Posted: 03 Nov 2005, 14:54
Pērc tik nost 

SAVAM UZLIKU TILTA BLOKKEETAAJU UN TAGAD UZSPIEZZOT SSIS STUURI NEKLAUSA, MAUTC TAISNICDX wrote:Forumā jau ir apraksti par BMW 3. sēriju, ar interesi tos palasīju. Bet man ir daži konkrēti jautājumi par konkrētu modeli, kurus labprāt uzdotu BMW 325i (e36 sedana) īpašniekiem. Tas tādēļ, ka plānoju tieši šāda auto iegādi. Man ir 18, tiesības kabatāBraukt protu, pieredze.. normāla. Mans budžets - līdz 3500 eiro (1992-1995.g modelim). Esmu dzirdējis visādus brīnumus par šīm mašīnām, bet:
- Vai ir vērts pirkt šo automašīnu?
BET LOGGISKI
- Jaudas pietiek? (Laikam muļķīgs jautājums...
PIETIEK, DAZZREIZ SANAAK AIZRAUTIES
- Kā ir ar benzīnu, stipri negāzējot?
MAN NESANAAK STIPRI NEGAAZEET, PIRKU TAK 2,5 LAI GAAZEETUTAAPEEC SANAAK SSOSEJA 8lit, PILSEETA TESTA REZZIIMAA ( NESEN NOPIRKU) 14 lit
MAN NESANAAK STIPRI NEGAAZEET
- Vai mīts par "nojātajām" piekarēm ir patiess?
92-95g. NAV NO JAUNAJIEM, TAAPEEC NECERI UZ IDEAALU. BET IELIKSI KADUS 200 Ls UN BRAUKSI BEZ BEEDAAM.
- Vai auto nav pārāk ciets/skaļš/...?
NU TAS ATKARIIGS NO APRIIKOJUMA, TRUBA, ATSPERESBET IR OK. PATIIKAMA DROSSIIBAS SAJUUTA BRAUCOT.
- Vai elektronika mēdz bieži čakarēties?
? BMW NIKKIS-VIENMEER NEDEG KAADA LAMPA
- Kas visbiežāk (no detaļām) ir jānomaina uzreiz?
IESAKU PILNU DZINEEJA UN HADENES APKOPI, VISMAZ ZINAASI, KAD VISS OKY.
- Kāpēc lai es nenopirktu šo auto??![]()
AATRUMS AIZRAUJ-AR 2,5 BRAUKT LEENI UN MIERIIGI IR GRUUTI-TAAPEEC 20 Ls VIENMEER VAJADZEETU VEDAAT LIIDZI
P.S. "Spolēt" uz krustojumiem netaisos,(NAAKSIES, JO JA PIKKIS SLAPJSS, NETIIRS-TAD SSIS PATS SPOLEE, CITAADI NEVAR) fizikā man ir 8, prāiņš nav nodzerts, statistiku netaisos papildināt... Vienkārši gribas jaudas "rezervi" zem pedāļa. Man ir bijušas situācijas uz ceļa (apdzīšanas), kad reāli es būtu laimīgs ātrāk tikt atpakaļ savā braukšanas joslā...
Izslēdz CapsLock!!!mazais77 wrote: SAVAM UZLIKU TILTA [blah ... blah...blah]... IESAKU UZLIKT BLOKKI.
2.5 nav zobsixna, tur ir ķēde!psih-arno wrote:- Vai ir vērts pirkt šo automašīnu?
Labu eksemplaaru ir veerts
- Jaudas pietiek?
Iesaakumam noteikti
- Kā ir ar benzīnu, stipri negāzējot?
stipri negaazeejot nav iipashi daudz
Vai mīts par "nojātajām" piekarēm ir patiess?
Nezinu taadu miitu![]()
- Vai auto nav pārāk ciets/skaļš/...?
Ciets nav. Skaljsh arii nav. Pat uzliekot rezonatoru nav iipashi skaljsh.
- Vai elektronika mēdz bieži čakarēties?
Nemeedz
- Kas visbiežāk (no detaļām) ir jānomaina uzreiz? Ellja, Zobsiksna (obligaati! (vaariigaa vieta))
- Kāpēc lai es nenopirktu šo auto??
....
LabiDjKex wrote:2.5 nav zobsixna, tur ir ķēde!psih-arno wrote:- Vai ir vērts pirkt šo automašīnu?
Labu eksemplaaru ir veerts
- Jaudas pietiek?
Iesaakumam noteikti
- Kā ir ar benzīnu, stipri negāzējot?
stipri negaazeejot nav iipashi daudz
Vai mīts par "nojātajām" piekarēm ir patiess?
Nezinu taadu miitu![]()
- Vai auto nav pārāk ciets/skaļš/...?
Ciets nav. Skaljsh arii nav. Pat uzliekot rezonatoru nav iipashi skaljsh.
- Vai elektronika mēdz bieži čakarēties?
Nemeedz
- Kas visbiežāk (no detaļām) ir jānomaina uzreiz? Ellja, Zobsiksna (obligaati! (vaariigaa vieta))
- Kāpēc lai es nenopirktu šo auto??
....
Vecajam M20 ir, bet M50 jau ir ķēde, arī 4-cilindrīgajiem, M40 vēl ir līdz 1994. bet M43 jau ķēde, respektīvi nav sixnas, nav problēmu.psih-arno wrote:LabiDjKex wrote:2.5 nav zobsixna, tur ir ķēde!psih-arno wrote:- Vai ir vērts pirkt šo automašīnu?
Labu eksemplaaru ir veerts
- Jaudas pietiek?
Iesaakumam noteikti
- Kā ir ar benzīnu, stipri negāzējot?
stipri negaazeejot nav iipashi daudz
Vai mīts par "nojātajām" piekarēm ir patiess?
Nezinu taadu miitu![]()
- Vai auto nav pārāk ciets/skaļš/...?
Ciets nav. Skaljsh arii nav. Pat uzliekot rezonatoru nav iipashi skaljsh.
- Vai elektronika mēdz bieži čakarēties?
Nemeedz
- Kas visbiežāk (no detaļām) ir jānomaina uzreiz? Ellja, Zobsiksna (obligaati! (vaariigaa vieta))
- Kāpēc lai es nenopirktu šo auto??
....![]()
Tiek lietots 318 un tam ir zobsiksna. Domaaju ka 325 arii..
Taa jau ir. Esoshais ir m40 1992 gadarespektīvi nav sixnas, nav problēmu.
Kaut gan japāņu mašīnām ir kaut cik savienojams jēdziens! jo parasti pie vienādiem( pēc tilpuma) motoriem japoškām ir vairāk zs nekā eiropiešiem, un tērē mazliet mazāk degvielas nekā eiropieši! Tas nu tā ir!SteelRat wrote:tu esi tac pac kaa visi citijautaa par jaudu un reizee par to vai neris par daudz. jaaizveelas, vai nu paterins vai jauda, agi kopaa nebuus nekad
ir dzirdeeta taada mashiina kaa supra, 3.0, 330zs/440nm. m3 3.0 - 286zs/320nm.SteelRat wrote:tika nemotoriem:D:D paradi man vienu japani ar 3.0 motoru, pasaki cik zirgi ir
un japaanis nav mashiina nemaz
:D:D