Kamēr neiekrāmē grāvī tikmēr pa mersi nav ko rakstīt
Rudens sākumā iedomājos maf'u patīrīt, nu tāpat vien aiz gara laika. Ievēroju ka trūkst viena skrūve, nodomāju ka mošk atrisināšu fuel trim kļūdu, mhm
Bikin eļļa un #nofilter sekas
iztīrīju ar brake cleaneri, baganā meklēju samorezu, īstā garuma nav, šeibas gan mētājas. Tak nebrauks speciāli meklēt samorezu, lil latviskais praktietis
Kkad mošk jāuzmaina vakuuma trubas, tjip caurumus neredzēju, pagaidām iztiks
Slīpēt gribas, bet ziema vel tālu, šad tad pa slapju mēģināju iekrāmēt. Principā tik braucu un laužu to mersi, vienīgā apkopīte regulārā ir uzliet krāna ūdeni, jo gar galvu tek dēļ galvas blīves, ko nemaz netaisos tā pēc vien mainīt, man pajebaķ

. Sagaidot pirmo auksto laiku bik noraustījās čuriņa, jo pārtrauca zust un nebija bačokā vietas koncentrāta iegāšanai, bet nu lēnām pa bišķītim pielejot sagāja

. Aizbraucu uz vidzemes ziemeļiem noķert pirmo sniegu, kamēr citur vel lāgā nekas nebija.
Kad vasarā maucu pa elektrotrasi, biju atsitis pannu, kas ir pašā priekšā. Panna ar arku plastmasām tika piestumta tuvāk ratiem un nedaudz skārās pie riepām, biju arī viņu bieži athujarījis braucot par ātru pār guļošajiem. Prasījās beidzot iztaisnot, lai var pa sniegiem atkal saliekt

, IC truba arī iespiesta.
Aizākēju viņču un izvilku
Salāpīju pannu,
before&after
Pienācis pēdējais laiks uznest uz grīdas šrodeku
Tā nu turpināju bezprobļemi zvetēt riņķī. Tad nu beidzot sāka parādīties sniegs nedaudz biezākā kārtā, jau kādu brīdi slīpēju pa pilsētu, vairākas reizes izvairoties no paškām, izdomāju ka varētu mest mieru, lai nav sezonas sākumā jau punkti, bet nu atceļā jau tāpat jāpafrēzē

. Vienā šaurā krustojumā uz kādiem 5-10km/h iemaucu ar aizm. labo disku apmalē

, oh well, vismaz piekarei viss ok un riepa vesela un vel tur gaisu, tiku mājās uzmetu zapasku. Riepu pārbortēju uz bleķinieku ko deva līdz pērkot mersi, tur pat pie bortēšanas konstatēju ka no alu diskiem skrūves neder(man par šo bija aizdomas, bet iepriekšējais īpašnieks teica ka alu skrūves derēja uz šiem

), džeks kas montēja paņēma no atvilknes kkādas bmw skrūves, nofleksēja un tiku pie skrūvēm kas der
Pa pļavu paārdījos
» Skatīties Youtube
» Skatīties Youtube
» Skatīties Youtube
Atkal sniegs, pēc 777 lucky thirteen veiksmes neatraujoties 6 punktus nolēmu doties slīpēt ārpus pilsētas, noslīpējām jau kādas 2h, sāku jau vest čomus uz mājām līdz pie ~80km/h cienījamā leņķī pazuda pastūzis, vairs stūri nespēju pietiekami ātri pagriezt pārmetienam un atmuguriski ieslīdējam lēzenā grāvī.
Paiet kkādas varbūt 5min domājot ko darīt, redzu ka viens slīpējot tuvojas, tad velviens un vel parādās touaregs
Mersis tiek izvilkts un ja neskaita manu ego, tad nekas nav cietis
Noslīpējām vel kādas 2h, vel 2x ieslīdēju grāvī. Vienā posmā izmantoju visu ceļa platumu tā ka ledus/sniega klučus ceļmalā dauzīju ar aizm. buferi, reāli praktiski nekādas sekas, es pat mēģināju viņu tā kā nedaudz salauzt, bet nekas nesanāca

. Nācās braukt pa mājām, jo bija praktiski beigusies degviela, sanāca diezgan pataisnot rokas. Norm patēriņš
Nākošajā dienā Rīgā braucot pa guļošajiem un bedrēm uzzināju ka esmu tomēr atrāvis siltumsargu, tā pavizinājos pāris nedēļas alumīnija tamburīna pavadībā kamēr vag dīzelis bija aizņēmis garāžu. Pēc 30s pārdomu izdomāju aizsargu nahrenizēt.
Pannas remonts nedaudz piedilis uz asfalta
šis vel turās
Atkal prasās iztaisnot
Sliekšņa plastmasas arī bik sapistas, sliktākajā gadījumā piepisīšu ar samoreziem atpakaļ
Jau pēc 3x rombo combo grāvju vakara prasījās mainīt klučus, tā kā diski bija pamatīgi norūsējuši veci sūdi, tāpēc pabraukāju ar metāls uz metāla

