Laikam jāsāk ar Laimīgu jauno gadu!
30/31Deccembrī sanāca pieķerties klāt lukturu tēmai, uztapa tuvās Hella dark lampas, un ar lukturiem pagaidām viss, krusti tik būs rīt, tad jau brīvdienās būs jaunumi par lukturiem.
Toties šodien sanāca mazliet "apsisties" kā jaunībā

Tēma degvielas šļaukas.

Un tiekot šeit jau bija skaidrs, kāds šeit ir bijis, viens neorģinālais hamuts.
Turklāt šeit man bija skaidrs kapēc auto iegādes dienā es nevarēju piedarbināt, biju pārbaudījis dzirksteli, sūkni kko knapi dzirdēju, bet kā neleca tā neleca, ielēju mazliet degvielu, ar mokām pieleca, bet nu smirdēja pēc vecas degvielas un liku vainu uz degvielu kapēc nelec.
Mehs Vācijā, vai mehs Latvijā ir mainījis sūkni un sūknim spiediena šļauku ir savilcis nepareizā stāvoklī un liekot sūkni ar pludiņu bākā to ir sagriezis mezglā un tā ir brutāli aizspiedusies ciet.

Izņemot sūkni ārā vēl vairāk apstiprinājās doma, ka šeit kāds ir bijis.

Šādi viņa bija iekšā bākā.

Šeit noņemta nost un pati jau ieņēmusi formu + šļauka salikta ar hamutu, hamuts funkciju pilda, bet orģīnāli ir vienreiz lietojamā skava, sūknis gan tika ielikts atpakaļ ar savilcēju jo

mehs bija pacenties aplauzt sūkņa nostiprināšanas ausis.

Iztīrīju sūkņa baseinu.

Un protams izsūcu visu veco degvielu.

Ieliku sūkni, kārtīgi pārbaudīju vai šļauka nemetas mezglā un tikai tad augšu savilku kopā.

Tad zem auto nomainīju šļaukas + degvielas filtru, to ar muti nevarēju izpūst cauri, p.s tā viena brutāli norūsējusī degvielas truba ir bākas ventilācijas truba, grūti spriest ko skatē teiks par viņu, tad jau manīsim, pagaidām viņu neaiztikšu.

atlikušo degvielu izpūtu no trubas jo būs sprauslas ar svaigiem filtriņiem, negribas degvielas sistēmā vecu degvielu.

Kā ārī nomainīju divus hamutus uz BMW hamutiem, te bija kkadi kreisie, protams funkciju pilda, bet takā man ir daudz BMW hamutu liekam tos un protams jauns degvielas filtrs.

Te gan bildēšanas brīdī izskatās, ka ir izlijis piens, bet nē, biezā slānī uzklāju Wurth rūsas pārveidotāju lai tā kabata tur maksimāli ilgāk tiek iekonservēta.
Un te redzams kā būtu jābūt, pie sūkņa jābūt vienreiz lietojamām skavām.

Motora telpā palika divas šļaukas, tās rīt jāmaina, ar diviem metriem man tomēr nepietika.
Drošība pirmajā vietā, lai nepārlauztu kādu kaulu ar to smago vāku, amīši švaki vāks grib krist ciet pie mazākās auto kustības.

Un protams, vai tad instrumentu lāde ir pilna ?
Ir

Kāds uzminēs kas ir šis ?

bija kastē paslēpts.

Un šeit beidzās tēma degviela, saelpojos, apsitos, samainīju, cerams, ka rūks
