Page 114 of 123
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 23 Aug 2011, 13:46
by ramex
kad tu pedejo reiz brauci tur ? pagajusho gad vel bija normali, shogad ir tiiri jautri jau.... gan jau ka kadiem desmit buus jaielido purva pirms uzliks ziiimi ieteicamais 70 un celjsh pumpains, tiesa zimea taja posma regulaari kads ir iestadijies purvaaa
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 23 Aug 2011, 15:32
by iz
kaut kas tiks darīts lietas labā ar Jūrmalas apvedceļu posmā no Rīgas līdz Lielupes tiltam?
īpaši aktuāls ir posms tieši kur beidzās Spuņciems virzienā prom no Rīgas un virzienā uz Rīgu garais kreisais pagrieziens tieši pirms Varkaļu kanāla, a to tur ārmalā labi izdrupis gabals kur var riepu,disku un pat visu auto norakstīt.
apm. šeit -
http://maps.google.com/maps?q=56.953681 ... src=0&z=14
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 23 Aug 2011, 16:33
by Android
Ir darīts - aizpļekātas bedres.
Nākamgad darīs pa nopietno - šogad vairs nevar paspēt.
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 23 Aug 2011, 16:36
by iz
Android wrote:Ir darīts - aizpļekātas bedres.
Nākamgad darīs pa nopietno - šogad vairs nevar paspēt.
nu tas izlaustais gabals vēl vakar ap 19iem nebija aizlāpīts
bet nu tie ielāpi tur ir tik mega nelīdzeni , bet protams labāk kā pēc sniegu nokušanas ir kad bija bedres

Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 23 Aug 2011, 22:28
by Alien
ramex wrote:kad tu pedejo reiz brauci tur ? pagajusho gad vel bija normali, shogad ir tiiri jautri jau.... gan jau ka kadiem desmit buus jaielido purva pirms uzliks ziiimi ieteicamais 70 un celjsh pumpains, tiesa zimea taja posma regulaari kads ir iestadijies purvaaa
uz laukiem gāžu katru otro mēnesi
viļņainais ceļš nemaz nav lielākā LV problēma
problēmas ir tur kur ceļa jau vairākus gadus nav
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 24 Aug 2011, 07:59
by ramex
nu kur celja vispar nav tur ar kaut ko alja DT-74 jaabrauc
PS var jau but ka mazliet parspiileeju, bet manu mazauto tajos pampakos shuppo ljoti neomuliigi (5 seerija tomeer ir vismaz 2x garaka:P)
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 24 Aug 2011, 10:58
by foxx
Kas tā pa modi tā dīvaini ceļus remontēt? (varbūt tas mūsu galā tik

)
Bedres aiztaisa ciet ar asfaltu, tad pa visu ceļu ar piķi un akmeņus pa virsu. Pirmo nedēļu pa šādu ceļu braucot visu laiku met augšā akmeņus un ne jau zemu. Atsit visus sānus un spārnus autiņam, kur nu ja vēl pretī brauc kāds, tad lido arī stiklos iekšā.
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 24 Aug 2011, 11:51
by Juzix
Banānrepublika

Te gan ceļa uzturētāji apgalvo, ka tas ir

, bet nekur citur neesmu redzējis tik idiotisku ceļu remonta veidu

Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 24 Aug 2011, 11:52
by *Sicram
un ko par to saka androits ?

Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 24 Aug 2011, 11:59
by Juzix
*Sicram wrote:un ko par to saka androits ?

Ka viss ir

Vairākkārtēji izcilāta tēma.
Rezumē vienkāršs - naudas nav, taisam tā lai turās un rīt atkal nav kaut kas jāļipina
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 24 Aug 2011, 12:00
by *Sicram
Juzix wrote:*Sicram wrote:un ko par to saka androits ?

