Page 101 of 123

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 10 Jan 2011, 23:56
by Android
Akmens tilts īstenībā arī ir "viengabalains" - tb viena sija pāri visam tiltam. Deformācijas šuves (neatceros īsti) vienā vai abos galos. Pa vidu tur nav šuvju.

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 11 Jan 2011, 00:01
by dzejnieks
Android wrote:Akmens tilts īstenībā arī ir "viengabalains" - tb viena sija pāri visam tiltam. Deformācijas šuves (neatceros īsti) vienā vai abos galos. Pa vidu tur nav šuvju.
Tilta sākums un beigas.. Vistrakāk ir uzbrauciens centra virzienā, mašīnā ir šāda sajūta :42:

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 11 Jan 2011, 00:04
by mudvayne
Android wrote:Akmens tilts īstenībā arī ir "viengabalains" - tb viena sija pāri visam tiltam. Deformācijas šuves (neatceros īsti) vienā vai abos galos. Pa vidu tur nav šuvju.
hmm bet vanšu tiltam vispā šuvju nava, jeb tika labi noslēptas ka nevar pamanīt :D

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 11 Jan 2011, 00:07
by *Sicram
mudvayne wrote:
Android wrote:Akmens tilts īstenībā arī ir "viengabalains" - tb viena sija pāri visam tiltam. Deformācijas šuves (neatceros īsti) vienā vai abos galos. Pa vidu tur nav šuvju.
hmm bet vanšu tiltam vispā šuvju nava, jeb tika labi noslēptas ka nevar pamanīt :D
manliekas ,ka viena pie Zatlera pils ir

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 11 Jan 2011, 00:16
by DeeCee
ir shuves, citaadi galarezultaats buutu interesants :D

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 11 Jan 2011, 01:02
by Andis
Android wrote:Akmens tilts īstenībā arī ir "viengabalains" - tb viena sija pāri visam tiltam. Deformācijas šuves (neatceros īsti) vienā vai abos galos. Pa vidu tur nav šuvju.

Abos galos, tikai Pārdaugavas pusē ir izspiestas risas nenormāli, un tā jau ir vismaz divus gadus.


Par dienvidnieku jau nu būtu kauns kaut ko *irst, jo tur viss ir +/- ok. Man pēdējo gadu diski mazāki par 17 nav bijuši, problēmas nesagādā. Vajag skatīties kur brauc, ja neredzam ir varianti, kā arī iegaumēt sliktās vietas man nekad nav sagādājis dižas problēmas. :kiss:

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 11 Jan 2011, 13:39
by Foxijs
dzejnieks wrote:
Android wrote:Akmens tilts īstenībā arī ir "viengabalains" - tb viena sija pāri visam tiltam. Deformācijas šuves (neatceros īsti) vienā vai abos galos. Pa vidu tur nav šuvju.
Tilta sākums un beigas.. Vistrakāk ir uzbrauciens centra virzienā, mašīnā ir šāda sajūta :42:
tur ir jābrauc gar pašu kreiso malu, gandrīž uz sliedēm jālien, tad nejūt :D a salu tilta šuvi laikam neapbraukt :|

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 11 Jan 2011, 13:51
by Android
Foxijs wrote:
dzejnieks wrote:
Android wrote:Akmens tilts īstenībā arī ir "viengabalains" - tb viena sija pāri visam tiltam. Deformācijas šuves (neatceros īsti) vienā vai abos galos. Pa vidu tur nav šuvju.
Tilta sākums un beigas.. Vistrakāk ir uzbrauciens centra virzienā, mašīnā ir šāda sajūta :42:
tur ir jābrauc gar pašu kreiso malu, gandrīž uz sliedēm jālien, tad nejūt :D a salu tilta šuvi laikam neapbraukt :|
Salu tilta šuvi var eleganti apbraukt, braucot pa Dienvidu tiltu :naac:

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 11 Jan 2011, 22:09
by dzejnieks
Android wrote:
Foxijs wrote:
dzejnieks wrote:
Android wrote:Akmens tilts īstenībā arī ir "viengabalains" - tb viena sija pāri visam tiltam. Deformācijas šuves (neatceros īsti) vienā vai abos galos. Pa vidu tur nav šuvju.
Tilta sākums un beigas.. Vistrakāk ir uzbrauciens centra virzienā, mašīnā ir šāda sajūta :42:
tur ir jābrauc gar pašu kreiso malu, gandrīž uz sliedēm jālien, tad nejūt :D a salu tilta šuvi laikam neapbraukt :|
Salu tilta šuvi var eleganti apbraukt, braucot pa Dienvidu tiltu :naac:
Gribi Teikt, ka estakāde no Piedrūjas ielas uz Dienvidu tiltu ir normāla uzbrauktuve?? Jau pirmajā dienā, kad atklāja, braucu tur ar Volvo + R18 = mana reakcija :shock: , jo tikko tak atklāja estakādi...

