Page 2 of 2

Posted: 29 Mar 2006, 10:27
by jnk
Cox wrote:
jnk wrote:
Cox wrote:
jnk wrote:
Cox wrote:man gribētos uzzināt cik iespējams ar aizdedzi, jo ar to vienmēr ir bijušas problēmas- neizprotu regulēšanas sist (tāpēc parasti problēmas)
vispār jau tur ir par šķūnēšanu, ja ir problēmas ar regulēšanas sistēmu, ir jāņem rokā manuālis
Gan jau infā būs norādīts kā saregulēt normāli un tad ''krutāk''
nebūs.
jo normāli noregulēt ir "triviāla" lieta.
Ok tad man poh*j, jo man vispirms ir jāiemācās vienkārši pareizi noregulēt, lai iet un nešķauda! Jo cik ir sanācis vienmēr lielākā piša ir tieši ar aizdedzes noregulēšnu! 9un parasti tik un tā jādodas pie onkas kas to izdara- un piebist ''te nav augstskola te ir kaut kas jāzin!''
šķaudošiem 4taktu karburatoru(?) motoriem drīzāk būtu jāskatās karburatora virzienā, jo sagrozīt aizdedzi tā, lai tev "sit atpakaļ" vai šauj pa izpūtēju, gandrīz nav iespējams. cita lieta, ja ar to aizdedzi nav kārtībā kautkas vispār, nevis regulējums.

Posted: 03 Apr 2006, 12:13
by R.Ch
..vareetu kaads gudrs cilveeks pastaastii par izpluudi...
Cik garas caurules vajag zirneklja metinaasanai, ja man ir V6 3.0i?
Cik liela diametra vajag caurules, ja gribu divus izpuuteejus tam pasam V6?
Cik taalu jaaliek rezonators?
Cik lielam tilpumam jaabuut rezonaatoraa?

Posted: 03 Apr 2006, 13:03
by soulfreak
jnk wrote:
Cox wrote:
jnk wrote:
Cox wrote:
jnk wrote: vispār jau tur ir par šķūnēšanu, ja ir problēmas ar regulēšanas sistēmu, ir jāņem rokā manuālis
Gan jau infā būs norādīts kā saregulēt normāli un tad ''krutāk''
nebūs.
jo normāli noregulēt ir "triviāla" lieta.
Ok tad man poh*j, jo man vispirms ir jāiemācās vienkārši pareizi noregulēt, lai iet un nešķauda! Jo cik ir sanācis vienmēr lielākā piša ir tieši ar aizdedzes noregulēšnu! 9un parasti tik un tā jādodas pie onkas kas to izdara- un piebist ''te nav augstskola te ir kaut kas jāzin!''
šķaudošiem 4taktu karburatoru(?) motoriem drīzāk būtu jāskatās karburatora virzienā, jo sagrozīt aizdedzi tā, lai tev "sit atpakaļ" vai šauj pa izpūtēju, gandrīz nav iespējams. cita lieta, ja ar to aizdedzi nav kārtībā kautkas vispār, nevis regulējums.
vispirms svechvadus saspraud pareizaa seciibaa :gigi:

Posted: 03 Apr 2006, 14:40
by jnk
R.Ch wrote:..vareetu kaads gudrs cilveeks pastaastii par izpluudi...
Cik garas caurules vajag zirneklja metinaasanai, ja man ir V6 3.0i?
Cik liela diametra vajag caurules, ja gribu divus izpuuteejus tam pasam V6?
Cik taalu jaaliek rezonators?
Cik lielam tilpumam jaabuut rezonaatoraa?
njā, dažiem laikam visu vajag ar karotīti iebarot..

Posted: 06 Apr 2006, 11:18
by Guest
jnk --> nevēlies vēl ko publiskot no tehniskās "bībeles"? :roll:

Posted: 06 Apr 2006, 11:19
by GTracer
Anonymous wrote:jnk --> nevēlies vēl ko publiskot no tehniskās "bībeles"? :roll:
Mans :D

Posted: 06 Apr 2006, 11:23
by jnk
Anonymous wrote:jnk --> nevēlies vēl ko publiskot no tehniskās "bībeles"? :roll:
nē, nevēlos. grāmata ir iedota "palasīt" un noskanēt - drīz būs pieejama visa grāmata

Posted: 06 Apr 2006, 12:30
by Cox
soulfreak wrote:
jnk wrote:
Cox wrote:
jnk wrote:
Cox wrote: Gan jau infā būs norādīts kā saregulēt normāli un tad ''krutāk''
nebūs.
jo normāli noregulēt ir "triviāla" lieta.
Ok tad man poh*j, jo man vispirms ir jāiemācās vienkārši pareizi noregulēt, lai iet un nešķauda! Jo cik ir sanācis vienmēr lielākā piša ir tieši ar aizdedzes noregulēšnu! 9un parasti tik un tā jādodas pie onkas kas to izdara- un piebist ''te nav augstskola te ir kaut kas jāzin!''
šķaudošiem 4taktu karburatoru(?) motoriem drīzāk būtu jāskatās karburatora virzienā, jo sagrozīt aizdedzi tā, lai tev "sit atpakaļ" vai šauj pa izpūtēju, gandrīz nav iespējams. cita lieta, ja ar to aizdedzi nav kārtībā kautkas vispār, nevis regulējums.
vispirms svechvadus saspraud pareizaa seciibaa :gigi:
To kā jāliek svečvadi opelim visi zin-Tas ir tā pat kā zigulim!

Posted: 06 Apr 2006, 21:00
by A_Z
Interesē galvas kanālu slīpēšana, jo pašlaik darbā ar to nodarbojos aiz gara laika :smokz:

Posted: 06 Apr 2006, 21:01
by doubled
varetu kadu materialu, par adminu darbu nevis privilegijam. savadak daudziem te ir galvaa sakaapis.

Posted: 07 Apr 2006, 14:07
by jnk
doubled wrote:varetu kadu materialu, par adminu darbu nevis privilegijam. savadak daudziem te ir galvaa sakaapis.
pričom tur es.
es savu ieguldījumu gaisa jaukšanā jau izveicu kādu laiku atpakaļ. apnika cīnīties ar (mazajām un nenozīmīgajām) vējdzirnavām :D

Posted: 04 Sep 2006, 15:50
by Kazions
Derētu "step by step" kulises atjaunošana ar bildēm.

Posted: 04 Sep 2006, 15:51
by jnk
ev, šito topicu vaig izdzēst, sen vairs nav aktuāli.