Hey, ir pagājis kāds brītiņš un arī nācās pameklēt kur topiks noslīdējis. Būs gandrīz gads riņķī kopš pēdējo reizi šeit rādijos, bet nu ir beidzot kaut kas ko ierakstīt.
Diezgan daudz sanācis ir nobraukt salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem, bet nu vismaz auto tiek attiecīgi pielietots. Ziema nāca virsū kā melna nakts un diezgan laicīgi sanāca nomest ziemas miegā, bet nu zināju, ka neko nedarīšu. Tad nu marta sākumā mazliet par ātru tika izņemts laukā no ziemas miega.
Tad kaut kā mani pierunāja uz melnajiem griestiem, labu laiku jau aizmugure bija atlīmējusies un aizmugurē sēdošiem uz galvas krita. Uznāca apņēmība beidzot visu salonā salikt tā kā esmu gribējis - melns ar melnu. Beigās arī tika samainīti visi pelēkie plastmasi uz melnajiem arī, savādāk acīs jau krita pat skatoties no dzīvokļā loga. Pie viena "ja jau tad jau" variantā tika ielikta arī elektriskā lūka. Auto nodzīvoja aptuveni 3 ja ne vairāk nedēļas Siguldā, jo ziema negribīgi gāja prom. Arī tika sataisīts āra temperatūras devējs, vaina bija tajā, ka kāds gudrītis bija nokniebis vadus.
Braucot savākt auto no Siguldas pavērās jaunas problēmas - auto ļoti rīstijās un negāja, ar lielām problēmām un lielu patēriņu sanāca atpakaļ līdz Rīgai tikt. Nākamajā dienā viss atkal bija pa vecam, bet nu drošs paliek drošs es auto aizdzinu uz Autovietu profilakses pēc. Tika konstatēts, ka degvielas sūknim bija kapi - ķīlēja un štekers sāka karst, pie viena arī jau bija sācis mazliet svilt degvielas sūkņa relejs. Degvielas spiedienu mērot arī tika konstatēts, ka spiediena regulators ir beigts un tas arī pēc tam tika samainīts. Un arī tika saregulēti vārsti pie viena. Protams neiztika bez komentāriem par manām abām kreisajām rokām kuras bija līdušas motortelpā.
Diemžēl bildes no procesa nav...
Nākamais ko obligāti gribēju sataisīt pirms mēroju garus kilometrus bija temperatūras kāpšana stāvot ilgāk uz vietas, iepriekšējo gadu tika samainīts termostats, kas bija lētākais variants kam varēja iet cauri, šoreiz sekoja mazliet dārgāks - termomufta. Protams vairāk jautājumi nebija kad atskrūvēju viņu vaļā un konstatēju, ka tur vēl ir oriģinālā 1989. gada detaļa. Uzreiz arī piestartējot auto varēja dzirdēt, ka ventilators normāli iegriežas sākumā, ka saceļ visus putekļus gaisā.
Tālāk papildinot salona tēmu tika arī uzliktas jaunas durvju gumijas no E60, mazliet nācās viņas piegriezt pēc garuma.
Tieši trīs dienas pirms skates pēc gara brauciena no Valkas, par laimi, tepat Rīgā pēkšņi nosprāga auto. Pazuda visa elektrība iekš auto, paspēju inerces spēkiem noripot ceļa malā un izsaukt čomu, lai līdz garāžai aizvelk. Par laimi netā šādas problēmas ir fiksētas un bija arī iespēja smelties idejas kur meklēt problēmu, ilgi nebija jāmeklē kad arī atradām ar Haziju vainu. Par cik akumulators iepriekš ir bijis motortelpā nevis zem beņķa kā tagad tad tas aizvilkšanas process ir mazliet sadirsts, tas saucamais "fusible link" nav normāli pie glāzes, bet gan ievilkts zem bloku kastes labajā pusē, ielikts pie logu trapeces kur ūdens tek virsū.
