FRETKAS OVLOV 940 2.0T
Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T
oh wow, nais, lūpa patīk, no priekšas izskatās mega, wide as fuck
Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
- Matiiss_T
- Posts: 904
- Joined: 24 Aug 2013, 14:17
- Location: Rīga - Centrs
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T
Sexas!!!
Kas tas par kantori bija tam kardāna remontam? Man arī drīzumā vajadzēs apmeklēt tādu.
Ps. Izskatās jau ka šoziem uz Vosa tu ar volvo nebrauksi



Kas tas par kantori bija tam kardāna remontam? Man arī drīzumā vajadzēs apmeklēt tādu.
Ps. Izskatās jau ka šoziem uz Vosa tu ar volvo nebrauksi

GOT SMOKE? I don't
Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T
Paudies visiem.
Kantoris tāds pavisam necils un nekādas mega reklāmas uz ielas nav, toties darbu izdara par labām naudām.
Atrodas Gaujas ielā 5, varu dabūt numuru un iedot Tev.
Pa ziemu auto, loģiski, tiks celts augšā, tā ka Voss nekur nepazudīs
Kantoris tāds pavisam necils un nekādas mega reklāmas uz ielas nav, toties darbu izdara par labām naudām.
Atrodas Gaujas ielā 5, varu dabūt numuru un iedot Tev.
Pa ziemu auto, loģiski, tiks celts augšā, tā ka Voss nekur nepazudīs

- Martinss
- Posts: 4937
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T
nav smuki nodirst savu e36Ch. wrote:Jāpiebilst, ka auto dzīvē izskatās fenomenāli zems.Starp lūpu uz zemi knapi var pēdu pabāzt. Un tas ir uz līdzenas virsmas, nevis speciāli piebraucot pie kāda uzkalniņa :e36_lv: :waau_cik_zems:

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T
Kurā vietā viņš viņu nodirš ?daboom wrote:nav smuki nodirst savu e36Ch. wrote:Jāpiebilst, ka auto dzīvē izskatās fenomenāli zems.Starp lūpu uz zemi knapi var pēdu pabāzt. Un tas ir uz līdzenas virsmas, nevis speciāli piebraucot pie kāda uzkalniņa :e36_lv: :waau_cik_zems:

Jū, Madonas aplis ir smeķīgsniko wrote:Ja negļukoja acis un citas maņas, tad manīju sestdien Madonā apli slīpējot. Volvo -

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T
Soooou, pie kā es paliku 
Bija jāiet tehniskā apskate, kas izvērtās pārsteidzoši (nu okei, salīdzinoši) elementāri
No visiem iepriekšējiem auto sanāca tikt vaļā mirkli pirms tehniskās apskates beigām, taču jau tad, kad šo auto ieķēru sapratu, ka bundža ir sterila un vismaz ar svarku nebūs jāiejaucās, kas nozīmē to, easy as fcuk.
Proooootams, slinkums darija savu un sāku atmest vairākas lietas, kuras plānoju nomainīt uz tehnisko apskati, piemēram, ielikt oriģinālos priekšējos lukturus, lai nedomā piesieties par dzeltenām miglām, kā arī ielikt oriģinālās atsperes, lai vieglāk uz bremžu stenda tikt un mazāk kur acis piesiet un vēl pāris sīkumi
BET beigās arī to visu atmetu un sanāca tā, ka vienā vakarā sadarīju visu, ar ko noteikti nevarētu iziet tehnisko
Norāvu sarkanos lukturus, dabūju vietā oriģinālos
Izrāvu homemade drifta ručņika samorezu (poga nospiesta 24/7)
Novācu Atiwes un flančus, uzliku oriģinālos bleķiniekus (kuriem aizmugurē bija lisellii, 2mm līdz ar nagiem
)
Saliku atpakaļ salonu, oriģinālo benķi, oriģinālo stūri (to tikai tāpēc, ka pārejai mēdz kontakts taurītei čakarēties)

Varbūt vēl sadarīju kaut kādus sīkumus, ko uz sitiena neatceros.
Nestrādāja atpakaļgaita, kur pie vainas bija jau iepriekš apspriestais atpakaļgaitas slēdzis kārbā. Foxijs iekš to Autosun diagnozēja un pateica tā - "Jā, Kārli, pie vainas ir tava Volvo 940 atpakaļgaitas lukturu slēdzis, tāpēc es pasūtiju jaunu un to nomainīju." Paldies viņam
Tā kā taisnā truba bija hardcore skaļa, iedomājos pamēģināt bunduli un iegādājos Magnaflow universālo bunduli, kuru iemetinājām vidū - fak, reāli likās, ka es vairs nedzirdu izplūdi, turpretim atcerējos, ka man ir mufta un skaļš ventilators
Tonis mierīgs, vairs tik traki nešaudās (par ko nedaudz žēl) un arī māmiņas ar bērniem TIK īgni neskatās virsū
Atkal paldies autosun :shurix:

