Nu lūk tā.
Daži bij pamanijuši, ka biju palicis bez sava uzticāmā mersedesa.
Nu lūk, pavasaris bija tas laiks, kad pirms ziemas nolēmu, ka motoru jauksim vaļā un skatīsimies kas tad tur iekšā dzīvo

Pie meistara bija jāstāv rindā aptuveni 3 nedēļas, tās laimīgi nogaidijos, un meistars uzņēma mersedesu.
Nu lūk, kopā viss remonts aizņēma trīs nedēļas un vienu dienu. Šajā laikā, iemanijos braukt daudz ar velo un staigāt kājām. Tas starpcitu, ir diezgan forši

Labi, pie tēmas.
Kādas bij problēmas:
siltā laikā, ārā temp. virs + 5 grādiem, mersīts palika bez viena cilindra, tā rezultātā viss vnk ģeniāli purinājās utt
eļļas spiediens, varētu teikt, ka nebija

Vasarā bieži pielēju dzesēšanas šķidrumu, domāju, ka tas radioatora dēļ.
Ar meistaru jau bijām runājuši, kas un kā, viņš tieši 1x bija tajā brīdī klāt, kad 1. cilidrs uzsaka savu darbu.
Bija visādi varianti, viens no tiem ka
vārstu sēžas jāmaina.
Tāaa... tad kad meistars nocēla galvu nost, tad jau parādijās pirmās apskaidrības.
Ceļot galvu nost no motora bloka, vārsti no 1. cilindra vnk izkrita ārā

Starp kompensātoru un sadaleni, esot jābūt siltumspraugai, mersedesam pie auksta motora tādas nebija.
divi no četriem kompensātoriem beigti, viens pārlūzis uz pusēm pa vidu, otrs noķīlējis.
Tas tā īsumā par to, ko atklāja galvu noceļot nost.
Tad pievērsāmies motorablokam, kurā vēl uz mirkli atradās, virzuļi un tā..
Aplūkojot skatu uz motoru, un arī zemāk esošo foto, var redzēt to, ka 4. virzulis ir tāds glīti tīrs, nu lūk, kur arī galvanā dzesēšanas šķidruma pazušana..
Nu tad nākošais, kas bija jādara, jāaplūko eļļas sūknis. Lai to izdarītu, motoru bija jāpiepaceļ, esot baigi čakarīgi.
Noņemot karteri atklājās, ka savulaik mersītis ir dabujis rihtīgi pa karteri un ir bijis
labi metināts. Tad nākošais, kas raisija izbrīnu ir tas, ka karterī peldēja alumīnija klucis. Tas kā beigās izrādijās, bija kāda daļa, kas motora ķēdi mierina vai kko tādu dara.
Tāad, nākošais brīnums bija eļļas sūknis, tas bija .. nu kā lai saka

salūzis

tas bija pieskrūvēts uz dīvām skrūvēm, neviss trijām, jo trešā ķepa bija nolūzusi, kā, to neviens nezin
Tā, te daži foto :

Te var redzēt, kur eļļa ir gājusi garām
jāpievērš uzmanība 4. virzuļa kungam
Nu lūk, tad tagad pierakstīšu to, ko nomainijām.
- Šaibas zem spraulām
- ķēžu mierinātājpirksti
- Vārstu vāka blīve
- Galvas blīve
- Vārstu blīvslēgi
- hidrokompensatori
- virzuli, 1 gb lietots
- Klaņu šāles komplekts
- gredzeni visiem virzuļiem
- ģeneratora siksnas amortiz. spriegotāj gultnis
- eļļas sūknis, lietots
- eļļa
- antifrīzs
- galvas skrūvju komplekts
Tāa, tad nākošā epopeja bija ar lampām..
Bija man viņas švakas, bet ka tik švakas..

Nu lūk, doma sākumā bija tāda, atjaunot lukturus, reflektorus, un nopirkt jaunus stiklus.
Kad uzzināju cenu stikliem, pārdomāju

nolēmu, ka papulēšu. uzzināju sastāvdaļas, maķenīti noskurinājos..
Tad nākošais, bija tas, ka reāli man bija jāatjauno visi četri reflektori, viens reflektors 20 lvl ! un izvēlētā vieta ->
http://www.angars.lv to nedara, viņi iedeva meistaru, kurš to izdarītu.
Tādad, kopējā tāme
- 80 lvl + 2x 50 ( jauni bosch stikli ) = 180 lvl
nākošais variants bija ar pulēšanu
- 80 lvl + 20 - 30 lvl = ~ 110 lvl ( bet , viss stulbākaais, tas, ka man viens bija HELLA stikls, otrs TYC, tāpēc, uzskatu, ka jēga p!sties nav, jo nav OEM lukturu )
HELLA lukturu variants = 240 lvl komplekts
HELLA lietoti = 40 lvl ( HVZ kādā stāvoklī )
Nu lūk, par cik naudiņas ir tik cik viņas ir, tad meklēju ķīnu.. nu lūk, DEPO neizdevās iegūt, teica, ka tipa neesot, bet esot TYC. tas man izmaksāja 55 lvl abi lukturi.
Protams, ir šādas tādas problēmas, kā piem. spuldzītēm vadi ir par 1cm īsāki, lai tā viegli varētu ielikt to vietā, viens lukturs pēc nomazgāšanas šodien maķenīti aizsvīda.
Bet doties, ieguvums ir ļoti liels.. tiešām.. iesaku visiem, tiem , kuri domā ielikt xenonu, padomāt, varbūt var izpildīties ar normāliem līdzekļiem !
Kopā ar osram
nakts salauzējiem efekts ir ļoti

un te daži foto ar to, kādi izskatijās mani lukturi :

Ir tur viena lieka lieta

tas ir velo stūres ručka
Nu lūk, šādi man izgāja.. laikam visu pierakstiju.
Laikam vienīgā škrobe, ka nenomainijām pamatšalēs.. bet nu neko darīt

naudas bij tik cik viņas bija.
Protams, jāpiebilst tas, ka detaļas nu jau maksā krietni padaudz šim auto, un arī vairs nav visur palikušas. Bet atkal forši tas, ka ir salikti labi ražotāji
edit
protams, var diskutēt par to vai bija jēga to darīt utt.. bet nu es uzskatu, ka ir. Negribēju čakarēties ar citu motoru meklēšanu utt
Laikam savā ziņā ir kkāda cieņa pret šo auto.
edit2
kāpēc vienu virzuli mainiju, jo tam bija apm. 3-4 cm plata josla kur bija smilšpapīrs iesprūdis !