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 11 Jan 2011, 22:22
by Android
dzejnieks wrote:
Android wrote:
Foxijs wrote:
dzejnieks wrote:
Android wrote:Akmens tilts īstenībā arī ir "viengabalains" - tb viena sija pāri visam tiltam. Deformācijas šuves (neatceros īsti) vienā vai abos galos. Pa vidu tur nav šuvju.
Tilta sākums un beigas.. Vistrakāk ir uzbrauciens centra virzienā, mašīnā ir šāda sajūta :42:
tur ir jābrauc gar pašu kreiso malu, gandrīž uz sliedēm jālien, tad nejūt :D a salu tilta šuvi laikam neapbraukt :|
Salu tilta šuvi var eleganti apbraukt, braucot pa Dienvidu tiltu :naac:
Gribi Teikt, ka estakāde no Piedrūjas ielas uz Dienvidu tiltu ir normāla uzbrauktuve?? Jau pirmajā dienā, kad atklāja, braucu tur ar Volvo + R18 = mana reakcija :shock: , jo tikko tak atklāja estakādi...
Hz, neesmu braucis tur ar volvo un R18. Ar savējo autiņu - hz, nekā tāda nemanīju :hvz:

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 13 Jan 2011, 11:28
by rrrainis
Rīgā vietām melnais ledus! Uzmanās!

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 13 Jan 2011, 18:41
by psyhotype
Ventspils šoseja, virzienā uz ventspili - nedaudz aiz varkaļu kanāla viena diezgan liela un dziļa bedre :wink:

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 13 Jan 2011, 23:08
by Android
psyhotype wrote:Ventspils šoseja, virzienā uz ventspili - nedaudz aiz varkaļu kanāla viena diezgan liela un dziļa bedre :wink:
Varkaļu kanāls un vispār V-pils šoseja posmā no Jūrmalas robežas (Priedaines) līdz kādreizējā Salas pagasta robežai ir Jūrmalas pārziņā - viņi uztur ceļa posmu, viņi arī atbild par bedrēm un visu pārējo.
Par šo konkrēto bedri Jūrmalai ir uzrakstīts priekšraksts - šiem jau bija visu jāsalabo. Rīt pabakstīšu kas tur notiek un kāpēc nav vēl neko izdarījuši.

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 13 Jan 2011, 23:46
by Juris_V
Jeekabpils - Liivaani. Tgd pirms stundas braucaam. Celjsh tiirs ledutinjsh...

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 15 Jan 2011, 11:48
by lm
4dien šoseja Rīga - Liepāja virzienā uz Liepāju, pēc pagrieziena uz Piņķiem ir divas/trīs izcilas bedres, neslikts slaloms, savādāk bampers kirdik būtu.

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 15 Jan 2011, 12:52
by Guntijs
lm wrote:4dien šoseja Rīga - Liepāj virzienā uz Liepāju, pēc pagrieziena uz Piņķiem ir divas/trīs izcilas bedres, neslikts slaloms, savādāk bampers kirdik būtu.
Tās jau tur labu laiku, manuprāt - vai nu tās pašas vai tajā pašā rajonā, bet uz pagājušo BBP braucot čoms uzsita riepu.

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 15 Jan 2011, 13:53
by lm
Guntijs wrote:
lm wrote:4dien šoseja Rīga - Liepāj virzienā uz Liepāju, pēc pagrieziena uz Piņķiem ir divas/trīs izcilas bedres, neslikts slaloms, savādāk bampers kirdik būtu.
Tās jau tur labu laiku, manuprāt - vai nu tās pašas vai tajā pašā rajonā, bet uz pagājušo BBP braucot čoms uzsita riepu.
Principā diezgan bieži sanāk braukt Rīga - Liepāja - Rīga un nebiju pamanījis, kaut arī nepamanīt ir grūti. Varbūt visu laiku lāpa ciet un atkal izsit, bet nu 4dien tur bija pamatīgs caurums.

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 15 Jan 2011, 13:56
by Android
lm wrote:
Guntijs wrote:
lm wrote:4dien šoseja Rīga - Liepāj virzienā uz Liepāju, pēc pagrieziena uz Piņķiem ir divas/trīs izcilas bedres, neslikts slaloms, savādāk bampers kirdik būtu.
Tās jau tur labu laiku, manuprāt - vai nu tās pašas vai tajā pašā rajonā, bet uz pagājušo BBP braucot čoms uzsita riepu.
Principā diezgan bieži sanāk braukt Rīga - Liepāja - Rīga un nebiju pamanījis, kaut arī nepamanīt ir grūti. Varbūt visu laiku lāpa ciet un atkal izsit, bet nu 4dien tur bija pamatīgs caurums.
Šajā būvniecības sezonā paredzēts veikt ceļa segas pastiprināšanu - īsāk sakot - rekonstrukcija.

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 15 Jan 2011, 15:34
by lm
Tad jau :cool:

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 16 Jan 2011, 22:40
by Android
Šobrīd Rīgā jautra braukšana - līst lietus un momentā piesalst. Dīzeļ-ģimenvāgens ar visu pilnpiedziņu ar 3-o robu spolē brīvi. Nupatās braucot pa Varoņu ielu (gar krematoriju) gandrīz kļuvu par CSNg dalībnieku - braucu ~50kmh, kad ~50m priekšā pretī braucošais e36 sāk taisīt virpuļus pa manu joslu - bremzēt nebija jēgas, ierāvu pretējā joslā pēdējā brīdī ~5cm pietrūka lai ar savu sānu nobrauktu pa e36 purnu, kurš tajā brīdī bija praktiski jau beidzis savus manevrus. Tālāk apstājos - izkāpu apjautāties vai šiem tajā e36 viss kārtībā - paši ok, tikai e36 bampers (m-paka :emo: ) bija diezgan labi samocīts pret sasalušajām kupenām ceļa malā. Pēc pēdām redzēju, ka aizstūrēju šim garām ar ne vairāk kā 5-10cm atstarpi. Labi ka viss labi beidzās.