Meistari/servisi u.c. noderīgi kantori.
Moderator: gacciZm
Re: Meistari/servisi u.c. noderīgi kantori.
Gatz'am 1.6 atutomāts, brīžiem pazūd 1mais ātrums. Kamēr viss sauksts, problēmu nav - kad uzsilst, neliek vairs 1majā
Ripinoties N un ielikot atkal D - ieliekas ar jūtamu sitienu un troksni!
Īsāk sakot k-kas pzda
Kas?! :neka:
Kāds var ieteikt / rekomendēt labu meistaru / servisu, kas var noteikt problēmu un atrisināt to?

Ripinoties N un ielikot atkal D - ieliekas ar jūtamu sitienu un troksni!
Īsāk sakot k-kas pzda

Kas?! :neka:
Kāds var ieteikt / rekomendēt labu meistaru / servisu, kas var noteikt problēmu un atrisināt to?

BMW F31 M-Sport Estoril Blue
- Focus
- bez Jumta
- Posts: 4256
- Joined: 10 Jun 2004, 23:55
- Location: Darbnīca
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Meistari/servisi u.c. noderīgi kantori.
kapec automatam ripinot jasleegaa atrumi no D uz N?freimo wrote:Gatz'am 1.6 atutomāts, brīžiem pazūd 1mais ātrums. Kamēr viss sauksts, problēmu nav - kad uzsilst, neliek vairs 1majā![]()
Ripinoties N un ielikot atkal D - ieliekas ar jūtamu sitienu un troksni!
Īsāk sakot k-kas pzda![]()
Kas?! :neka:
Kāds var ieteikt / rekomendēt labu meistaru / servisu, kas var noteikt problēmu un atrisināt to?
ka tu zini ka pazuud 1. ātrums? siltam nevar strauji uzsākt?
Fleksētai atsperei vijumus neskaita...
Re: Meistari/servisi u.c. noderīgi kantori.
Vienk. pamēģināju, kas notiek kad ripojot ieliek N un pēc tam atkal DFocus wrote:kapec automatam ripinot jasleegaa atrumi no D uz N?freimo wrote:Gatz'am 1.6 atutomāts, brīžiem pazūd 1mais ātrums. Kamēr viss sauksts, problēmu nav - kad uzsilst, neliek vairs 1majā![]()
Ripinoties N un ielikot atkal D - ieliekas ar jūtamu sitienu un troksni!
Īsāk sakot k-kas pzda![]()
Kas?! :neka:
Kāds var ieteikt / rekomendēt labu meistaru / servisu, kas var noteikt problēmu un atrisināt to?
ka tu zini ka pazuud 1. ātrums? siltam nevar strauji uzsākt?

jā, uzsākot kustību uz priekšu ir pavisam gurdens... uzlec apgriezieni, bet uz priekšu knapi iet!
BMW F31 M-Sport Estoril Blue
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Meistari/servisi u.c. noderīgi kantori.
Kamdēļ, lai tā nevarētu darīt?Focus wrote:kapec automatam ripinot jasleegaa atrumi no D uz N?freimo wrote:Gatz'am 1.6 atutomāts, brīžiem pazūd 1mais ātrums. Kamēr viss sauksts, problēmu nav - kad uzsilst, neliek vairs 1majā![]()
Ripinoties N un ielikot atkal D - ieliekas ar jūtamu sitienu un troksni!
Īsāk sakot k-kas pzda![]()
Kas?! :neka:
Kāds var ieteikt / rekomendēt labu meistaru / servisu, kas var noteikt problēmu un atrisināt to?
ka tu zini ka pazuud 1. ātrums? siltam nevar strauji uzsākt?
A par tiem ātrumiem - nezinu, kas pa ķibelēm, bet ieteiktu ar steigu nomainīt kārbas eļļu + filtru. Bieži problēmas sākas ar to un kad viņas ievelk, tad ir ...


