Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 10 Jan 2011, 23:56
Akmens tilts īstenībā arī ir "viengabalains" - tb viena sija pāri visam tiltam. Deformācijas šuves (neatceros īsti) vienā vai abos galos. Pa vidu tur nav šuvju.
Tilta sākums un beigas.. Vistrakāk ir uzbrauciens centra virzienā, mašīnā ir šāda sajūtaAndroid wrote:Akmens tilts īstenībā arī ir "viengabalains" - tb viena sija pāri visam tiltam. Deformācijas šuves (neatceros īsti) vienā vai abos galos. Pa vidu tur nav šuvju.
hmm bet vanšu tiltam vispā šuvju nava, jeb tika labi noslēptas ka nevar pamanītAndroid wrote:Akmens tilts īstenībā arī ir "viengabalains" - tb viena sija pāri visam tiltam. Deformācijas šuves (neatceros īsti) vienā vai abos galos. Pa vidu tur nav šuvju.
manliekas ,ka viena pie Zatlera pils irmudvayne wrote:hmm bet vanšu tiltam vispā šuvju nava, jeb tika labi noslēptas ka nevar pamanītAndroid wrote:Akmens tilts īstenībā arī ir "viengabalains" - tb viena sija pāri visam tiltam. Deformācijas šuves (neatceros īsti) vienā vai abos galos. Pa vidu tur nav šuvju.
Android wrote:Akmens tilts īstenībā arī ir "viengabalains" - tb viena sija pāri visam tiltam. Deformācijas šuves (neatceros īsti) vienā vai abos galos. Pa vidu tur nav šuvju.
tur ir jābrauc gar pašu kreiso malu, gandrīž uz sliedēm jālien, tad nejūtdzejnieks wrote:Tilta sākums un beigas.. Vistrakāk ir uzbrauciens centra virzienā, mašīnā ir šāda sajūtaAndroid wrote:Akmens tilts īstenībā arī ir "viengabalains" - tb viena sija pāri visam tiltam. Deformācijas šuves (neatceros īsti) vienā vai abos galos. Pa vidu tur nav šuvju.
Salu tilta šuvi var eleganti apbraukt, braucot pa Dienvidu tiltuFoxijs wrote:tur ir jābrauc gar pašu kreiso malu, gandrīž uz sliedēm jālien, tad nejūtdzejnieks wrote:Tilta sākums un beigas.. Vistrakāk ir uzbrauciens centra virzienā, mašīnā ir šāda sajūtaAndroid wrote:Akmens tilts īstenībā arī ir "viengabalains" - tb viena sija pāri visam tiltam. Deformācijas šuves (neatceros īsti) vienā vai abos galos. Pa vidu tur nav šuvju.a salu tilta šuvi laikam neapbraukt
Gribi Teikt, ka estakāde no Piedrūjas ielas uz Dienvidu tiltu ir normāla uzbrauktuve?? Jau pirmajā dienā, kad atklāja, braucu tur ar Volvo + R18 = mana reakcijaAndroid wrote:Salu tilta šuvi var eleganti apbraukt, braucot pa Dienvidu tiltuFoxijs wrote:tur ir jābrauc gar pašu kreiso malu, gandrīž uz sliedēm jālien, tad nejūtdzejnieks wrote:Tilta sākums un beigas.. Vistrakāk ir uzbrauciens centra virzienā, mašīnā ir šāda sajūtaAndroid wrote:Akmens tilts īstenībā arī ir "viengabalains" - tb viena sija pāri visam tiltam. Deformācijas šuves (neatceros īsti) vienā vai abos galos. Pa vidu tur nav šuvju.a salu tilta šuvi laikam neapbraukt
Hz, neesmu braucis tur ar volvo un R18. Ar savējo autiņu - hz, nekā tāda nemanījudzejnieks wrote:Gribi Teikt, ka estakāde no Piedrūjas ielas uz Dienvidu tiltu ir normāla uzbrauktuve?? Jau pirmajā dienā, kad atklāja, braucu tur ar Volvo + R18 = mana reakcijaAndroid wrote:Salu tilta šuvi var eleganti apbraukt, braucot pa Dienvidu tiltuFoxijs wrote:tur ir jābrauc gar pašu kreiso malu, gandrīž uz sliedēm jālien, tad nejūtdzejnieks wrote:Tilta sākums un beigas.. Vistrakāk ir uzbrauciens centra virzienā, mašīnā ir šāda sajūtaAndroid wrote:Akmens tilts īstenībā arī ir "viengabalains" - tb viena sija pāri visam tiltam. Deformācijas šuves (neatceros īsti) vienā vai abos galos. Pa vidu tur nav šuvju.a salu tilta šuvi laikam neapbraukt
, jo tikko tak atklāja estakādi...
Varkaļu kanāls un vispār V-pils šoseja posmā no Jūrmalas robežas (Priedaines) līdz kādreizējā Salas pagasta robežai ir Jūrmalas pārziņā - viņi uztur ceļa posmu, viņi arī atbild par bedrēm un visu pārējo.psyhotype wrote:Ventspils šoseja, virzienā uz ventspili - nedaudz aiz varkaļu kanāla viena diezgan liela un dziļa bedre
Tās jau tur labu laiku, manuprāt - vai nu tās pašas vai tajā pašā rajonā, bet uz pagājušo BBP braucot čoms uzsita riepu.lm wrote:4dien šoseja Rīga - Liepāj virzienā uz Liepāju, pēc pagrieziena uz Piņķiem ir divas/trīs izcilas bedres, neslikts slaloms, savādāk bampers kirdik būtu.
Principā diezgan bieži sanāk braukt Rīga - Liepāja - Rīga un nebiju pamanījis, kaut arī nepamanīt ir grūti. Varbūt visu laiku lāpa ciet un atkal izsit, bet nu 4dien tur bija pamatīgs caurums.Guntijs wrote:Tās jau tur labu laiku, manuprāt - vai nu tās pašas vai tajā pašā rajonā, bet uz pagājušo BBP braucot čoms uzsita riepu.lm wrote:4dien šoseja Rīga - Liepāj virzienā uz Liepāju, pēc pagrieziena uz Piņķiem ir divas/trīs izcilas bedres, neslikts slaloms, savādāk bampers kirdik būtu.
Šajā būvniecības sezonā paredzēts veikt ceļa segas pastiprināšanu - īsāk sakot - rekonstrukcija.lm wrote:Principā diezgan bieži sanāk braukt Rīga - Liepāja - Rīga un nebiju pamanījis, kaut arī nepamanīt ir grūti. Varbūt visu laiku lāpa ciet un atkal izsit, bet nu 4dien tur bija pamatīgs caurums.Guntijs wrote:Tās jau tur labu laiku, manuprāt - vai nu tās pašas vai tajā pašā rajonā, bet uz pagājušo BBP braucot čoms uzsita riepu.lm wrote:4dien šoseja Rīga - Liepāj virzienā uz Liepāju, pēc pagrieziena uz Piņķiem ir divas/trīs izcilas bedres, neslikts slaloms, savādāk bampers kirdik būtu.