Page 120 of 123

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 13 Aug 2012, 09:45
by karlisbe
Jautājums par slaveno Kūdras posmu. Veči nograuza virskārtu, taču tagad tai liek pa virsu jaunu segumu.
Cik ilgmūžīgs būs šāds pasākums?

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 13 Aug 2012, 10:00
by Martinss
Androids jau rakstīja kkad, nekas megailgs tur nebūšot pat ja pamatni visu maina. :roll:

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 13 Aug 2012, 10:23
by karlisbe
Martinss wrote:Androids jau rakstīja kkad, nekas megailgs tur nebūšot pat ja pamatni visu maina. :roll:
skaidrs... tad jācer, ka vismaz kādu laiku būs braucams tas posms

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 13 Aug 2012, 12:56
by ramex
Reinis_m wrote:Vajadzētu pieņemt likmes par to, cik ilgi būs jāgaida pirmā bedre uz tās jaunās ielas, kas tagad ir Daugavgrīvas ielas vietā (gar Zunda kanālu). :emo:

Es saku, ka šķībs tas ceļš būs jau pavasarī, bedres - kaut kad drīz pēc tam. :D


Bet nu var jau saprast, tur tomēr ir ļoti kritisks klimats - ūdens tuvu, noteikti, ka gruntsūdeņi arī skalos visu ārā bla bla blā... :reeka: Varbūt tas ceļš arī kalpos par uzskates materiālu RTU sudentiem, kuru logi ir turpat pāri kanālam.

taa iela izskatas ar pagaidu klaajumu imho ? ti tur jaabuuut vismaz veelveinai kartai

bet ta tur ta braukshana baigi raiti iet tagad labaak ka bija vecaja varianta parspiiti visaam izraktajaam daljaam

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 13 Aug 2012, 13:52
by ramex
ja tu par aku vaakiem un noteku rezhgjkiem, vinjus tak tipo liek uz taadaam ka ermonjikas un var uzcelt velaak uz augshu tiesa pie mums protams reizeem ta tehnologija klibo, bet tieshi taa paarbrauc paari ar otro kartu, dzheki iebaazh lomikus un uzcelj uz augshu tos vaakus es precizi nezinu ka to tehnologjiju sauc :D

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 05 Dec 2012, 19:31
by pavaars
v-piliii pilseeta d---aaa :D :D sniegs saputinaajis traaaaki daudz :D

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 17 Dec 2012, 16:14
by ellnino
Pleskavas šosejas 2. josla virzienā uz Siguldu pirms Garkalnes, pirms Vangažiem un starpr Vangažiem un Sēnīti ir :42: īsta testa trase piekarei Image.
Braucot uz Siguldu vispār labāk braukt pa 1. joslu, jo 2. jau vasarā nebija baudāma, bet tagad .... .
Ar 175/70 riepām ir posmi, kur riepa netiek līdz pamatslānim, bet lēkā pa vagu virsotnēm.

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 17 Dec 2012, 18:57
by Vanags
Sniegā iestigušu vai avarējušu auto izvilkšana / evakuācija līdz ceļam ar cietu segumu (no sniega, grāvjiem, mežiem, daudzstāvu namu pagalmiem) ar aprīkotām 4x4 automašīnām - riepas, vinča, laipas, štropes utt. 00-24h. Bezceļu evakuācija. 29996978

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 17 Dec 2012, 21:49
by spiegs
Njāā šodien no Bolderājas lidz teikai 2h zbis bija :D + teikā bij labs akšens Onka no servisa Malek brauca araa un nepastijas pa labi uz parbrauktuvi tur viens norm lidoja. Tas šim priekša izrava džeks reali nevareja sadzēsties un uzrava uz gajeeju trotuaara labi ka meicha kas tur gaja pamaniija un paleca malā. tas kas no sliedēm brauca gribeja loti to onku nokjert un gan jau kko pateikt. Un tas viņam arī izdevās tikai Mežaparkā aiz zoo norm gabalu skrēja pakaļ :D Taka cilvēki ievērojiet ātrumu uz ceļiem un pētiet kas notiek apkārt. :)

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 30 Dec 2012, 01:03
by DeeCee
ja kaads tagad veel taisaas kkur braukt tad ljoti uzmaniigi, bergju galaa liist un uzreiz piesalst

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 02 Jan 2013, 19:32
by Briedis
Lai gan gradusņiks rādija +1 Rīgas apvedceļš pie Piņķiem ir tirs spogulis. Braucam prātīgi.