, uz beigām gan sāka psc mesties
Sanācis tā uzkarsēt ka virzulim izkususi putekļu gumija, [censored], sapūtu wd40 un iespiedu iekšā
iespiest šiem virzuļus gan ērti
Pēc slīpēšanas vismaz kkāda spīdīga darbvirsma ir parādījusies, kad nopirku domāju ka mošk aizmugurē suporti nemaz nešancē
lil benzchick
Turpinu lauzt mersi, frēzēt slapju asfaltu pa ceļam uz darbu un braukt bezprobļemi, pienāca tgd februāra aukstuma vilnis kādu nedēļu atpakaļ, sāku braukt uz mājām no darba un kārba pēkšņi sāk gaudot kā kompresors

. Kārba piegaudoja jau brīdi, bet salīdzinoši nedaudz. Slēdzās viss normāli gludi, nav problēma mainīt robus, sabijos un aizskrēju uz depo pēc piltuves un 1L ATF kannas, uzlēju bet bez izmaiņām. zemē nekas no kārbas netek, ok vismaz tad eļļa ir. Sāku taisīt kickdownus utt., tjip nekas neizšķīst un viss notiek, nu labi, [censored] ja salūzis, tad salūzīs
» Skatīties Youtube
Atkal atnāca sniegs, pa asfaltu afigenna slīd, tā kā esmu solo, pēc tādas extras kā dedicated vilcējs izdomāju ka jābrauc kur plata grants, lai nav jādomā kā tikt mājās. Slīpēju pa granti, bet uz 60 ne pārāk slīd, nu ok pabrauks ātrāk, tur diezgan plats maucu 80-100 viss zbis, "iefrēzēs vel šito un tad nometīs ātrumu"

Pie ~100-110 sāku griezt stūri pa kreisi pārmetienam, bet pakaļa turpināja iet ārā, sapratu ka vienīgā trajektorija ir grāvis kam es ļoti strauji tuvojos, nometu pa bremzēm, mega daudz nobremzēt nesanāca ar ~70-80 ielidoju tādā pļavas veidīgā grāvī, momentāli viss vējstikls pilns ar sniegu un sakaltušu zāli, tačka ar vairākiem pisakiem svaidoties iet uz priekšu un taisnā līnijā pa uzbērumu uzlidoju atpakaļ uz ceļa, man liekas ka visu to ekskursiju nost no ceļa es noturēju kāju uz bremzes

. To ka esmu uz ceļa es sapratu tikai kad izkāpu no mašīnas. Brīdī kad biju pie pašas malas pie sevis nodomāju "būs pizdā"
Bildes no nākošās dienas
Pēc nopļautajiem krūmiem, akmeņiem uz zemes un riteņa pēdu iztrūkuma, es kādus 1.5m biju airborne
Man pašam par lielu pārsteigumu auto pieliec un brauc uz priekšu, stūre stāv šķībi un pa risēm svaidās, skaidrs ka pr. piekarē kkas nav, bet lēnām braucu un tiku mājās. No rīta apskatot izrādās ka nav tik slikti kā domāju, pr. buferis saplēsts, nedaudz aizmugures, radiatora atbalsts pamatīgi iedzīts uz iekšu, šķiet ka pr. lab ritenim līks stūres stienis un mošk amortizātors vai augšējais plaukts/svira(nezinu kā saukt) saliekts un jāmaina, sliekšņu plastmasas cietušas atkal, labais miglenieks pazudis/izšķīdis kkur grāvī, izšauts viens gaisa spilvens pr. lab. spārnam kraukšķis nobira ap bufera līniju. Galīgi nav sūdīgi, kādi 50m uz priekšu vai atpakaļ un būtu bijušas krietni nopietnākas sekas gan man, gan auto, iespējams pat ar frontālo pret elektrības stabu vai celmu
Izvilku radiatora atbalstu un var braukt. Jāsačinī gan priekšējie rati tagad, var jau būt ka pietiek tikai saregulēt savērsumu un sagāzumu
Varēju aizbraukt mājās un šodien arī tikt uz darbu ar acaino. Esmu to teicis diezgan daudz, W210 ir fenomenāli labs, pēc vakardienas notikuma W210 pacēlās vel augstāk manās acīs, es biju ahujā ka vispār pēc tā varēju aizbraukt ar izbīli un aplauztām plastmasām

, var jau būt ka tjip nav tik traki un šī man bija pirmā tāda veida pieredze tāpēc uz to reaģēju vairāk nekā vajadzētu, bet brūnas strīpas sajūta bija pavisam noteikti un joprojām ir