- ingars
- Posts: 724
- Joined: 31 Oct 2005, 22:09
- Location: Parasti atrodos Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Meistari/servisi u.c. noderīgi kantori.
mitshubisi servisa preti spicei remonte ari getzusfreimo wrote:Neviens nevar ieteikt, kādu labu AT kārbu meistaru?
vai tad pantinu neziinaji (kupi hunday getz i cerez god piazdets)
bet varetu but problemas ar elektroniku nevis mehanisko dalu
mk1 1984 cabrio 2,0 2E +automatic
AUTO REMONTS
VAG COM diagnostika
metinasanas darbi
mezaparks 28879160
AUTO REMONTS
VAG COM diagnostika
metinasanas darbi
mezaparks 28879160
Re: Meistari/servisi u.c. noderīgi kantori.
Jā, jā?ingars wrote:mitshubisi servisa preti spicei remonte ari getzusfreimo wrote:Neviens nevar ieteikt, kādu labu AT kārbu meistaru?


Nākamnedēļ jau pieraksts uz elektro diagnostiku tur

BMW F31 M-Sport Estoril Blue
Re: Meistari/servisi u.c. noderīgi kantori.
Joprojām man vajag salabot elektrisko logu pacēlāju.
īss problēmas izsklāsts: piespiežot pogu, logs nelaižas lejā, bet insturmentu panelīti biški gaisma satumst un motors strādā dobjāk (nu tas manam pordam kā zīme, ka elektrība pienāk tur klāt). tātad
vaina ir pašā pacēlāja mezglā.
iepriekš izjaucu, pamanīju, ka oglītes ir ļoti nodilušas. nekur tik maziņas nevar dabūt, biški "satūnēju" esošās un 2 nedēļas viss bija ok. tagad atkal logs nekustās.
no paša pacēlājmehānisma neko nerubīju, bet, liekot kopā, pārbaudīju, vai nekur nekas liekas nekarājas utt. logs stāv iekšā stingri, ar rokām nostumt lejā nevar, brīvkustība motoram arī bija (nu lai šis dabū iegriezties un tad tik sāk cilāt logu).
šrotā varu pa 25 dabūt pilnīgi visu mehānismu jaunu +10 latiem nomainīt. diemžēl šo opciju gribu atstāt kā galējo, jo uzskatu, ka vaina ir tikai motorītī.
tātad, vai ir kādas rekomendācijas par auto elektromotoru meistariem (nu vismaz kāda darīšana bijusi). esmu ar mieru jau visu apšumu noravēt utt, lai var normāli uzreiz jau visu tur pētīt utt.
man ir mēnesis laika (14. decembris), to sataisīt. jo TA man ielika 2-nieku, ka nelaižas pasažieru logs. stāstīju kas un kā un kapēc, beigās vēl sāka pārbaudīt visus ug.-dzēš. aparātus utt. teica, ka, ja ražotājs paredzējis, tad logam ir jāstrādā un punkts.
EDIT:
ok, atkal baigais penteris..
īsumā: noņemšu durvju apšuvumu, piebraukšu klāt, lai brīvā brīdī uzreiz var apskatīt un nočekot kas ir kur un nav jāčakarējas ar apšivkas noņemšanu (tas ir nav jautri)
īss problēmas izsklāsts: piespiežot pogu, logs nelaižas lejā, bet insturmentu panelīti biški gaisma satumst un motors strādā dobjāk (nu tas manam pordam kā zīme, ka elektrība pienāk tur klāt). tātad
vaina ir pašā pacēlāja mezglā.
iepriekš izjaucu, pamanīju, ka oglītes ir ļoti nodilušas. nekur tik maziņas nevar dabūt, biški "satūnēju" esošās un 2 nedēļas viss bija ok. tagad atkal logs nekustās.
no paša pacēlājmehānisma neko nerubīju, bet, liekot kopā, pārbaudīju, vai nekur nekas liekas nekarājas utt. logs stāv iekšā stingri, ar rokām nostumt lejā nevar, brīvkustība motoram arī bija (nu lai šis dabū iegriezties un tad tik sāk cilāt logu).
šrotā varu pa 25 dabūt pilnīgi visu mehānismu jaunu +10 latiem nomainīt. diemžēl šo opciju gribu atstāt kā galējo, jo uzskatu, ka vaina ir tikai motorītī.
tātad, vai ir kādas rekomendācijas par auto elektromotoru meistariem (nu vismaz kāda darīšana bijusi). esmu ar mieru jau visu apšumu noravēt utt, lai var normāli uzreiz jau visu tur pētīt utt.
man ir mēnesis laika (14. decembris), to sataisīt. jo TA man ielika 2-nieku, ka nelaižas pasažieru logs. stāstīju kas un kā un kapēc, beigās vēl sāka pārbaudīt visus ug.-dzēš. aparātus utt. teica, ka, ja ražotājs paredzējis, tad logam ir jāstrādā un punkts.