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 03 Jan 2013, 21:09
by Android
Gan jau nesagāzīsies, nesošās konstrukcijas tur vēl tālu no nestspējas zuduma.

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 03 Jan 2013, 21:17
by koni4jo
Mani drīzāk uztrauc, kad tur varētu notikt kāda seguma atjaunošana nevis lāpīšana, Asfalts tik sūdīgs, ka pat jāsāk ātruma ierobežojumus ievērot :emo:

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 03 Jan 2013, 21:51
by Android
koni4jo wrote:Mani drīzāk uztrauc, kad tur varētu notikt kāda seguma atjaunošana nevis lāpīšana, Asfalts tik sūdīgs, ka pat jāsāk ātruma ierobežojumus ievērot :emo:
Šovasar it kā ušaks solīja aiziet un saremontēt... ja gadienā neadoptēs vēl kādu kaķi vai neatlaidīs pārējos ceļupārvaldes darbiniekus :D

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 03 Jan 2013, 21:55
by dzejnieks
Ušakovs esot jau rīkojies :D
» Skatīties Youtube


Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 03 Jan 2013, 22:31
by Android
dzejnieks wrote:Ušakovs esot jau rīkojies :D
» Skatīties Youtube

Bulšits tas viss, priekšvēlēšanu izpildīšanās.

Konkrētajā gadījumā strādnieki tik traģiskus pārkāpumus arī neizdarīja - bedres lāpīja ar auksto asfaltu, kas pats par sevi ir tikai pagaidu līdzeklis. Tehnoloģiski to var iestrādāt arī bez īpašas blietēšanas, tas sablietējas satiksmes rezultātā un tā masa vēl ilgu laiku ir mīksta - tb. tā līdz galam tā arī nesacietē.
Labais tonis it kā prasītu to ielāpu piegludināt ar vibroblieti, taču nav traģēdija, ja to arī neizdara. Turklāt video tā arī netiek parādīts, vai vēlāk (piemēram - pēc 10-15 minūtēm) ielāpi netiek pieblietēti - tik pat labi strādnieki varēja visā ielas garumā ielāpus piebērt, piestampāt ar kāju, un tikai pēc tam visā ielas garumā ar blieti noiet.
Personīgi mans uzskats - strādniekiem varēja vienk. sadot pa mici, ja viņi nepieblietēja, atlaišanu nebija pelnījuši. Attiecīgi Ceļu Pārvaldes vadība arī varēja savus strādniekus un savu pozīciju aizsargāt, nevis tupi pakļauties publikas spiedienam.


Re kur var palasīties ļoti īsumā par auksto asfaltu
http://www.celubuve24.lv/materiali-celu ... falts_3522

Šeit drusku garāk, un angliski.
http://www.coldasphalt.com/

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 03 Jan 2013, 23:31
by gintsk
Nezinu, Android. Tā ceļu remonta [un būvēšanas] kultūra ir jālauž. Tas ir pilnīgi stulbi iemest peļķē asfaltu un abgalvot, ka tā tam jābūt, viss ir kruta, ūdeni izspiedīs, turēsies mūžīgi.... Tas gabals, aukstais vai karstais, pie nākamā atkušņa mētāsies pa ceļu.
Man kaut kā liekas, ka lētāk būtu to bedrīti vispirms izvārīt ar gāzes degli un tad iemest tur to lāpstu.

Šobrīd jau ir tā, ka visiem kaimiņiem ceļi ir labāki. Arī krieviem. Par baltkrieviem nemaz nerunājot...