Ka viss ir

nu tad jāsamierinas

Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 24 Aug 2011, 12:20
by foxx
diezgan slidīgi pa tādu vizināties arī ir. šobrīd tā remontē ceļa posmu tārgale-piltene un tāds pats ir uz ventspils ance ceļa posmā.
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 24 Aug 2011, 12:24
by Rii
foxx wrote:Kas tā pa modi tā dīvaini ceļus remontēt? (varbūt tas mūsu galā tik

)
Bedres aiztaisa ciet ar asfaltu, tad pa visu ceļu ar piķi un akmeņus pa virsu. Pirmo nedēļu pa šādu ceļu braucot visu laiku met augšā akmeņus un ne jau zemu. Atsit visus sānus un spārnus autiņam, kur nu ja vēl pretī brauc kāds, tad lido arī stiklos iekšā.
nu, ja visi ievērotu zīmes, kas tur saliktas pirms tādām vietām - 70, 50, tad tādu problēmu varbūt nebūtu

:vecteevs:
manā galā vispār, kaut kādi 50-60% vietējo ceļu tā ''salaboti''

un ja pretī brauc smagais, tad vispār ir

Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 24 Aug 2011, 14:01
by Android
Juzik - neesi bijis igaunijā - tur 90% ceļu tā taisīti
Tehnoloģija ir ok - pie nelielām intensitātēm labi turās, nodrošina labu saķeri, it īpaši slapā laikā.
Tas, ka pie mums 90% vadītāju uzskata, ka remontzonā, ja ir zīme "50", ir jābrauc vismaz uz 80 (savādāk aizmugurē braucošais padomās, ka esi sēne), tas jau ir mentalitātes jautājums un vienlaikus pilnīgs idiotisms.
Tai pašā igauņu zemē visās remontzonās uz ceļiem zīme "30" vairāku kilometru garumā - un visi smuki brauc ar 30, neviens nevienu neapdzen. Tad arī nav problēmu ar izsistiem stikliem, nobružātu krāsu utt.
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 24 Aug 2011, 14:09
by Juzix
Igaunijā esmu bijis un nevienu šāda veida ielāpu neesmu redzējis.
Ja visu asfaltēto daļu šādi apstrādā, tad viss OK (P7 posms Ragana - Krimulda), bet pie mums, liuelākoties, jau to izmanto ielāpu un plaisu aizķepēšanai, izveidojot normālu pampaku. Un pēc šādiem remontiem vari nerunāt par saķeri!
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 24 Aug 2011, 14:19
by Android
Juzix wrote:Igaunijā esmu bijis un nevienu šāda veida ielāpu neesmu redzējis.
Ja visu asfaltēto daļu šādi apstrādā, tad viss OK (P7 posms Ragana - Krimulda), bet pie mums, liuelākoties, jau to izmanto ielāpu un plaisu aizķepēšanai, izveidojot normālu pampaku. Un pēc šādiem remontiem vari nerunāt par saķeri!
Šite runa ir tieši par vienlaidus virsmas apstrādi.
Par bedru aizķēpāšanu ir kā ir - bet tas ir vienīgais variants, kas kaut cik strādā. Ja nav naudas priekš normāliem ceļiem, tad nav. Un neko labāku par to naudu, kas pieejama, nevar izdarīt.
No ~250mio, kas tiek katru gadu iekasēti no benzīna akcīzes (kam bija 100% jānonāk ceļu uzturēšanā), ceļu uzturēšanai tiek novirzīti tikai 60. Kur pārējais?
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 24 Aug 2011, 14:21
by Juzix
Nu tad nejauc pirkstu ar gurķi, Fox jautāja par bedrēm!

Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 24 Aug 2011, 14:29
by Android
Juzix wrote:Nu tad nejauc pirkstu ar gurķi, Fox jautāja par bedrēm!

Izlasi kārtīgāk viņa rakstīto
Bedres aiztaisa ciet ar asfaltu, tad pa visu ceļu ar piķi un akmeņus pa virsu. Pirmo nedēļu pa šādu ceļu braucot visu laiku met augšā akmeņus un ne jau zemu. Atsit visus sānus un spārnus autiņam, kur nu ja vēl pretī brauc kāds, tad lido arī stiklos iekšā.
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 24 Aug 2011, 14:34
by Juzix
Re: Braukšanas apstākļi
Posted: 24 Aug 2011, 19:07
by nauris
Android. kapēc uz Ziepniekalna ielas sākumā ir 70 bet pēc pāris metriem ir uzlikta zīme 50,pat uz ceļa ir sazīmeti cipari. tas posms ir tikai pārdesmit metri, pēc tam akal ir 70 ?
a - sūdaino ceļu dēļ?
b- briest neparedzami remontdarbi?
c- vajadzēja kārtējo bezjēdzīgo zīmi uzmaukt?