbīnai:
OEM ir plastmasas filtrēta/restriktēta (lai būtu klusāka turbīna, mazāk dzirdētu gaisa sūkšanu, kas ir pats turbo mašīnas saldumiņš), to vajag aizstāt ar Forge Motorsports metāla izstrādājumu.
Jaudu tur klāt nekādu nedabūs, protams, bet nu būs patīkamākas skaņas no motortelpas. Vismaz kaut kā nomāks briesmīgo tiešās iesmidzes tirkšķi
Un tad jau atkal jāizmērās būs! Mērķis ir iegūt mistisko ciparu virs 300 Zs.