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 03 Jan 2013, 23:57
by Android
gintsk wrote:Nezinu, Android. Tā ceļu remonta [un būvēšanas] kultūra ir jālauž. Tas ir pilnīgi stulbi iemest peļķē asfaltu un abgalvot, ka tā tam jābūt, viss ir kruta, ūdeni izspiedīs, turēsies mūžīgi.... Tas gabals, aukstais vai karstais, pie nākamā atkušņa mētāsies pa ceļu.
Man kaut kā liekas, ka lētāk būtu to bedrīti vispirms izvārīt ar gāzes degli un tad iemest tur to lāpstu.

Šobrīd jau ir tā, ka visiem kaimiņiem ceļi ir labāki. Arī krieviem. Par baltkrieviem nemaz nerunājot...
Šajā gadījumā nav vis labāk ar karsto asfaltu lāpīt, jo nav nedz piemērota gaisa temperatūra, nedz mitrums. Ar degli izsildīt daudz kur nevar, jo ir peļķes. Kvalitatīvi tāpat nesanāks, būs tikai dārgāk.
Plus vēl viens aspekts - aukstais asfalts ir mīksts, un ielāps nerada papildus slodzi uz apkārt esošo jau nokalpojušo segumu. Ja tādā vietā ieliks karsto asfaltu, ielāps būs relatīvi ciets, un radīsies lielas slodzes uz esošo segumu ielāpa malās, un tuvākajā laikā jaunais ielāps izlidos kā lūkas vāks, atstājot tā vietā vēl lielāku bedri.

Par to, ka kopumā ceļi kaimiņiem labāki - pilnīgi piekrītu, jo viņi daudz vairāk naudas tērē. Tīri sausi cipari - Lietuva 2010. gadā tērēja ~4400Ls uz 1 km ceļa, Igaunija - ap 3500Ls/km. Latvija - 1200Ls/km, turklāt 2011. gada budžeta ietvaros to ciparu vēl apgraizīja par etak 30%. Par 2011. un 2012. gadu cipariem precīzi nepateikšu - neesmu iedziļinājies, bet kopumā tendence ir skaidra.

Un vēl - jau iepriekš te gudri stāstīju - LV no neatkarības atgūšanas ne vienu gadu nav bijis pietiekams budžets ceļu uzturēšanai, vienmēr ir bijis stipri par mazu, un tā jau 23 gadus pēc kārtas.
2011. gadā tika aprēķināts, ka valsts "parāds" ceļu nozarei ir ap 4 miljardiem latu.

Kāmēr finansējums nebūs vajadzīgajā līmenī, vai vismaz no ceļu lietotājiem iekasētā nauda (degvielas akcīze un auto gada nodoklis) nenonāks 100% uz ceļiem, uz uzlabojumiem nav ko gaidīt.
2011. gadā no degvielas akcīzes tika iekasēts ap 350miljoniem Ls, no transporta nodevām vēl ap 50. Uz ceļiem nonāca, ja nemaldos, ap 90 tikai.

Pagājušajā gadā veiktā segas pastiprināšana uz valsts galvenajiem ceļiem bija vienreizējs pasājums, kuru finansēja pārsvarā eiropa (laikam bija 85% finansējums).

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 04 Jan 2013, 00:29
by gintsk
Es tak neteicu, ka ar karsto. Teicu, ka bedrīti izžāvēt vajag, lai tas ielāps līdz ziemas beigām noturas...
Nu varbūt murgoju. Droši vien skandināvi arī met asfaltu sniegā...

Re: Braukšanas apstākļi

Posted: 04 Jan 2013, 09:33
by Android
gintsk wrote:Es tak neteicu, ka ar karsto. Teicu, ka bedrīti izžāvēt vajag, lai tas ielāps līdz ziemas beigām noturas...
Nu varbūt murgoju. Droši vien skandināvi arī met asfaltu sniegā...
Šajā gadījumā, kad lieto auksto asfaltu, tai izžāvēšanai nav būtiskas nozīmes - nekādu lielu ieguvumu tas nedos.
Par skandināviem - neesmu tur bijis pārāk bieži, bet pāris reizes esmu ciemojies - viņiem visa tā padarīšana savādāka - gan dabas/laika apstākļu, gan naudas ziņā. Viņi ceļus rekonstruē pietiekami bieži, lai tāda lieta kā bedres parādītos ļoti reti.