AAAAAAAAAAAANYWAY, tad es devos uz skati. Nostāvēju rindu un ieraudzīju vecu, pēc skata īgnu opi, kurš ņurdēja zem deguna un bija galīgi nerunīgs
Niansēs neieslīgšu, taču mierīgi uzbrauca uz bremžu stenda
, bremzes naži, viss ok
, pacēla uz pacēlāja, visu izpētija un tad devās pie sava galdiņa, kaut ko spiest kompī.
"Kā izskatās?"
"SLIKTI IZSKATĀS!"
"Kāpēc?"
"PAR SKAĻU!"
"Nelikās, ka tik traki .."
"hehe"
okei, inspektori priecīgi iet pēc skaļuma mērāmā - tukšgaitā jau 85db (kas arī ir atļautā robeža
) nedaudz uzgāzēja un tad jau aizgāja tuvu pie 100db. rt if i cried
Beigās iedeva slimības lapu ar :
2 lukturi nebija pareizi noregulēti (par to galīgi aizmirsām - sākumā volvo purns bija augstāks par dirsu, tāpēc lukturi bija uz leju, līdz ar to tagad viņi vispār bija zemē)
2 izplūdes trokšņi pārsniedza atļauto vērtību (TA lapā bija 95db laikam)
1 nenozīmīgi virsbūves (vai nesošās konstrukcijas, neatceros tagad uz sitiena) korozijas bojājumi
Vislaik bija darbs un nebija laika kaut ko darīt - jau biju nobriedis likt oriģinālo izplūdi pilnā garumā, taču atkal nāca slinkums un laika trūkums, kas ņēma virsroku. Visi, kam stāstiju problēmu, teica "ŠVAMMES VETSIT LOL", uz ko beigās arī pavilkos.
Pa vidu bija gājiens Madonas TA un tur uzreiz ieraudzīja švammes un aizdzina
, bet pēc tam rīkojāmies apdomīgāk - atkal pie Foxija atrāvām pie savienojuma izplūdi vaļā, ielikām treknu siksnas rullīti izplūdes vidū, samazinot izplūdi no 70mm uz ~15mm
un tad arī sametām iekšā atlikušās švammes.
Aizbrauc uz TA, inspektors cits, iečekoja lukturus, nedaudz pagāzēja, iespīdināja lukturīti dibenā (volvo), pagāzēja vēl un iedeva uzlīmi.
Rezultātā atkārtotā skate ar vienu vienīgu "1".
Pats priecīgs, tad arī fiksi palūdzu tētim, lai attransportē uz Rīgu diskus, flančus un citus pribambasus, jo ar volvo kauns braukt
, kas arī operatīvi tika izdarīts, par ko liels paldies viņam kārtējo reizi 
Kamēr priekšējā lūpa bija nost, ieķēru grunti, krāsu (izrādās, man ir metālika, nevis akrils!) un laku. Turpat pie Foxija visu minimāli pieslīpēju un nopūtu ar veco labo metodi - balončegi
Galīgi nebija mērķis nokrāsot to lūpu ideāli, jo viņa noteikti cietīs ļoti daudz. Nedaudz tonis atšķirās, bet nu fuck it, vismaz beidzot viņu var redzēt un mani pilnībā apmierina
Labi, nekas svarīgs vairs nav prātā. Šovakar ar Foxiju saskrējāmies lai nedaudz kaut ko pabildētu un sanāca pāris bildes.
Pagaidām tas arī viss



To-do-list :
- sabildēt dzirkstelītes uz Krasta ielas

Bija jāiet tehniskā apskate, kas izvērtās pārsteidzoši (nu okei, salīdzinoši) elementāri

No visiem iepriekšējiem auto sanāca tikt vaļā mirkli pirms tehniskās apskates beigām, taču jau tad, kad šo auto ieķēru sapratu, ka bundža ir sterila un vismaz ar svarku nebūs jāiejaucās, kas nozīmē to, easy as fcuk.

Proooootams, slinkums darija savu un sāku atmest vairākas lietas, kuras plānoju nomainīt uz tehnisko apskati, piemēram, ielikt oriģinālos priekšējos lukturus, lai nedomā piesieties par dzeltenām miglām, kā arī ielikt oriģinālās atsperes, lai vieglāk uz bremžu stenda tikt un mazāk kur acis piesiet un vēl pāris sīkumi

BET beigās arī to visu atmetu un sanāca tā, ka vienā vakarā sadarīju visu, ar ko noteikti nevarētu iziet tehnisko

Norāvu sarkanos lukturus, dabūju vietā oriģinālos
Izrāvu homemade drifta ručņika samorezu (poga nospiesta 24/7)
Novācu Atiwes un flančus, uzliku oriģinālos bleķiniekus (kuriem aizmugurē bija lisellii, 2mm līdz ar nagiem

