Page 11 of 33
Re: Rihy cosworth
Posted: 25 Aug 2009, 00:21
by RiCh
fubuz wrote:IMO kāda starpība tas pats, kas ir e30 aizmugurējām bremzēm.
K-kādi e30 nāca uzreiz ar disku bremzēm aizmugurē.
Re: Rihy cosworth
Posted: 25 Aug 2009, 00:22
by Mikuzz
Voicis wrote:
piekriitu ka piepishanaas, no pieredzes. pirms meenesha gaaju skati infiniti, piepisaas ka nav hrenona korekcijas, lai gadn jau tresho gadu eju vienaa un taja pashaa vietaa, pie viena un taa pasha pipara, tikai shogad ir probleema ar to, bet nu tiku kkaa sveikaa cauri..
2. pagaajshnedeelj gaaju savam spainim skati, pieseejaas par izpluudi, preciizi punktu nenociteeshu, bet neatbilst konstrukcijai, laigan pagaajshgad vispaar par to neko neuzprasiija, korkjis gala un aidaa. shogad 1.konstrukcija, 2. skanja cho ta kkas 99,6 dB ar visu korkji, cik bez, nezinu

, 3.atgaazes, un 4. kko par labdu veel pieseejaas.
Bieži piekrītu, šoreiz nē.
Korekcijai xenonam jābūt, ja vien tas nav amerikānis.
Subaru, Evo standartvainas- bramzes, troksnis, atgāzes...
Konstrukcija neatbilst tapēc, ka troksnis neatbilst, būs troksnis atļautajā līmenī, būs viss labi
Noteikumus pieņēma ministru kabinets, pēc tiem arī tur strādā :neka:
Re: Rihy cosworth
Posted: 25 Aug 2009, 00:24
by Mikuzz
fubuz wrote:IMO kāda starpība tas pats, kas ir e30 aizmugurējām bremzēm.
A kas ar E30 pakaļējām bremzēm ?

Re: Rihy cosworth
Posted: 25 Aug 2009, 08:30
by GirtzB
tas ka oem disku bremzes aizmugurē bija pieejamas jau no 318is, nevis tikai 325
Re: Rihy cosworth
Posted: 25 Aug 2009, 17:41
by Voicis
Mikuzz wrote:Voicis wrote:
piekriitu ka piepishanaas, no pieredzes. pirms meenesha gaaju skati infiniti, piepisaas ka nav hrenona korekcijas, lai gadn jau tresho gadu eju vienaa un taja pashaa vietaa, pie viena un taa pasha pipara, tikai shogad ir probleema ar to, bet nu tiku kkaa sveikaa cauri..
2. pagaajshnedeelj gaaju savam spainim skati, pieseejaas par izpluudi, preciizi punktu nenociteeshu, bet neatbilst konstrukcijai, laigan pagaajshgad vispaar par to neko neuzprasiija, korkjis gala un aidaa. shogad 1.konstrukcija, 2. skanja cho ta kkas 99,6 dB ar visu korkji, cik bez, nezinu

, 3.atgaazes, un 4. kko par labdu veel pieseejaas.
Bieži piekrītu, šoreiz nē.
Korekcijai xenonam jābūt, ja vien tas nav amerikānis.
Subaru, Evo standartvainas- bramzes, troksnis, atgāzes...
Konstrukcija neatbilst tapēc, ka troksnis neatbilst, būs troksnis atļautajā līmenī, būs viss labi
Noteikumus pieņēma ministru kabinets, pēc tiem arī tur strādā :neka:
bet vai tad es teicu ka kaut kam nav jaabut?
es saliidzinaaju, kaa bija pagaajushogad un ka ir tagad, ka tagad skataas kaut kaa ipashi, atshkjiriibaa no pagaajushaa gada.
infiniti ir kanaadietis.
konstrukciju un troxni es pilniigi saprotu ka mani neizlaida, un neko nenoliedzu un neesmu teici ka lasharas vai maitas ka neizlaida, veinkaarshi pagaajushogad neko par konstrukciju neteica. taa luuk.
Re: Rihy cosworth
Posted: 25 Aug 2009, 17:43
by Voicis
Rihy wrote:fubuz wrote:
bet kā pie velna cilvēks, kam nav STIenis var pateikt, ka ir WRX mazās bremzes?
Nu pirmkārt TA darbinieki tur vairums nestrādā pirmo dienu un no tehniskajām lietām kaut ko sajēdz.
Otrkārt - ja tikko reģistrēts stienis bijis uz TA, ar visām brembo bremzēm utt, var tak saprast, ka tie mazie diski nav original. nav jau jābūt speciālistam, lai to pateiktu.
regjistraacijas aplieciibaa vienkaarshi Subaru Impreza, vairs nekas

nu je neskaita ka 195KW
Re: Rihy cosworth
Posted: 25 Aug 2009, 20:43
by Mikuzz
Voicis wrote:
bet vai tad es teicu ka kaut kam nav jaabut?
es saliidzinaaju, kaa bija pagaajushogad un ka ir tagad, ka tagad skataas kaut kaa ipashi, atshkjiriibaa no pagaajushaa gada.
infiniti ir kanaadietis.
konstrukciju un troxni es pilniigi saprotu ka mani neizlaida, un neko nenoliedzu un neesmu teici ka lasharas vai maitas ka neizlaida, veinkaarshi pagaajushogad neko par konstrukciju neteica. taa luuk.
Nevar tā būt, ka legālu xenonu laiž cauri un tad izdomā ka nelaiž, tas nav no darbinieka atkarīgs...
Ar troksni visādi gadās, pa gadu bišk izdega virinot, un rezultāts gatavs