EDIT:
ok, atkal baigais penteris..
īsumā: noņemšu durvju apšuvumu, piebraukšu klāt, lai brīvā brīdī uzreiz var apskatīt un nočekot kas ir kur un nav jāčakarējas ar apšivkas noņemšanu (tas ir nav jautri)
- Focus
- bez Jumta
- Posts: 4256
- Joined: 10 Jun 2004, 23:55
- Location: Darbnīca
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Meistari/servisi u.c. noderīgi kantori.
pacheko logu pacelšanas releju... nu es domaju aiznjemies no kada un pačeko vai tad straadaa...karlis wrote:Joprojām man vajag salabot elektrisko logu pacēlāju.
īss problēmas izsklāsts: piespiežot pogu, logs nelaižas lejā, bet insturmentu panelīti biški gaisma satumst un motors strādā dobjāk (nu tas manam pordam kā zīme, ka elektrība pienāk tur klāt). tātad
vaina ir pašā pacēlāja mezglā.
iepriekš izjaucu, pamanīju, ka oglītes ir ļoti nodilušas. nekur tik maziņas nevar dabūt, biški "satūnēju" esošās un 2 nedēļas viss bija ok. tagad atkal logs nekustās.
no paša pacēlājmehānisma neko nerubīju, bet, liekot kopā, pārbaudīju, vai nekur nekas liekas nekarājas utt. logs stāv iekšā stingri, ar rokām nostumt lejā nevar, brīvkustība motoram arī bija (nu lai šis dabū iegriezties un tad tik sāk cilāt logu).
šrotā varu pa 25 dabūt pilnīgi visu mehānismu jaunu +10 latiem nomainīt. diemžēl šo opciju gribu atstāt kā galējo, jo uzskatu, ka vaina ir tikai motorītī.
tātad, vai ir kādas rekomendācijas par auto elektromotoru meistariem (nu vismaz kāda darīšana bijusi). esmu ar mieru jau visu apšumu noravēt utt, lai var normāli uzreiz jau visu tur pētīt utt.
man ir mēnesis laika (14. decembris), to sataisīt. jo TA man ielika 2-nieku, ka nelaižas pasažieru logs. stāstīju kas un kā un kapēc, beigās vēl sāka pārbaudīt visus ug.-dzēš. aparātus utt. teica, ka, ja ražotājs paredzējis, tad logam ir jāstrādā un punkts.
EDIT:
ok, atkal baigais penteris..
īsumā: noņemšu durvju apšuvumu, piebraukšu klāt, lai brīvā brīdī uzreiz var apskatīt un nočekot kas ir kur un nav jāčakarējas ar apšivkas noņemšanu (tas ir nav jautri)
Fleksētai atsperei vijumus neskaita...
Re: Meistari/servisi u.c. noderīgi kantori.
Liec citu remonts tik pat apmēram sanāks! 

VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
- Focus
- bez Jumta
- Posts: 4256
- Joined: 10 Jun 2004, 23:55
- Location: Darbnīca
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Meistari/servisi u.c. noderīgi kantori.
kur loģika? remontam vismaz ir kautkada garantija ja taisa pie normala cilveeka... "jauns" domats ka lietots un tas tak ar var noklaaties peec 3 dienaamlaurisko wrote:Liec citu remonts tik pat apmēram sanāks!
Fleksētai atsperei vijumus neskaita...
Re: Meistari/servisi u.c. noderīgi kantori.
Jāskatās jau arī ko pērk! 

VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
- Focus
- bez Jumta
- Posts: 4256
- Joined: 10 Jun 2004, 23:55
- Location: Darbnīca
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Meistari/servisi u.c. noderīgi kantori.
kadas ir pazimes ka tulit beigsies paceelaajs?laurisko wrote:Jāskatās jau arī ko pērk!


peec pieredzes - samaini releju.. ja tad nestraadaa, tad meklee citu... relejs izbeidzas pirmais
Fleksētai atsperei vijumus neskaita...
- Foxijs
- Posts: 6821
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Meistari/servisi u.c. noderīgi kantori.
veel var būt ka vnk logs un tās sliedes pa kurām viņš kustās ir tā aizsuunojies vai kāda gumija sačokurojusies ka motoriņš nemaz to logu nevar dabuut augšā
tad ir vnk viss jāpārjauc, jāizņemj logs un visu jāiztiira/jāievērtē

Re: Meistari/servisi u.c. noderīgi kantori.
kad pirmo reizi to visu jaucu vaļā un pētīju, tur viss bija čikiniekā. bez motorīša (motorītis uz sevis tin virsū troses, kas cilā augšā-lejā logu. izskatās tas verķis šitā un jauns maksā 99.50Ls) logs ir cilājams ar rokām iekšā āra. tur nekādas dižās pretestības un aizķeršanās nav, iekšā durvē viss ir tīrs bez nekādām smilšu pilīm un beigtiem kurmjiem.Foxijs wrote:veel var būt ka vnk logs un tās sliedes pa kurām viņš kustās ir tā aizsuunojies vai kāda gumija sačokurojusies ka motoriņš nemaz to logu nevar dabuut augšātad ir vnk viss jāpārjauc, jāizņemj logs un visu jāiztiira/jāievērtē
un jā, es labāk ņemos un cenšos izpītēt, kur šitam ir problēma un beigās sataisu kā nākas, nevis visu izjaucu izārdu un ieliku iekšā tādu pašu no 6 gadus veca auto, kurš vaļējām durvīs stāvējis autošrotā utt. jo jājauc jau tas viss ir ārā jebkurā gadījumā, tur neko īsāk lētāk apiet nevar. un, ja remonts maksā tik pat, cik buvušnijs, tad es izvēlos remontu, kā jau focus teica, ka remontam vismaz kaut kāda garantija.
EDIT: Atjaucu vēlreiz vaļā. noņemu nost motorīti ar korpusu un oglītēm. notīru rotoram kontaktvirsmu un salieku kopā. pielieku klāt aķi - negriežas. izvelku ārā un ielieku atpakaļ korpusā. pielieku pie akumulatora - griežās. nobrīnos, bet vainu noveļu uz to, ka nepilnīgi savietoju pirmajā reizē.
ielieku durvīs, abas pogas strādā, logs cilājas. nu OK. tākā pakojums nebija līdzi, durvis tā arī paliek. no rīta braucu, gribu papriecāties, ka, neko neizdarot, salaboju - logs atkal neceļās. pilnīgā klusumā var dzirdēt, kā nostrādā relejs.
Vai kāds ir jaucis vaļā un cilājies pats ar tiem mehānismiem?! man nav par tiem nav nekāda sajēga, kā kam cik brīvi ir jābūt un jākustās. jo logs iestrēgst tikai stāvoklī, kad ir maksimāli aizvērts. pusceļā nekad neapstājas.
mēģināju ar nospiestu pogi stipri uzbliezt pa durvīm, cerībā, ja tur kkas saķēries, atnāks vaļā - nekā!
Rīt braukšu uz servisu Lāčplēša ielā augšā kalnā, tur iekšā sētā. vismaz no 4 serviem, kuriem biju iebraucis izzondēt un apvaicāties, ko domā par tādas problēmas risināšanu, man atbildēja vismaz diezgan pieklājīgi un pozitīvi.
Edit2: izjaucu visu mehānismu, posmā, kuru griež motors ir sačakarēti zobratiņi un kopruss. motora rotors vienā stāvoklī arī ir nedarbīgs.
pasūtīju jaunu visu cilātājsistēmu pa 70 latiem, yess!
