envy wrote:easy... http://hidillusionz.blogspot.com/2010/0 ... rofit.htmltolx wrote:a šitāds variants arī golf mk4 būtu pieejams?
vienīgā atšķirībā ir plasmasiņā, kas nāk uz lēcas
Šis gan izskatās afigenai, kā no rūpnīcas.
envy wrote:easy... http://hidillusionz.blogspot.com/2010/0 ... rofit.htmltolx wrote:a šitāds variants arī golf mk4 būtu pieejams?
vienīgā atšķirībā ir plasmasiņā, kas nāk uz lēcas
HaL, Tev domāšana sarežģīta, un Androids arī kaut kā bešenna sarežģīti skaidro.HaL wrote:![]()
sarežģīti kkābet nu dīvaini
vēl līdz galam neizprotutad tipa spīd uz pilnu jaudu un tikai aizkariņš paver uz pusi (tuvā gaisma) vai pilnu (tālā)?
![]()
Manā gadījumā nopelns ir 50/50, taču esmu braucis arī ar boru ar normāliem lukturiem (tb ne-matētiem un ar standarta spuldzi), gan arī ar vw golf, kuram stockā ir drusku labākas gaismas par boru. Tāpēc esmu pārliecināts, ka lēcas ir must-have.DimanC wrote:HaL, Tev domāšana sarežģīta, un Androids arī kaut kā bešenna sarežģīti skaidro.HaL wrote:![]()
sarežģīti kkābet nu dīvaini
vēl līdz galam neizprotutad tipa spīd uz pilnu jaudu un tikai aizkariņš paver uz pusi (tuvā gaisma) vai pilnu (tālā)?
![]()
Viena spuldze gan tuvajiem gan tālajiem.
Tuvajiem - nolaisti aizkariņi.
Tālajiem - paceļ aizkariņus.
Jaunajiem MINI arī tāda sistēma ir.
Par jaudām - visiem parastajiem lukturiem tak arī tuvo un tālo jauda ir vienāda (55w).
2 Android: ja saprotu, taisīji divus apgreidus - stiklu pulēšanu un lēcu iemontēšanu (xenon jau bija?) . Vai Tu tā viennozīmīgi vari pateikt, ka lielais nopelns labajai gaismai tagad ir tieši lēcas ielikšana?
Iekšā stāv 5000K, kā jau rakstījuAndis wrote:Android wrote:Šodien paskrūvēju lukturus drusku augstāk - puslīdz tādā augstumā kā vajag. Pa tumsu braucot ir ļoti labi - ceļu redz ideāli - gan sniegotu ceļu, gan arī mitru asfaltu. Varu pilnīgi droši teikt, ka ceļu apgaismo labāk nekā e30 ar lēcām un xenoniem. Var būt ka tādēļ, ka 5000K xenoniem spektrs ir diezgan "silts".
kas tad te tev stāv iekšā 8k? Vislielāko gaismatdevi rada 4100k, kas ir as warm as you can get nezaudējot gaismas spēku. 4300k ir daudz rūpnīcu OEM standarts.
Nē. Šodien toties sāka gaudot stūres pastiprinātāja sūknisMelnais wrote:Saregulēji lukturus?
Eļļai līmenis ir?Android wrote: Nē. Šodien toties sāka gaudot stūres pastiprinātāja sūknis![]()
Līmenis ir, bišku saputojies bija.Juzix wrote:Eļļai līmenis ir?Android wrote: Nē. Šodien toties sāka gaudot stūres pastiprinātāja sūknis![]()
Liksi jaunu vai lietotu?
Ja tā ir tā panna, ko es domāju. Tad viņa iztur ļoti lielus triecienusAndroid wrote:Šodien bora tika pie jaunas eļļas kārbā un pie jaunas pannas - tika uzstādīts RLT darinājums - jācer, ka būs stiprāka par iepriekšējo.
Atšķirībā no iepriekšējās pannas, šī ir no stiklašķiedras un ir viendaļīga - iepriekšējā bija no kaut kādas kakainas drūpošas plastmasas un sastāvēja no 3 daļām.
Ar stūres pastūža sūkni tomēr viss ok izrādījās - tomēr trūka šķidrums. Izrādās, ka borai ir 2 bačoki nevis 1
Viens ir labajā pusē, pirms logu šķidruma bačoka. Kur ir otrs?Android wrote: Ar stūres pastūža sūkni tomēr viss ok izrādījās - tomēr trūka šķidrums. Izrādās, ka borai ir 2 bačoki nevis 1
Hvz kur otrs - to servisā tur skatīja. Otrajā tip dzeltenais šķidrums esotJuzix wrote:Viens ir labajā pusē, pirms logu šķidruma bačoka. Kur ir otrs?Android wrote: Ar stūres pastūža sūkni tomēr viss ok izrādījās - tomēr trūka šķidrums. Izrādās, ka borai ir 2 bačoki nevis 1Un nafig vajag divus?
Lūpu noteikti meklēšu, jo esošā stock lūpa ir visai bēdīga - tā teikt "ziemas variants".opz wrote:Par bad-look +1
Lūpu kadu nedomā meklēt?