Saliku atpakaļ salonu, oriģinālo benķi, oriģinālo stūri (to tikai tāpēc, ka pārejai mēdz kontakts taurītei čakarēties)

Varbūt vēl sadarīju kaut kādus sīkumus, ko uz sitiena neatceros.
Nestrādāja atpakaļgaita, kur pie vainas bija jau iepriekš apspriestais atpakaļgaitas slēdzis kārbā. Foxijs iekš to Autosun diagnozēja un pateica tā - "Jā, Kārli, pie vainas ir tava Volvo 940 atpakaļgaitas lukturu slēdzis, tāpēc es pasūtiju jaunu un to nomainīju." Paldies viņam

Tā kā taisnā truba bija hardcore skaļa, iedomājos pamēģināt bunduli un iegādājos Magnaflow universālo bunduli, kuru iemetinājām vidū - fak, reāli likās, ka es vairs nedzirdu izplūdi, turpretim atcerējos, ka man ir mufta un skaļš ventilators

Tonis mierīgs, vairs tik traki nešaudās (par ko nedaudz žēl) un arī māmiņas ar bērniem TIK īgni neskatās virsū

Atkal paldies autosun :shurix:

AAAAAAAAAAAANYWAY, tad es devos uz skati. Nostāvēju rindu un ieraudzīju vecu, pēc skata īgnu opi, kurš ņurdēja zem deguna un bija galīgi nerunīgs

Niansēs neieslīgšu, taču mierīgi uzbrauca uz bremžu stenda


"Kā izskatās?"
"SLIKTI IZSKATĀS!"
"Kāpēc?"
"PAR SKAĻU!"
"Nelikās, ka tik traki .."
"hehe"
okei, inspektori priecīgi iet pēc skaļuma mērāmā - tukšgaitā jau 85db (kas arī ir atļautā robeža

Beigās iedeva slimības lapu ar :
2 lukturi nebija pareizi noregulēti (par to galīgi aizmirsām - sākumā volvo purns bija augstāks par dirsu, tāpēc lukturi bija uz leju, līdz ar to tagad viņi vispār bija zemē)
2 izplūdes trokšņi pārsniedza atļauto vērtību (TA lapā bija 95db laikam)
1 nenozīmīgi virsbūves (vai nesošās konstrukcijas, neatceros tagad uz sitiena) korozijas bojājumi
Vislaik bija darbs un nebija laika kaut ko darīt - jau biju nobriedis likt oriģinālo izplūdi pilnā garumā, taču atkal nāca slinkums un laika trūkums, kas ņēma virsroku. Visi, kam stāstiju problēmu, teica "ŠVAMMES VETSIT LOL", uz ko beigās arī pavilkos.
Pa vidu bija gājiens Madonas TA un tur uzreiz ieraudzīja švammes un aizdzina


Aizbrauc uz TA, inspektors cits, iečekoja lukturus, nedaudz pagāzēja, iespīdināja lukturīti dibenā (volvo), pagāzēja vēl un iedeva uzlīmi.
Rezultātā atkārtotā skate ar vienu vienīgu "1".

Pats priecīgs, tad arī fiksi palūdzu tētim, lai attransportē uz Rīgu diskus, flančus un citus pribambasus, jo ar volvo kauns braukt


Kamēr priekšējā lūpa bija nost, ieķēru grunti, krāsu (izrādās, man ir metālika, nevis akrils!) un laku. Turpat pie Foxija visu minimāli pieslīpēju un nopūtu ar veco labo metodi - balončegi

Galīgi nebija mērķis nokrāsot to lūpu ideāli, jo viņa noteikti cietīs ļoti daudz. Nedaudz tonis atšķirās, bet nu fuck it, vismaz beidzot viņu var redzēt un mani pilnībā apmierina

Labi, nekas svarīgs vairs nav prātā. Šovakar ar Foxiju saskrējāmies lai nedaudz kaut ko pabildētu un sanāca pāris bildes.
Pagaidām tas arī viss




To-do-list :
- sabildēt dzirkstelītes uz Krasta ielas

- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T
Paldies!
Vizuālais šogad netiks mainīts, jo ir citas lietas, kurās grūst naudu + nav vajadzības pa ziemu to visu apskādēt
Uz pavasari gan vajadzētu svaigu two tone kārtu
Vizuālais šogad netiks mainīts, jo ir citas lietas, kurās grūst naudu + nav vajadzības pa ziemu to visu apskādēt

Uz pavasari gan vajadzētu svaigu two tone kārtu

Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T
Bildes foršas sanākušas!
Par švammēm diezgan smieklīgi - nezināju, ka TA inspektori tagad meklē švammes, ja ir aizdomas par to esamību.
Par švammēm diezgan smieklīgi - nezināju, ka TA inspektori tagad meklē švammes, ja ir aizdomas par to esamību.

Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings. PM!
Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T
mans otrs mīļākais volvo šajā forumā 

Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.