No šīs puses grīda neizskatījās pārāk slikta
Ceļam augšā
šis bija "labais" slieksnis, aizmugurē bija mazi caurumi, šos te es ar skrūvgriezi izbakstīju
Slieksnis sapuvis no iekšas, korķi bija vietā, caurumu priekšā nebija, taču smiltis kaut kā bija tikušas iekšā
kāds "meistars" jau veicis remontu
Sāku urbt punktmetinājumus, bet sanāca diezgan dirsā, nācās diezgan vardarbīgi klapēt, lai dabūtu nost
Būs tikai aizmugurē nelieli caurumi jāsametina
nākošais gabals, kas tika nedaudz sapists
Tas kāpēc tik sūdīgi nāk nost vēlāk taps skaidrs
Kraukšķīgi
Jaunā gabala izveidošana
Te jau pabeigts un tiek piemērīts
Turpinās sliekšņa urbšana, iet diezgan dirsā.
Tad bija jāsāk vidējās daļas atdalīšana un dirsā nevarēja vairs ieurbt, urbji slīd nost no metinājuma vietām, varbūt ir arī nedaudz padiluši, bet metāla plāksnē var ieurbt bez problēmām. Man palika zajebal un aizbraucu nopirkt urbjus, veikalā dažādu veidu, neviens tuvumā nav, neko par urbjiem nesaprotu, bet paņēmu kobalta urbjus, jo google rāda ka esot izturīgāki. Sāku urbt un jā, iet iekšā kā sviestā

, attiecīgi tagad arī varēja smuki noņemt netaisot mega sapistus caurumus, viegli aizbāžot skrūvgriezi dzirdama patīkama *klik* skaņa un daļa atdalās
Līdz ar to arī raitāk iet. Slieksnis = OFF
Te var redzēt starpību cik hujovi sākumā atdalīts un cik daudz labāk ir pēc kobalta urbju iegādes.
Mēginu taisnot
Ar metināšanu ir tā ka citās vietās punkti sanāk, manuprāt, ļoti labi, bet citur ir diezgan dirsā, esmu dažādi mēģinājis regulēt, bet kaut kā līdz galam laikam man tas nesanāk
Rūsa gan šur tur paliek, jo ar fleksi netiek klāt, varbūt ar smiltīm kaut ko varētu iesākt, bet ņemt vel paneļus nost būtu par traku 350 eiro pasātam. Cerams ka nesapūs pa pāris gadiem tās vietas.
Šis bija kapitāli dirsā, lai kaut ko normāli darītu tiešām jāņem ārā panelis un vadi, dirsā tos jobanos kartonus, beigās gaisma nekāda, nesaproti un neredzi ko metini
Rezultāts
Tiek atjaunotas vietas kur slieksnim stiprināties
Citur mēgināju iztīrīt rūsu un uzlikt buvanolu(jo tas jau bija mājās), bet mēdza sanākt šādi

. Šo gabalu kādas piecas reizes tīrīju un liku buvanolu, bet beigās atmetu ar roku
Kārtējā piemērīšana kā viss saiet kopā
Daudz maz dabūju atpakaļ, sākumā bija pilnībā nost
Protams viss gabals nevarēja būt forši taisns, jo grīda tomēr šķība
Atkal par šuvēm, vairāk pa labi ir gabals kur liku 4 punktus uzreiz pēc kārtas un rezultāts sanāca diezgan labs, bet pa kreisi bija pa vienam punktam ik pa brīdim, lai nevērptos un tā, bet pizģets nesanāk tādā veidā

, slīpējot šuves tur, protams, arī nav kārtīgi iededzis un vēlreiz jāmetina.
Atkal čekošana kā viss saiet kopā
šur tur būs jātaisno
Uzliktu vidusdaļu uz sliekšņa, lai varētu precīzi izurbt kur ir caurumi
Nu bet, protams
Izlēmu pieraut vidus daļu uz kādiem punktiem, ārējam slieksnim apakšā izurbt jaunus punktus un augšā izurbt oriģinālās vietas no salona puses kad slieksnis būtu uz mašīnas.
Pirmie plug weld'i, speciāli nefočēju pirms slīpēšanas, jo sanāca diezgan krimināli
Beidzot sākās kopā likšana
Jau labāk
Laikam kaut kur krāsa žuva, tāpēc nedaudz pieķēros grīdai
*ievietot dziļas nopūtas skaņu*
Izurbu kad slieksnis bija uz mašīnas, kas gan nebija labi, jo vairs tik labi nepiegulēja. Uz galda būtu pisakas izurbt, principā prasās pēc tā instrumenta ar ko var iztaisīt punktus.
Paliela šķirba
Visi gabali tagad pierauti, ar šo gan gāja visgrūtāk, tos metinājumus noteikti būtu grūti par plug weldiem saukt
Te man šķiet šis tas ir labi sanācis, vairākus no metinājumiem pat nevajag slīpēt
Pēdējie urbumi
Kaut kāda plāksne, lai būtu vieglāk uzsākt
Noslīpēts un nokrāsots, slieksnis = ON.
Šuvju mastika salaiduma vietās
Šo arī aizzieķēju ciet
Iepūtu arī vasku
Domāju ka šie arī ir vaska iepūšanai, lai pasargātu ārējo slāni, bet nevarēja iebāzt

. šos, protams, arī aizzieķēju, lai smiltis netiek iekšā.
Te laikam par daudz tika
Smuki nav, bet vismaz noslēgts ir.
Diezgan tizls gabals, jo rūsa iet zem krēsla stiprinājuma
Te būs nedaudz gateris, jo jau mēnesi taisu vienu pusi un arī negribas urbt nost krēsla stiprinājumu, tomēr 350 eiro passāts
Buvanols ir gavno, uzklāju plikam metālam uz kura rūsas nav un tas sācis rūsēt [censored].
Negribas metināt šito sūdu
šuvju mastika un gatavs
Problēma ir
Problēmas nav
Grīda arī nokrāsota, caurumu nebija, bet bija oriģinālā krāsa sākusi lobīties un nedaudz virspusēja rūsa
Tā saka ka pirmie kucēni ir jāslīcina, labi ka nesāku ar jettu

.Biju sākumā baigo penteri ar tekstu domājis taisīt, bet bildēs viss redzams

. Pieļāvu diezgan daudz kļūdu, bet arī esmu daudz ko iemācījies. Ja ir kādi ieteikumi par to kā labāk varēja darīt, var droši ierakstīt topikā.