Re: Rihy cosworth
Posted: 25 Aug 2009, 22:47
by Rihy
Labi, labi, nepiekakājiet manu topiku

Re: Rihy cosworth
Posted: 26 Aug 2009, 17:38
by *Sicram
Es zinu, kaut ko tādu , ko zin tikai es un Rihy

Re: Rihy cosworth
Posted: 26 Aug 2009, 17:57
by Rihy
Tieši tā. Šodien pienāk zvans no csdd pārvaldes. Tur man izskaidro, ka šie, kā jau iepriekš teica, ir sazinājušies ar bremžu ražotāju. Tarox ir snieguši csdd visus nepieciešamos serfitikātus par pārbūvi, par testiem utt. Vārdu sakot, csdd apstiprina šo esošo bremžu sistēmas pārbūvi, arī ar visām armētajām bremžu šļaukām. Tas viss tiks klasificēts kā 1. pakāpes pārbūve. Ļoti labi

Re: Rihy cosworth
Posted: 26 Aug 2009, 18:00
by Juzix
Re: Rihy cosworth
Posted: 26 Aug 2009, 18:00
by DeeCee
Re: Rihy cosworth
Posted: 26 Aug 2009, 18:08
by DimanC
Rihy wrote:Tieši tā. Šodien pienāk zvans no csdd pārvaldes. Tur man izskaidro, ka šie, kā jau iepriekš teica, ir sazinājušies ar bremžu ražotāju. Tarox ir snieguši csdd visus nepieciešamos serfitikātus par pārbūvi, par testiem utt. Vārdu sakot, csdd apstiprina šo esošo bremžu sistēmas pārbūvi, arī ar visām armētajām bremžu šļaukām. Tas viss tiks klasificēts kā 1. pakāpes pārbūve. Ļoti labi

ja jau offtopiks, tad lai iet offtopiks līdz galam
man ziņkārība:
Tarox ir Tavas fiestas šķūninga bremžu izgatavotājs?
vai zini, kādus "visus nepieciešamos sertifikātus" tas Tarox ir iesniedzis? LV tak testi diez vai k-kādi veikti... kaut kas no Eiropas, TÜV vai tml?
kas viņus uz to pamudināja un kāda viņiem to motivācija darīt?
p.s. apsveicu. šitā sajūta ir pazīstama, kad pēc ilgiem laikiem ietiepīgā iestādē tomēr panāc savu taisnību

Re: Rihy cosworth
Posted: 26 Aug 2009, 18:28
by Rihy
Kāda viņiem motivācija? Acīmredzot viena - pamatoti atbildēt uz manis iesniegto sūdzību, kāpēc šīs bremzes neder. Toreiz viņi teica, ka sazināsies ar ražotāju. To arī izdarīja. Un acīmredzot Tarox bija spējīgs attiecīgi visu pamatot. Minēja, ka saņēmuši serfitikātus, kaut kādus testu rezultātus u.tml. Uz vietas, iespējams, man visu izstāstīs sīkāk un saprotamāk. Bet nu ir prieks, ka tomēr veselais saprāts un patiesība uzvar, jo ne jau es pašrocīgu tur esmu kaut ko pārbūvējis utt.

Re: Rihy cosworth
Posted: 26 Aug 2009, 19:14
by gacciZm
Īstenībā esmu nedaudz pārsteigts par bijušā kantora manevru - zvanīt bremžu ražotājam, lai pārliecinātos par attiecīgā produkta legalitāti. Šis varētu būt labs precedents līdzīgiem gadījumiem arī vēlāk. Iespējams, ka beidzot kkas mainīsies tajā "mūsu TUV un cits TUV" bardakā.
Re: Rihy cosworth
Posted: 26 Aug 2009, 21:49
by Mikuzz
Armētās šļaukas vienas pašas skaitīsies kā pārbūve, bet ja ļoti gribēsies, tad varēs legalizēt uz sava auto jebkurš

Re: Rihy cosworth
Posted: 27 Aug 2009, 10:49
by Tomels
Tiešām esmu pārsteigts.
Re: Rihy cosworth
Posted: 27 Aug 2009, 13:25
by rixis
tas ir labi

Re: Rihy cosworth
Posted: 27 Aug 2009, 13:32
by Val
Tad jau oriģinālajām bremzēm no cita modeļa arī nebūs problēmu ar legalitāti

Re: Rihy cosworth
Posted: 28 Aug 2009, 18:09
by Rihy
Kā jau minimeetā daudzi redzēja, fords ir ieguvis tehnisko apskati (uz mēnesi). Atliek sadarīt pārējās, salīdzinoši maznozīmīgās lietas un tad jau droši varēs doties pēc normālas TA. Kad braucu prom, noteikti varēja dzirdēt, kā gaudo kārba. Šodien tas viss pastiprinājās, kļuva grūtāk slēgt ātrumus, 3. ātrumā ar krakšķi. Otrajā tai gaudošanai klāt nāca pat krakšķi un klaboņa neliela. Ir variants, ka kārbā ir ielieta nepareiza eļļa

Vai arī tās eļļas noplūdes ir tieši no kārbas :neka: